quote:Op woensdag 24 december 2008 23:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb hem op mijn Jap account, weet alleen mijn wachtwoord niet meer![]()
![]()
Fruit zit me al dagen te stalken![]()
nope niet online gekochtquote:Op woensdag 24 december 2008 23:21 schreef robbolo het volgende:
[..]![]()
Heb je dat account online gekocht ofzo? Anders moet je er toch achter kunnen komen?
Maar in het vorige topic zei Merino dat ie m had uit de US store....?
SNOL PASS ME DAT PASSWORDquote:Op woensdag 24 december 2008 23:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nope niet online gekocht![]()
Mijn eigen account , upgraded met Jap psn card![]()
Zijn 6 tekens, maar heb al tig verschillende combi's geprobeerd van de letters en cijfers die ik altijd gebruik![]()
Ook kan ik geen nieuw pasword aanvragen, want je raad het al, daar heb ik een pasword voor nodig![]()
![]()
D'oh! Maar als je t antwoord niet weet kan je toch die geheime vraag doen...? Of haal ik dingen door elkaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nope niet online gekocht![]()
Mijn eigen account , upgraded met Jap psn card![]()
Zijn 6 tekens, maar heb al tig verschillende combi's geprobeerd van de letters en cijfers die ik altijd gebruik![]()
Ook kan ik geen nieuw pasword aanvragen, want je raad het al, daar heb ik een pasword voor nodig![]()
![]()
Ik hoop dat het een leuk spel isquote:Beste XGN Gebruiker,
Jij hebt vorige week meegedaan aan een prijsvraag op XGN.nl waarin wij vijfmaal de Resistance 2 Special Edition weggaven.
Bij deze deel ik je mee dat je één van de vijf winnaars bent geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |