Ik zag t inderdaad, jij was de enige die m uiteindelijk had verslagen volgens mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:33 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Haha, ik wist niet hoe ik je kon inviten dus had een party game opgezet voor max 6 spelers. Opzich wel tof maar die ene gast die met Cammy speelde was wel gruwelijk goed. Heb 'm wel eindelijk verslagen met Vega toen hij Dhalsim koos (mijn geluk). Daarna heb ik weinig meer verloren ^^.
Volgende keer ff rustig 1 on 1 doen dan hoef je ook niet te spectaten.
Dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:31 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik speel dagelijks met mijn huisgenoot, die heeft nooit echt streetfighter gespeeld. Toch zie ik dat hij snel vorderingen maakt. Gewoon blijven spelen tot SF4 uitkomt. Misschien vanavond maar weer ff paar potjes online doen.
Niets dan lof.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En, wat vond GK van Killzone2? Ik kan zelf niet kijken, want het internet is rete-traag hier.
Geen 1UP Show en 1UP Yours meer...quote:Media business website paidcontent.org posted a story this morning with the headline "Ziff Davis sells 1UP digital network to Hearst, shutters EGM" but has since removed the piece from its website. The original content of the text is still visible using an RSS reader, and it stated,
Looking to conserve its resources for its PC Mag Digital business, Ziff Davis Media has sold off the 1UP Digital Network, its collection of video game sites, to Hearst Corp., which will fold it into the UGO Entertainment division, the companies said. In conjunction with the sale, the related print mag Electronic Gaming Monthly will publish its last issue this month. Terms of the deal were not disclosed.
Geen bullshit artikelen over hoeveel beter de AI van Halo 3 Final Releasecode is dan de pre-alphaversie van Killzone 2quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen 1UP Show en 1UP Yours meer...
jamaar...dat was toch ook zo!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen bullshit artikelen over hoeveel beter de AI van Halo 3 Final Releasecode is dan de pre-alphaversie van Killzone 2
idd. Geen serieuse iets diepergaande interviews met gamesmensen maar weer terug naar de kinderboekenjournalistiek en onderbroekenlol in gameslandquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen bullshit artikelen over hoeveel beter de AI van Halo 3 Final Releasecode is dan de pre-alphaversie van Killzone 2
EGM / 1Up serieus en diepgaand?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
idd. Geen serieuse iets diepergaande interviews met gamesmensen maar weer terug naar de kinderboekenjournalistiek en onderbroekenlol in gamesland
ZOMG NOWAI!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:27 schreef Sjotime het volgende:
Yakuza 3 PS3 Limited Edition!
[ afbeelding ]
"Vet?"quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En, wat vond GK van Killzone2? Ik kan zelf niet kijken, want het internet is rete-traag hier.
Ik las het. Trieste dag. Daar gaat mijn "weekend confirm".quote:
Flikker op klapmongool!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
EGM / 1Up serieus en diepgaand?
Yahtzee is nog serieuzer dan die clowns.
Ken die site niet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ZOMG NOWAI!
Speciale Yakuza 3-editie van de PlayStation 3
Hij zou willen dat het internetafvalputje waar hij redactielid van is 1% van het niveau van 1Up had.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij zou willen dat het internetafvalputje waar hij redactielid van is 1% van het niveau van 1Up had.
Nee hoor, ik veel liever in het (sinds jouw vertrek) gezellige "internetafvalputje" dan bij die wegwerpredactieleden van 1Up.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij zou willen dat het internetafvalputje waar hij redactielid van is 1% van het niveau van 1Up had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |