Je bent gewoon teveel verwend met de makkelijke games van tegenwoordig, geloof me...quote:Op zondag 4 januari 2009 21:23 schreef robbolo het volgende:
Hebben ze street fighter belachelijk veel moeilijker gemaakt of ligt t aan mij?
Ik heb de orginele ook gespeeld, en ik weet bijna zeker dat ze echt een stuk moeilijker zijn. Ik kom amper voorbij de eerste mannetje, terwijl ie op makkelijk staat. Die combo's die die gasten maken kwam je pas tegen als je de moeilijkheidsgraad op 5 deed.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je bent gewoon teveel verwend met de makkelijke games van tegenwoordig, geloof me...
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Remake het volgende:
Lumines is gegaan naar rob samen met de andere psn games
de leaderboard op www.ps3trophies.co.uk wordt gecontroleerd en klopt.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:02 schreef Gamer_V het volgende:
Vandaar ":')"
De echte vraag is, hoeveel liegen er dat ze barsten?
Wel ziek dan die nummer 1, 14 platinumquote:Op maandag 5 januari 2009 02:11 schreef merino het volgende:
[..]
de leaderboard op www.ps3trophies.co.uk wordt gecontroleerd en klopt.
Je kan dat zelf overigens ook doen als je de psnid hebt vandegene die je wilt controleren.
Kwestie van leeg bericht naar die persoon sturen en dan in je outbox naar die user gaan en profile/trophy's opzoeken.
Duur kabeltje...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:34 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb al het één en ander opgezocht, maar de enige conclusie die ik kan trekken is dat het niet makkelijk is om m'n PS3 op een computermonitor (dus met gewone VGA-ingang) aan te sluiten. De 360 heeft daar een aparte kabel voor, en de PS3 niet omdat dat signaal niet analoog is ofzo, dat gaat me technisch de pet al te boven. Eigenlijk is mijn vraag dus of er iemand weet welke kabel, switch, ducktape, snoertjes, wat dan ook, ik nodig heb om met mijn PS3 op een monitor te kunnen spelen. Bedankt alvast
Oefquote:Op maandag 5 januari 2009 12:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Duur kabeltje...
http://www.thegametrain.c(...)vga-cable-p-487.html
Vertel.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Mrakz0r het volgende:
OMG Heavy Rain! Lijkt me maar een matig projectje..
lol!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Mrakz0r het volgende:
OMG Heavy Rain! Lijkt me maar een matig projectje..
Film heeft maar 1 verhaal hé?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Rock-shocker het volgende:
2000 pagina's aan script. De gemiddelde film heeft ongeveer 200 pagina's nodig. Dat betekent dat het ofwel ontzettend kut is omdat er gewoon teveel gebeurt, of dat het domweg fantastisch is aangepakt.
Ik moet het nog maar zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |