Kan ook met een gewone kabel als je pc zoeen hippe reverse-de-kabel feature heeft (de meeste hebben dit wel tegenwoordigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:54 schreef RedemptioN het volgende:
normal kan je tussen twee pcs (dus ik denk ook een pc en ps3) een verbinding leggen met een crossnetwerk kabel, dus geen standaard kabel, ik heb het echter nooit geprobeerd dus of het werkt ^^
tweede weet ik sowieso niet ^^
Tversity weer gebruiken en je HDD buffer grootte verkleinen van 8gig naar 2?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Agiath het volgende:
Streamen gaat niet zo goed bij mij meer laatste tijd.
Het hapert gewoon altijd, ik doe het nu via WMP omdat tversity teveel ruimte innam![]()
Nog tips?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Remake het volgende:
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
binnen 15 minuten je code binnen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef Remake het volgende:
Scrol eens omlaag en lees de grote rode letters![]()
quote:Expect delays in receipt of your codes between the hours of 14:00 GMT - 22:00 GMT on Sunday, January 4, 2009. Codes may not be delivered within the usual 15 minutes.
Sorry for the inconvenience.
quote:geschreven Op zaterdag 3 januari 2009 18:16
Het heeft ook zin om na te denken...quote:between the hours of 14:00 GMT - 22:00 GMT on Sunday, January 4, 2009.
In nederland wel jahquote:
Weak, ik wist al dat het zoiets zou zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:36 schreef Remake het volgende:
Oooooh jullie dachten dat Abraham Saavedra nu in amerika zit, okey
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:45 schreef delano.888 het volgende:
-Weet iemand hoe ik een netwerkverbinding leg tussen mijn PS3 en PC, via een kabel, ik heb GEEN internet. Ik heb het eerder draadloos gedaan vrij simpel allebei op hetzellfde netwerk en streamen maar, nu wil ik tussen de 2 apparaten via een kabel hetzelfde bereiken, heb al een hoop geprobeerd, weet iemand het??
-Weet iemand hoe ik een dualschock3 op mijn pc werkend krjg, liefst draadloos (PC heeft bluetooth) en anders toch maar met draad...
Uhuh, ik quote het nog even om meer reacties op te roepen op de nieuwe pagina, aangezien ik het nog niet opgelost heb he..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
daar hebben ik en superfruitig al op gereageerd...
Wat dacht je van je TCP/IP settings gelijk te zetten (zodat je PS3 en je PC in dezelfde ip range hangen) Waarschijnlijk is dat t probleemquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhuh, ik quote het nog even om meer reacties op te roepen op de nieuwe pagina, aangezien ik het nog niet opgelost heb he..
Probeer eens http://ps3mediaserver.blogspot.com/quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Agiath het volgende:
Streamen gaat niet zo goed bij mij meer laatste tijd.
Het hapert gewoon altijd, ik doe het nu via WMP omdat tversity teveel ruimte innam![]()
Nog tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |