quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Remake het volgende:
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
binnen 15 minuten je code binnen.
Ja, tenminste mijn gratis kerstkostuums werkte gewoon op mijn EU account.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan wanneer ik straks DLC uit de US Store haal het ook gewoon vanaf mijn EU account afspelen/openen toch? Zou graag die bazen Snake DLC van LBP willen hebben.
Besteld via play.com?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef robbolo het volgende:
Sinds vandaag Bioshock, en ik heb al 2 keer van broek moeten wisselen, wat een creepy game
Heb de PAL versie dus dat gaat dus niet werken merk ik. Met die cards kan ik niks uit de EU store halen neem ik aan? Of worden de dollars automatisch omgezet naar euro's?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Remake het volgende:
DLC is regionaal gebonden, dus heb je een US LBP, dan werkt het.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef Remake het volgende:
Als je een USA code in de EU store gebruikt word de code opgeheven.
Daar zeg je me wat ja...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef robbolo het volgende:
Die psn cards kan je alleen bestellen met creditcard toch?
Wat een bangerik!quote:
Waarom hebben in alle nieuwe shooters die gasten allemaal een of meerdere verlichte LCD's op hun rug of zo zitten, in gears ook al, nu zie ik het hier weer....... " Please shoot me in the back"quote:
Goede vraag voor de Killzone fanweek.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Waarom hebben in alle nieuwe shooters die gasten allemaal een of meerdere verlichte LCD's op hun rug of zo zitten, in gears ook al, nu zie ik het hier weer....... " Please shoot me in the back"
Jep. Maar jij hebt de EU versie van LBP toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan wanneer ik straks DLC uit de US Store haal het ook gewoon vanaf mijn EU account afspelen/openen toch? Zou graag die bazen Snake DLC van LBP willen hebben.
Ja?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jep. Maar jij hebt de EU versie van LBP toch?
Nou ja, dan werkt de DLC dus waarschijnlijk nietquote:
Maar dat risico is er toch niet? Heb nergens gelezen dat het niet mag, of ze er uberhaupt op kunnen checken, of zullen gaan checken. En met Paypal duurt t weer 5 tot 6 dagen voor t geld erop staat, en kost t de volle mep. En ik heb helemaal geen geduldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:27 schreef Kremers het volgende:
Als je paypal hebt, kun je die psn kaarten kopenDenk niet dat mensen het risico willen lopen hun US account kwijt te raken.
Holy shit!!quote:
Duurt niet zo lang, gewoon bestellen met een lege paypall, wordt automatisch van je bank afgeschreven maar je hebt wel meteen betaaldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar dat risico is er toch niet? Heb nergens gelezen dat het niet mag, of ze er uberhaupt op kunnen checken, of zullen gaan checken. En met Paypal duurt t weer 5 tot 6 dagen voor t geld erop staat, en kost t de volle mep. En ik heb helemaal geen geduld
Ja, maar die gasten zijn ook niet achterlijk natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:26 schreef SuperFruitig het volgende:
20 dolares voor 19 euroWTF, 20 dolares IS 14 euro
Precies, en dan hoef je ook niet steeds te zoeken naar iemand die wil delen als er een nieuw spel uitkomt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Duurt niet zo lang, gewoon bestellen met een lege paypall, wordt automatisch van je bank afgeschreven maar je hebt wel meteen betaald
Ik zou dat uiteraard zonder winst doen, barmhartigheidsmens als ikzelfe benquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, maar die gasten zijn ook niet achterlijk natuurlijkZij willen ook winst maken, of dacht je dat ze die kaarten uit pure barmhartigheid verkochten
Maar nog steeds kost het dan minimaal het dubbele van wat ik zou betalen als ik share. Het enige voordeel is dat ik dan niet hoef te wachten inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:09 schreef Kremers het volgende:
Precies, en dan hoef je ook niet steeds te zoeken naar iemand die wil delen als er een nieuw spel uitkomt.
moet je de op de mute knop of de volume knop van je tv drukkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn Playstation 3 heeft geen geluid meer
Nog erger, op me oude hd-tv werkt het wel op die miniquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
moet je de op de mute knop of de volume knop van je tv drukken
Geluid via je TVquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog erger, op me oude hd-tv werkt het wel op die mini![]()
kut wat is er met me 107 cm full hd tv aan de hand
Een 42" Full HD scherm hebben, een PS3 en dan je geluid via de boxen van je tv laten lopen == royal sadness.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:17 schreef RedemptioN het volgende:
origineel in de winkel maar kopen de volgende keer dan?
Precies logitech z5500quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een 42" Full HD scherm hebben, een PS3 en dan je geluid via de boxen van je tv laten lopen == royal sadness.
quote:
Kan ook met een gewone kabel als je pc zoeen hippe reverse-de-kabel feature heeft (de meeste hebben dit wel tegenwoordigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:54 schreef RedemptioN het volgende:
normal kan je tussen twee pcs (dus ik denk ook een pc en ps3) een verbinding leggen met een crossnetwerk kabel, dus geen standaard kabel, ik heb het echter nooit geprobeerd dus of het werkt ^^
tweede weet ik sowieso niet ^^
Tversity weer gebruiken en je HDD buffer grootte verkleinen van 8gig naar 2?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Agiath het volgende:
Streamen gaat niet zo goed bij mij meer laatste tijd.
Het hapert gewoon altijd, ik doe het nu via WMP omdat tversity teveel ruimte innam![]()
Nog tips?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Remake het volgende:
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
binnen 15 minuten je code binnen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef Remake het volgende:
Scrol eens omlaag en lees de grote rode letters![]()
quote:Expect delays in receipt of your codes between the hours of 14:00 GMT - 22:00 GMT on Sunday, January 4, 2009. Codes may not be delivered within the usual 15 minutes.
Sorry for the inconvenience.
quote:geschreven Op zaterdag 3 januari 2009 18:16
Het heeft ook zin om na te denken...quote:between the hours of 14:00 GMT - 22:00 GMT on Sunday, January 4, 2009.
In nederland wel jahquote:
Weak, ik wist al dat het zoiets zou zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:36 schreef Remake het volgende:
Oooooh jullie dachten dat Abraham Saavedra nu in amerika zit, okey
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:45 schreef delano.888 het volgende:
-Weet iemand hoe ik een netwerkverbinding leg tussen mijn PS3 en PC, via een kabel, ik heb GEEN internet. Ik heb het eerder draadloos gedaan vrij simpel allebei op hetzellfde netwerk en streamen maar, nu wil ik tussen de 2 apparaten via een kabel hetzelfde bereiken, heb al een hoop geprobeerd, weet iemand het??
-Weet iemand hoe ik een dualschock3 op mijn pc werkend krjg, liefst draadloos (PC heeft bluetooth) en anders toch maar met draad...
Uhuh, ik quote het nog even om meer reacties op te roepen op de nieuwe pagina, aangezien ik het nog niet opgelost heb he..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
daar hebben ik en superfruitig al op gereageerd...
Wat dacht je van je TCP/IP settings gelijk te zetten (zodat je PS3 en je PC in dezelfde ip range hangen) Waarschijnlijk is dat t probleemquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhuh, ik quote het nog even om meer reacties op te roepen op de nieuwe pagina, aangezien ik het nog niet opgelost heb he..
Probeer eens http://ps3mediaserver.blogspot.com/quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Agiath het volgende:
Streamen gaat niet zo goed bij mij meer laatste tijd.
Het hapert gewoon altijd, ik doe het nu via WMP omdat tversity teveel ruimte innam![]()
Nog tips?
Uhhh, hoe?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat dacht je van je TCP/IP settings gelijk te zetten (zodat je PS3 en je PC in dezelfde ip range hangen) Waarschijnlijk is dat t probleem
PC: start, settings, network connections, local area connection -> properties, TCP/IP -> properties,quote:
Ah super dankje, kan het nu niet uitproberen maar ga morgen aan de slag, thanx!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
PC: start, settings, network connections, local area connection -> properties, TCP/IP -> properties,
use the following IP adress: 192.168.1.1
subnetmask: 255.255.255.0
default gateway: 192.168.1.255
PS3: (uit mn hoofd dit): network connections, wired, manual settings,
ip: 192.168.1.2
subnetmask: 255.255.255.0
default gateway: 192.168.1.255
en anders: google.com
wat zegt budgetgaming.nl?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:31 schreef Remake het volgende:
Weet iemand trouwens nog een shop goedkoper als cdwow.nl?
IKquote:Op zondag 4 januari 2009 10:52 schreef Remake het volgende:
Heel lullig maar ik kan Lumines met nog 1 persoon/playstation delen, dan zit ik namelijk op de 5 users, wie wilt?
I AM GODquote:Op zondag 4 januari 2009 11:08 schreef Remake het volgende:
Heb naast jou PM van 2 anderen, ich kan nicht kiezen
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:28 schreef Remake het volgende:
Welke PSN games heb je al SF?
Want op dat account kun je naast lumines ook socom, superstardust, streetfighter, rayman 2, ratchet & clank, The Last Guy, en Wipeout downloaden.
Probleem is dat het account op nog maar 1 ps3 kan, en als jij de meeste daarvan al heb is het zonde natuurlijk voor een ander.
3e in rij?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef morm het volgende:
lol... SF is de derde in rij, maar krijgt voorrang...
Werkt echt super. En sneller als tversity. Streamt iso's, dvd (ifo/vob), wmv, mkv, alles! P3MS > Tversity!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:11 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Probeer eens http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Nieuw progje bestaat nog niet zo lang.
Blijkt 'beter' te zijn dan tversity
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Remake het volgende:
Lumines is gegaan naar rob samen met de andere psn games
Ziet er goed uit, ik ga het even proberenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:11 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Probeer eens http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Nieuw progje bestaat nog niet zo lang.
Blijkt 'beter' te zijn dan tversity
wat de fok manquote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Remake het volgende:
Lumines is gegaan naar rob samen met de andere psn games
BS is bazend (heb t 3x uitgespeeld) 1e playthrough is idd pittig, maar daarna is het echt een breeze (als je eenmaal weet hoe je die BD moet aanpakken etcquote:Op zondag 4 januari 2009 13:10 schreef Agiath het volgende:
Bioshock binnenWat een vet spel
![]()
Wel moeilijk zeg, ik ga altijd 5x dood als ik tegen zo'n big daddy moet vechten
Heb 3x wat bestelt, steeds binnen 6 dagen binnenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:05 schreef RedemptioN het volgende:
cd-wow duurt altijd 3 jaar, daar koop ik ook dus nooit meer wat
Zo moelijk is quoten toch ook nietquote:Op zondag 4 januari 2009 14:19 schreef Remake het volgende:
[quote]Op zondag 4 januari 2009 14:09 schreef .Pas het volgende:
Heeft iemand een link naar een quick start guide voor het afspelen van video bestanden op de PS3?
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
ps3 media serverquote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef .Pas het volgende:
lol, nee zo moeilijk is het niet.
Maar hoe zit het met ondertitels? Speelt hij alle formaten af? Kortom, waar moet ik op letten..
Had je die nieuwe games van demoacount al?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:31 schreef Beach het volgende:
Wie heeft er nog wat leuke psn games voor mij trouwens?
Nee, als je streamt (en je mediaplayer speelt ondertiteling af) wel.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef .Pas het volgende:
lol, nee zo moeilijk is het niet.
Maar hoe zit het met ondertitels? Speelt hij alle formaten af? Kortom, waar moet ik op letten..
Nope.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Remake het volgende:
[..]
Had je die nieuwe games van demoacount al?
ps3 media serverquote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef .Pas het volgende:
Ok.
Met welke programma's kan ik streamen?
Het liefst voor de mac.
Waarom wil iedereen altijd zo moelijk doen met dit of tversity, ik heb het altijd met WMP gedaan, wat is daar mis mee?quote:
Ja ik heb het nu meer even op medium gezet, daarna kan ik het altijd nog op hard halen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
BS is bazend (heb t 3x uitgespeeld) 1e playthrough is idd pittig, maar daarna is het echt een breeze (als je eenmaal weet hoe je die BD moet aanpakken etc)
3e playthrough alleen de wrench gebruikt ism plasmidsBeste combi evah
Nou ik heb net ff dat ps3 media server geïnstalleerd en het werkt veel beter. Misschien heb jij wel het nieuwste van het nieuwste kwa pc, dus een goeie CPU, maar voor wat oudere pc's werkt dit programma veel effectieverquote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen altijd zo moelijk doen met dit of tversity, ik heb het altijd met WMP gedaan, wat is daar mis mee?
Nieteens, dual core (2x) 1,5 ghz das niet echt super, maar het loopt perfecto.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nou ik heb net ff dat ps3 media server geïnstalleerd en het werkt veel beter. Misschien heb jij wel het nieuwste van het nieuwste kwa pc, dus een goeie CPU, maar voor wat oudere pc's werkt dit programma veel effectiever.
Net ff optimaal gedaan voor HD streaming, zo even kijken of het werkt
Oke.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nieteens, dual core (2x) 1,5 ghz das niet echt super, maar het loopt perfecto.
Naja, liep, KUTburen die er achter zijn gekomen dat ik hun internet misbruikte
Voor de meest eenvoudige mac applicatie kan je hier terecht:quote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef .Pas het volgende:
Ok.
Met welke programma's kan ik streamen?
Het liefst voor de mac.
Op een mac?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen altijd zo moelijk doen met dit of tversity, ik heb het altijd met WMP gedaan, wat is daar mis mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Bedankt, ik ga het eens uitzoeken!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Voor de meest eenvoudige mac applicatie kan je hier terecht:
http://www.nullriver.com/products/medialink
Het programma heeft een trial-mode, maar werkt gewoon door, alleen na een half uur is browsen wat moeilijker vanwege de afgeschermde folder-namen.
Als je wat avontuurlijker bent in gesteld, kan je kijken naar PMS, (Playstation Media Server).
Zelf heb ik er nog niet mee gestoeid aangezien Medialink voor mij voldoende is.
Het enige waar je mee op moet letten is dat de PS3 nogal kieskeurig is qua ondersteunde formaten. En dan kan PMS handiger zijn aangezien deze incompatible formaten om kan zetten (transcoden). Alleen dat vergt gewoon meer instel en uitzoek werk.
Succes!
PMS valt bij nader inzien qua configuratie wel mee...quote:
hier?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef KraZj het volgende:
Hoe kon je ook alweer zon signature creator krijgen voor je trophies?
Geen firefox gebruiken, die site werkt daar maar brak meequote:Op zondag 4 januari 2009 19:26 schreef KraZj het volgende:
Het werkt dus niet echt bij mij..., heb het al eerder geprobeerd...
Dit is mijn id..maar niet mijn nickname, dat klopt toch? Wil graag pimpen met mn tropies
[ link | afbeelding ]
PS3 Trophies
Kutfail weer... weetje waarbij dat wel kan namelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef Mindstate het volgende:
Nee, kan sowieso nog niet automatisch geloof ik.
Wii?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kutfail weer... weetje waarbij dat wel kan namelijk
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:48 schreef Gamer_V het volgende:
Is het de bedoeling dat die automatisch je trophies van het PSN afhaalt? Addendum: blijkbaar niet. maar zoiets bestond wel Want dat lijkt niet echt te werken. trouwens. In IE doet ie het niet, in firefox wel hier.
Oh en dat leaderboard dat er bij staat http://www.playfire.com/a/ps3-trophy-leaderboard
Das gewoon een kwestie van add trophy: click * 10000 oid etc voilaquote:Op zondag 4 januari 2009 21:00 schreef robbolo het volgende:
[..]
En volgens mij hebben die bovenste paar gasten van alle spellen, alle trophies. Hebben allen precies dezelfde score
Prolly de hele top 1000quote:Op zondag 4 januari 2009 21:02 schreef Gamer_V het volgende:
Vandaar ":')"
De echte vraag is, hoeveel liegen er dat ze barsten?
Hahaha, zijn er echt mensen die op zo een manier stoer gaan doen?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Das gewoon een kwestie van add trophy: click * 10000 oid etc voila
?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow nou gaatie quasi vragen stellen over zn vers aangekochtte PSN games met mijn inloggegevens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |