Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef Dark_Prince het volgende:
De Fok Tour groep mag ook wel in de OP.
http://community.guitarhero.com/tour_groups/256058
Offline tracked hij niet nee. Logisch ook lijkt mijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:57 schreef Fsmxi het volgende:
Inderdaad wel handig. Ook maar gejoined/geapplied. Weet trouwens wel dat mijn xbox lang niet altijd verbonden is met live, dus mijn stats zijn volgens mij erg incompleet. Of volgt hij wel je offline performances? Volgens mij niet, want mijn laatste zijn echt niet die songs van tool
ik zal me vanavond even aanmeldenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef Dark_Prince het volgende:
De Fok Tour groep mag ook wel in de OP.
http://community.guitarhero.com/tour_groups/256058
Lol ik heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:24 schreef Fsmxi het volgende:
En damn, B.Y.O.B. blijft lastig. Net zoals One en Raining Blood, de enige twee (op battle met lou na) die ik nog moet op GH3 expert
TT kan niet meer veranderd worden door mij, kan alleen door een mod. Vind persoonlijk ook wel dat ze beter apart kunnen, al lijken ze wel veel op elkaar. Maar dat is mijn meningquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:39 schreef Blue Thunder het volgende:
Rockband in de TT erbij? of moet daar een apart topic voor geopend worden.
Heb sinds vanmiddag ook Rockband erbij![]()
Het is wel ff wennen, zeker als je nummers speelt die ook in GH zitten.. Eye of the tiger is toch redelijk anders
[multi] geeft aan dat het multiplatform is, lijkt me niet handig om dat weg te halen. Daarnaast kan rock band prima een eigen topic krijgen toch? Ze zijn immers niet compatiblequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef Dark_Prince het volgende:
Kan dat [multi] niet weg dan?
Guitar Hero & Rock Band #9 Rocking On!
Mijn community profiel: http://community.guitarhero.com/accounts/794997quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo
Als je jouw Community profiel in de op wil even melden terwijl ik het nog kan editen
Staat erbij.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:09 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Mijn community profiel: http://community.guitarhero.com/accounts/794997
Hardware beter?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:18 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen, GH:World Tour, of Rock Band 2. Ik weet dat de hardware van GH:WT beter is, maar de tracklist van Rock Band is weer beter dan GH... Moelijke keuze...Iemand die me kan helpen?
even voor de zekerheid dit quoten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hardware beter?
Als je alle reviews bij elkaar doet kom je uit op, gitaar beter van GH, drumstel beter van RB2.
Tja ik heb ze alle 2, en ik vind echt geen reet aan GH, voelt zo erg outdated, is zo sloom, liedjes zijn repetitief, geluid is slecht.
Rock Band 2 kan je blijven spelen, echt heel veel liedjes (heel veel) (nee ik meen het heel veel) dus ik zou voor Rock Band 2 gaan, en dan Rock Band 1 ergens lenen ofzo, dan begin je al met 160 liedjes. Je kan dan altijd nog GH los kopen indien je RB2 niets aan vind.
Dan weet ik genoegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hardware beter?
Als je alle reviews bij elkaar doet kom je uit op, gitaar beter van GH, drumstel beter van RB2.
Tja ik heb ze alle 2, en ik vind echt geen reet aan GH, voelt zo erg outdated, is zo sloom, liedjes zijn repetitief, geluid is slecht.
Rock Band 2 kan je blijven spelen, echt heel veel liedjes (heel veel) (nee ik meen het heel veel) dus ik zou voor Rock Band 2 gaan, en dan Rock Band 1 ergens lenen ofzo, dan begin je al met 160 liedjes. Je kan dan altijd nog GH los kopen indien je RB2 niets aan vind.
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:46 schreef Misanthropist het volgende:
Zijn de GH-gitaren trouwens compatible met RB (op de PS3)?
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:46 schreef Misanthropist het volgende:
Zijn de GH-gitaren trouwens compatible met RB (op de PS3)?
tofquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik stream regelmatig guitar hero
http://en.justin.tv/derium
Als het op dezelfde console is wel, lijkt me.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:03 schreef porsche1 het volgende:
kan ik met de gitaar van world tour, ook gh 1 spelen?
Weet het niet zeker, maar lijkt me wel. Je hebt bij alle consoles (of PC) de keuze of je zonder gitaar, met gitaar of bij World Tour de hele band pack koopt. Keuze zat dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef porsche1 het volgende:
krijg je bij de pc er ook een gitaar bij?
is het hele band pakket, nou met alle games en microfoon, gitaar en drumstel?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar lijkt me wel. Je hebt bij alle consoles (of PC) de keuze of je zonder gitaar, met gitaar of bij World Tour de hele band pack koopt. Keuze zat dus
Guitar Hero World Tour (Game)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
is het hele band pakket, nou met alle games en microfoon, gitaar en drumstel?
ik wil waars. op ps2 kopen, kank dan best hele paket of only gitaar doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Guitar Hero World Tour (Game)
Microfoon
Gitaar
Drumstel
En ik kreeg er nog een gitaar bij om 1 of andere reden (bij bartsmit besteld) weet niet of dat fout is gegaan of dat ik hem heb gekregen om als bass gitaar te gebruiken.
World Tour is nog niet beschikbaar voor de PC trouwens, maar komt als het goed is wel. Hij schijnt al rated te zijn door dat bedrijf wat games rate.
Ligt eraan waar je van houdt, en of je het met meerdere personen gaat spelen. Ik zelf vindt alles leuk aan de hele band pack. Gitaar, zingen en drummen is allemaal leuk. En denk dat het spel wel meer replay-value heeft zo. Enige nadeel is dat het erg duur is. 190 euro ongeveer. Zelf maar goed over nadenken. Met alleen gitaar is het rond de 70/80 euro dacht ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik wil waars. op ps2 kopen, kank dan best hele paket of only gitaar doen?
ik moet het eerst nog kijken bij een vriend of ik het leuk vind, komen de drum en mig ook nog los op de markt?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je van houdt, en of je het met meerdere personen gaat spelen. Ik zelf vindt alles leuk aan de hele band pack. Gitaar, zingen en drummen is allemaal leuk. En denk dat het spel wel meer replay-value heeft zo. Enige nadeel is dat het erg duur is. 190 euro ongeveer. Zelf maar goed over nadenken. Met alleen gitaar is het rond de 70/80 euro dacht ik.
Deze of volgende maand hopelijk ja. Veel van je vragen staan ook in de OP trouwensquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik moet het eerst nog kijken bij een vriend of ik het leuk vind, komen de drum en mig ook nog los op de markt?
okay, bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Deze of volgende maand hopelijk ja. Veel van je vragen staan ook in de OP trouwens
Zijn er nog meer mensen die een extra gitaar erbij hebben gekregen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Guitar Hero World Tour (Game)
Microfoon
Gitaar
Drumstel
En ik kreeg er nog een gitaar bij om 1 of andere reden (bij bartsmit besteld) weet niet of dat fout is gegaan of dat ik hem heb gekregen om als bass gitaar te gebruiken.
World Tour is nog niet beschikbaar voor de PC trouwens, maar komt als het goed is wel. Hij schijnt al rated te zijn door dat bedrijf wat games rate.
Ik kreeg hem na een paar weken alsnog nageleverd door Free Record Shop.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:04 schreef brtausi het volgende:
[..]
Zijn er nog meer mensen die een extra gitaar erbij hebben gekregen?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik kreeg hem na een paar weken alsnog nageleverd door Free Record Shop.
Maar heb hem inmiddels ook alweer verkocht.
dan koop ik het pakket, en hoeduur is een heel pakket, + microfoon + drumstel?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:45 schreef Blue Thunder het volgende:
gitaar los (les paul) is toch ook nog een eurotje of 60 ofzo? + 60 euro voor het spel zelf is 120 euro..
het pakket is 89 euro bij de mediamarkt...
Dat heb ik je al 3 keer verteld en staat ook in de OPquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
dan koop ik het pakket, en hoeduur is een heel pakket, + microfoon + drumstel?
oopsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat heb ik je al 3 keer verteld en staat ook in de OP
Ik heb een paar dozen ervan al verbrand met oud en nieuw. Maar de hoofd dozen (:+) heb ik nog bewaard. Heb ook hele band set. Maar ik bewaar het liever.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef Sanne het volgende:
Hoe lang hebben jullie de dozen bewaard? Ik heb alle dozen nog, en vooral die van de complete band set begint me danig in de weg te staan. Kan ie bij de vuilnis, of heb ik hem nog nodig als er onverhoopt toch nog wat kapot gaat?
Heb maar even toegevoegd dat het voor de Wii is.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef Rikketik het volgende:
Hm, voor de Wii helaas. Ik wil er nog één voor de Xbox 360. Heb een tijdje gespeeld met de gitaar van Rock Band, maar ik vind de Les Paul fijner. Denk dat ik hem gewoon bestel en GH:WT er los bij haal.
Heb je hem net binnen of bij een vriend gespeeld?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:34 schreef porsche1 het volgende:
heb net gespeeld, super game! Echt vet!
bij een vriendquote:Op zondag 4 januari 2009 18:05 schreef brtausi het volgende:
[..]
Heb je hem net binnen of bij een vriend gespeeld?
Niet te halen bij www.amazon.co.uk, de pond staat toch erg laag?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Weet iemand of je deze spullen ergens in NL kan kopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal erg goedkoop (al is de kruk wel 40 dollar) maar ze shippen geloof ik niet naar het buitenland. En dan word je toch alleen maar genaait met invoerrechten en al die onzin. Dus, iemand dit ergens gezien?
Ik hou de dozen altijd bij, maakt het weer net iets makkelijker/aantrekkelijker als je de boel weer wil verkopen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef Sanne het volgende:
Hoe lang hebben jullie de dozen bewaard? Ik heb alle dozen nog, en vooral die van de complete band set begint me danig in de weg te staan. Kan ie bij de vuilnis, of heb ik hem nog nodig als er onverhoopt toch nog wat kapot gaat?
de tassen heb ik al in de winkel zien liggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Weet iemand of je deze spullen ergens in NL kan kopen?
Nope staat er niet bij, heb al wat rond gegoogled. Maar enige wat ik steeds vind zijn alleen alle verschillende pakketten. Maar niet die gear. Denk dat ik het maar naar iemand in Amerika stuur en dan die het maar naar mij moet sturen. Al zijn het best grote dingen in principe. Irritant dat ze niet naar europa sturen zegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Niet te halen bij www.amazon.co.uk, de pond staat toch erg laag?
wordt het dan wat realistischer? (voor zover het realistisch kan worden hoor, ik heb echt geen idee nml. maar ben wel benieuwd)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:35 schreef mrPanerai het volgende:
drumstel is anders wel de moeite van het wachten waard....tenminste vanaf HARD
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:05 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wordt het dan wat realistischer? (voor zover het realistisch kan worden hoor, ik heb echt geen idee nml. maar ben wel benieuwd)
maar de tv staat plots niet meer aan, op perfomance mode zie je toch gewoon de clip maar dan zonder de aanslagen...mss is het wel gewoon een cd-tje en doet ie maar alsof.quote:
Hij doet de TV juist express uit heh, om te laten zien dat hij het blind kan. Hij haalt toch ook geen 100% op het einde? En als je zijn andere videos kijkt zie je zeker dat hij echt ook kan drummen en andere nummers ook gewoon speelt. Gewoon echt hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
maar de tv staat plots niet meer aan, op perfomance mode zie je toch gewoon de clip maar dan zonder de aanslagen...mss is het wel gewoon een cd-tje en doet ie maar alsof.
De optie no fail kan ik trouwens niet meer vinden...tijdens GH3 speelde m'n vriend de nummers wel eens mee op z'n echte gitaar...lijkt me wel leuk, iets dat gepland is voor dit jaar, gitaar-setje al gekocht...nu wachten tot m'n oom tijd heeft voor lessen.
Dus het is dubbel zo echt en realistischquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:53 schreef mrPanerai het volgende:
performance mode is sowieso blind...dus aan en uitzetten van de tv heeft daar geen effect op
Ik vond het spel ook steeds leuker worden hoe meer ik speelde ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef Rikketik het volgende:
Vanmiddag het spel binnengekregen.Tot nu toe best saai eigenlijk, maar dat is bij alle GH's nog het geval geweest. Denk dat het later wel leuker wordt.
Ook de Les Paul gekregen en hij speelt erg fijn.
en het ziet er zo makkelijk uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hij doet de TV juist express uit heh, om te laten zien dat hij het blind kan. Hij haalt toch ook geen 100% op het einde? En als je zijn andere videos kijkt zie je zeker dat hij echt ook kan drummen en andere nummers ook gewoon speelt. Gewoon echt hoor![]()
En ook al is het een video, dan nog moet je zo drummen op expert. Dus het is erg realistisch.
Vind je die drum stoel ook goed als er rockband op staatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hij doet de TV juist express uit heh, om te laten zien dat hij het blind kan. Hij haalt toch ook geen 100% op het einde? En als je zijn andere videos kijkt zie je zeker dat hij echt ook kan drummen en andere nummers ook gewoon speelt. Gewoon echt hoor![]()
En ook al is het een video, dan nog moet je zo drummen op expert. Dus het is erg realistisch.
Het ziet er makkelijk uit, vooral hoe hij lekker zit te kijken alsof hij zo wat anders gaat doen. Maar ik haal het niog niet eens op mediumquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:52 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en het ziet er zo makkelijk uit![]()
maar jah, dat zeggen ze ook als ze naar mij kijken als ik op expert speel
Neequote:Op woensdag 7 januari 2009 08:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vind je die drum stoel ook goed als er rockband op staat?
eens!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind Mr. Crowley toch wel een van de vettere nummers om te drummen.Vooral het einde.
Op www.amazon.com staan veel vette shirts en dingen. Maar de dingen die ik eerder poste kwamen van http://www.redoctane.com/(...)ch4Re34Pa38Ta38NbNz0quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:19 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
waar had je die GH merchandising gevonden?
Vicariousquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef Rikketik het volgende:
Ik zit nu op 40% van de career mode, de leuke songs beginnen te komen. Stranglehold, Vicarious...
En hoe gaat dat tot nu toequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Had career eerst samen met iemand gedaan helemaal, als band dus. Ben nu solo begonnen aan gitaar en zit nu ergens op de helft. Probeer eigenlijk meer 100% te halen op elk nummer
Speel quick play altijd op medium, maar was career begonnen op easy dus wil hem daar ook op afmaken. En heb 8 van de 10 wel steeds 100% dan. Andere altijd 99% door een kut foutje. Vind ik altijd het nadeel van easy, ook al speelt het nummer iets heel snels moet jij maar 1 of 2 noten langzaam spelen. Raak ik altijd flink van in de warquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:55 schreef C.Obvious het volgende:
[..]
En hoe gaat dat tot nu toe?
Ik maak vrijwel altijd een aantal foutjes dus 100% lukt me maar weinigdan heb ik het niet over easy dan.
Je kan freestyle drummen in de nummers zelf op sommige stukken, en op de Wii versie kan je ook helemaal los drummen. Heeft je collega dan het GH drumstel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef Blue Thunder het volgende:
Dubbelpost (staat ook in RB maar het slaat op allebei de spellen)
Mijn collega gisteren een drumstel mee.. Poe, dat valt nog niet mee, wat wel gaaf is het freestyle drummen in RB, dat heb je (volgens mij) niet in GH..
Maar op easy kom ik niet verder dan 90%.
Hoe zat het overigens met die gele cymbal? die was toch niet helemaal lekker? Heeft iemand een linkje waarbij je een nieuwe kan bestellen? (incl midi kabel)
in rb2 heb je ook een freestyle mogelijkheid .. bij gh ook eigenlijk, in de music studio natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Je kan freestyle drummen in de nummers zelf op sommige stukken, en op de Wii versie kan je ook helemaal los drummen. Heeft je collega dan het GH drumstel?
Dat is echt een heel mooi ding. Als die er is ga ik hem zeker kopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef Sanne het volgende:
http://www.techzine.nl/ni(...)taar-van-ezGear.html
De eerste GH en RB compatible gitaar met snaren!
Zit House of the Rising Sun er in?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef R4m0n_46 het volgende:
vind de songs Shiver, Beat It, House of the rising sun en dat lied van CCR wel echt vette songs
oja, Linkin Park natuurlijk niet te vergeten
Ik verwachte eigenlijk dat je kwam melden dat het al stuk was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef RoW_0 het volgende:
Nog steeds geen nieuw gitaar en drum main pad ontvangen.aangevraagd voor kerst.
Misschien wel uit de vrachtwagen gevallen. Zou ook verklaren waarom het wat langer duurt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik verwachte eigenlijk dat je kwam melden dat het al stuk was.
Eind maart in Amerika, hopelijk dan ook snel hier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:58 schreef porsche1 het volgende:
wanneer komt Metallica uit?
dan pas.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Eind maart in Amerika, hopelijk dan ook snel hier.
Dat duurt 3 weken , mijne is deze week verstuurdquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef RoW_0 het volgende:
Nog steeds geen nieuw gitaar en drum main pad ontvangen.aangevraagd voor kerst.
hahhaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik verwachte eigenlijk dat je kwam melden dat het al stuk was.
Knap dat je Satch Boogie ook gelukt is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik had toch wel gehoopt dat Guitar Hero: World Tour iets moeilijker zou zijn dan dit.
Gisteren heb ik zonder al te veel moeite Hot for Teacher én Satch Boogie bij een vriend uitgespeeld op expert. Trapped Under Ice had ik al eerder gedaan. Dat waren toch de 3 'moeilijkste' nummers van het spel?
Wel een beetje teleurstellend dat het zóveel makkelijker is vergeleken met Guitar Hero 3
Dank jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Knap dat je Satch Boogie ook gelukt is.Die lukt mij nog net niet.
Drummen vind ik echt moeilijk, de kick dan, op medium gaat het me goed af, en sommige nummers hard. Maar die kickquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb in de paar maanden dat ik GH: Legend of Rock had nooit op Hard gespeeld zonder van het podium gekickt te worden, maar nu met WT begint het aardig te wennen. Hij is inderdaad veul makkelijker dan LoR, maar ik ben niet goed genoeg om het irritant te vinden.
Het blijft gaaf. De gitaar is trouwens wel duidelijk mijn favoriet, ondanks het drumstel
.
Ja ik heb ook echt het idee dat het ding niet goed genoeg reageert. Het is niet zo dat je moet rammen ofzo, maar het timen gaat zó verschrikkelijk slecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Drummen vind ik echt moeilijk, de kick dan, op medium gaat het me goed af, en sommige nummers hard. Maar die kick
Beweeg je je hand wel voor de noot komt met drums?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ik heb ook echt het idee dat het ding niet goed genoeg reageert. Het is niet zo dat je moet rammen ofzo, maar het timen gaat zó verschrikkelijk slecht.
klopt,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Het is wel duidelijk hoor het verschil. Het zorgt er voor dat dezelfde noten sneller naar beneden komen. Hierdoor zijn snelle stukjes veel duidelijker want er zit meer ruimte tussen.
Heb het zelf met GH nog niet geprobeerd, maar ik weet wel dat Rock Band 2 nog een stuk leuker wordt als je breakneck speed aanzet. Komt het meer in de buurt van Guitar Hero qua snelheid. RB2 is namelijk wat langzamer, ook op de hard en expert, ten faveure van meer noten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:31 schreef Blue Thunder het volgende:
wie speelt er overigens met hyperspeed aan? ik heb eigenlijk altijd HS 3 aan..
Volgens mij niet. Enige mogelijkheid met zoiets is het Metallica album naar GH:Metalica overzetten, meer niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:34 schreef mrPanerai het volgende:
kun je trouwens gedownloade nummers van GH3 ook in GHWT spelen?
Kan je een link geven waar je dat vandaan hebt?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:39 schreef Kefzor het volgende:
Je kan alle GH3 songs ook in GH world tour spelen.![]()
Dit is alleen mogelijk op de PS3. Maar je moet de data van GH PC versie op USB zetten en importen.
Weet niet helemaal hoe t moet, maar het is wel mogelijk!
Ook last van phantom strumming? Heb ik soms weleens. Ik haal dan gewoon de nek eruit en stop hem weer terug. Dan heb ik er geen last meer van een paar uur. Soms gebeurd het 2 keer achter elkaar en soms helemaal niet. Erg vreemd, en irritant. Maar schijnt dat ze dat bijna allemaal hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:45 schreef StupidByNature het volgende:
Yeah, eindelijk eens eens 90%+ gehaald op expert vocals in combinatie met expert bas. Wel bij About a Girl (tering makkelijke bassectie), maar het blijft lastig PRECIES de zang lang genoeg te rekken etc. als je niet fatsoenlijk naar de balkjes kunt staren.
Vocals: 93% - Expert
Bas: 99% (1 stom foutje...) - Expert
Ook kan ik melden dat mijn tweede box perfect werkt. Drums nog altijd prima in orde, en ondertussen heb ik ook wat meer vertrouwen gekregen in de gitaar, die het na meerdere tientallen uren nog steeds goed doet. Ik bedoel, elke keer dat ik een fout maakte waar ik normaal bijna nooit fouten maak, schrok ik en dacht ik dat de gitaar weer kapot was. Dat speelt niet lekker kan ik zeggen.
Niet denk ik, ik speel carreer op hard en alles staat bij mij nu op dat percentage.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:35 schreef Sporttv het volgende:
Ik heb het inmiddels heel lang niet gespeeld maar heb wel een vraag
Als je de easy career hebt gehaald staat er bij mij als ik career op medium doe dat ik ook alles heb gehaald hoe zorg ik dat dit weg gaat?
Ja, dat dus, of bij quickplay.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:43 schreef Sanne het volgende:
Maar je kan toch op de community gewoon je stats per medium/high/easy nog zien?
Kijken jullie daar nooit?
quote:
Zeker wetenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:27 schreef Sanne het volgende:
[..]haaaaaaaaaaaaaai
Wij gaan naar DragonForce!
je haalt gewoon al je opgeslagen data uit je PS zodat je lijkt alsof je het spel nooit zou hebben gespeeld...al je punten zijn dan ook wel weg maar dan begin je dus blanco.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:35 schreef Sporttv het volgende:
Ik heb het inmiddels heel lang niet gespeeld maar heb wel een vraag
Als je de easy career hebt gehaald staat er bij mij als ik career op medium doe dat ik ook alles heb gehaald hoe zorg ik dat dit weg gaat?
Nice! Ik zou er ook heengaan, maar toen kwam school aanzetten met een verplicht uitje voor een paar dagen, moest mijn kaartje verkopen helaas.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zeker weten
DragonForce en Turisas
mwa, doe ik als warming upquote:Op maandag 12 januari 2009 00:16 schreef StupidByNature het volgende:
Ik heb me kapot gelachen! the Most Imposible GH3 song!![]()
![]()
(sorry als ie al bekend is, maar ik moest hem gewoon delen...)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:10 schreef RoW_0 het volgende:
GODVERDOMME KUTDING :R
2e drumstel kapot, kan geen RMA aanvragen. thanks allot redoctane. ik eis mijn GVD geld terug.
wattan gast? ik speel soms te zacht dat hij het soms niet registreert, ga ik wat harder dan slaat die dubbel (dat heb ik met de kabel goed gedaan) maar ik sla veel zachter vergeleken met de andere gaste youtube filmpjes. en toch gaat mijne kapotquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]volgens mij doe je echt wat fout.
Ik ga ze deze zomer (weer) zien op Wacken Open Air...quote:Op maandag 12 januari 2009 09:28 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat ook naar Dragonforce
Wie gaan er nog meer naar de Melkweg?
Jij hebt gewoon extra features!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef RoW_0 het volgende:
ok leuk ik geef het op, gitaar strumt vanzelf.
niet leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mijn drumstel?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als je gitaar vanzelf strumt moet je de nek eruit halen en weer terug doen. Gebeurt helaas bij iedereen bijna.
hoera, dragonforce..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:26 schreef Sanne het volgende:
Kaartje voor DragonForce is in the pocket
We kunnen er wel een Guitar Hero meet van maken.
Guitar Hero versie heeft 5 pads en Rockband maar 4. Dus dat is dan een probleem als je de rock band versie neemt en dan guitar hero gaat spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:21 schreef BroesWillems het volgende:
aargh ik twijfel.
als jullie nu een Drumkit zouden moeten kopen, zou je dan gaan voor de RB of de GH:WT versie?
Nou, ik heb gister de drumkit van Rock Band geprobeerd, maar ik erger me aan dat getik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Guitar Hero versie heeft 5 pads en Rockband maar 4. Dus dat is dan een probleem als je de rock band versie neemt en dan guitar hero gaat spelen.
Ligt er gewoon dus aan welk spel je hebt/neemt
Nee, dan krijg je gewoon in GH 4 dingen, werkt dus gewoon prima.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Guitar Hero versie heeft 5 pads en Rockband maar 4. Dus dat is dan een probleem als je de rock band versie neemt en dan guitar hero gaat spelen.
Ligt er gewoon dus aan welk spel je hebt/neemt
Nice!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef Rikketik het volgende:
Is deze hier al eens gepost eigenlijk?
Toen ik op dit aantal zat ben ik begonnen met RB2.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:56 schreef mrPanerai het volgende:
gisteravond voor de eerste keer in WT nummers op Expert uitgespeeld..net maar het begin is er...zijn er trouwens al FC op Expert hier...bij GH3 kwamen ze elke dag wel voorbij.
Klik!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:26 schreef RoW_0 het volgende:
nogmaals; hoeveel gaan de losse drumstels kosten?
Guitar Hero maakt niet echt uit of je het nou op HDTV speelt of op een kleine monitor of zo. Je let niet echt bepaald op de graphics terwijl je aan het spelen bentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Tijntjes het volgende:
Ik wil guitar hero 3 hebben, maar heb geen console :S iemand een site waar ik voor pc kan kopen? Hoewel ik wel twijfel want tis toch wel cooler om op die hdtv te spelen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:17 schreef RoW_0 het volgende:
Drumstel gemaakten hij doet het perfect nu yay.
rode draadje zat los
Battle op Expert? Je moet net zolang spelen tot je eerste Power-up een Whammy is. Als hij die lange rits groene noten krijgt activeren = instant win.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn ik kom maar niet voorbij Battle vs Lou.Mijn beste poging kreeg ik twee battlepowers ofzo, die wilde ik tegelijk af laten gaan maar toen ging ik zelf af op een kutstukje.
Meestal maakt hij me meteen af met een lefty oid.
Thank you.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:41 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Battle op Expert? Je moet net zolang spelen tot je eerste Power-up een Whammy is. Als hij die lange rits groene noten krijgt activeren = instant win.
Ohjawel groene maakt veel geluidquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:25 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Dus nu geen chagrijnige posts meer
Gisteravond trouwens weer wat nummers van GH:WT gespeeld ipv LoR. Merkte idd dat die nummers veel makkelijker te spelen zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ohjawel groene maakt veel geluidpauperhardware omg kutspel sterf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vroeg een gitaar aan en ze hebben me al 3 cymbals en 1 midi kabel verstuurd als ik de mail mag geloven![]()
LOL ik dacht dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:02 schreef Nemmii het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg een gitaar aan en ze hebben me al 3 cymbals en 1 midi kabel verstuurd als ik de mail mag geloven
ik vroeg een nieuw gitaar omdat mijne helemaal para doet en ik heb nog steeds niks.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
LOL ik dacht dat ik de enige was.
Ja dan heb je in plaats van een noot gemist of verkeerd aangeslagen wel gewoon alles goed aangeslagen, maar gewoon een keer teveel. Dus je hebt nog steeds 100% noten gehit, maar 1x teveel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef Deviant1nl het volgende:
Hmm, hebben jullie dat ook wel eens. ben je op weg om de 100% te halen, maak je 1 foutje, en bij de uitslag heb je toch 100% en ook alles aangeraakt
Is me al meerdere keren overkomen
Mjah beetje vreemd wel inderdaad. Leuk is als je rond de 100% komt dat je ineens veel meer krijgt per nummer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef Tackleberry het volgende:
Heb nu de career op easy doorlopen, maar met alles op minimaal vier sterren kun je niet eens alle gigs spelen... Er blijft één gig over die 2000 dollar kost. Dus ben maar met medium begonnen om dat geld bij elkaar te spelen.
Is altijd al zo geweest in GH..quote:Vind het ook vreemd dat je niet per moeilijkheidsgraad alle gigs door moet lopen, één keer de career doorlopen is genoeg...
Ik vind het ook vreemd dat je iedere x voor die gigs moet betalen. Belachelijk zelfs.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef Tackleberry het volgende:
Heb nu de career op easy doorlopen, maar met alles op minimaal vier sterren kun je niet eens alle gigs spelen... Er blijft één gig over die 2000 dollar kost. Dus ben maar met medium begonnen om dat geld bij elkaar te spelen.
Vind het ook vreemd dat je niet per moeilijkheidsgraad alle gigs door moet lopen, één keer de career doorlopen is genoeg...
Ik dacht me te herinneren van GH3 dat ik voor elke moeilijkheisgraad weer opnieuw alles moest doorlopen? Nu switch ik van easy naar medium en staat (bijna) alles al op 'gespeeld'...quote:
Owh zo bedoel je. Nee dat is wel vreemd inderdaad. Ik dacht dat je bedoelde voordat je uberhaupt kon spelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik dacht me te herinneren van GH3 dat ik voor elke moeilijkheisgraad weer opnieuw alles moest doorlopen? Nu switch ik van easy naar medium en staat (bijna) alles al op 'gespeeld'...
als je alle gigs doorlopen hebt kan je bij de voorlaatste je eigen gig samenstellen. daar zie je dan gelijk ook hoeveel sterren je op wel niveau hebt gehaald en hoef je niet meer te betalen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd dat je iedere x voor die gigs moet betalen. Belachelijk zelfs.
Dat ligt aan je drumstel, vast wat stuk ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:09 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vind metallica niet zo lekker drummen? beetje vaag, elke nr gaat wel goed behalve metallica. hebben jullie dat ook?
Dat weet ik, maar ik vind het zo leuk om met ieder instrument de gehele carreer mode te doorlopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:27 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
als je alle gigs doorlopen hebt kan je bij de voorlaatste je eigen gig samenstellen. daar zie je dan gelijk ook hoeveel sterren je op wel niveau hebt gehaald en hoef je niet meer te betalen.
Sorry, heb alleen een GH III gitaar voor je in de aanbieding.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:01 schreef PGL het volgende:
Is er nog iemand die een GH World Tour Wii gitaar over heeft?![]()
Of misschien weet iemand waar ik er één los kan kopen?
Wat is de richtprijs?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Sorry, heb alleen een GH III gitaar voor je in de aanbieding.
Richtprijs is 42,50 exclusief eventuele verzenden.quote:
Niemand verder?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:28 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat ook naar Dragonforce
Wie gaan er nog meer naar de Melkweg?
srsly?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:50 schreef Andyy het volgende:
er gaan meer mensen voor turisas dan Dragonforce
mwa, die laat ik liggen...quote:Op zondag 25 januari 2009 18:56 schreef LeonH het volgende:
shit hele topic vergeten. weet iemand trouwens of liedjes die je voor deel 3 download in de PS store het ook doen in World Tour?
Ruig! de 27e komt er een track pack uit van Bruce Springsteen met Born to Run en eentje van zijn nieuwe album en een paar dagen later het hele nieuwe album van Oasis!
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
De Metallica setlist trouwens (hele vet setlist geworden):
Metallica nummers:
Overige nummers:
Ja, in Guitar Hero: Metallica.quote:
Denk niet dat ze daar een hele band pack voor maken eigenlijk. Althans lijkt me erg onhandig. Denk dat ze gewoon alleen een speciale Metallica gitaar doenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:05 schreef Fsmxi het volgende:
War Ensemble![]()
Die tracklist![]()
Die ga ik waarschijnlijk wel ful band halen Heb ik ook eindelijk alle instrumenten
Ze hadden voor Aerosmith ook een gitaar-bundel, en waarom zouden ze het niet doen? Gewoon zelfs instrumenten, desnoods met 2e basdrumpedaal voor de expert+ spelers, en voila!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar een hele band pack voor maken eigenlijk. Althans lijkt me erg onhandig. Denk dat ze gewoon alleen een speciale Metallica gitaar doen
Je begint met je vingers vanaf oranje naar rood. En dan schuiven naar groen.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
heb sinds 2 dagen ook guitar hero 3LoR. Erg vet. Alles op easy uitgespeeld, ben nu halverwegen Medium, lukt ook wel. Had even eentje op HARD geprobeerd maar het probleem is dat ik maar 4 vingers en 1 duim heb, en ik heb er eigenlijk 5 nodig, en ook mijn duim.
Hoe doen jullie die oranje knop indrukken? Als ik opschuif zit ik meteen in de knoei dat ik denk dat rood de gele knop is.
Omdat Aerosmith alleen maar een gitaar had, en niet een microfoon en een compleet drumstel er nog eens bij. Het is een expansion game. Geen full game. Er zijn al veels te veel verschillende versies, Wii/PS2/PS3/360/DS en dan ook nog eens Game only/Game + Gitaar/Game + Alles. Als ze dat dan ook nog eens voor Metallica gaan doen lijkt me dat erg onhandig.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze hadden voor Aerosmith ook een gitaar-bundel, en waarom zouden ze het niet doen? Gewoon zelfs instrumenten, desnoods met 2e basdrumpedaal voor de expert+ spelers, en voila!
Ik heb vandaag voor het eerst GH:WT aangezwengeld, bevalt me zeer goed! Tracklist valt op eerste gezicht een beetje tegen, maar zodra je die nummers speelt zijn ze eigenlijk stuk voor stuk leuk en vet
misschien dat deze iets groter is...maar ook wel een stuk duurder.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
zijn er ook grotere gitaren verkrijgbaar? ik vind dit zo'n klein ding, beetje onhandig
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
zijn er ook grotere gitaren verkrijgbaar? ik vind dit zo'n klein ding, beetje onhandig
Dan moet je hem heel rustig omhoog tillen, dan gaat het (meestal) wel goedquote:Op maandag 26 januari 2009 01:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik verneuk mezelf altijd als ik zo'n starpower blauwe gloed wil doen. Dan ruk ik die gitaar omhoog en ga ik meestal de mist in.
Koop Rockband.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:53 schreef super-muffin het volgende:
Helaas geen Blackend in GH:MetallicaMaar voor de rest
Guitar Hero World Tour zit Tool in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
jullie hebben het over Rockband en niet over guitar hero neem ik aan?
die vind ik nou helemaal niks, om van het gare decor maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Hmm Vicarious en Schism lukken me wel op expert, maar ik ga steeds kapot op Parabola.
thanks voor de tip, ik ga ook veel te weinig in de store kijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef LeonH het volgende:
vanaf vandaag een weekje gratis 2 liedjes van Bruce Springsteen te downloaden!
Dat decor is maf inderdaad, maar Vicarious is tof.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
die vind ik nou helemaal niks, om van het gare decor maar te zwijgen.
Vicarious en Schism lukken me nu aardig op bas + zingen op expert. Maar echt fantastische scores krijg ik niet...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat decor is maf inderdaad, maar Vicarious is tof.
best tricky op Hard...amper 3 sterren...maar wel een fijn nummer, maar hadden ze nou niet ff The Boss kunnen namaken...telkens zo'n rare gast waar die stem van Bruce niet bij past.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:17 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
thanks voor de tip, ik ga ook veel te weinig in de store kijken.
Born to run.![]()
![]()
5 februari, maar vind die tracklist niet zo boeiend voor mij moet ik eerlijk toegevenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:24 schreef StupidByNature het volgende:
Rock Band 2 kwam voor de PS3 toch pas in de eerste week van februari uit, niet?
Die trailer is al een paar weken oud hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:04 schreef Sanne het volgende:
Nog geen preview beschikbaar, maar hier de officiële GH Metallica trailer.
Bekijk deze YouTube-video
Ow sowwy, hij verschijnt in mijn subschriptions al gisteren geupload.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:04 schreef Sanne het volgende:
Nog geen preview beschikbaar, maar hier de officiële GH Metallica trailer.
Tot vanavondquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:12 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ben ik de enige die hoopt dat de dragonforce nummers zullen worden omgebouwd naar GHWT versies
zou vet zijn om die te spelen met 4 man XD
(overigens ga ik naar het concert vanavond @ melkweg)
Account info sturen van een account die bestaat, die voeg ik toe aan mijn PS3 en dan kan ik ook jou dingen downen uit je downloadhistorie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:08 schreef brtausi het volgende:
Hoe kan je die dan delen?
Of mag je dat niet vragen
haha ja helemaal los gegaan gister xDquote:Op vrijdag 30 januari 2009 06:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Dragonforce is live toch nog best vet
Alleen dat voorprogramma, Turisas..
lijkt me niet zo hnadig, mijn ps3-store account is gekoppeld aan mijn visa-kaart....dus als ik iemand m'n accountnaam + paswoord geef kan die zomaar naar believen op mijn kosten downloaden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Account info sturen van een account die bestaat, die voeg ik toe aan mijn PS3 en dan kan ik ook jou dingen downen uit je downloadhistorie.
Gebeurde althans veel in het General PS3 topic
Ja dat valt me ook iedere keer op in de Melkweg... Óveral waar ik kom ben ik de langste, behalve daar altijd. Op een of andere manier staan ze ook altijd precíes voor mequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
haha ja helemaal los gegaan gister xD
te vet ^^
zag wel meer lange gasten gister trouwens
Hier hetzelfde, lijkt me wel leuk alleen zit ik met de creditcard. Er hoeft maar 1 rotte appel tussen te zitten en ik ben de sjaak.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
lijkt me niet zo hnadig, mijn ps3-store account is gekoppeld aan mijn visa-kaart....dus als ik iemand m'n accountnaam + paswoord geef kan die zomaar naar believen op mijn kosten downloaden.
Zal eens kijken hoeveel ik hem had staan, vond CoP wel heel lastig in het begin.. Kostte me echt weken voor ik er eindelijk voorbij was!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef super-muffin het volgende:
Gefeliciteerd
Ik heb het echt al een tijd niet meer geprobeerd, maar ik wil eerst die 200k halen bij Cult of Personality.
Oh ehm, geloof het of niet, maar ik gebruik m'n pink nog steeds niet echt...quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:32 schreef super-muffin het volgende:
Ja dat weet ik nogJe kwam er toen pas achter dat je ook met 4 vingers kon spelen
Is dat met of zonder starpower? Ik wou die achievement namelijk halen. Ik speelde op Hard en ik had een score van 199.500 ofzoNormaal scheld ik niet zo bij spellen, maar toen eventjes wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |