die moet toch nog uitkomen? of heb je het over Death Magnetic?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:09 schreef HenkieVdV het volgende:
Metallica is erg vet.Ik heb ook de Jimi Hendrix, Classic Rock en Eagles paketten.
Vooral die van Jimi vind ik echt cool.
Ik had het over Death Magnetic trackpakket.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
die moet toch nog uitkomen? of heb je het over Death Magnetic?
tevens tvp dus
Uiteraard. Er is ook een game + guitar pakket te koop.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:38 schreef Slappy het volgende:
Kan je Guitar hero world tour ook alleen met gitaar spelen ?
Hoe 1 letter teveel iemand op het verkeerde spoor zou kunnen zettenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Uiteraard. Er is ook geen game + guitar pakket te koop.
Fixedquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Uiteraard. Er is ook een game + guitar pakket te koop.
Doe blauw maar met je pink, dat gaat je uiteindelijk een hoop ellende besparenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:30 schreef Komakie het volgende:
Ik ben nu ook net bezig met World Tour. Hij was al een paar weken binnen, maar ik was in het buitenland en kon dus niet spelen
Gelijk verslaafdHet is me allereerste GH maar het echt zo cool.
Ik vind het alleen wel lastig.
Easy vind ik ook echt te makkelijk, terwijl ik bij medium toch al wel echt problemen krijg. Vooral als ik de blauwe toets moet gaan aanslaan vind ik het moeilijk. Om over oranje nog maar te zwijgen
Hoe doen jullie het? Blauw met je pink aanslaan of je hand verplaatsen en hem met je ringvinger aanslaan?
1 nadeel. Morgen ga ik weer voor 2 maanden weg en meenemen is geen optie
Tering wat lelijk..quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
slightly offtopic maar moest deze toch aan jullie laten zien xD
voor de rest is het verplaatsen van de wijsvinger makkelijker dan de pink maar dat ben ik dan denk ik
Ja, maar als je eenmaal op hard/expert speelt ben je als een gek aan het verplaatsen. Je hebt gewoon 2 handposities: 1 voor groen,rood,geel en blauw en een voor rood,geel,blauw en oranje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
slightly offtopic maar moest deze toch aan jullie laten zien xD
voor de rest is het verplaatsen van de wijsvinger makkelijker dan de pink maar dat ben ik dan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |