Gewoon cheaten denk kquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Hierrrr verder
Maar hoe krijg ik die co-op exclusive songs als ik niemand om mee te co-oppen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Bedankt voor de snelle replies iedereen
Je kan toch gewoon de faceplate verwisselen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:20 schreef Tanjaa het volgende:
Ik vind die 360-gitaar zoo somberI <3 Mn witte gitaartje
Denk t..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de faceplate verwisselen?
100 euro met spel, ongeveer 65 euro zonder spel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:55 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Denk t..
Achja, ik zag der idd eentje op pinkpop hangen..
Zijn die dinge niet duur?
Op de wii gitaar heb k wel ns geprobeerd dat ding deraf te halen maar het lukt voor geen meter, ook niet als ik de blokkering ( ja ik heb eerst een hele tijd gewoon aan dat ding zitten rukken) eraf haal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
100 euro met spel, ongeveer 65 euro zonder spel.
Of bedoel je die faceplates? Die zijn namelijk (officiele prijzen) 15 euro geloof ik. Maar op eBay zijn ook wel niet officiele te koop voor 8-10 euro ofzo. Zitten soms wel leuke bij, een spiegelfaceplate heb ik een keer gezien, die was wel grappig
Lijkt me wel, de 360 en PS3 gitaren kan het wel bij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:02 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Op de wii gitaar heb k wel ns geprobeerd dat ding deraf te halen maar het lukt voor geen meter, ook niet als ik de blokkering ( ja ik heb eerst een hele tijd gewoon aan dat ding zitten rukken) eraf haal.
Kun je de faceplate wel verwisselen bij de wii gitaar?
Wat je zeker moet doen, en bij barracuda vooral, is de wammy niet gebruiken. Ik had ook moeite met omhoog en omlaag strummen, maar toen k de wammy gewoon aan de kant draaide en de strumbar gewoon vastpakte ging het een stuk beter.. Maar k weet natuurlijk niet of je met de wammy speelt dus..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef Kazu het volgende:
Ik heb de afgelopen week m'n skills op hard maar 'ns opgepoetst. Heb nu bijna alle songs op 4 sterren of hoger, maar Barracuda krijg ik maar niet van de 3 sterren af.
Ik krijg die idiote 3G combo maar niet onder de knie. Ik heb de meeste songs nog steeds (ik weet het) alleen met omlaag strummen gehaald. En ja, omhoog en omlaag is een must, zeker op expert, maar het het omlaag en omhoog strummen wil maar gewoon niet lukken in Barracuda, die herhaling erin is funest
Kee dankje k zal ns kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lijkt me wel, de 360 en PS3 gitaren kan het wel bij.
Je moet wel de hals losmaken he, anders lukt het niet. En dan gewono dat hendeltje aan de onderkant draaien. Het gaat altijd wat moeizaam ja, en met hoop geknalMaar het breekt niet ofzo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |