die moet toch nog uitkomen? of heb je het over Death Magnetic?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:09 schreef HenkieVdV het volgende:
Metallica is erg vet.Ik heb ook de Jimi Hendrix, Classic Rock en Eagles paketten.
Vooral die van Jimi vind ik echt cool.
Ik had het over Death Magnetic trackpakket.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
die moet toch nog uitkomen? of heb je het over Death Magnetic?
tevens tvp dus
Uiteraard. Er is ook een game + guitar pakket te koop.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:38 schreef Slappy het volgende:
Kan je Guitar hero world tour ook alleen met gitaar spelen ?
Hoe 1 letter teveel iemand op het verkeerde spoor zou kunnen zettenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Uiteraard. Er is ook geen game + guitar pakket te koop.
Fixedquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Uiteraard. Er is ook een game + guitar pakket te koop.
Doe blauw maar met je pink, dat gaat je uiteindelijk een hoop ellende besparenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:30 schreef Komakie het volgende:
Ik ben nu ook net bezig met World Tour. Hij was al een paar weken binnen, maar ik was in het buitenland en kon dus niet spelen
Gelijk verslaafdHet is me allereerste GH maar het echt zo cool.
Ik vind het alleen wel lastig.
Easy vind ik ook echt te makkelijk, terwijl ik bij medium toch al wel echt problemen krijg. Vooral als ik de blauwe toets moet gaan aanslaan vind ik het moeilijk. Om over oranje nog maar te zwijgen
Hoe doen jullie het? Blauw met je pink aanslaan of je hand verplaatsen en hem met je ringvinger aanslaan?
1 nadeel. Morgen ga ik weer voor 2 maanden weg en meenemen is geen optie
Tering wat lelijk..quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
slightly offtopic maar moest deze toch aan jullie laten zien xD
voor de rest is het verplaatsen van de wijsvinger makkelijker dan de pink maar dat ben ik dan denk ik
Ja, maar als je eenmaal op hard/expert speelt ben je als een gek aan het verplaatsen. Je hebt gewoon 2 handposities: 1 voor groen,rood,geel en blauw en een voor rood,geel,blauw en oranje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
slightly offtopic maar moest deze toch aan jullie laten zien xD
voor de rest is het verplaatsen van de wijsvinger makkelijker dan de pink maar dat ben ik dan denk ik
Ik snap het niet helemaal, er was toch al iemand anders die een stuk eerder 100% op dat nummer had in Expert mode? (met meer dan 900.000 punten) Waarom nu die publiciteit..quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef LeonH het volgende:
http://www.nu.nl/games/19(...)ord-guitar-hero.html
Omdat deze dude het gedaan heeft met iemand van Guinness World Records erbij...quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, er was toch al iemand anders die een stuk eerder 100% op dat nummer had in Expert mode? (met meer dan 900.000 punten) Waarom nu die publiciteit..
Stom, maar zelf maar aan de slag gegaan en dat ding open gemaakt. De strum bar van binnen beplakt zodat 't wat "strakker" zit. Werkt weer als vanoudsquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zijn er meer mensen waarbij 't aanslagmechanisme (horizontaal balkje rechts) niet goed reageert? Bij mij lijkt 't wel of 't schakelaartje uitgelubberd is of zo. De toets pakt gewoon af en toe niet, bijzonder frustrerend.
Oeps... Even aangepast.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
Hoe 1 letter teveel iemand op het verkeerde spoor zou kunnen zetten
Nee, de noten komen sneller op je af. Voer bij cheats O B O Y O B O Y in (in ieder geval, ik dacht dat dat 't was).quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe werkt dat hyperspeed nou?
De noten komen sneller ofzoiets? Maar hoe kan dat nou, wordt het nummer ook sneller afgespeeld?
Er zit dus meer ruimte tussen ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:39 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, de noten komen sneller op je af. Voer bij cheats O B O Y O B O Y in (in ieder geval, ik dacht dat dat 't was).
Maar hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:39 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, de noten komen sneller op je af. Voer bij cheats O B O Y O B O Y in (in ieder geval, ik dacht dat dat 't was).
Mijn ervaring is dat GH makkelijker wordt als je veel RB hebt gedaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef Noek het volgende:
Nu ik Rockband ook in mijn bezit heb, ben ik nog meer van Guitar Hero gaan houden.
Nu ik sinds 2 dagen Rockband 1 en 2 heb ben ik weer blij met muziekgames.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef Noek het volgende:
Nu ik Rockband ook in mijn bezit heb, ben ik nog meer van Guitar Hero gaan houden.
Mja, daar was geen jury aanwezig he, die telt dan nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, er was toch al iemand anders die een stuk eerder 100% op dat nummer had in Expert mode? (met meer dan 900.000 punten) Waarom nu die publiciteit..
987,786
Dat is toch iets meer dan het World Guiness Book of Records..![]()
Als een noot een dik 'wit bolletje' erboven heeft, kun je pakken als hammer-on of pull-of. De intro van TTFAF bestaat uit zo'n 250 noten die op die manier overgepakt kunnen worden... Het is wel even oefenen, maar uiteindelijk speelt het best lekkerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:24 schreef LeonH het volgende:
hoe kan het eigenlijk dat je ziet dat hij met 2 handen de noten indrukt en deze toch pakken zonder dat hij ze echt aanslaat als het ware?
Genoeg oefenen, dan hoef je niet meer te strummen in de intro. En sowieso, als het toch nodig is, wacht even tot de volgende groenrood/geel/blauw streak komt, dan kun je gewoon weer verder gaan als je het nummer bent begonnenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:45 schreef Blue Thunder het volgende:
en als je moet strummen kan je je onderarm ervoor gebruiken
De eerste note aanstrummen (die rode) moet toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Genoeg oefenen, dan hoef je niet meer te strummen in de intro. En sowieso, als het toch nodig is, wacht even tot de volgende groen/geel/blauw streak komt, dan kun je gewoon weer verder gaan als je het nummer bent begonnen
Dat dusquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De eerste note aanstrummen (die rode) moet toch?
En dat kan het beste met je onderarm.
Na het downloaden van de nummers (vond One in GH3 erg goed) ben ik echt van Metallica gaan houdenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:56 schreef nytram het volgende:
...
Die metallica DLC, is dat de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |