Ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:18 schreef Sanne het volgende:
Wie hebben er al gepreorderd? En wat moest je waar dokken?
Die drumkit komt pas over een paar maandjes los verkrijgbaar geloof ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:47 schreef Sanne het volgende:
Ik denk dat ik hem ook maar ga pre-orderen. Ondanks dat een vierde en een vijfde gitaar totaal overbodig zijn moet en zal ik vanaf dag 1 kunnen drummen.
Losse drumkit van GH heb ik nog niet kunnen vinden.
Ik heb de PS 3 en de PC gitaren. Daar heb jij dus niets aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
IkXboxhome, ¤179. Heb hem al een maand gepreordert ofzo. Krijg er alleen geen extra gitaar bij, is alleen bij bol.com en FRS en zijn dochters
(Game Mania, Intertoys, Bart Smit, Dixons, etc)
[..]
Die drumkit komt pas over een paar maandjes los verkrijgbaar geloof ik.
Heb jij WT toevallig gepreordert voor de 360? En krijg je die extra gitaar erbij?
Dan heb ik wel interesse in die extra gitaarHet is een normale GH3 gitaar die extra gitaar als het goed is, maar ik kan hem wel gebruiken, ik heb namelijk nu 2 gitaren, en met WT dus 3 totaal, maar ik kan er wel 4 gebruiken, omdat ik op 2 verschillende locaties game
Nu al?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:08 schreef weerdo het volgende:
Voor de PS3 bezitters onder ons: Rock Band werkt nu ook met de GH3 gitaar, de patch die in september uitkwam zorgt daarvoor. Misschien wel aardig als RB in de ramsj komt. (Sterker nog: voor de nieuwe muziekspellen op de PS3 wordt alles qua muziekinstrument compatible, dus heb je maar 1 set nodig)
Oke, jammerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb de PS 3 en de PC gitaren. Daar heb jij dus niets aan.
Zag hem ook bij PS3home voor ¤179. Zonder die extra gitaar. Nog niet besteld, zit een beetje krap tot het einde van de maand.
Dacht dat het wel werkt met elkaar. Alleen heb je met je rockband drum kit een pad minder. Maar dat wordt geloof ik ook in het spel herkend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:31 schreef FunkyEendje het volgende:
Hmm effe een vraagje ik hb de complete rockband set (2 gitaren en drum en mic) maarw erken die allemaal met GH4 WT?
heb echt geen zin om een neiuwe set of drumkit aan te gaan schaffen , dat zou pure geldklopperij zijn
iemand die me kan verlichten met het antwoord BVD leroy
Gedownloadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:10 schreef RacerDKB het volgende:
Guitar Hero World Tour is FOKKING vet
Het is echt enorm gedetailleerd, je kan alles customizen. Je eigen gitaar maken, eigen poppetje, alles
Nummers maken is ook TOF, je kan alles wat je wilt maken, keuze uit honderden effecten, het is alleen wel moeilijk, maar er zitten een paar tutorials bij. En je kan de keyboard opnemen, dus misschien komt er over een tijdje nog wel een keyboard voor WT ofzo?
De nummers zijn aan het begin erg matig, maar als je er 10 hebt gehad wordt het echt hemels
Everlong
Feel the Pain
Tool (3 nummers achter elkaar!)
One way or Another
Sweet Home Alabama
And so on!
Gedownload![]()
. Kun jij eigenlijk nog online of ben je gebanned?
Maarja vet dat je em al hebt!
Heb hem sinds vandaag en heb hem al uren gespeeldKreeg de achievement al dat ik op de helft van alle gigs ben.
Het werkt net als de Rock Band Band Tour, je hebt heel veel gigs waar je uit kan kiezen, dus je moet de 1e keer sowieso meer dan 1 nummer achter elkaar spelen (3 tot 5, en dan nog encore), en daarna kan je je eigen gigs maken met nummers die je al gehad hebt. En het werkt met rankings, hoe meer geld je hebt, hoe hoger je komt.
Nieuwe features zijn ook fucking vet, er zijn transparante noten die je met die touch strip kan aanslaan, maar ik heb nog een GH3 controller, dus dan kan je het gewoon met de knopjes doen, zonder te strummen. Soort hammer ons maar dan helemaal geen strummen.
En er is iets tofs met lange noten (op Hard en Expert), als je dan een lange groene noot hebt, kan er op de helft ofzo een rode bij komen (moet je ook strummen), en dan de groene vasthouden, dus er komt er een bij zeg maar.
En het is allemaal veel slimmer gedaan enzo, als je pauzeert en weer verder gaat staat er zo ''Sweet Home Alabam (Live) will continue in 5-4-3-2-1''. Kan je ook uitzetten natuurlijk, net als de touch strip, en de tilt sensor, en de lefty flip.
WORLD TOUR IS TOF!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |