abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 01:03:22 #1
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_62301899
Deel 7 alweer >_>

Link naar deel 6 -> [Multi] Guitar Hero III #6 You Rock!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:18:08 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62304314
Wie hebben er al gepreorderd? En wat moest je waar dokken?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_62306475
Ik heb GH4 wel al besteld, maar nog niets betaald.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:47:22 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62306774
Ik denk dat ik hem ook maar ga pre-orderen. Ondanks dat een vierde en een vijfde gitaar totaal overbodig zijn moet en zal ik vanaf dag 1 kunnen drummen.
Losse drumkit van GH heb ik nog niet kunnen vinden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:49:47 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62306817
Ik typte drumkut ipv drumkit.
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:06:23 #6
107531 Dark_Prince
pi_62327691
frustratie, frustratie 936 van de 937 noten geraakt

zondag 12 oktober 2008 @ 15:23:50 #7
107531 Dark_Prince
pi_62328020
Het was niet de eerste noot die ik miste ^^

2 runs later ->

zondag 12 oktober 2008 @ 16:25:28 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62329243
Feli Dark_Prince.
pi_62329388
Kan je ergens gitaren halen voor de pc? Heb gehoord dat PS2 of 3 een usb aansluiting heeft, dus dat zou dan in principe moeten werken?

Vind het namelijk nogal verrot spelen op een keyboard, met een gitaar is veel toffer.
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:33:07 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62329417
Ik heb een usb gitaar bij het pc spel gekregen. Ik dacht dat ze ook los te koop zouden zijn, maar ben ze eerlijk gezegd nog niet tegen gekomen..
Ik begrijp dat mijn draadloze PS3 gitaren ook werken als ik die USB ontvanger maar gebruik.

Waar je ze los kunt kopen weet ik niet. Ben ook benieuwd of er losse drumkits zijn.
pi_62329478
Oh zit er een gitaar bij het spel. Ja, dat heb je niet als je het download. Morgen maar ff in de winkel kijken dan .
pi_62394823
De wii gitaar heeft iemand drivers voor gemaakt en zou je via bluetooth ook aan moeten kunnen sluiten maar is een heel gekloot.

Ik denk dat er voor de pc vast ook wel losse controllers te koop zijn, en anders toch maar kopen
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:59:07 #13
200850 Dajo
Niets duss
pi_62400152
Over Guitar Hero 3 gesproken..heb het spel enkele dagen laten liggen, en even Rock Band gedaan..toen voor de gein GH3 weer aangeslingerd en opeens haalde ik 5 sterren op Number of the Beast, One, 3&7's en Cliffs of Dover, terwijl ik daarvoor alles net 3 sterren haalde :| En Knights of Cydonia op 4 sterren. Alles op hard wel.

Lijkt wel of mn Rock Band training geholpen heeft..

ZIt tussen de oren denk..

Tevens tvp.

(p.s. had GHWT als pre order staan bij bol.com voor 194.99 ofzomaar daar is ineens de extra gitaar weggehaald bij de xbox 360 preorder terwijl hij er bij de ps3 o.a. nog wel bij staat.. )
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:04:00 #14
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_62428943
Ik had precies hetzelfde Dajo, ineens dubbele scores in Guitar Hero :S

En ik zie ook geen extra gitaar meer bij mijn order, wordt weer een telefoontje plegen. Zijn er nog andere pre-order adressen die wel de gitaar leveren?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:53:09 #15
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_62451976
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_62463507
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 10:18 schreef Sanne het volgende:
Wie hebben er al gepreorderd? En wat moest je waar dokken?
Ik Xboxhome, ¤179. Heb hem al een maand gepreordert ofzo. Krijg er alleen geen extra gitaar bij, is alleen bij bol.com en FRS en zijn dochters (Game Mania, Intertoys, Bart Smit, Dixons, etc)
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:47 schreef Sanne het volgende:
Ik denk dat ik hem ook maar ga pre-orderen. Ondanks dat een vierde en een vijfde gitaar totaal overbodig zijn moet en zal ik vanaf dag 1 kunnen drummen.
Losse drumkit van GH heb ik nog niet kunnen vinden.
Die drumkit komt pas over een paar maandjes los verkrijgbaar geloof ik.

Heb jij WT toevallig gepreordert voor de 360? En krijg je die extra gitaar erbij?
Dan heb ik wel interesse in die extra gitaar Het is een normale GH3 gitaar die extra gitaar als het goed is, maar ik kan hem wel gebruiken, ik heb namelijk nu 2 gitaren, en met WT dus 3 totaal, maar ik kan er wel 4 gebruiken, omdat ik op 2 verschillende locaties game
pi_62464581
Voor de PS3 bezitters onder ons: Rock Band werkt nu ook met de GH3 gitaar, de patch die in september uitkwam zorgt daarvoor. Misschien wel aardig als RB in de ramsj komt. (Sterker nog: voor de nieuwe muziekspellen op de PS3 wordt alles qua muziekinstrument compatible, dus heb je maar 1 set nodig)
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:15:21 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62464702
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik Xboxhome, ¤179. Heb hem al een maand gepreordert ofzo. Krijg er alleen geen extra gitaar bij, is alleen bij bol.com en FRS en zijn dochters (Game Mania, Intertoys, Bart Smit, Dixons, etc)
[..]

Die drumkit komt pas over een paar maandjes los verkrijgbaar geloof ik.

Heb jij WT toevallig gepreordert voor de 360? En krijg je die extra gitaar erbij?
Dan heb ik wel interesse in die extra gitaar Het is een normale GH3 gitaar die extra gitaar als het goed is, maar ik kan hem wel gebruiken, ik heb namelijk nu 2 gitaren, en met WT dus 3 totaal, maar ik kan er wel 4 gebruiken, omdat ik op 2 verschillende locaties game
Ik heb de PS 3 en de PC gitaren. Daar heb jij dus niets aan.

Zag hem ook bij PS3home voor ¤179. Zonder die extra gitaar. Nog niet besteld, zit een beetje krap tot het einde van de maand.
pi_62466814
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:08 schreef weerdo het volgende:
Voor de PS3 bezitters onder ons: Rock Band werkt nu ook met de GH3 gitaar, de patch die in september uitkwam zorgt daarvoor. Misschien wel aardig als RB in de ramsj komt. (Sterker nog: voor de nieuwe muziekspellen op de PS3 wordt alles qua muziekinstrument compatible, dus heb je maar 1 set nodig)
Nu al? Dat kon bij de 360 al sinds de dag dat Rock Band uit kwam
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:15 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik heb de PS 3 en de PC gitaren. Daar heb jij dus niets aan.

Zag hem ook bij PS3home voor ¤179. Zonder die extra gitaar. Nog niet besteld, zit een beetje krap tot het einde van de maand.
Oke, jammer Al verwacht ik dat Marktplaats vol komt te staan met die extra gitaartjes van mensen die er toch al 4 hebben.
pi_62549797
Hmm effe een vraagje ik hb de complete rockband set (2 gitaren en drum en mic) maarw erken die allemaal met GH4 WT?

heb echt geen zin om een neiuwe set of drumkit aan te gaan schaffen , dat zou pure geldklopperij zijn

iemand die me kan verlichten met het antwoord BVD leroy
Eendjes En Broodjes zijn Het Beste van de Hele Wereld!
pi_62550723
Zo, binnenkort maar eens Guitar Hero II, II en WT kopen voor de Xbox en die van de Wii verkopen.
pi_62562914
Guitar Hero World Tour is FOKKING vet

Het is echt enorm gedetailleerd, je kan alles customizen. Je eigen gitaar maken, eigen poppetje, alles

Nummers maken is ook TOF, je kan alles wat je wilt maken, keuze uit honderden effecten, het is alleen wel moeilijk, maar er zitten een paar tutorials bij. En je kan de keyboard opnemen, dus misschien komt er over een tijdje nog wel een keyboard voor WT ofzo?

De nummers zijn aan het begin erg matig, maar als je er 10 hebt gehad wordt het echt hemels
Everlong
Feel the Pain
Tool (3 nummers achter elkaar!)
One way or Another
Sweet Home Alabama

And so on!

Heb hem sinds vandaag en heb hem al uren gespeeld Kreeg de achievement al dat ik op de helft van alle gigs ben.

Het werkt net als de Rock Band Band Tour, je hebt heel veel gigs waar je uit kan kiezen, dus je moet de 1e keer sowieso meer dan 1 nummer achter elkaar spelen (3 tot 5, en dan nog encore), en daarna kan je je eigen gigs maken met nummers die je al gehad hebt. En het werkt met rankings, hoe meer geld je hebt, hoe hoger je komt.

Nieuwe features zijn ook fucking vet, er zijn transparante noten die je met die touch strip kan aanslaan, maar ik heb nog een GH3 controller, dus dan kan je het gewoon met de knopjes doen, zonder te strummen. Soort hammer ons maar dan helemaal geen strummen.

En er is iets tofs met lange noten (op Hard en Expert), als je dan een lange groene noot hebt, kan er op de helft ofzo een rode bij komen (moet je ook strummen), en dan de groene vasthouden, dus er komt er een bij zeg maar.

En het is allemaal veel slimmer gedaan enzo, als je pauzeert en weer verder gaat staat er zo ''Sweet Home Alabam (Live) will continue in 5-4-3-2-1''. Kan je ook uitzetten natuurlijk, net als de touch strip, en de tilt sensor, en de lefty flip.

WORLD TOUR IS TOF!
pi_62563149
lefty flip

maar hey 4 nov nieuwe guitar hero voor nds
You're talking to me about stuff.Why? I can't have sex with your personality,and I can't put my penis in your college degree and I can't shove my first in your childhood dreams.So why are you sharing all this information with me?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:52:18 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62564252
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:31 schreef FunkyEendje het volgende:
Hmm effe een vraagje ik hb de complete rockband set (2 gitaren en drum en mic) maarw erken die allemaal met GH4 WT?

heb echt geen zin om een neiuwe set of drumkit aan te gaan schaffen , dat zou pure geldklopperij zijn

iemand die me kan verlichten met het antwoord BVD leroy
Dacht dat het wel werkt met elkaar. Alleen heb je met je rockband drum kit een pad minder. Maar dat wordt geloof ik ook in het spel herkend.
pi_62569005
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:10 schreef RacerDKB het volgende:
Guitar Hero World Tour is FOKKING vet

Het is echt enorm gedetailleerd, je kan alles customizen. Je eigen gitaar maken, eigen poppetje, alles

Nummers maken is ook TOF, je kan alles wat je wilt maken, keuze uit honderden effecten, het is alleen wel moeilijk, maar er zitten een paar tutorials bij. En je kan de keyboard opnemen, dus misschien komt er over een tijdje nog wel een keyboard voor WT ofzo?

De nummers zijn aan het begin erg matig, maar als je er 10 hebt gehad wordt het echt hemels
Everlong
Feel the Pain
Tool (3 nummers achter elkaar!)
One way or Another
Sweet Home Alabama

And so on!

Gedownload . Kun jij eigenlijk nog online of ben je gebanned?
Maarja vet dat je em al hebt!

Heb hem sinds vandaag en heb hem al uren gespeeld Kreeg de achievement al dat ik op de helft van alle gigs ben.

Het werkt net als de Rock Band Band Tour, je hebt heel veel gigs waar je uit kan kiezen, dus je moet de 1e keer sowieso meer dan 1 nummer achter elkaar spelen (3 tot 5, en dan nog encore), en daarna kan je je eigen gigs maken met nummers die je al gehad hebt. En het werkt met rankings, hoe meer geld je hebt, hoe hoger je komt.

Nieuwe features zijn ook fucking vet, er zijn transparante noten die je met die touch strip kan aanslaan, maar ik heb nog een GH3 controller, dus dan kan je het gewoon met de knopjes doen, zonder te strummen. Soort hammer ons maar dan helemaal geen strummen.

En er is iets tofs met lange noten (op Hard en Expert), als je dan een lange groene noot hebt, kan er op de helft ofzo een rode bij komen (moet je ook strummen), en dan de groene vasthouden, dus er komt er een bij zeg maar.

En het is allemaal veel slimmer gedaan enzo, als je pauzeert en weer verder gaat staat er zo ''Sweet Home Alabam (Live) will continue in 5-4-3-2-1''. Kan je ook uitzetten natuurlijk, net als de touch strip, en de tilt sensor, en de lefty flip.

WORLD TOUR IS TOF!
Gedownload . Kun je eigenlijk nog wel online of ben je gebanned?
Maarja , vet dat je al kan gamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')