* Sm0keZ voelt zich vereerdquote:Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef super-muffin het volgende:
Hier gaan we verder met het helpen van Sm0keZ met Cult Of Personality.
Mja, dat starpower pas gebruiken als het nodig is, en helemaal groen de solo ingaan lukt ook nog welquote:Op maandag 30 juni 2008 13:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb em gehaald op Expert.Bij die snelle solo heb je bijvoorbeeld een stukje met geel - blauw hopo's. Daar hou je geel ingedrukt en blauw blijf je tappen.
Zorgen dat je zo ver mogelijk in het groen bent als de solo begint en pas ergens halverwege de starpower gebruiken.
Verder kan ik je ook niet helpen.
-edit
[Multi] Guitar Hero III #5 You Rock!
Meen je nou serieus dat je medium, hard én expert met maar 3 vingers speelt?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Gebruiken jullie daar je pink bij of niet? Ik kan er gewoon niet lekker mee spelen
Yep, t/m Knights of Cydonia ging t prima hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 16:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Meen je nou serieus dat je medium, hard én expert met maar 3 vingers speelt?
Ik vind 't uitzonderlijk knap dat je met 3 vingers zover gekomen bent, ik kwam met 3vingers niet voorbij medium. pas toen m'n pink mee ging doen, kwam 5-sterren medium & hard ook in zicht.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat t niet meer dan normaal is om met 4 vingers te gaan spelen?
Ik ben op medium meteen begonnen met de pink te gebruiken, je kunt er maar alvast aan gewend zijn....quote:Op maandag 30 juni 2008 16:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Dank je
Ik wist dus niet beter, maar het zal nu behoorlijk wat werk zijn om m'n pink ook te 'leren' spelen.
Ik dus nog niet via GC shop. Vandaag gebeld dat ik de preorder annuleer. En wacht even tot ik mijn geld teruggestort heb gekregen voor ik hem in de winkel haal.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:31 schreef Xbox_360 het volgende:
Heeft iemand Guitar Hero Aerosmith al?
Kijk, dat schiet tenminste lekker op bij jou!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:47 schreef SuperKnurft het volgende:
Hard uitgespeeld behalve lou, nu op de helft van expert
Probeer practice eens, als je dat een paar keer doet op een solo speel je er al veel makkelijker doorheenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:05 schreef Nemmii het volgende:
Jemig,
Als ik me pink niet gebruik bij One dan fail ik het intro bijna al en daarna al hemaal.
Ik ben nu 33 songs op hard gehaald. Zit in de 7de en moet alles nog behalve Disturbed. Ik kan de solo's wel alleen ze gaan echt veel te snel ook bij het nummer wat jij niet op expert kan lukt mij niet op hard.
Slash en Morello waren nog wel te doen op hard. Volgensmij zit die pink zo in het geheugen hoor, gewoon even blijven oefenen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk, dat schiet tenminste lekker op bij jou!
Hoe waren de battles tegen Slash en Morello?
Overigens heb ik gisteren nog even gespeeld terwijl ik m'n pink ook (probeer) te gebruiken. Resultaat, One failde zelfs op hard![]()
Ik heb zomaar het vermoeden dat dit wel even gaat duren voor ik dit onder de knie heb... Vingervlugheid heb ik wel degelijk, alleen nu ik erover nadenk gebruik ik m'n pink eigenlijk nergens voor. Met de rest van m'n vinger's haal ik dan ook met gemak de 400 aanslagen per minuut op een toetsenbord
Misschien vanavond een keer co-op proberen als je tijd hebt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:09 schreef Sanne het volgende:
ik heb aerosmith net gehaald. en legends of rock toch ook maar voor ps3 gekocht. nu drie gitare bij elkaar. misschien moet ik ze maar aan de muur hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |