abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47996011

Guitar Hero II (en dus ook Guitar Hero) laat je spelen op een nep plastic gitaartje met een paar kinderlijk gekleurde knoppen. Met andere woorden, Knoop In Je Zakdoek voor wannabe gitaristen!

Omdat OPs overrated en kut zijn sla ik de rest van het promopraatje maar over. Wie heeft de game al op de PS2 en zijn vingers reeds gebroken over kutnummers als Jordan, Psychobilly Freakout en Hangar 18?

En wie gaat de game nog aanschaffen voor de 360 en kan vele blaren op vingers tegemoet zien?
  woensdag 4 april 2007 @ 10:43:32 #2
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_47996522
Ik twijfel nog steeds. Voornamelijk vanwege het feit dat ik totaal a-muzikaal ben.
On my sleeve.....
  woensdag 4 april 2007 @ 10:45:56 #3
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_47996611
Ik ga 'm halen, ondanks dat ik linkshandig ben en mijn rechterhand dus totaal niet soepel genoeg is om die knoppen goed te bedienen Ik ga vanavond al ff bij Mediamarkt kijken of hij er ligt voor de 360.
pi_47996809
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik twijfel nog steeds. Voornamelijk vanwege het feit dat ik totaal a-muzikaal ben.
Wat je nodig hebt is een beetje ritmegevoel. Als je kan tellen dan kan je Guitar Hero ook. Later in de game wordt het wel echt verrekte moeilijk (Hard en vooral Expert zijn echt te idioot voor woorden) maar dan heb je al zoveel gevoel voor de game dat het je nog best af gaat.

Het heeft in elk geval niks met echt gitaar spelen te maken. Het gaat echt om ritme en enorm veel vingervlugheid.

EDIT: Voor de linkshandigen, je kan Lefty-Flip aanzetten. Gitaar omdraaien en gaan met die banaan. Dan kloppen alleen de kleuren niet meer, maar je moet toch blind spelen dus dat geeft niet.
pi_48001102
Hem hem pre-ordered staan dus hoop hem in de komende dagen binnen te krijgen.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_48001570
Heb hem al een poos op de PS2, hard uitgespeeld, moet alleen freebird nog met expert. Extra nummers (jordan bvb) waan ik veelal onmogelijk.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_48026653
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:15 schreef Poit het volgende:
Heb hem al een poos op de PS2, hard uitgespeeld, moet alleen freebird nog met expert. Extra nummers (jordan bvb) waan ik veelal onmogelijk.
En hoe gaat het op Expert? Alleen 'uitgespeeld', of ook 5 stars?

Heb op Hard bijna alles op 5 stars, afgezien van Psychobilly Freakout (echt wel 1 van de moeilijkste nummers in de game), Carry Me Home en nog wat bonustracks. Jordan wel al bijna 5 stars op Hard.

Free Bird valt op Hard nog reuze mee. Highscore is 350k, kan natuurlijk nog wel veel hoger.
pi_48026753
Neeman!! Alleen uitgespeeld, haha. Heb vooral veel moeite met die trappetjes.
Hard kom ik trouwens wel een end op 5 sterren dacht ik. Maar is alweer even geleden, moet het binnenkort weer eens oppakken, wilde het eigenlijk vandaag doen maar tijd niet gehad helaas.
pi_48027409
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:37 schreef Poit het volgende:
Neeman!! Alleen uitgespeeld, haha. Heb vooral veel moeite met die trappetjes.
Hard kom ik trouwens wel een end op 5 sterren dacht ik. Maar is alweer even geleden, moet het binnenkort weer eens oppakken, wilde het eigenlijk vandaag doen maar tijd niet gehad helaas.
Ik speel eigenlijk elke dag wel een uurtje ofzo...Gewoon een geweldige game om even de tijd mee te doden. Je mag eigenlijk wel verwachten dat ik wat beter zou zijn na zoveel uren, maar ik heb niet echt aanleg denk ik.

Ik ben een ramp als het aankomt op op en neer strummen, ik kan dat gewoon niet. Op Expert is dat echt een must.

Ik zou vaker Practice Mode moeten spelen, maar als ik het langzaam afspeel dan krijg ik het een tandje sneller niet onder de knie. Goed tellen is echt zo belangrijk in het spel, en daar schort het nog wel aan, zeker als er veel noten zijn. Bovendien heb ik bij die hammer-ons de neiging om elke noot aan te willen slaan, da's natuurlijk niet wat je moet doen.
pi_48028177
Ga deze week langs de MM om hem op te pikken
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_48030807
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben een ramp als het aankomt op op en neer strummen, ik kan dat gewoon niet. Op Expert is dat echt een must.

Ik zou vaker Practice Mode moeten spelen, maar als ik het langzaam afspeel dan krijg ik het een tandje sneller niet onder de knie. Goed tellen is echt zo belangrijk in het spel, en daar schort het nog wel aan, zeker als er veel noten zijn. Bovendien heb ik bij die hammer-ons de neiging om elke noot aan te willen slaan, da's natuurlijk niet wat je moet doen.
Op en neer strummen heb ik ook moeite mee, met snelle gedeeltes gaat het wel, was daar in elk geval op aan het oefenen maar bij springerige solo's heb ik er ook erg veel moeite mee.
Bij de hammerons en pulloffs heb ik hetzelfde, al ben ik daar ook op aan het letten.
Tellen doe ik eigenlijk niet in GH, doe het meer op gevoel denk ik.
Ga vanavond toch echt maar weer eens tijd maken
Morthill, veel plezier ermee
  donderdag 5 april 2007 @ 09:41:46 #13
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_48032802
Iemand 'm al in de winkels gesignaleerd? MM Utrecht had 'm gisteren nog niet.
pi_48032963
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:41 schreef Chevalric het volgende:
Iemand 'm al in de winkels gesignaleerd? MM Utrecht had 'm gisteren nog niet.
Ik ga straks misschien even kijken als ik tijd heb, en anders morgen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 5 april 2007 @ 10:05:19 #15
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_48033455

"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  donderdag 5 april 2007 @ 11:08:44 #16
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48035363
ik ga hem dadelijk halen
The line is a dot to you!
pi_48036170
Expert al helemaal uitgespeeld op Jordan na. Die probeer ik niet eens meer...
pi_48036203
Ik wacht nog even, nog teveel ongespeelde games liggen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_48036231
Dat spel heb ik vorige week gespeeld op de leveranciers beurs Ik had het niet zo snel onder de knie als ik had verwacht Maar de wii versie komt zeker bij mij in huis
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 5 april 2007 @ 11:39:08 #20
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_48036298
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Dat spel heb ik vorige week gespeeld op de leveranciers beurs Ik had het niet zo snel onder de knie als ik had verwacht Maar de wii versie komt zeker bij mij in huis
Komt ie ook op de Wii dan?
On my sleeve.....
pi_48036619
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:39 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

Komt ie ook op de Wii dan?
Ja, maar ik weet niet zeker of II naar de Wii komt, het nieuwe deel iig wel
pi_48036783
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ja, maar ik weet niet zeker of II naar de Wii komt, het nieuwe deel iig wel
Het wordt een nieuw deel idd, speciaal voor Wii. Duurt nog wel even, denk ik.
  donderdag 5 april 2007 @ 11:56:38 #23
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_48036861
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het wordt een nieuw deel idd, speciaal voor Wii. Duurt nog wel even, denk ik.
En dan, covers van zelda en mario nummers spelen?
On my sleeve.....
pi_48037095
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

En dan, covers van zelda en mario nummers spelen?
Dat heeft mij met Donkey Konga zeker vermaakt

Maar over dat vervolg, ik ben de naam van die game even kwijt, het is iig een game waarin je met een hele "band" kunt spelen, dat is niet speciaal voor de Wii hoor Die komt ook uit op de Xbox 360 en PS3 dacht ik hoor

Edit:

Dat spel heet dus Rock Band
  donderdag 5 april 2007 @ 13:59:39 #25
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48041288
geen gitaar bij de Makro

morgen maar weer langs
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties