Wat je nodig hebt is een beetje ritmegevoel. Als je kan tellen dan kan je Guitar Hero ook. Later in de game wordt het wel echt verrekte moeilijk (Hard en vooral Expert zijn echt te idioot voor woorden) maar dan heb je al zoveel gevoel voor de game dat het je nog best af gaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik twijfel nog steeds. Voornamelijk vanwege het feit dat ik totaal a-muzikaal ben.
En hoe gaat het op Expert? Alleen 'uitgespeeld', of ook 5 stars?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:15 schreef Poit het volgende:
Heb hem al een poos op de PS2, hard uitgespeeld, moet alleen freebird nog met expert. Extra nummers (jordan bvb) waan ik veelal onmogelijk.
Ik speel eigenlijk elke dag wel een uurtje ofzo...Gewoon een geweldige game om even de tijd mee te doden. Je mag eigenlijk wel verwachten dat ik wat beter zou zijn na zoveel uren, maar ik heb niet echt aanleg denk ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:37 schreef Poit het volgende:
Neeman!! Alleen uitgespeeld, haha. Heb vooral veel moeite met die trappetjes.
Hard kom ik trouwens wel een end op 5 sterren dacht ik. Maar is alweer even geleden, moet het binnenkort weer eens oppakken, wilde het eigenlijk vandaag doen maar tijd niet gehad helaas.
Op en neer strummen heb ik ook moeite mee, met snelle gedeeltes gaat het wel, was daar in elk geval op aan het oefenen maar bij springerige solo's heb ik er ook erg veel moeite mee.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben een ramp als het aankomt op op en neer strummen, ik kan dat gewoon niet. Op Expert is dat echt een must.
Ik zou vaker Practice Mode moeten spelen, maar als ik het langzaam afspeel dan krijg ik het een tandje sneller niet onder de knie. Goed tellen is echt zo belangrijk in het spel, en daar schort het nog wel aan, zeker als er veel noten zijn. Bovendien heb ik bij die hammer-ons de neiging om elke noot aan te willen slaan, da's natuurlijk niet wat je moet doen.
Ik ga straks misschien even kijken als ik tijd heb, en anders morgen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:41 schreef Chevalric het volgende:
Iemand 'm al in de winkels gesignaleerd? MM Utrecht had 'm gisteren nog niet.
Komt ie ook op de Wii dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Dat spel heb ik vorige week gespeeld op de leveranciers beursIk had het niet zo snel onder de knie als ik had verwacht
Maar de wii versie komt zeker bij mij in huis
Ja, maar ik weet niet zeker of II naar de Wii komt, het nieuwe deel iig welquote:
Het wordt een nieuw deel idd, speciaal voor Wii. Duurt nog wel even, denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet zeker of II naar de Wii komt, het nieuwe deel iig wel
En dan, covers van zelda en mario nummers spelen?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het wordt een nieuw deel idd, speciaal voor Wii. Duurt nog wel even, denk ik.
Dat heeft mij met Donkey Konga zeker vermaaktquote:Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En dan, covers van zelda en mario nummers spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |