En hoe gaat dat tot nu toequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Had career eerst samen met iemand gedaan helemaal, als band dus. Ben nu solo begonnen aan gitaar en zit nu ergens op de helft. Probeer eigenlijk meer 100% te halen op elk nummer
Speel quick play altijd op medium, maar was career begonnen op easy dus wil hem daar ook op afmaken. En heb 8 van de 10 wel steeds 100% dan. Andere altijd 99% door een kut foutje. Vind ik altijd het nadeel van easy, ook al speelt het nummer iets heel snels moet jij maar 1 of 2 noten langzaam spelen. Raak ik altijd flink van in de warquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:55 schreef C.Obvious het volgende:
[..]
En hoe gaat dat tot nu toe?
Ik maak vrijwel altijd een aantal foutjes dus 100% lukt me maar weinigdan heb ik het niet over easy dan.
Je kan freestyle drummen in de nummers zelf op sommige stukken, en op de Wii versie kan je ook helemaal los drummen. Heeft je collega dan het GH drumstel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef Blue Thunder het volgende:
Dubbelpost (staat ook in RB maar het slaat op allebei de spellen)
Mijn collega gisteren een drumstel mee.. Poe, dat valt nog niet mee, wat wel gaaf is het freestyle drummen in RB, dat heb je (volgens mij) niet in GH..
Maar op easy kom ik niet verder dan 90%.
Hoe zat het overigens met die gele cymbal? die was toch niet helemaal lekker? Heeft iemand een linkje waarbij je een nieuwe kan bestellen? (incl midi kabel)
in rb2 heb je ook een freestyle mogelijkheid .. bij gh ook eigenlijk, in de music studio natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Je kan freestyle drummen in de nummers zelf op sommige stukken, en op de Wii versie kan je ook helemaal los drummen. Heeft je collega dan het GH drumstel?
Dat is echt een heel mooi ding. Als die er is ga ik hem zeker kopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef Sanne het volgende:
http://www.techzine.nl/ni(...)taar-van-ezGear.html
De eerste GH en RB compatible gitaar met snaren!
Zit House of the Rising Sun er in?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef R4m0n_46 het volgende:
vind de songs Shiver, Beat It, House of the rising sun en dat lied van CCR wel echt vette songs
oja, Linkin Park natuurlijk niet te vergeten
Ik verwachte eigenlijk dat je kwam melden dat het al stuk was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef RoW_0 het volgende:
Nog steeds geen nieuw gitaar en drum main pad ontvangen.aangevraagd voor kerst.
Misschien wel uit de vrachtwagen gevallen. Zou ook verklaren waarom het wat langer duurt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik verwachte eigenlijk dat je kwam melden dat het al stuk was.
Eind maart in Amerika, hopelijk dan ook snel hier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:58 schreef porsche1 het volgende:
wanneer komt Metallica uit?
dan pas.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Eind maart in Amerika, hopelijk dan ook snel hier.
Dat duurt 3 weken , mijne is deze week verstuurdquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef RoW_0 het volgende:
Nog steeds geen nieuw gitaar en drum main pad ontvangen.aangevraagd voor kerst.
hahhaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik verwachte eigenlijk dat je kwam melden dat het al stuk was.
Knap dat je Satch Boogie ook gelukt is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik had toch wel gehoopt dat Guitar Hero: World Tour iets moeilijker zou zijn dan dit.
Gisteren heb ik zonder al te veel moeite Hot for Teacher én Satch Boogie bij een vriend uitgespeeld op expert. Trapped Under Ice had ik al eerder gedaan. Dat waren toch de 3 'moeilijkste' nummers van het spel?
Wel een beetje teleurstellend dat het zóveel makkelijker is vergeleken met Guitar Hero 3
Dank jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Knap dat je Satch Boogie ook gelukt is.Die lukt mij nog net niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |