Ja, in Guitar Hero: Metallica.quote:
Denk niet dat ze daar een hele band pack voor maken eigenlijk. Althans lijkt me erg onhandig. Denk dat ze gewoon alleen een speciale Metallica gitaar doenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:05 schreef Fsmxi het volgende:
War Ensemble![]()
Die tracklist![]()
Die ga ik waarschijnlijk wel ful band halen Heb ik ook eindelijk alle instrumenten
Ze hadden voor Aerosmith ook een gitaar-bundel, en waarom zouden ze het niet doen? Gewoon zelfs instrumenten, desnoods met 2e basdrumpedaal voor de expert+ spelers, en voila!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar een hele band pack voor maken eigenlijk. Althans lijkt me erg onhandig. Denk dat ze gewoon alleen een speciale Metallica gitaar doen
Je begint met je vingers vanaf oranje naar rood. En dan schuiven naar groen.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
heb sinds 2 dagen ook guitar hero 3LoR. Erg vet. Alles op easy uitgespeeld, ben nu halverwegen Medium, lukt ook wel. Had even eentje op HARD geprobeerd maar het probleem is dat ik maar 4 vingers en 1 duim heb, en ik heb er eigenlijk 5 nodig, en ook mijn duim.
Hoe doen jullie die oranje knop indrukken? Als ik opschuif zit ik meteen in de knoei dat ik denk dat rood de gele knop is.
Omdat Aerosmith alleen maar een gitaar had, en niet een microfoon en een compleet drumstel er nog eens bij. Het is een expansion game. Geen full game. Er zijn al veels te veel verschillende versies, Wii/PS2/PS3/360/DS en dan ook nog eens Game only/Game + Gitaar/Game + Alles. Als ze dat dan ook nog eens voor Metallica gaan doen lijkt me dat erg onhandig.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze hadden voor Aerosmith ook een gitaar-bundel, en waarom zouden ze het niet doen? Gewoon zelfs instrumenten, desnoods met 2e basdrumpedaal voor de expert+ spelers, en voila!
Ik heb vandaag voor het eerst GH:WT aangezwengeld, bevalt me zeer goed! Tracklist valt op eerste gezicht een beetje tegen, maar zodra je die nummers speelt zijn ze eigenlijk stuk voor stuk leuk en vet
misschien dat deze iets groter is...maar ook wel een stuk duurder.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
zijn er ook grotere gitaren verkrijgbaar? ik vind dit zo'n klein ding, beetje onhandig
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
zijn er ook grotere gitaren verkrijgbaar? ik vind dit zo'n klein ding, beetje onhandig
Dan moet je hem heel rustig omhoog tillen, dan gaat het (meestal) wel goedquote:Op maandag 26 januari 2009 01:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik verneuk mezelf altijd als ik zo'n starpower blauwe gloed wil doen. Dan ruk ik die gitaar omhoog en ga ik meestal de mist in.
Koop Rockband.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:53 schreef super-muffin het volgende:
Helaas geen Blackend in GH:MetallicaMaar voor de rest
Guitar Hero World Tour zit Tool in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
jullie hebben het over Rockband en niet over guitar hero neem ik aan?
die vind ik nou helemaal niks, om van het gare decor maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Hmm Vicarious en Schism lukken me wel op expert, maar ik ga steeds kapot op Parabola.
thanks voor de tip, ik ga ook veel te weinig in de store kijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef LeonH het volgende:
vanaf vandaag een weekje gratis 2 liedjes van Bruce Springsteen te downloaden!
Dat decor is maf inderdaad, maar Vicarious is tof.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
die vind ik nou helemaal niks, om van het gare decor maar te zwijgen.
Vicarious en Schism lukken me nu aardig op bas + zingen op expert. Maar echt fantastische scores krijg ik niet...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat decor is maf inderdaad, maar Vicarious is tof.
best tricky op Hard...amper 3 sterren...maar wel een fijn nummer, maar hadden ze nou niet ff The Boss kunnen namaken...telkens zo'n rare gast waar die stem van Bruce niet bij past.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:17 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
thanks voor de tip, ik ga ook veel te weinig in de store kijken.
Born to run.![]()
![]()
5 februari, maar vind die tracklist niet zo boeiend voor mij moet ik eerlijk toegevenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:24 schreef StupidByNature het volgende:
Rock Band 2 kwam voor de PS3 toch pas in de eerste week van februari uit, niet?
Die trailer is al een paar weken oud hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:04 schreef Sanne het volgende:
Nog geen preview beschikbaar, maar hier de officiële GH Metallica trailer.
Bekijk deze YouTube-video
Ow sowwy, hij verschijnt in mijn subschriptions al gisteren geupload.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:04 schreef Sanne het volgende:
Nog geen preview beschikbaar, maar hier de officiële GH Metallica trailer.
Tot vanavondquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:12 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ben ik de enige die hoopt dat de dragonforce nummers zullen worden omgebouwd naar GHWT versies
zou vet zijn om die te spelen met 4 man XD
(overigens ga ik naar het concert vanavond @ melkweg)
Account info sturen van een account die bestaat, die voeg ik toe aan mijn PS3 en dan kan ik ook jou dingen downen uit je downloadhistorie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:08 schreef brtausi het volgende:
Hoe kan je die dan delen?
Of mag je dat niet vragen
haha ja helemaal los gegaan gister xDquote:Op vrijdag 30 januari 2009 06:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Dragonforce is live toch nog best vet
Alleen dat voorprogramma, Turisas..
lijkt me niet zo hnadig, mijn ps3-store account is gekoppeld aan mijn visa-kaart....dus als ik iemand m'n accountnaam + paswoord geef kan die zomaar naar believen op mijn kosten downloaden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Account info sturen van een account die bestaat, die voeg ik toe aan mijn PS3 en dan kan ik ook jou dingen downen uit je downloadhistorie.
Gebeurde althans veel in het General PS3 topic
Ja dat valt me ook iedere keer op in de Melkweg... Óveral waar ik kom ben ik de langste, behalve daar altijd. Op een of andere manier staan ze ook altijd precíes voor mequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
haha ja helemaal los gegaan gister xD
te vet ^^
zag wel meer lange gasten gister trouwens
Hier hetzelfde, lijkt me wel leuk alleen zit ik met de creditcard. Er hoeft maar 1 rotte appel tussen te zitten en ik ben de sjaak.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
lijkt me niet zo hnadig, mijn ps3-store account is gekoppeld aan mijn visa-kaart....dus als ik iemand m'n accountnaam + paswoord geef kan die zomaar naar believen op mijn kosten downloaden.
Zal eens kijken hoeveel ik hem had staan, vond CoP wel heel lastig in het begin.. Kostte me echt weken voor ik er eindelijk voorbij was!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef super-muffin het volgende:
Gefeliciteerd
Ik heb het echt al een tijd niet meer geprobeerd, maar ik wil eerst die 200k halen bij Cult of Personality.
Oh ehm, geloof het of niet, maar ik gebruik m'n pink nog steeds niet echt...quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:32 schreef super-muffin het volgende:
Ja dat weet ik nogJe kwam er toen pas achter dat je ook met 4 vingers kon spelen
Is dat met of zonder starpower? Ik wou die achievement namelijk halen. Ik speelde op Hard en ik had een score van 199.500 ofzoNormaal scheld ik niet zo bij spellen, maar toen eventjes wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |