Zeker wetenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:27 schreef Sanne het volgende:
[..]haaaaaaaaaaaaaai
Wij gaan naar DragonForce!
je haalt gewoon al je opgeslagen data uit je PS zodat je lijkt alsof je het spel nooit zou hebben gespeeld...al je punten zijn dan ook wel weg maar dan begin je dus blanco.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:35 schreef Sporttv het volgende:
Ik heb het inmiddels heel lang niet gespeeld maar heb wel een vraag
Als je de easy career hebt gehaald staat er bij mij als ik career op medium doe dat ik ook alles heb gehaald hoe zorg ik dat dit weg gaat?
Nice! Ik zou er ook heengaan, maar toen kwam school aanzetten met een verplicht uitje voor een paar dagen, moest mijn kaartje verkopen helaas.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zeker weten
DragonForce en Turisas
mwa, doe ik als warming upquote:Op maandag 12 januari 2009 00:16 schreef StupidByNature het volgende:
Ik heb me kapot gelachen! the Most Imposible GH3 song!![]()
![]()
(sorry als ie al bekend is, maar ik moest hem gewoon delen...)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:10 schreef RoW_0 het volgende:
GODVERDOMME KUTDING :R
2e drumstel kapot, kan geen RMA aanvragen. thanks allot redoctane. ik eis mijn GVD geld terug.
wattan gast? ik speel soms te zacht dat hij het soms niet registreert, ga ik wat harder dan slaat die dubbel (dat heb ik met de kabel goed gedaan) maar ik sla veel zachter vergeleken met de andere gaste youtube filmpjes. en toch gaat mijne kapotquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]volgens mij doe je echt wat fout.
Ik ga ze deze zomer (weer) zien op Wacken Open Air...quote:Op maandag 12 januari 2009 09:28 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat ook naar Dragonforce
Wie gaan er nog meer naar de Melkweg?
Jij hebt gewoon extra features!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef RoW_0 het volgende:
ok leuk ik geef het op, gitaar strumt vanzelf.
niet leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mijn drumstel?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als je gitaar vanzelf strumt moet je de nek eruit halen en weer terug doen. Gebeurt helaas bij iedereen bijna.
hoera, dragonforce..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:26 schreef Sanne het volgende:
Kaartje voor DragonForce is in the pocket
We kunnen er wel een Guitar Hero meet van maken.
Guitar Hero versie heeft 5 pads en Rockband maar 4. Dus dat is dan een probleem als je de rock band versie neemt en dan guitar hero gaat spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:21 schreef BroesWillems het volgende:
aargh ik twijfel.
als jullie nu een Drumkit zouden moeten kopen, zou je dan gaan voor de RB of de GH:WT versie?
Nou, ik heb gister de drumkit van Rock Band geprobeerd, maar ik erger me aan dat getik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Guitar Hero versie heeft 5 pads en Rockband maar 4. Dus dat is dan een probleem als je de rock band versie neemt en dan guitar hero gaat spelen.
Ligt er gewoon dus aan welk spel je hebt/neemt
Nee, dan krijg je gewoon in GH 4 dingen, werkt dus gewoon prima.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Guitar Hero versie heeft 5 pads en Rockband maar 4. Dus dat is dan een probleem als je de rock band versie neemt en dan guitar hero gaat spelen.
Ligt er gewoon dus aan welk spel je hebt/neemt
Nice!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef Rikketik het volgende:
Is deze hier al eens gepost eigenlijk?
Toen ik op dit aantal zat ben ik begonnen met RB2.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:56 schreef mrPanerai het volgende:
gisteravond voor de eerste keer in WT nummers op Expert uitgespeeld..net maar het begin is er...zijn er trouwens al FC op Expert hier...bij GH3 kwamen ze elke dag wel voorbij.
Klik!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:26 schreef RoW_0 het volgende:
nogmaals; hoeveel gaan de losse drumstels kosten?
Guitar Hero maakt niet echt uit of je het nou op HDTV speelt of op een kleine monitor of zo. Je let niet echt bepaald op de graphics terwijl je aan het spelen bentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Tijntjes het volgende:
Ik wil guitar hero 3 hebben, maar heb geen console :S iemand een site waar ik voor pc kan kopen? Hoewel ik wel twijfel want tis toch wel cooler om op die hdtv te spelen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:17 schreef RoW_0 het volgende:
Drumstel gemaakten hij doet het perfect nu yay.
rode draadje zat los
Battle op Expert? Je moet net zolang spelen tot je eerste Power-up een Whammy is. Als hij die lange rits groene noten krijgt activeren = instant win.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn ik kom maar niet voorbij Battle vs Lou.Mijn beste poging kreeg ik twee battlepowers ofzo, die wilde ik tegelijk af laten gaan maar toen ging ik zelf af op een kutstukje.
Meestal maakt hij me meteen af met een lefty oid.
Thank you.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:41 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Battle op Expert? Je moet net zolang spelen tot je eerste Power-up een Whammy is. Als hij die lange rits groene noten krijgt activeren = instant win.
Ohjawel groene maakt veel geluidquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:25 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Dus nu geen chagrijnige posts meer
Gisteravond trouwens weer wat nummers van GH:WT gespeeld ipv LoR. Merkte idd dat die nummers veel makkelijker te spelen zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ohjawel groene maakt veel geluidpauperhardware omg kutspel sterf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vroeg een gitaar aan en ze hebben me al 3 cymbals en 1 midi kabel verstuurd als ik de mail mag geloven![]()
LOL ik dacht dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:02 schreef Nemmii het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg een gitaar aan en ze hebben me al 3 cymbals en 1 midi kabel verstuurd als ik de mail mag geloven
ik vroeg een nieuw gitaar omdat mijne helemaal para doet en ik heb nog steeds niks.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
LOL ik dacht dat ik de enige was.
Ja dan heb je in plaats van een noot gemist of verkeerd aangeslagen wel gewoon alles goed aangeslagen, maar gewoon een keer teveel. Dus je hebt nog steeds 100% noten gehit, maar 1x teveel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef Deviant1nl het volgende:
Hmm, hebben jullie dat ook wel eens. ben je op weg om de 100% te halen, maak je 1 foutje, en bij de uitslag heb je toch 100% en ook alles aangeraakt
Is me al meerdere keren overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |