Nice!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef Rikketik het volgende:
Is deze hier al eens gepost eigenlijk?
Toen ik op dit aantal zat ben ik begonnen met RB2.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:56 schreef mrPanerai het volgende:
gisteravond voor de eerste keer in WT nummers op Expert uitgespeeld..net maar het begin is er...zijn er trouwens al FC op Expert hier...bij GH3 kwamen ze elke dag wel voorbij.
Klik!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:26 schreef RoW_0 het volgende:
nogmaals; hoeveel gaan de losse drumstels kosten?
Guitar Hero maakt niet echt uit of je het nou op HDTV speelt of op een kleine monitor of zo. Je let niet echt bepaald op de graphics terwijl je aan het spelen bentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Tijntjes het volgende:
Ik wil guitar hero 3 hebben, maar heb geen console :S iemand een site waar ik voor pc kan kopen? Hoewel ik wel twijfel want tis toch wel cooler om op die hdtv te spelen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:17 schreef RoW_0 het volgende:
Drumstel gemaakten hij doet het perfect nu yay.
rode draadje zat los
Battle op Expert? Je moet net zolang spelen tot je eerste Power-up een Whammy is. Als hij die lange rits groene noten krijgt activeren = instant win.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn ik kom maar niet voorbij Battle vs Lou.Mijn beste poging kreeg ik twee battlepowers ofzo, die wilde ik tegelijk af laten gaan maar toen ging ik zelf af op een kutstukje.
Meestal maakt hij me meteen af met een lefty oid.
Thank you.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:41 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Battle op Expert? Je moet net zolang spelen tot je eerste Power-up een Whammy is. Als hij die lange rits groene noten krijgt activeren = instant win.
Ohjawel groene maakt veel geluidquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:25 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Dus nu geen chagrijnige posts meer
Gisteravond trouwens weer wat nummers van GH:WT gespeeld ipv LoR. Merkte idd dat die nummers veel makkelijker te spelen zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ohjawel groene maakt veel geluidpauperhardware omg kutspel sterf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vroeg een gitaar aan en ze hebben me al 3 cymbals en 1 midi kabel verstuurd als ik de mail mag geloven![]()
LOL ik dacht dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:02 schreef Nemmii het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg een gitaar aan en ze hebben me al 3 cymbals en 1 midi kabel verstuurd als ik de mail mag geloven
ik vroeg een nieuw gitaar omdat mijne helemaal para doet en ik heb nog steeds niks.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
LOL ik dacht dat ik de enige was.
Ja dan heb je in plaats van een noot gemist of verkeerd aangeslagen wel gewoon alles goed aangeslagen, maar gewoon een keer teveel. Dus je hebt nog steeds 100% noten gehit, maar 1x teveel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef Deviant1nl het volgende:
Hmm, hebben jullie dat ook wel eens. ben je op weg om de 100% te halen, maak je 1 foutje, en bij de uitslag heb je toch 100% en ook alles aangeraakt
Is me al meerdere keren overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |