Zeker wetenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:27 schreef Sanne het volgende:
[..]haaaaaaaaaaaaaai
Wij gaan naar DragonForce!
je haalt gewoon al je opgeslagen data uit je PS zodat je lijkt alsof je het spel nooit zou hebben gespeeld...al je punten zijn dan ook wel weg maar dan begin je dus blanco.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:35 schreef Sporttv het volgende:
Ik heb het inmiddels heel lang niet gespeeld maar heb wel een vraag
Als je de easy career hebt gehaald staat er bij mij als ik career op medium doe dat ik ook alles heb gehaald hoe zorg ik dat dit weg gaat?
Nice! Ik zou er ook heengaan, maar toen kwam school aanzetten met een verplicht uitje voor een paar dagen, moest mijn kaartje verkopen helaas.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zeker weten
DragonForce en Turisas
mwa, doe ik als warming upquote:Op maandag 12 januari 2009 00:16 schreef StupidByNature het volgende:
Ik heb me kapot gelachen! the Most Imposible GH3 song!![]()
![]()
(sorry als ie al bekend is, maar ik moest hem gewoon delen...)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:10 schreef RoW_0 het volgende:
GODVERDOMME KUTDING :R
2e drumstel kapot, kan geen RMA aanvragen. thanks allot redoctane. ik eis mijn GVD geld terug.
wattan gast? ik speel soms te zacht dat hij het soms niet registreert, ga ik wat harder dan slaat die dubbel (dat heb ik met de kabel goed gedaan) maar ik sla veel zachter vergeleken met de andere gaste youtube filmpjes. en toch gaat mijne kapotquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]volgens mij doe je echt wat fout.
Ik ga ze deze zomer (weer) zien op Wacken Open Air...quote:Op maandag 12 januari 2009 09:28 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat ook naar Dragonforce
Wie gaan er nog meer naar de Melkweg?
Jij hebt gewoon extra features!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef RoW_0 het volgende:
ok leuk ik geef het op, gitaar strumt vanzelf.
niet leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mijn drumstel?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als je gitaar vanzelf strumt moet je de nek eruit halen en weer terug doen. Gebeurt helaas bij iedereen bijna.
hoera, dragonforce..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:26 schreef Sanne het volgende:
Kaartje voor DragonForce is in the pocket
We kunnen er wel een Guitar Hero meet van maken.
Guitar Hero versie heeft 5 pads en Rockband maar 4. Dus dat is dan een probleem als je de rock band versie neemt en dan guitar hero gaat spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:21 schreef BroesWillems het volgende:
aargh ik twijfel.
als jullie nu een Drumkit zouden moeten kopen, zou je dan gaan voor de RB of de GH:WT versie?
Nou, ik heb gister de drumkit van Rock Band geprobeerd, maar ik erger me aan dat getik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Guitar Hero versie heeft 5 pads en Rockband maar 4. Dus dat is dan een probleem als je de rock band versie neemt en dan guitar hero gaat spelen.
Ligt er gewoon dus aan welk spel je hebt/neemt
Nee, dan krijg je gewoon in GH 4 dingen, werkt dus gewoon prima.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Guitar Hero versie heeft 5 pads en Rockband maar 4. Dus dat is dan een probleem als je de rock band versie neemt en dan guitar hero gaat spelen.
Ligt er gewoon dus aan welk spel je hebt/neemt
Nice!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef Rikketik het volgende:
Is deze hier al eens gepost eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |