Mjah beetje vreemd wel inderdaad. Leuk is als je rond de 100% komt dat je ineens veel meer krijgt per nummer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef Tackleberry het volgende:
Heb nu de career op easy doorlopen, maar met alles op minimaal vier sterren kun je niet eens alle gigs spelen... Er blijft één gig over die 2000 dollar kost. Dus ben maar met medium begonnen om dat geld bij elkaar te spelen.
Is altijd al zo geweest in GH..quote:Vind het ook vreemd dat je niet per moeilijkheidsgraad alle gigs door moet lopen, één keer de career doorlopen is genoeg...
Ik vind het ook vreemd dat je iedere x voor die gigs moet betalen. Belachelijk zelfs.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef Tackleberry het volgende:
Heb nu de career op easy doorlopen, maar met alles op minimaal vier sterren kun je niet eens alle gigs spelen... Er blijft één gig over die 2000 dollar kost. Dus ben maar met medium begonnen om dat geld bij elkaar te spelen.
Vind het ook vreemd dat je niet per moeilijkheidsgraad alle gigs door moet lopen, één keer de career doorlopen is genoeg...
Ik dacht me te herinneren van GH3 dat ik voor elke moeilijkheisgraad weer opnieuw alles moest doorlopen? Nu switch ik van easy naar medium en staat (bijna) alles al op 'gespeeld'...quote:
Owh zo bedoel je. Nee dat is wel vreemd inderdaad. Ik dacht dat je bedoelde voordat je uberhaupt kon spelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik dacht me te herinneren van GH3 dat ik voor elke moeilijkheisgraad weer opnieuw alles moest doorlopen? Nu switch ik van easy naar medium en staat (bijna) alles al op 'gespeeld'...
als je alle gigs doorlopen hebt kan je bij de voorlaatste je eigen gig samenstellen. daar zie je dan gelijk ook hoeveel sterren je op wel niveau hebt gehaald en hoef je niet meer te betalen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd dat je iedere x voor die gigs moet betalen. Belachelijk zelfs.
Dat ligt aan je drumstel, vast wat stuk ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:09 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vind metallica niet zo lekker drummen? beetje vaag, elke nr gaat wel goed behalve metallica. hebben jullie dat ook?
Dat weet ik, maar ik vind het zo leuk om met ieder instrument de gehele carreer mode te doorlopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:27 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
als je alle gigs doorlopen hebt kan je bij de voorlaatste je eigen gig samenstellen. daar zie je dan gelijk ook hoeveel sterren je op wel niveau hebt gehaald en hoef je niet meer te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |