Ook last van phantom strumming? Heb ik soms weleens. Ik haal dan gewoon de nek eruit en stop hem weer terug. Dan heb ik er geen last meer van een paar uur. Soms gebeurd het 2 keer achter elkaar en soms helemaal niet. Erg vreemd, en irritant. Maar schijnt dat ze dat bijna allemaal hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:45 schreef StupidByNature het volgende:
Yeah, eindelijk eens eens 90%+ gehaald op expert vocals in combinatie met expert bas. Wel bij About a Girl (tering makkelijke bassectie), maar het blijft lastig PRECIES de zang lang genoeg te rekken etc. als je niet fatsoenlijk naar de balkjes kunt staren.
Vocals: 93% - Expert
Bas: 99% (1 stom foutje...) - Expert
Ook kan ik melden dat mijn tweede box perfect werkt. Drums nog altijd prima in orde, en ondertussen heb ik ook wat meer vertrouwen gekregen in de gitaar, die het na meerdere tientallen uren nog steeds goed doet. Ik bedoel, elke keer dat ik een fout maakte waar ik normaal bijna nooit fouten maak, schrok ik en dacht ik dat de gitaar weer kapot was. Dat speelt niet lekker kan ik zeggen.
Niet denk ik, ik speel carreer op hard en alles staat bij mij nu op dat percentage.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:35 schreef Sporttv het volgende:
Ik heb het inmiddels heel lang niet gespeeld maar heb wel een vraag
Als je de easy career hebt gehaald staat er bij mij als ik career op medium doe dat ik ook alles heb gehaald hoe zorg ik dat dit weg gaat?
Ja, dat dus, of bij quickplay.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:43 schreef Sanne het volgende:
Maar je kan toch op de community gewoon je stats per medium/high/easy nog zien?
Kijken jullie daar nooit?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |