Knap dat je Satch Boogie ook gelukt is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik had toch wel gehoopt dat Guitar Hero: World Tour iets moeilijker zou zijn dan dit.
Gisteren heb ik zonder al te veel moeite Hot for Teacher én Satch Boogie bij een vriend uitgespeeld op expert. Trapped Under Ice had ik al eerder gedaan. Dat waren toch de 3 'moeilijkste' nummers van het spel?
Wel een beetje teleurstellend dat het zóveel makkelijker is vergeleken met Guitar Hero 3
Dank jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Knap dat je Satch Boogie ook gelukt is.Die lukt mij nog net niet.
Drummen vind ik echt moeilijk, de kick dan, op medium gaat het me goed af, en sommige nummers hard. Maar die kickquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb in de paar maanden dat ik GH: Legend of Rock had nooit op Hard gespeeld zonder van het podium gekickt te worden, maar nu met WT begint het aardig te wennen. Hij is inderdaad veul makkelijker dan LoR, maar ik ben niet goed genoeg om het irritant te vinden.
Het blijft gaaf. De gitaar is trouwens wel duidelijk mijn favoriet, ondanks het drumstel
.
Ja ik heb ook echt het idee dat het ding niet goed genoeg reageert. Het is niet zo dat je moet rammen ofzo, maar het timen gaat zó verschrikkelijk slecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Drummen vind ik echt moeilijk, de kick dan, op medium gaat het me goed af, en sommige nummers hard. Maar die kick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |