abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64849501
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 06:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik had toch wel gehoopt dat Guitar Hero: World Tour iets moeilijker zou zijn dan dit.

Gisteren heb ik zonder al te veel moeite Hot for Teacher én Satch Boogie bij een vriend uitgespeeld op expert. Trapped Under Ice had ik al eerder gedaan. Dat waren toch de 3 'moeilijkste' nummers van het spel?

Wel een beetje teleurstellend dat het zóveel makkelijker is vergeleken met Guitar Hero 3
Knap dat je Satch Boogie ook gelukt is. Die lukt mij nog net niet.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:55:10 #122
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_64850107
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Knap dat je Satch Boogie ook gelukt is. Die lukt mij nog net niet.
Dank je

Opzich is het nummer niet zo lastig, alleen het eerste gedeelte waar je de sliderbar kunt gebruiken (wat zo verschrikkelijk snel gaat) red ik niet zonder starpower. Die minuut sliden aan het eind gaat me vrij makkelijk af, daar heb ik volgens mij niet eens per sé starpower bij nodig om er voorbij te komen.

Toch was ik wel even blij dat ik hem haalde. Bedenk ook ff dat ik GH:WT niet langer dan een paar uur heb gespeeld
pi_64858838
wie speelt er overigens met hyperspeed aan? ik heb eigenlijk altijd HS 3 aan..
pi_64859354
Ik meestal 1 of 2.
pi_64863276
Wat doet hyperspeed precies? Heb het nog nooit gebruikt eigenlijk.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 19:57:20 #126
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64863908
Ik heb hyperspeed ook nooit gebruikt. Wel filmpjes gezien van het verschil met en zonder, en ik zie dus geen verschil.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64864541
Het is wel duidelijk hoor het verschil. Het zorgt er voor dat dezelfde noten sneller naar beneden komen. Hierdoor zijn snelle stukjes veel duidelijker want er zit meer ruimte tussen.
pi_64865373
Ik heb in de paar maanden dat ik GH: Legend of Rock had nooit op Hard gespeeld zonder van het podium gekickt te worden, maar nu met WT begint het aardig te wennen. Hij is inderdaad veul makkelijker dan LoR, maar ik ben niet goed genoeg om het irritant te vinden .

Het blijft gaaf . De gitaar is trouwens wel duidelijk mijn favoriet, ondanks het drumstel .
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:04:12 #129
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_64866345
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb in de paar maanden dat ik GH: Legend of Rock had nooit op Hard gespeeld zonder van het podium gekickt te worden, maar nu met WT begint het aardig te wennen. Hij is inderdaad veul makkelijker dan LoR, maar ik ben niet goed genoeg om het irritant te vinden .

Het blijft gaaf . De gitaar is trouwens wel duidelijk mijn favoriet, ondanks het drumstel .
Drummen vind ik echt moeilijk, de kick dan, op medium gaat het me goed af, en sommige nummers hard. Maar die kick
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_64867141
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:04 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Drummen vind ik echt moeilijk, de kick dan, op medium gaat het me goed af, en sommige nummers hard. Maar die kick
Ja ik heb ook echt het idee dat het ding niet goed genoeg reageert. Het is niet zo dat je moet rammen ofzo, maar het timen gaat zó verschrikkelijk slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')