nog gefeliciteerd trouwensquote:
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:11 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben vreselijk zen vandaag.
Gisteren heerlijk aan de sjampie bij vrienden, oergezellig. Vanochtend geen kater. 2 uur met de hond over een witte ijzige en mistige hei gewandeld en nu is mn hoofd echt kraakhelder.
Soort van alles is onder controle, alles is goed zoals het is, niks stukdenken maar gewoon go with the flow zen.
Eng he..
Was je avond kut omdat er geen oliebommen waren of heb je het niet leuk gehad?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:22 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb gisteren én vandaag geen een oliebol gegeten, ook geen appelflap. kutavond
lijstje vandaag:
-half stokbrood confituur
-halve liter sportdrank
-halve liter yoghurt
-glas karnemelk
ik zie dat ik nog fruit moet eten btw en vanaaf pasta met vis on the menu.
Het was gisteren reuze gezellig en dat je je kut voelde deed je jezelf aanquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:22 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb gisteren én vandaag geen een oliebol gegeten, ook geen appelflap. kutavond
SHE wil je het veranderen? Anders klopt ons volgende jubileum niet meer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Goodbye het volgende:
Dit is trouwens nummer 423, niet nummer 405
Ik denk dat ik verkeerd heb gekeken in de indexquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Goodbye het volgende:
Dit is trouwens nummer 423, niet nummer 405
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was gisteren reuze gezellig en dat je je kut voelde deed je jezelf aan
Zeikstraal.
Mannen!! * Isabeau gooit handen in wanhoop in de lucht
Er was al eerder een fout gemaakt hoor, daar komt het doorquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik verkeerd heb gekeken in de index![]()
Ja: ik had een klote avondquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel sneu als Kaas een klote avond heeft gehad.
Ook al zou hij dat zichzelf aangedaan hebben. Dat heb je zo wel eens.
Dat dacht ik ook, maar hij is blijkbaar goed over de zeikquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:56 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik dacht eerst dat het lollig bedoeld was!En als het wel lollig bedoeld is zie ik het ook nooit
Aventura en Isa kunnen dat ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
SHE wil je het veranderen? Anders klopt ons volgende jubileum niet meer.
Zouden we trouwens hetzelfde aantal aan topics gaan halen dit jaar?
Dan vind ik het oprecht kut voor je.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja: ik had een klote avond
Ja: ik deed het mezelf aan
Ja: het is mn eigen schuld![]()
Ja: ik ben slecht in communiceren en daarom leg ik t ook maar niet uit
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:09 schreef ElisaB het volgende:
Guyz, ik ga nu écht nieuwjaarskaarten schrijven hoor; zelfs jullie kunnen me daar niet meer vanaf houden![]()
...zei zij, hopend dat er iemand met een goede reden komt om het alsnog niet te hoeven doenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:09 schreef ElisaB het volgende:
Guyz, ik ga nu écht nieuwjaarskaarten schrijven hoor; zelfs jullie kunnen me daar niet meer vanaf houden![]()
* Memento-Mori is het daar niet mee eensquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was gisteren reuze gezellig en dat je je kut voelde deed je jezelf aan
Zeikstraal.
Mannen!! * Isabeau gooit handen in wanhoop in de lucht
O nu komen de lurkers die op dat feestje waren hier ook even hun visie geven?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori is het daar niet volledig mee eens
Ik vind het wel soort van intresting!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O nu komen de lurkers die op dat feestje waren hier ook even hun visie geven?.
Mind you: daar is dit topic niet voor [sub]ook al ben ik nog zo nieuwsgierig[/i]
O, maar ik begrijp hem wel, alleen vind ik het nog steeds eigen schuld. Soms moet je geen dingen zeggen die je niet meent.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
i know maar ik vind het niet fair dat iemand nu schuld wordt aangepraat terwijl ik kaasplankje meeeer dan goed begrijp.
Wat heeft Kaas dan gezegd wat ie niet meent?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, maar ik begrijp hem wel, alleen vind ik het nog steeds eigen schuld. Soms moet je geen dingen zeggen die je niet meent.
Je hebt trouwens wel heel weinig gegeten vandaag
Ik begreep je helemaal, was zelf ook behoorlijk overdonderd, maar ik hoop dat het goed komtquote:
"We hadden afgesproken dat buiten de pot pissen oké was "quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Kaas dan gezegd wat ie niet meent?
Want dat vond ik in het gedetailleerde verslag niet terug
voor mijn doen is dit nog best veelquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, maar ik begrijp hem wel, alleen vind ik het nog steeds eigen schuld. Soms moet je geen dingen zeggen die je niet meent.
Je hebt trouwens wel heel weinig gegeten vandaag
juist omdat 't D_H wasquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"We hadden afgesproken dat buiten de pot pissen oké was "
Blijkbaar was hij daar achteraf toch niet helemaal blij mee.
Twente.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:29 schreef SHE het volgende:
En die Hagenees is die titel niet waard. Wij Hagenezen zijn trotse lui, en vooral toffe lui. Zal me niks verbazen als het import is
Als je dat dan al afspreekt dan moet je het in elk geval neit aan elkaar gaan vertellen, akls het gebeurt...quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"We hadden afgesproken dat buiten de pot pissen oké was "
Blijkbaar was hij daar achteraf toch niet helemaal blij mee.
Ik ken die D_H niet, maar ik kan me voorstellen dat je je niet tof voelde bij de situatie.quote:
Ach, ik vond het wel eerlijk. Als je het gaat verzwijgen en kaas komt er dan viavia achter (niet zo moeilijk, Lein is niet zo goed in geheimen) dan voelt hij zich helemaal een kloothommel natuurlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:35 schreef mspoez het volgende:
Als je dat dan al afspreekt dan moet je het in elk geval neit aan elkaar gaan vertellen, akls het gebeurt...
bwah 't deed geen pijn ofzo maar de laatste weken was 't gewoon wat heftiger geworden tussen ons. Dus ik had gewoon ff zoiets vanquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:33 schreef Anosmie het volgende:
Als het jou pijn doet dat zij met een ander in bed ligt is jullie relatie vanuit jouw oogpunt dus geen grijs gebied.
Als het vanuit haar oogpunt nog wel grijs is dan lijkt het mij verstandig als jij er mee kapt.
Dat waren mijn centjes. Ik ga naar mn familie.
Tot later poppetjes!
Zie je!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Twente.
Maar het soap-uurtje lijkt me wel weer over
Ik zou het persoonlijk erg vreemd vinden als het geen pijn deed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
bwah 't deed geen pijn ofzo maar de laatste weken was 't gewoon wat heftiger geworden tussen ons. Dus ik had gewoon ff zoiets vanmaarre vanaaf is ze hier als 't goed is dus dan zullen we er even over praten
Ik sla haar billen roodquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Zie je!
En jij moet Lein eens wat meer tegen zichzelf beschermen, darling. Sluit haar op, geef haar klappen, doe iets!
Dat jullie maar duurzame en liefdevolle relaties mogen vinden dit jaar. Dat mag wel weer eens
Gelukkig nieuwjaar DE!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:33 schreef DarkElf het volgende:
Nog even de dames en heren hier een gelukkig nieuwjaar wensen
(ik vroeg me alleen af of dit ineens de culsc is)
Oh.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik sla haar billen rood![]()
btw Isa: je hebt gelijk en ik vond het erg dapper van haar dat ze het meteen verteld had
Hey ik was bij de New Cool Collective toen zij zo nodig haar libido op een ander dan kaas moest botvieren! Als ze me nou van te voren had bericht had ik heel hard NooooOOoooooo *echo* geroepen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Zie je!
En jij moet Lein eens wat meer tegen zichzelf beschermen, darling. Sluit haar op, geef haar klappen, doe iets!
Dat jullie maar duurzame en liefdevolle relaties mogen vinden dit jaar. Dat mag wel weer eens
quote:
"Een libido op kaas botvieren" klinkt dan wel weer erg grappigquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey ik was bij de New Cool Collective toen zij zo nodig haar libido op een ander dan kaas moest botvieren! Als ze me nou van te voren had bericht had ik heel hard NooooOOoooooo *echo* geroepen.
Nee, Isa en Lein zijn goede vriendinnen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:38 schreef Greys het volgende:
Isa en Lein wonen samen ofzo?
Halp! Ik wil het snappen!
Bink heeft het héél spannend gemaakt van de week 's nachts (meer dood dan levendquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
Hoe is t met Bink? (zag van de week iets (TT) langskomen dat ie ziek was?)
A matter of perspective! Ik zou het idd ook niet fijn vinden als mijn vriend op fok zou verkondigen dat ie me een week lang iedere dag 2 x 'genomen' had of dat ik met iemand heb 'geketst', maarja ik schijn dan ook vrij preuts te zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ben ik nu de enige die vind dat ze dit buiten het forum hadden kunnen laten?
Maar ja als men elkaar van Fok kent en naar feestjes van fokkers gaan lukt dat schijnbaar niet.
Ja ik heb er ook lang zo over gedacht maar ik moest 't toch ff kwijtquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar ja als men elkaar van Fok kent en naar feestjes van fokkers gaan lukt dat schijnbaar niet.
En je riep net nog 'voor de draad er mee!'quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom was Lein niet mee?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey ik was bij de New Cool Collective toen zij zo nodig haar libido op een ander dan kaas moest botvieren! Als ze me nou van te voren had bericht had ik heel hard NooooOOoooooo *echo* geroepen.
oh bah dat klinkt idd heel erg naarquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink heeft het héél spannend gemaakt van de week 's nachts (meer dood dan levend) maar het gaat nu eigenlijk weer best goed! Woensdag gaan we voor een echo om te kijken of het vergrote hart en lever nou echt zo groot zijn als ze op de foto leken. Maar voor nu gaat het goed
Heb je een leuke avond gehad gister?
Ik heb er echt maar 1 gestuurdquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:49 schreef SHE het volgende:
Elfie!!
Ik kreeg je smsje gisteren 5 keer!!
En lunch gaan we plannen. Bij jou
Stenen en scheldwoorden doen we hier niet aan hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Lein leest hier ook mee. Kom maar op met de stenen en de scheldwoorden enzo. Mea culpa maxima enzo. Ik word nymphomaan van mn antip-depressiva. En nu ga ik eens even een stevig potje communiceren met kaasplank.
Ze had geen zin!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:46 schreef SHE het volgende:
Waarom was Lein niet mee?
NCC is supertof trouwens!! Hoe was ut?
Misschien kun je een slot op haar deur zetten? Of zo'n kettinkje geven met een magneetje erin, dat de deur zeg maar alleen maar opengaat als jij op een knoppie drukt ofzo.
Ik zal eens broeden op een goeie oplossing
Lees ik goed tussen de regels door dat je een McSex hebt gescoord?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:49 schreef cyclechick het volgende:
Happy New Year allemaal!!
Wat een roddels en drama stories hier: Kaas, ik hoop dat jullie het goed kunnen uitpraten!
Ik moet echt even wat kwijt hoor.. Ik was dus met vrienden mee naar vrienden van hun (in het zuiden des lands) en daar zouden we ook blijven slapen. 's avonds gepokerd, bier en champagne gedronken en met sterretjes staan zwaaien! Was superleuk! Dronken en draaiierig naar bed gegaan, en ik ben maar gewoon in het tweepersoonsbed gekropen van de jongen in wiens huis we logeerden. Toch fijn, om de eerste avond van 2009 niet alleen in bed te liggenEn het stomme is, dat ik hem best leuk vind, hoewel hij totaaaal niet mijn type is! Best mollig, rookt, drinkt (oke, ik ook
), en niet echt sportief aangelegd. Maar toch voelde ik me flink tot hem aangetrokken...
Nou ja, we zullen zien, heb verder geen telefoonnummer van hem, en kom hem verder ook nooit tegen. Maar een goed begin van 2009 dus
Mea maxima culpa.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Lein leest hier ook mee. Kom maar op met de stenen en de scheldwoorden enzo. Mea culpa maxima enzo. Ik word nymphomaan van mn antip-depressiva. En nu ga ik eens even een stevig potje communiceren met kaasplank.
Klopt! Wel aan hopen-dat-men-eruit-komt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Stenen en scheldwoorden doen we hier niet aan hoor
Nu ja, schelden wel soms, maar dan niet rechtstreeks naar een persoon.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt! Wel aan hopen-dat-men-eruit-komt.
En soms aan een overdosis nieuwsgierigheid
Dat vooralquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik noem jullie niet weerloos.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze had geen zin!En het wàs ook supertof
En ik denk dat ik zo'n maagdenslot oid voor haar koop en de sleutels maar aan kaasplankje geef.
En niet zo flauw afgeven op DHZe is zelf naar hem toe gegaan, dus niks misbruik maken van weerloze vrouwen.
Ze heeft ook nog niet teruggemaild helaas.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
Tink!![]()
Zelfgemaakte yoghurt, wat klinkt dat lekker
Ik wil nu ECHT ECHT ECHT ECHT dat we wat van Muis gaan horen
Als mensen het toch niet buiten het forum kunnen laten en het er halfslachtig over hebben wil ik ook wel het hele verhaal weten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En je riep net nog 'voor de draad er mee!'
Of was dat sarcastisch bedoeld?
SHE! Dank! Daar heb ik wat aan!
Oh ja, dat had ik ook wel een beetje jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als mensen het toch niet buiten het forum kunnen laten en het er halfslachtig over hebben wil ik ook wel het hele verhaal weten.
Neemt niet weg dat ik niet verwachtte dat Kaas het zo beeldend zou omschrijven en eengevoel kreeg dat ik er om gevraagd had.
Was niet nodig; ik vond zelf ietsquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
...zei zij, hopend dat er iemand met een goede reden komt om het alsnog niet te hoeven doen
Dito!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:58 schreef SHE het volgende:
Ik maak me nu ook wel een beetje druk om might mouse.
Ik hoop zo dat ze niet ziek is.
Niet druk gaan zitten maken. Ze was eergisteren een paar uur online, gisteren niet (maar ja, ze moest toch bestraald worden gisteren? En daarna dus O&N) en vandaag is het bij iedereen een beetje in de war. Als ze zich morgen niet meldt ga ik me pas zorgen maken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik ook wel een beetje ja
Vik: shit. Dit kan toch nooit goed zijn?
Moest ze op oudjaarsdag ook ja?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet druk gaan zitten maken. Ze was eergisteren een paar uur online, gisteren niet (maar ja, ze moest toch bestraald worden gisteren? En daarna dus O&N) en vandaag is het bij iedereen een beetje in de war. Als ze zich morgen niet meldt ga ik me pas zorgen maken.
Oudejaarsdag of nieuwjaarsdag, één van beiden. Volgens mij de eerste dus.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Moest ze op oudjaarsdag ook ja?
Hmzzz. Nou, ik hoop maar dat je gelijk hebt. Maar ik vertrouw het voor geen meter
Maar wil je hem nou nog eens zien?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:02 schreef cyclechick het volgende:
Muahaha, wat er precies is gebeurd zullen jullie nooit weten, maar 't was meer dan slapen en minder dan sex met alles dr op en dr aan![]()
Wat goed Cyclechickquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:49 schreef cyclechick het volgende:
Happy New Year allemaal!!
Wat een roddels en drama stories hier: Kaas, ik hoop dat jullie het goed kunnen uitpraten!
Ik moet echt even wat kwijt hoor.. Ik was dus met vrienden mee naar vrienden van hun (in het zuiden des lands) en daar zouden we ook blijven slapen. 's avonds gepokerd, bier en champagne gedronken en met sterretjes staan zwaaien! Was superleuk! Dronken en draaiierig naar bed gegaan, en ik ben maar gewoon in het tweepersoonsbed gekropen van de jongen in wiens huis we logeerden. Toch fijn, om de eerste avond van 2009 niet alleen in bed te liggenEn het stomme is, dat ik hem best leuk vind, hoewel hij totaaaal niet mijn type is! Best mollig, rookt, drinkt (oke, ik ook
), en niet echt sportief aangelegd. Maar toch voelde ik me flink tot hem aangetrokken...
Nou ja, we zullen zien, heb verder geen telefoonnummer van hem, en kom hem verder ook nooit tegen. Maar een goed begin van 2009 dus
Ze heeft zijn nr niet dus dat wordt lastigquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wil je hem nou nog eens zien?
Of was het gewoon leuk voor deze keer?
Tevens tvp.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik noem jullie niet weerloos.
Wel kan een blinde zien dat zowel jij als Lein, een behoorlijk rocky periode achter de rug hebben. Dat maakt jullie kwestbaar. En ik vind dat mannen met een beetje ruggengraat, daar voorzichtig en respectvol mee om moeten gaan.
Een chick volblaffen kan elke mongool, maar een chick liefdevol door een lastige periode sleuren is alleen voor de chosen few.
Ze heeft gelogeerd bij vrienden van vrienden!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze heeft zijn nr niet dus dat wordt lastig.
Ah ok! Dat wist ik niet!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet druk gaan zitten maken. Ze was eergisteren een paar uur online, gisteren niet (maar ja, ze moest toch bestraald worden gisteren? En daarna dus O&N) en vandaag is het bij iedereen een beetje in de war. Als ze zich morgen niet meldt ga ik me pas zorgen maken.
Tijdens die paar uur online heeft ze niets gezegdquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ah ok! Dat wist ik niet!
Dan is er niets aan de hand en heeft ze gewoon iets anders aan haar hoofdje.
Nu Anneque nog boven water en alles is weer kalm in lala-land
Ik denk dat ik 'm nog wel eens wil zienquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wil je hem nou nog eens zien?
Of was het gewoon leuk voor deze keer?
True.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens die paar uur online heeft ze niets gezegd![]()
Dus het kan ook zo zijn dat een ander haar computer aan had gedaan en dat haar Skype automatisch aan ging
Ik moest gisteren nog aan je denken toen ik Ollie de Mambo leerdequote:Op donderdag 1 januari 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Viking is the voice of reason![]()
Ik heb in mijn hoofd meestal meer voices of Doom ScenariosMaar daar valt vaak ook wel weer uit te redeneren
![]()
*knuffel voor de Greys die al genoeg heeft om zich zorgen over te maken*
Nou, dan is het niet zo moeilijk te radenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:02 schreef cyclechick het volgende:
Muahaha, wat er precies is gebeurd zullen jullie nooit weten, maar 't was meer dan slapen en minder dan sex met alles dr op en dr aan![]()
Als ik ziek ben, dan lees ik ook wel op internet maar heb ik ECHT geen behoefte om te reageren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens die paar uur online heeft ze niets gezegd![]()
Dus het kan ook zo zijn dat een ander haar computer aan had gedaan en dat haar Skype automatisch aan ging
Weet ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True.
Maar ophouden met piekeren, Greyssie, dat helpt niemand.
Voor- achterkant mogelijk toch nog?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dan is het niet zo moeilijk te raden
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moest gisteren nog aan je denken toen ik Ollie de Mambo leerde![]()
' moooeeeeeveee your boney bitch ass, cholo ! '
Ik heb hem bijna zover dat ie met me mee gaat naar de salsa club hier op de gracht. Overigens mijn enige goede voornemen dit jaar, ik ga weer elke vrijdag/zaterdag mijn latin moves bringen naar de club.
[ afbeelding ]
Of upside-downquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Voor- achterkant mogelijk toch nog?
Voor je het weet is het hier de CUL SC van 2008quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:13 schreef ElisaB het volgende:
Of upside-down
Mên, waar begeef ik me nu weer in
Nee, onmogelijk, want ik kan alleen maar eitjes bakkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Voor je het weet is het hier de CUL SC van 2008
2009 bedoel jequote:Op donderdag 1 januari 2009 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor je het weet is het hier de CUL SC van 2008
Wij ook.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, onmogelijk, want ik kan alleen maar eitjes bakken
Nee ik bedoel : is het hier in 2009 zoals het in CUL SC in 2008 wasquote:
quote:
Met of zonder gebanden?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:35 schreef Adelante het volgende:
Nu nog een paar jailbait pics, wat geneuzel over smaatjes en bazen en ik nodig de KLB SC ook uit!
Echt waar? Dat nummer is totaal verkracht in die film imhoquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Wat doe je!! Ons imago
Bij het Circus nu de Roxanne-versie uit Moulin RougeWow, dat vind ik zo'n mooie versie van dat The Police nummer!
Die Tango versie met die ruige stem!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Wat doe je!! Ons imago
Bij het Circus nu de Roxanne-versie uit Moulin RougeWow, dat vind ik zo'n mooie versie van dat The Police nummer!
Nou, het was ook wel even wennenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:21 schreef Adelante het volgende:
Ik heb blijkbaar weer een afwijkende smaak
Nee hoor, i'm with you, bro.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:21 schreef Adelante het volgende:
Ik heb blijkbaar weer een afwijkende smaak
Zeg kuiken van me, jij praten boelsjit, groooote boelsjitquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
En ik merk eigenlijk ook wel een beetje dat naarmate men ouder wordt er juist meer ipv minder nadruk gelegd wordt op het consumeren van alcohol en sex.
Nouja, misschien niet als men heeeeel oud is geworden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg kuiken van me, jij praten boelsjit, groooote boelsjit
Echt niet, als goedbetaamde stier heb ik immer het gelijk aan mijn zijndequote:Op donderdag 1 januari 2009 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff, mannen veranderen ook om de seconde.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:53 schreef neen het volgende:
Ja, na de decembermaand zullen die allemaal wel hier komen
Dat zou gezellig zijn!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:35 schreef Adelante het volgende:
Nu nog een paar jailbait pics, wat geneuzel over smaatjes en bazen en ik nodig de KLB SC ook uit!
en dan zeg je dat ik weinig op hebquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik raak helemaal in de war waar ik ben
Voor wat overzicht:
O/L: sinaasappelsap, 1 boterham met kaas
T: 2 oliebollen, sinaasappelsap
D: niks, geen zin in eten
Je ziet er stralend uit Kwakkie.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:58 schreef kwakveense het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAAAAAAAR allemaal!
dag lieve mensen, wat een avonturen lees ik hier allemaal weer!
Ik heb een hele fijne oudejaarsavond gehad, foto's staan op mn hyves, maar hier een kleine impressie zonder al te veel andere herkenbare mensen erop (die vinden dat vast niet zo leuk, al zijn dit dus daarom niet de meest hilarische foto's):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit (die laatste foto toch maar niet...)
dat willen we natuurlijk graaaaaag zienquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:05 schreef neen het volgende:hahaaa! Foto's altijd gezellig
, ik ben ook op de foto geweest volgens mij.... sowieso een filmpje met 2 vrienden als we "genot" zingen
wat een kutnummer fantastisch mooi nummer is dat toch.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
*pakt lepel met eten en doet een-boot-een-boot-een-boot richting Isa*
Staan er nog niet opquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat willen we natuurlijk graaaaaag zien
meeeeeer foto's ??
tof kwakkie
Oh, wat een late reactiequote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Alweer beetje beter Burf-day-girl?
Wat niet-SHE!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:28 schreef SHE het volgende:
Tendercrisp, whopper, twister fries en een swirl caramel
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 19:53 schreef kwakveense het volgende:
ohja, gefeli MB!
Thanks!quote:
Van de swirl wel!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat niet-SHE!Ohwell, now you got that out of your system...
Op naar een gezond 2009
![]()
Heb je er wel van genoten?![]()
Ik ga 8 januari weer aan het werk. Arme jij. Niet eens uit kunnen slapen op 1 januari. Ik kwam om half vier eens mijn bed uitquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
UiteraardZelfs mn eerste werkdag er al weer op zitten dit jaar
Met een kater werken is een toffe ervaring hoor. Lag half te pitten en donderde van mn stoel e.d.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga 8 januari weer aan het werk. Arme jij. Niet eens uit kunnen slapen op 1 januari. Ik kwam om half vier eens mijn bed uit
Ik officieel ook (maar stiekem ben ik nooit gestopt dit jaar).quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Met een kater werken is een toffe ervaring hoor. Lag half te pitten en donderde van mn stoel e.d.
Ik ook niet, maar ben altijd op vrijdagen roostervrij. Vandaar!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik officieel ook (maar stiekem ben ik nooit gestopt dit jaar).
Maandagmorgen ga ik uitslapen; dat dan weer wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Werk bij KPN als storinngsterroristIk zit heul niet bij KPN helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammerquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zit heul niet bij KPN helaas
eens!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:05 schreef Anosmie het volgende:
Na 16 17x nog steeds een kneitergeil nummer..
Dat is zo lekker net zoals champignonquote:
Oh wacht ik heb digitenne, maar die werkt gewoonquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
JammerVandaag weer van die wazige mensen die DIRECT een monteur moesten hebben. HALLO TIS EEN FEESTDAG..............
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik nog andere inspiratie krijg dan komt er meer. Ga ff tv kijken
+1 goeie plaatquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik nog andere inspiratie krijg dan komt er meer. Ga ff tv kijken
Weet ik het, maar ik zag je woonplaats op de borden staanquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:57 schreef Greys het volgende:Gezellig, dochter, dat je niet eens even bij je moeder op de koffie komt op Nieuwjaarsdag!
Waar zat je dan?
Ik heb het gehaald hoor!!! De laatste treinquote:Op woensdag 31 december 2008 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat doe je dan op Fok!?? Hup schiet op!!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Goodbye het volgende:![]()
Mijn vriend en ik hebben vanavond echt gigantisch omgeredenChagrijnig dat ik kan worden van zo'n kut tomtom die je de verkeerde kant op stuurt ja echt, hij zij: ga rechtdoor en rij vervolgens de snelweg op. Maar voor de snelweg moest je linksaf, kwamen we achter nadat we rechtdoor gingen..
Ik had nog bijna bij Greysie langs kunnen gaan
Ja, ik dacht zelf eigenlijk aan dat Eurlings hamertjequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Die met Den Haag had je eigenlijk nog een honkbalknuppel in zijn hand moeten Painten
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic #2
waar staan de slank dames uit de hardst lopende reeks van 2008?
Ik zie niks van die blauwe bloesquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Bluezz! Wat doe je! Ik pies in mijn broek!
Goodbye, als je de borden (vanaf de A12 van Gouda ri. Den Haag of andersom zat je dus?) zag staan was je idd vlakbij, 5 minuutjes!
Moblo topt je nog netquote:
Ja ik dusquote:
Zwartboek op NED1.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Verdomme, ik verveel me. Kut nieuw jaar.
Mooie film. Maar ik laat het bij 2x.quote:
Oprotten met die Chips greys, weg ermee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Ik zit me toch een berg bolognese chips naar binnen te gooien, het is niet te geloven![]()
Nieuwe jaar begint maandag weer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef neen het volgende:
[..]
Oprotten met die Chips greys, weg ermee.
Nou dat heeft voor vandaag echt geen zin meer hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef neen het volgende:
[..]
Oprotten met die Chips greys, weg ermee.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef angel69 het volgende:
Moeilijk hoor dat gelijn,
ik doe er niet meer aan,
ik koop via internet wel wat dieetpillen
Ja joh, jij skinny biatchquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vreet vanavond ook alles wat los en vast zitnaja moet kunnen, ik ben toch volgens velen te dun
Greys, dat is het!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Dat wij daar niet eerder aan gedacht hebben!
Search no more! Tellsell is da answer! *voert Neen wat koekjes*quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:50 schreef neen het volgende:
Ik koop gewoon een sauna belt weet je, dan val je af terwijl je eet.
Hoi!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef angel69 het volgende:
Moeilijk hoor dat gelijn,
ik doe er niet meer aan,
ik koop via internet wel wat dieetpillen
dus...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:50 schreef neen het volgende:
Ik koop gewoon een sauna belt weet je, dan val je af terwijl je eet.
* Greys schuift nog drie oliebollen naar binnen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Greys, dat is het!Dieetpillen!
![]()
*pakt nog wat zakken chips* Livin' la vida loca, baby![]()
![]()
Van mij niet, van Angela weet ik het niet zekerquote:Ik ga er maar van uit dat het niet serieus bedoeld is
Dank je wel. Hoe meer awards hoe beter!! Zitten daar ook sloffen aan vast??quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Co, mocht ik de 'liefste of aardige user award' winnen dan sta ik hem af aan jou met je liefdevolle advies!
Klopt, maar dat is alleen voor je buikspieren. Je vet verbrand je met de sauna belt, 2 in 1 is nog niet verkrijgbaar maar schijnt zeer binnenkort uit te komen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
Dieetpillen alleen werken natuurlijk niet, je moet ook van die buik elektroden kopen die signalen afgeven en je spieren laten samentrekken. Dan val je veel sneller af.
Jij met je sloffen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank je wel. Hoe meer awards hoe beter!! Zitten daar ook sloffen aan vast??
Heb jij dat boek nou al?quote:
tieten genoegquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Zwartboek. Dank je voor de herinnering, Adelante! (heb hem nog niet gezien).
Neen.quote:
quote:
Ja!quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys het is het nieuwe jaar bedenk ik me net!
Die van mij staat er meestal tot in maartquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
lekker aan het bankhangenen te lui om de kerstboom af te breken, dus dat gebeurt morgen
www.keepvid.com opslaan als mp4quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:59 schreef cyclechick het volgende:
Oh leuk, die heb ik op dvd! moet ik binnenkort ook weer eens kijken!
Hoe doe je ook al weer nummers vanaf youtube downloaden?
haha, die van mij stond al op 5 december. dus ik vond het wel welletjes eigenlijk.....quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Die van mij staat er meestal tot in maart
*jaloerrsss*quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:10 schreef progje het volgende:
mensen![]()
ik ga morgen voor 10 dagen naar curacao, tot na die tijd
![]()
Bastard!quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:10 schreef progje het volgende:
mensen![]()
ik ga morgen voor 10 dagen naar curacao, tot na die tijd
![]()
Dat ben ik altijdquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben dizzy... Ws grwoon te weinig geslapen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Bastard!
Enjoy!
EN niet met vreemde jongens mee gaan! Zeker niet met vreemde jongens met een boot!
Ik snap umquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat ben ik altijd
Zo, zo!quote:
En?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Zwartboek. Dank je voor de herinnering, Adelante! (heb hem nog niet gezien).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |