Ik ga 8 januari weer aan het werk. Arme jij. Niet eens uit kunnen slapen op 1 januari. Ik kwam om half vier eens mijn bed uitquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
UiteraardZelfs mn eerste werkdag er al weer op zitten dit jaar
Met een kater werken is een toffe ervaring hoor. Lag half te pitten en donderde van mn stoel e.d.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga 8 januari weer aan het werk. Arme jij. Niet eens uit kunnen slapen op 1 januari. Ik kwam om half vier eens mijn bed uit
Ik officieel ook (maar stiekem ben ik nooit gestopt dit jaar).quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Met een kater werken is een toffe ervaring hoor. Lag half te pitten en donderde van mn stoel e.d.
Ik ook niet, maar ben altijd op vrijdagen roostervrij. Vandaar!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik officieel ook (maar stiekem ben ik nooit gestopt dit jaar).
Maandagmorgen ga ik uitslapen; dat dan weer wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Werk bij KPN als storinngsterroristIk zit heul niet bij KPN helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammerquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zit heul niet bij KPN helaas
eens!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:05 schreef Anosmie het volgende:
Na 16 17x nog steeds een kneitergeil nummer..
Dat is zo lekker net zoals champignonquote:
Oh wacht ik heb digitenne, maar die werkt gewoonquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
JammerVandaag weer van die wazige mensen die DIRECT een monteur moesten hebben. HALLO TIS EEN FEESTDAG..............
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik nog andere inspiratie krijg dan komt er meer. Ga ff tv kijken
+1 goeie plaatquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik nog andere inspiratie krijg dan komt er meer. Ga ff tv kijken
Weet ik het, maar ik zag je woonplaats op de borden staanquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:57 schreef Greys het volgende:Gezellig, dochter, dat je niet eens even bij je moeder op de koffie komt op Nieuwjaarsdag!
Waar zat je dan?
Ik heb het gehaald hoor!!! De laatste treinquote:Op woensdag 31 december 2008 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat doe je dan op Fok!?? Hup schiet op!!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Goodbye het volgende:![]()
Mijn vriend en ik hebben vanavond echt gigantisch omgeredenChagrijnig dat ik kan worden van zo'n kut tomtom die je de verkeerde kant op stuurt ja echt, hij zij: ga rechtdoor en rij vervolgens de snelweg op. Maar voor de snelweg moest je linksaf, kwamen we achter nadat we rechtdoor gingen..
Ik had nog bijna bij Greysie langs kunnen gaan
Ja, ik dacht zelf eigenlijk aan dat Eurlings hamertjequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Die met Den Haag had je eigenlijk nog een honkbalknuppel in zijn hand moeten Painten
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic #2
waar staan de slank dames uit de hardst lopende reeks van 2008?
Ik zie niks van die blauwe bloesquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Bluezz! Wat doe je! Ik pies in mijn broek!
Goodbye, als je de borden (vanaf de A12 van Gouda ri. Den Haag of andersom zat je dus?) zag staan was je idd vlakbij, 5 minuutjes!
Moblo topt je nog netquote:
Ja ik dusquote:
Zwartboek op NED1.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Verdomme, ik verveel me. Kut nieuw jaar.
Mooie film. Maar ik laat het bij 2x.quote:
Oprotten met die Chips greys, weg ermee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Ik zit me toch een berg bolognese chips naar binnen te gooien, het is niet te geloven![]()
Nieuwe jaar begint maandag weer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef neen het volgende:
[..]
Oprotten met die Chips greys, weg ermee.
Nou dat heeft voor vandaag echt geen zin meer hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef neen het volgende:
[..]
Oprotten met die Chips greys, weg ermee.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef angel69 het volgende:
Moeilijk hoor dat gelijn,
ik doe er niet meer aan,
ik koop via internet wel wat dieetpillen
Ja joh, jij skinny biatchquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vreet vanavond ook alles wat los en vast zitnaja moet kunnen, ik ben toch volgens velen te dun
Greys, dat is het!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Dat wij daar niet eerder aan gedacht hebben!
Search no more! Tellsell is da answer! *voert Neen wat koekjes*quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:50 schreef neen het volgende:
Ik koop gewoon een sauna belt weet je, dan val je af terwijl je eet.
Hoi!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef angel69 het volgende:
Moeilijk hoor dat gelijn,
ik doe er niet meer aan,
ik koop via internet wel wat dieetpillen
dus...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:50 schreef neen het volgende:
Ik koop gewoon een sauna belt weet je, dan val je af terwijl je eet.
* Greys schuift nog drie oliebollen naar binnen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Greys, dat is het!Dieetpillen!
![]()
*pakt nog wat zakken chips* Livin' la vida loca, baby![]()
![]()
Van mij niet, van Angela weet ik het niet zekerquote:Ik ga er maar van uit dat het niet serieus bedoeld is
Dank je wel. Hoe meer awards hoe beter!! Zitten daar ook sloffen aan vast??quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Co, mocht ik de 'liefste of aardige user award' winnen dan sta ik hem af aan jou met je liefdevolle advies!
Klopt, maar dat is alleen voor je buikspieren. Je vet verbrand je met de sauna belt, 2 in 1 is nog niet verkrijgbaar maar schijnt zeer binnenkort uit te komen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
Dieetpillen alleen werken natuurlijk niet, je moet ook van die buik elektroden kopen die signalen afgeven en je spieren laten samentrekken. Dan val je veel sneller af.
Jij met je sloffen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank je wel. Hoe meer awards hoe beter!! Zitten daar ook sloffen aan vast??
Heb jij dat boek nou al?quote:
tieten genoegquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Zwartboek. Dank je voor de herinnering, Adelante! (heb hem nog niet gezien).
Neen.quote:
quote:
Ja!quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys het is het nieuwe jaar bedenk ik me net!
Die van mij staat er meestal tot in maartquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
lekker aan het bankhangenen te lui om de kerstboom af te breken, dus dat gebeurt morgen
www.keepvid.com opslaan als mp4quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:59 schreef cyclechick het volgende:
Oh leuk, die heb ik op dvd! moet ik binnenkort ook weer eens kijken!
Hoe doe je ook al weer nummers vanaf youtube downloaden?
haha, die van mij stond al op 5 december. dus ik vond het wel welletjes eigenlijk.....quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Die van mij staat er meestal tot in maart
*jaloerrsss*quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:10 schreef progje het volgende:
mensen![]()
ik ga morgen voor 10 dagen naar curacao, tot na die tijd
![]()
Bastard!quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:10 schreef progje het volgende:
mensen![]()
ik ga morgen voor 10 dagen naar curacao, tot na die tijd
![]()
Dat ben ik altijdquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben dizzy... Ws grwoon te weinig geslapen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Bastard!
Enjoy!
EN niet met vreemde jongens mee gaan! Zeker niet met vreemde jongens met een boot!
Ik snap umquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat ben ik altijd
Zo, zo!quote:
En?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Zwartboek. Dank je voor de herinnering, Adelante! (heb hem nog niet gezien).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |