Hij heeft alweer uitgevonden hoe het werkt johquote:Op woensdag 31 december 2008 17:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Sinds wanneer leest een man die dan?!Ook niet in pdf op de internets te vinden?
Alvast een fijn nieuwjaar allemaalIk ga zo koken (spruitjes
) en dan op de bank bivakkeren tot 12 uur.
Hij hoeft niet naar Tineke Schouten te kijken, de mazzelaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef Greys het volgende:
Zwahiel!Nou ja, jij verveelt je in elk geval niet vanavond
Hetzelfde voor jou! Kusjekroel!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij heeft alweer uitgevonden hoe het werkt johEn volgensmij leestie die inderdaad nooit.
Maar lovely ladies and misterssss, ik ga er zo vandoor. Ik wens jullie een hele fijne avond en een ontzettend goed nieuw jaar toe!![]()
![]()
![]()
Raaa! Kijk je zo wel uit bij 't plassen?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hij hoeft niet naar Tineke Schouten te kijken, de mazzelaar.![]()
Weet je al wat er aan de hand is Zwahiel?
Heb je het al aan iemand op straat gevraagd?![]()
Queen is echt, echt, écht heel verschrikkelijk. Echt.
Ik word er zo onmundig chagrijnig van.
Als dat gedraaid wordt in een winkel (wat nogal eens gebeurt want het is muzak), zet ik mijn mandje weg en loop de winkel uit.
Moet wel, want als ik er te lang naar luister ben ik in staat iemand te vermoorden.
Note to self: geen sjalotjes snijden met een snee in je vinger.
Nog een note to self: en zodra je dat door hebt, niet denken dat het met een chilipepertje wel mee zal vallen.
herkenning!!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Aventura het volgende:
*Zucht* wijvengezeik weer hoor. Belt vriendin C. me op. 'Jaa en Studio K is helemaal uitverkocht en wist je dat al..!' Ik zo van: 'Ja hoor, is al een paar dagen zo'. 'En nu kunnen we nergens heen want bij jou is er verder ook niet veel in de buurt'. Ik: 'Ja maar jij zei vorige week dat je niet uitwilde. En de week daarvoor zei je dat je niet naar Studio K wilde, toen ik het voorstelde'. 'C: 'Ja, maar ik had eigenlijk wel zin in een verzetje en ik neem W. mee en die wil graag stappen'. Ik: 'Waarom zei je vorige week dan niet? Dan hadden we kaarten kunnen reserveren'. C: '...'. Gaaaaaaap! Waarom bedenken mensen dit soort dingen altijd achteraf. Ik heb geen zin in dat gejank. Ik ben geen 16 mee en in paniek over hoe en waar ik uitga en zo nee dat ik dan wat mis!
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij heeft alweer uitgevonden hoe het werkt johEn volgensmij leestie die inderdaad nooit.
Maar lovely ladies and misterssss, ik ga er zo vandoor. Ik wens jullie een hele fijne avond en een ontzettend goed nieuw jaar toe!![]()
![]()
![]()
Utrecht Centraal, samen met Liejannuh en Pandorah.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:05 schreef Viking84 het volgende:
Uh, is dat zo?.
Waar, wanneer en hoe?
Inderdaad?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga over drie kwartier weg.
@ Aventura: wat bedoel je daarmee? (met die plasopmerking?)
O ja. Ik weet het niet meer, want ik wist niet dat je een Fokker wasquote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Utrecht Centraal, samen met Liejannuh en Pandorah.
Ja zou ook, maar ik heb besloten het toch in Groningen te vieren.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Inderdaad?
Normaliter plas ik niet over mijn vingers heen.![]()
Jij zou toch naar een feestje gaan ipv Mark's vader?
Nou als je net pepers hebt gesneden, gaat da pepper zo door je wc-pampiertje heen. En je girly bits kunnen daar al helemaal niet tegenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Inderdaad?
Normaliter plas ik niet over mijn vingers heen.![]()
Jij zou toch naar een feestje gaan ipv Mark's vader?
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou als je net pepers hebt gesneden, gaat da pepper zo door je wc-pampiertje heen. En je girly bits kunnen daar al helemaal niet tegen
Hier zijn ze ook bijna klaarquote:Op woensdag 31 december 2008 18:14 schreef P.F het volgende:
PF pfffff eten is bijna klaar
ik laat de churros maar schieten
Die gore kloodtzak fikte zowat de tuin uit!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben te laat om een aantal een fijn nieuwjaar te wensen. Nou ja, dan morgen maar
Lag ie dwars SHE?
I'm sure they have geese in Peking!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
[..]
( het is overigens een undercover eend. Eenden kon ik nergens krijgen, dus dit is een gans)
Hollenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog 10 minuten op m'n haar te drogen en iets warms aan te doenIets met een foutje in de bustijden
Wat doe je dan op Fok!?? Hup schiet op!!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog 10 minuten op m'n haar te drogen en iets warms aan te doenIets met een foutje in de bustijden
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:18 schreef MuadDib het volgende:
Een paar posts en meteen spieken in m'n fotoboek
Ja!! Wat leuk dat je ze hebt gezien!!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:18 schreef MuadDib het volgende:
Een paar posts en meteen spieken in m'n fotoboek
Trouwens conleche, wat hangen er veel posters van jullie in de stad
Hee bluezz!! Ben je nu voorgoed hier??quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Queen heeft maar 1 echt prachtig overdonderd mooi nummer en dat is love of my life.
Of zoiets. Echt janken dat nummer zo mooi
Muaddibbessie, je bent eenen dan vooral in het eggie
Enneh SHE haal die pijl eens uit die reet van die eend
Zo dat was mijn sprong in het diepe hier, en dat brengt me op de volgende vraag : Gaat greys altijd met haar hond in bad en zo ja, fotoooooooooooooooooos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |