je haalt me de woorden uit de mond...quote:
Nou...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en hoe is dat precies anders dan normaal?
Scaramooch, scaramooch, can you do the fan-dan-go! *doet dansje met Goodbye*quote:
Ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens roepen mijn zus en ik zo heel vaak mijn moeder: "Mamaaaaaaaaa!!!! Oe-hoe-hoe-hoeeee!" Inclusief dramatische poses, uiteraard
Thunderbolt and lightning, very, very frightening me. Galileo, Galileo, Galileo Figaro Magnificoooooooooquote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Scaramooch, scaramooch, can you do the fan-dan-go! *doet dansje met Goodbye*
Oh noez, er waren net ineens weer chocolademusketkransjesdingen! Must be strong!
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef Greys het volgende:
Zwahiel!Nou ja, jij verveelt je in elk geval niet vanavond
Da Bink is in bad geweest met de op Fok! gewonnen Mango Tango hondenshampoo.
Die ruikt weer lekker fris
I'm just a poor boy....nobody loves mequote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thunderbolt and lightning, very, very frightening me. Galileo, Galileo, Galileo Figaro Magnificooooooooo.
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Scaramooch, scaramooch, can you do the fan-dan-go! *doet dansje met Goodbye*
Oh noez, er waren net ineens weer chocolademusketkransjesdingen! Must be strong!
Pfff, moet ik gaan bijhouden op wie ik heb gereageerd ofzo. Trouwens, jij hebt mij ook wel eens gemeet zonder dat je het weetquote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Nou nee, je moet wel op iedereen reageren hoor MuadDib, anders zijn er mensen die zich gepasseerd voelen.
Dat volgt niet op dat stukje hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 17:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
I'm just a poor boy....nobody loves me
Uh, is dat zo?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:05 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Pfff, moet ik gaan bijhouden op wie ik heb gereageerd ofzo. Trouwens, jij hebt mij ook wel eens gemeet zonder dat je het weet
over epic fail gesproken: nu in de top 2000, Andre Hazes - De Vliegerquote:Op woensdag 31 december 2008 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat volgt niet op dat stukje hoor.
Epic faaaaaiiilll!!!.
quote:
Het klopt wel trouwensquote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
over epic fail gesproken: nu in de top 2000, Andre Hazes - De Vlieger
Het volk mag stemmen hequote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
over epic fail gesproken: nu in de top 2000, Andre Hazes - De Vlieger
... te salutantquote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik nog even snel naar de AH want dat hebben we net last minute beslotenZij die zullen terugkeren met bevroren tenen groeten u (vertaal dat maar int Latijn Viking!
)!
I know, natuurlijk had ik gelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het klopt wel trouwens.
Eeuwige schaamte zij over mij.
Sinds wanneer leest een man die dan?!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:03 schreef Goodbye het volgende:
Mannen.Weet hij niet meer hoe een apparaat werkt, is het mij schuld 'want jij hebt de gebruiksaanwijzing weggegooid'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |