Oh wat lief!!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef conleche het volgende:
Ik zal ook even wat liefs posten over een Marokkaans jochie van een jaar of 13. Volgens mij heb ik het al gepost, maar kan me niet schelen.
Ik stak laatst de sleutel in het slot bij meneer C. die me juist belde op dat moment. Daardoor vergat ik de sleutel er weer uit te trekken.
Even later ging de bel en een Marokkaans jongetje (die ook nog aan het kranten bezorgen was) gaf me de sleutel terug.![]()
Ik vond dat zo lief!!
Toen ik weer eenmaal binnen was, bedacht ik me dat ik wel kon denken dat het een schat was, maar dat moest hij ook weten!! Zodat hij niet zou veranderen in zijn rotbroer!! Dus ik 5 euro uit m'n portemmonnaie gepakt en hem achterna gerend (hij was al een stuk verder) Ik heb zelden iemand zo blij zien kijken!!
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh wat lief!!Echt zo'n koediewoedie blij moment
O dat is iets naars over je moeder en die ander weet ik niet meerquote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
soms, lieve schat, heb ik echt geen flauw idee wat je zegt
Lief!quote:Op woensdag 31 december 2008 @ 16:26 schreef conleche het volgende:
Ik zal ook even wat liefs posten over een Marokkaans jochie van een jaar of 13. Volgens mij heb ik het al gepost, maar kan me niet schelen.
Ik stak laatst de sleutel in het slot bij meneer C. die me juist belde op dat moment. Daardoor vergat ik de sleutel er weer uit te trekken.
Even later ging de bel en een Marokkaans jongetje (die ook nog aan het kranten bezorgen was) gaf me de sleutel terug.![]()
Ik vond dat zo lief!!
Toen ik weer eenmaal binnen was, bedacht ik me dat ik wel kon denken dat het een schat was, maar dat moest hij ook weten!! Zodat hij niet zou veranderen in zijn rotbroer!! Dus ik 5 euro uit m'n portemmonnaie gepakt en hem achterna gerend (hij was al een stuk verder) Ik heb zelden iemand zo blij zien kijken!!
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:35 schreef P.F het volgende:
[..]
O dat is iets naars over je moeder en die ander weet ik niet meer
ik doelde niet specifiek op die woorden hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 16:35 schreef P.F het volgende:
[..]
O dat is iets naars over je moeder en die ander weet ik niet meer
Hoi!! Alles goed??quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef MuadDib het volgende:
Ow ja, ik moest nog posten hier van Kaasplankje
zijn al veeeeeeeeeeeeeel mooiere liedje langsgeweest....een stuk of 2000, give or takequote:Op woensdag 31 december 2008 16:40 schreef Goodbye het volgende:
Vandaag is roooooooooooooooooood.
Ik haat dat liedjeWaarom staat dat zo hoog in de top2000? Klopt niks van, van die lijst
Eén post?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef MuadDib het volgende:
Ow ja, ik moest nog posten hier van Kaasplankje
Inderdaad, er staat gewoon Bob Marley en Queen en weet ik veel wat ónder dit schijtnummer.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zijn al veeeeeeeeeeeeeel mooiere liedje langsgeweest....een stuk of 2000, give or take
En assorted gents die hier ook rondhangen al dan niet om af te vallen?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
?
Houuu je van slanke vrouwen die denken dat ze dik zijn en soms heel veel ruzie hebben maar het dan weer heeeeeel lief gaan bijleggen endezo?
Avond..quote:Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Dat liedje van Boudewijn de Groot wat iedere keer zo hoog staat: I don't get it!! Verschrikkelijk!
Boudewijn de Groot heeft hele mooie liedjes, maar dit is er niet één van!!
Om lekkere wijven te spotten die zo af en toe een fotootje plaatsen in stringquote:Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En assorted gents die hier ook rondhangen al dan niet om af te vallen?
Avond...vind het geen slecht nummer...best mooiquote:Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Dat liedje van Boudewijn de Groot wat iedere keer zo hoog staat: I don't get it!! Verschrikkelijk!
Boudewijn de Groot heeft hele mooie liedjes, maar dit is er niet één van!!
Van welk topic/subforum was dat een meet dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb MuadDib al gemeet!! Raak mij aan!!
*aanraak*quote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
Queenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef Goodbye het volgende:
Bohemian Rhapsody is wel geniaal, thoughMaar ik vind Queen sowieso leuk
En het grappige is: hij snapt het zelf ook niet! Hij vindt het ook één van zijn slechtere nummers!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Avond...vind het geen slecht nummer...best mooimaar niet het mooiste ooit...of zelfs in de top 10....of de top 100...of...
naja, dat dus...
*poke* Ooooohquote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van welk topic/subforum was dat een meet dan?
Goedzoquote:
het is de ontzettend mooie, diepzinnige tekst natuurlijk...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
En het grappige is: hij snapt het zelf ook niet! Hij vindt het ook één van zijn slechtere nummers!
Ik vind ook niet álles leuk hoor, maar dat is ook bijna niet mogelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef conleche het volgende:
Van Queen vind ik een paar nummers heel goed (wo BR), maar ze hebben ook hele zijige zeiknummers gemaakt!!
QEDquote:Op woensdag 31 december 2008 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En Queen zuigt. Het is zelfs erger dan Mariah Carey, en dat zegt wat.
Maar goed, ik heb dan ook geen smaak.
O dochterlief, dit is onze eerste dissonant. Dit schaar ik onder de zeiknummers-de-luxequote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind ook niet álles leuk hoor, maar dat is ook bijna niet mogelijk![]()
I want to break free vind ik zo leuk
I want to break free????quote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind ook niet álles leuk hoor, maar dat is ook bijna niet mogelijk![]()
Nu net ff snel?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het is de ontzettend mooie, diepzinnige tekst natuurlijk...
je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij, maar ik geloof...
als ik dan toch een motto zou moeten hebben, is dit geen slechte...
Maar die clip danquote:Op woensdag 31 december 2008 16:49 schreef conleche het volgende:
[..]
O dochterlief, dit is onze eerste dissonant. Dit schaar ik onder de zeiknummers-de-luxe
Wie weet?quote:[b]Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Goodbye het volgende:[/]
Eén post?
Ben je mannetje of vrouwtje?
Houuu je van slanke vrouwen die denken dat ze dik zijn en soms heel veel ruzie hebben maar het dan weer heeeeeel lief gaan bijleggen endezo?
Zo ja: wees welkom!
ja, het is een beetje alsof de beste man nog een stuk melodie over had aan het einde van zijn tekst...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar die melodie!! Dat slaat toch nérgens op?? Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloooooooooooof,
Echt ik snap het niet!!
Ik wist niet dat je je zo kut voelde hier?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaahaaaa. Die.quote:
Bijhouden hoeft niet, gewoon binnenvallen wanneer je zin hebtquote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Wie weet?
Mannetje.
Ja
Dank je
Hoi Conleche
Queen zuigt niet en Avond is met voorsprong niet het mooiste nummer van Boudewijn (Eva)
En ik hou jullie niet bij.....:P
Nou nee, je moet wel op iedereen reageren hoor MuadDib, anders zijn er mensen die zich gepasseerd voelen.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
MuadDib, let op, hier komt de tip van je leven:
Je moet ook niet proberen het bij te houden, maar gewoon af en toe in het diepe springen en iets (on)zinnigs roepen, dan heb je zo weer aansluiting. En na half twaalf gaat het hier haast altijd over sex. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
ik was net aangeschoten van 1 wijntjequote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Mijn favoriete nr van Queen is Bohemian Rhapsody. En ik ben aangeschoten nu. Van één fucking biertje.
Who wants to live forever is ook gaaf, maar ik vind de cover van Dune net iets gaver (dat meisje).
Ik denk dat ik vooral heel veel rare, ongepaste dingen ga zeggen vanavondquote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef progje het volgende:
[..]
ik was net aangeschoten van 1 wijntje
Gelukkig hielp even buiten huppelenin de vrieskou wel
hahah, ach, dat is alleen maar leukquote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral heel veel rare, ongepaste dingen ga zeggen vanavond.
...en hoe is dat precies anders dan normaal?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral heel veel rare, ongepaste dingen ga zeggen vanavond.
dan liever deze...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo gaat lekker Zwahiel
Ik hoor net de cover van Bohemian Rhapsody door Bad NewsZo slecht! "MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
je haalt me de woorden uit de mond...quote:
Nou...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en hoe is dat precies anders dan normaal?
Scaramooch, scaramooch, can you do the fan-dan-go! *doet dansje met Goodbye*quote:
Ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens roepen mijn zus en ik zo heel vaak mijn moeder: "Mamaaaaaaaaa!!!! Oe-hoe-hoe-hoeeee!" Inclusief dramatische poses, uiteraard
Thunderbolt and lightning, very, very frightening me. Galileo, Galileo, Galileo Figaro Magnificoooooooooquote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Scaramooch, scaramooch, can you do the fan-dan-go! *doet dansje met Goodbye*
Oh noez, er waren net ineens weer chocolademusketkransjesdingen! Must be strong!
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef Greys het volgende:
Zwahiel!Nou ja, jij verveelt je in elk geval niet vanavond
Da Bink is in bad geweest met de op Fok! gewonnen Mango Tango hondenshampoo.
Die ruikt weer lekker fris
I'm just a poor boy....nobody loves mequote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thunderbolt and lightning, very, very frightening me. Galileo, Galileo, Galileo Figaro Magnificooooooooo.
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Scaramooch, scaramooch, can you do the fan-dan-go! *doet dansje met Goodbye*
Oh noez, er waren net ineens weer chocolademusketkransjesdingen! Must be strong!
Pfff, moet ik gaan bijhouden op wie ik heb gereageerd ofzo. Trouwens, jij hebt mij ook wel eens gemeet zonder dat je het weetquote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Nou nee, je moet wel op iedereen reageren hoor MuadDib, anders zijn er mensen die zich gepasseerd voelen.
Dat volgt niet op dat stukje hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 17:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
I'm just a poor boy....nobody loves me
Uh, is dat zo?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:05 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Pfff, moet ik gaan bijhouden op wie ik heb gereageerd ofzo. Trouwens, jij hebt mij ook wel eens gemeet zonder dat je het weet
over epic fail gesproken: nu in de top 2000, Andre Hazes - De Vliegerquote:Op woensdag 31 december 2008 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat volgt niet op dat stukje hoor.
Epic faaaaaiiilll!!!.
quote:
Het klopt wel trouwensquote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
over epic fail gesproken: nu in de top 2000, Andre Hazes - De Vlieger
Het volk mag stemmen hequote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
over epic fail gesproken: nu in de top 2000, Andre Hazes - De Vlieger
... te salutantquote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik nog even snel naar de AH want dat hebben we net last minute beslotenZij die zullen terugkeren met bevroren tenen groeten u (vertaal dat maar int Latijn Viking!
)!
I know, natuurlijk had ik gelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het klopt wel trouwens.
Eeuwige schaamte zij over mij.
Sinds wanneer leest een man die dan?!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:03 schreef Goodbye het volgende:
Mannen.Weet hij niet meer hoe een apparaat werkt, is het mij schuld 'want jij hebt de gebruiksaanwijzing weggegooid'
Hij heeft alweer uitgevonden hoe het werkt johquote:Op woensdag 31 december 2008 17:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Sinds wanneer leest een man die dan?!Ook niet in pdf op de internets te vinden?
Alvast een fijn nieuwjaar allemaalIk ga zo koken (spruitjes
) en dan op de bank bivakkeren tot 12 uur.
Hij hoeft niet naar Tineke Schouten te kijken, de mazzelaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef Greys het volgende:
Zwahiel!Nou ja, jij verveelt je in elk geval niet vanavond
Hetzelfde voor jou! Kusjekroel!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij heeft alweer uitgevonden hoe het werkt johEn volgensmij leestie die inderdaad nooit.
Maar lovely ladies and misterssss, ik ga er zo vandoor. Ik wens jullie een hele fijne avond en een ontzettend goed nieuw jaar toe!![]()
![]()
![]()
Raaa! Kijk je zo wel uit bij 't plassen?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hij hoeft niet naar Tineke Schouten te kijken, de mazzelaar.![]()
Weet je al wat er aan de hand is Zwahiel?
Heb je het al aan iemand op straat gevraagd?![]()
Queen is echt, echt, écht heel verschrikkelijk. Echt.
Ik word er zo onmundig chagrijnig van.
Als dat gedraaid wordt in een winkel (wat nogal eens gebeurt want het is muzak), zet ik mijn mandje weg en loop de winkel uit.
Moet wel, want als ik er te lang naar luister ben ik in staat iemand te vermoorden.
Note to self: geen sjalotjes snijden met een snee in je vinger.
Nog een note to self: en zodra je dat door hebt, niet denken dat het met een chilipepertje wel mee zal vallen.
herkenning!!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Aventura het volgende:
*Zucht* wijvengezeik weer hoor. Belt vriendin C. me op. 'Jaa en Studio K is helemaal uitverkocht en wist je dat al..!' Ik zo van: 'Ja hoor, is al een paar dagen zo'. 'En nu kunnen we nergens heen want bij jou is er verder ook niet veel in de buurt'. Ik: 'Ja maar jij zei vorige week dat je niet uitwilde. En de week daarvoor zei je dat je niet naar Studio K wilde, toen ik het voorstelde'. 'C: 'Ja, maar ik had eigenlijk wel zin in een verzetje en ik neem W. mee en die wil graag stappen'. Ik: 'Waarom zei je vorige week dan niet? Dan hadden we kaarten kunnen reserveren'. C: '...'. Gaaaaaaap! Waarom bedenken mensen dit soort dingen altijd achteraf. Ik heb geen zin in dat gejank. Ik ben geen 16 mee en in paniek over hoe en waar ik uitga en zo nee dat ik dan wat mis!
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij heeft alweer uitgevonden hoe het werkt johEn volgensmij leestie die inderdaad nooit.
Maar lovely ladies and misterssss, ik ga er zo vandoor. Ik wens jullie een hele fijne avond en een ontzettend goed nieuw jaar toe!![]()
![]()
![]()
Utrecht Centraal, samen met Liejannuh en Pandorah.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:05 schreef Viking84 het volgende:
Uh, is dat zo?.
Waar, wanneer en hoe?
Inderdaad?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga over drie kwartier weg.
@ Aventura: wat bedoel je daarmee? (met die plasopmerking?)
O ja. Ik weet het niet meer, want ik wist niet dat je een Fokker wasquote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Utrecht Centraal, samen met Liejannuh en Pandorah.
Ja zou ook, maar ik heb besloten het toch in Groningen te vieren.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Inderdaad?
Normaliter plas ik niet over mijn vingers heen.![]()
Jij zou toch naar een feestje gaan ipv Mark's vader?
Nou als je net pepers hebt gesneden, gaat da pepper zo door je wc-pampiertje heen. En je girly bits kunnen daar al helemaal niet tegenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Inderdaad?
Normaliter plas ik niet over mijn vingers heen.![]()
Jij zou toch naar een feestje gaan ipv Mark's vader?
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou als je net pepers hebt gesneden, gaat da pepper zo door je wc-pampiertje heen. En je girly bits kunnen daar al helemaal niet tegen
Hier zijn ze ook bijna klaarquote:Op woensdag 31 december 2008 18:14 schreef P.F het volgende:
PF pfffff eten is bijna klaar
ik laat de churros maar schieten
Die gore kloodtzak fikte zowat de tuin uit!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben te laat om een aantal een fijn nieuwjaar te wensen. Nou ja, dan morgen maar
Lag ie dwars SHE?
I'm sure they have geese in Peking!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
[..]
( het is overigens een undercover eend. Eenden kon ik nergens krijgen, dus dit is een gans)
Hollenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog 10 minuten op m'n haar te drogen en iets warms aan te doenIets met een foutje in de bustijden
Wat doe je dan op Fok!?? Hup schiet op!!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog 10 minuten op m'n haar te drogen en iets warms aan te doenIets met een foutje in de bustijden
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:18 schreef MuadDib het volgende:
Een paar posts en meteen spieken in m'n fotoboek
Ja!! Wat leuk dat je ze hebt gezien!!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:18 schreef MuadDib het volgende:
Een paar posts en meteen spieken in m'n fotoboek
Trouwens conleche, wat hangen er veel posters van jullie in de stad
Hee bluezz!! Ben je nu voorgoed hier??quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Queen heeft maar 1 echt prachtig overdonderd mooi nummer en dat is love of my life.
Of zoiets. Echt janken dat nummer zo mooi
Muaddibbessie, je bent eenen dan vooral in het eggie
Enneh SHE haal die pijl eens uit die reet van die eend
Zo dat was mijn sprong in het diepe hier, en dat brengt me op de volgende vraag : Gaat greys altijd met haar hond in bad en zo ja, fotoooooooooooooooooos
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, wat kijk je blij ende gelukkig![]()
Eh carmensetjes? Ik zou zeggen t.a.v. die foto : Gewoon zo latenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef conleche het volgende:
Hee bluezz!! Ben je nu voorgoed hier??![]()
En weet jij iets van krulspelden??
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh carmensetjes? Ik zou zeggen t.a.v. die foto : Gewoon zo laten
En no ik kom zo af en toe jullie even toekletsen goed? Want ik hoor hier helemaal niet
Absoluut niet, en dit is de leukste opmerking die ik in jaaaaaaaaaren heb gehoordquote:
Volgens SHE niet, maar ik vind dan weer van wel!!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:51 schreef progje het volgende:
is dat nou veel geklooi met die krullers?
Je kijkt iig wel mighty defiantquote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Neeee, dit was mijn troubled blik!!!
With ze hends in ze hair!!!
Nee das gewoon een hemdje. Ik denk dat ik de smoking aandoe. Eerst met colletje vanwege de kou en dat colletje doe ik dan uit, bij een eventueel feest.....quote:Op woensdag 31 december 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
Wat doe je aan vanavond Co? Ik zie iets halterachtigs op de foto?
Ik even opzoeken wat defiant nu precies betekende, en:quote:Op woensdag 31 december 2008 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je kijkt iig wel mighty defiant
*aait haar*
Nee, hemmetje. Kan het jasje ook nog uit eventueel, dan ben ik helemaal in het zwart!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:
Wat zit er dan onder het colletje? Of gewoon je bra?
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, hemmetje. Kan het jasje ook nog uit eventueel, dan ben ik helemaal in het zwart!
Fight the power! Hasta la victoria siempre, compañera!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik even opzoeken wat defiant nu precies betekende, en:
boldly resisting authority or an opposing force
Dat is zoooo passend!!
NO!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef conleche het volgende:
Dus m'n haar in de krullers:
Maar jullie weten dus zeker dat de pony niet mee moet? SHE? (heb ik het zo goed gedaan??)
[ afbeelding ]
Die zit natuurlijk aan die fopeend......
Ik heb ze d'r al uit en sommige plukken zijn nog gewoon steil!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:12 schreef SHE het volgende:
[..]
NO!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is Sloppy Joe![]()
God damnit woman, heb je niet opgelet tijdens na het puppelontbijt?
Lekker wijf ben je trouwens..dat vergeet ik steeds
Je zet ze ook echt op je hoofd vast, strak dus.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ze d'r al uit en sommige plukken zijn nog gewoon steil!!!![]()
Ik dacht al dat het er bij jou anders uitzag!!
Hoe was de gans??
Jij ook Indiaantje!!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga beneden hangen! Veel plezier allemaal en ik zie jullie in 2009Gelukkig nieuwjaar wensen doe ik wel als het 12 uur geweest is
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Muaddibbessie, je bent eenen dan vooral in het eggie
B-day?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben over 23 minuten jarig en ik kan niet eens make up op, omdat de verkoudheid op mn oog is geslagenIk jank steeds
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst!
dat zei ik ook al tegen mijn lief vanavondquote:Op woensdag 31 december 2008 23:40 schreef SHE het volgende:
[..]
B-day?
Oh ja! Dat heb je nog gezegd. Wat leuk!
Ik zit met mijn bek vol gans te gieren om Youp. Ik had dit eerder moeten doen, een O&N thuis. Wat een heerlijkheid!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:51 schreef soylent het volgende:
Ik post wel nooit in dit topic, maar dan kan ik op safe snel en sipmele wijze Greys, Viking, SHE en alle andere mooie dames in 1x gelukkig nieuwjaar wensen
Dus: gelukkig nieuwjaar
Happy birthday, ook namens Draculettetje!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 23:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben over 23 minuten jarig en ik kan niet eens make up op, omdat de verkoudheid op mn oog is geslagenIk jank steeds
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst!
Thanks!quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 01:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Happy birthday, ook namens Draculettetje!!!
Die erg vervelende verpleging heeft getroffen, maar da's een ander verhaal
quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 00:58 schreef SHE het volgende:
Aan alle lieve Slankies en in het bijzonder mijn puppelmeisjes, een fantastisch 2009. Met veel bikini-proof dagen en lots of yummies in the tummies
En voor de eerste chick die mij op mijn intiemst gaat zien, een SUPEREXTRABIJZONDERTOFFEFIJNE verjaardag!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 01:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heb een ubertof 2009 allemaal!Nu officieel! Met veel blijheid en andere fijne dingen
![]()
En uiteraard ook een happy b-day voor Mevrouw Blijheid(zeer vrij vertaald!) Maak er een leuke dag van!
Dank je, lieverdquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:16 schreef Greys het volgende:
Voor jou ook, McA! Maak er wat moois van!
Gezellige avond gehad?
en wat wens je mij?quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:17 schreef Viking84 het volgende:
Dames! Ik ben weer thuis en ik wil jullie allemaal even een heel slank en gelukkig 2009 wensen!![]()
![]()
.
Ja hoor! Een enorme trutavond met oliebollen en de gebruikelijke snaaierijquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dank je, lieverd...en ook de beste wensen voor de Bink uiteraard
Ja, was wel gezellig....familie die zo langzamerhand richting bejaard gaat, maar het was gezellig en het eten was goed...en nu is het zowaar 2009![]()
Heb jij je nog goed vermaakt vanavond?
Ja die kon niet achterblijven he!quote:
mooiquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor! Een enorme trutavond met oliebollen en de gebruikelijke snaaierij
Vrienden van Amstel, Lionel Richie en nu Gerard Joling![]()
voordat iemand anders het doetquote:
ik ben om 2 uur gaan slapen en was om 7 uur al weer wakkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 09:54 schreef Viking84 het volgende:
En meuh, ik ben pas om 3 uur gaan slapen en was keurig om half 9 weer wakker.
Da's iets van "vroeger" toen we nog met de hele familie oud en nieuw vierde en wij als kids naar beneden slopen als alle ouders nog sliepen en al het lekkers wat er van de vorige avond over was gebleven op gingen etenquote:Op donderdag 1 januari 2009 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Ontbijten met oliebollen.
Wij hebben nog aardig wat oliebollen liggen, maar die mag Mark lekker gaan opeten.
Co wat ben je toch fotogeniek en fucking mooiquote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef conleche het volgende:
Dus m'n haar in de krullers:
Maar jullie weten dus zeker dat de pony niet mee moet? SHE? (heb ik het zo goed gedaan??)
[ afbeelding ]
Die zit natuurlijk aan die fopeend......
Oe... Schrobbelaer!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:29 schreef mspoez het volgende:
MB gefeliciteerd. En jongens...ik word oud, of zou het de Schrobbelaer zijn?
Dinsdag met carnaval is hier Schrobbelaer-avond...als je zin hebt Vamp...?quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe... Schrobbelaer!!
* zin in carnaval krijgt
Het intrigeert me... wat is dat toch?quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
L: gebakken rijst
T: gebakken rijst
Oe... misschien wel ja! Hoewel... Dinsdag is hier altijd kidsdag..... Ff kijken hoe t allemaal loopt...quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:50 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dinsdag met carnaval is hier Schrobbelaer-avond...als je zin hebt Vamp...?
Bij mij is op 1 schansspringenquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:36 schreef SHE het volgende:
Oh wat is het nieuwjaars concert op 1 toch altijd fab
Is al afgelopen geloof ik! Hier heeft ook een concert opgestaan, met kroonluchters en pinguins en een dirigent enzo! Is wel een nieuwjaarsconcert, weet alleen niet meer of het op 1 was!quote:
Was hiervoor!quote:
Dawasm!quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is al afgelopen geloof ik! Hier heeft ook een concert opgestaan, met kroonluchters en pinguins en een dirigent enzo! Is wel een nieuwjaarsconcert, weet alleen niet meer of het op 1 was!
Het schijnt praktisch onmogelijk te zijn om kaartjes te kunnen bemachtigen voor het nieuwjaarsconcertquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:01 schreef SHE het volgende:
Dawasm!
Mooie zaal is dat![]()
Is wel een goed plan voor volgend jaar, O&N in Wenen.
Moeders vader was een Oostenrijker en mijn moeders nicht woont nog steeds in Graz en is directie-lid van de staats opera. Onmogelijk moet het niet zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het schijnt praktisch onmogelijk te zijn om kaartjes te kunnen bemachtigen voor het nieuwjaarsconcert
(al lijkt me Wenen sowieso wel mooi rond deze tijd)
Hier ook schansspringen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:59 schreef SHE het volgende:Was hiervoor!
Dit ga je niet gelovenquote:Hoe was jouw nacht Lisa?
Wij hebben net ook besloten dat de turk moet aanrukken vanavondquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb trek in een kapsalonnetje
Misschien eten we dat vanavond wel
Elisa, dat klinkt als een HEERLIJKE O&N!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:21 schreef SHE het volgende:
we gingen wel pas om 6 u slapen, want ook wij hebben gezelschaps spelletjes gedaan *wink wink*
De rijst uit het SHE-eet (zie OP).quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:59 schreef ElisaB het volgende:
Het intrigeert me... wat is dat toch?
Heb je de massage gewoon geskipt?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]ik dacht al dat mijn TV stuk was
[..]
Dit ga je niet geloven![]()
We hebben tot 23:00 naar The L-Word gekeken, toen naar paps en mams gegaan. Daar aan de tafel gaan legpuzzelen tot 0:00 uur, champie geknald, de uitgestorven straat op gegaan, de notabelen van het dorp gekust (de huisarts woont twee huizen verder en die had zijn collega op visite), nog even naar het centrum gelopen (200m verderop) tot daar de vuurlijpen links en rechts uit de brandstapel kwamen schieten, terug naar paps en mams, gelegpuzzeld tot 3:00, naar huis, koffie gedronken, nog meer koffie gedronken, oliebollen opgewarmd, broodjes gemaakt... 04:30 de luiken gesloten.
Kortom: uber-truttig, maar erg knus
Ja, waren we vergeten. Sort of. Nou ja; ik ging om 16:00 ff naar paps en mams om de champie te brengen en de oliebollen en gehakballen te halen. En toen ben ik een soort van blijven plakken. De beeb was ondertussen met camera en statief naar buiten gegaan om foto's van het vuurwerk te maken.quote:
Way to go Viking! Vat die muis bij de horens!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga Muis even mailen of ze even wat van zich wil laten horen hier.
Aha! Thnx!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De rijst uit het SHE-eet (zie OP).
Nee, dat is echt fucking bizar...quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:57 schreef SHE het volgende:
Anneque is niet meer boven water gekomen he?
Komt zij ook een keer aanzetten...quote:
Ik ben pas nu weer thuisquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Komt zij ook een keer aanzetten....
Nee hoor, geintje. Gelukkig nieuwjaar meis!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |