abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64536855

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64536866
Ik zal ook even wat liefs posten over een Marokkaans jochie van een jaar of 13. Volgens mij heb ik het al gepost, maar kan me niet schelen.

Ik stak laatst de sleutel in het slot bij meneer C. die me juist belde op dat moment. Daardoor vergat ik de sleutel er weer uit te trekken.

Even later ging de bel en een Marokkaans jongetje (die ook nog aan het kranten bezorgen was) gaf me de sleutel terug.

Ik vond dat zo lief!!

Toen ik weer eenmaal binnen was, bedacht ik me dat ik wel kon denken dat het een schat was, maar dat moest hij ook weten!! Zodat hij niet zou veranderen in zijn rotbroer!! Dus ik 5 euro uit m'n portemmonnaie gepakt en hem achterna gerend (hij was al een stuk verder ) Ik heb zelden iemand zo blij zien kijken!!
  woensdag 31 december 2008 @ 16:27:26 #3
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64536899
tv

p
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64536902
Zo, nog een kwartiertje en dan ga ik er ook vandoor! Allemaal heel veel plezier vanavond, en een knuf voor al jullie verschrikkelijk schattige huisdieren
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 31 december 2008 @ 16:29:32 #5
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64536961
MariaEtcetera, helaas kom je niet onder generaliseren uit, zeker als gewoon uit de cijfers blijkt dat meer dan 75% van de jongeren van deze bevolkingsgroep in aanraking komen met justitie (dus niet de politie, dat zit daar nog 's onder) en dan van deze 75% nog eens 60% vaker dan één keer met justitie in aanraking komt. Dan kun je toch met enige zekerheid stellen dat er iets met deze bevolkingsgroep is.

Daarbij kun je duidelijk zien dat andere afkomsten zich distantiëren van deze groep. Waardoor het geheel nog maar eens duidelijker wordt...

* zwahiel zit al 2 dagen statistiek te leren...

Gelukkig zijn ze nu opgezout!

@Conleche, er is ook nog een 25% die 't wel kan en die wél goed integreert, maar dan nog. Het is ook aan ons om er iets aan te doen, dat ook. Maar het moet van twee kanten komen en de afgelopen jaren komt 't vooral van de autochtone kant af, en dat is ook te merken. Eigenlijk is 't ook de schuld van de Nederlandse overheid en het hebberige bedrijfsleven. Want integratie, onderwijs en Nederlands leren was er in de jaren 70 niet bij. Als dat wel gedaan was, dan hadden ze zich nu een heel stuk ellende bespaard. Het motto destijds was werken en dan weer terug, maar iedereen had zich kunnen bedenken dat 't zo niet zo zijn.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64536988
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef conleche het volgende:
Ik zal ook even wat liefs posten over een Marokkaans jochie van een jaar of 13. Volgens mij heb ik het al gepost, maar kan me niet schelen.

Ik stak laatst de sleutel in het slot bij meneer C. die me juist belde op dat moment. Daardoor vergat ik de sleutel er weer uit te trekken.

Even later ging de bel en een Marokkaans jongetje (die ook nog aan het kranten bezorgen was) gaf me de sleutel terug.

Ik vond dat zo lief!!

Toen ik weer eenmaal binnen was, bedacht ik me dat ik wel kon denken dat het een schat was, maar dat moest hij ook weten!! Zodat hij niet zou veranderen in zijn rotbroer!! Dus ik 5 euro uit m'n portemmonnaie gepakt en hem achterna gerend (hij was al een stuk verder ) Ik heb zelden iemand zo blij zien kijken!!
Oh wat lief!! Echt zo'n koediewoedie blij moment
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64536995
oliebollen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64537040
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh wat lief!! Echt zo'n koediewoedie blij moment
Ja ik was ook helemaal blij!
pi_64537069
pi_64537080
Lijstje:

O: croissantje
T: banaantje
L: volkoren bolletje met 30+ kaas

D: weet niet!!
mensen die overal verkleinwoordjes van maken!
pi_64537128
Mijn lijstje:

L: 12-uurtje in een restaurant: klein kopje tomatensoep, broodjes met o.a. zalm, tapenade, rosbief, ei en een mini kalfskroketje

Was very delicious
pi_64537156
En vanavond zijn we bij vrienden, dus geen idee wat we daar allemaal voorgeschoteld krijgen. Wordt wel lekker denk ik, want ze is een pindaatje
pi_64537180
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

soms, lieve schat, heb ik echt geen flauw idee wat je zegt
O dat is iets naars over je moeder en die ander weet ik niet meer
pi_64537181
quote:
Op woensdag 31 december 2008 @ 16:26 schreef conleche het volgende:

Ik vond dat zo lief!!

Lief!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 31 december 2008 @ 16:36:13 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64537194
Lijstje:

O: Yoghurt met banaan
T: Appel
L: Oliebol
D: Twee broodjes kroket

Maar don't worry, ik eet vanavond nog een paar oliebollen, wat chips en ik drink een paar rosébiertjes, dus ik kom wel aan m'n kcal (sterker nog: om die reden heb ik niet fatsoenlijk geluncht).
Niet meer actief op Fok!
pi_64537241
Ow ja, ik moest nog posten hier van Kaasplankje
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 16:37:48 #17
163650 Greys
pi_64537244
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:35 schreef P.F het volgende:

[..]

O: berliner bol
T: oliebol

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 31 december 2008 @ 16:38:03 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64537250
Wat is autochtoon? Ik kwam er een tijdje terug achter dat ik schijnbaar allochtoon ben. Best interessant, aangezien ik in NL geboren ben, half Nederlands ben en niet eens een tweede taal vloeiend spreek. Maar goed. Technisch gezien vind ik dat je Nederlander bent als je in NL geboren bent. Punt. Komma. Slash. Ww. Het jammere is dat je er als 2e generatie niet zo uit ziet, en dus ontkom je niet aan een zeker scala aan vooroordelen en dergelijke. Zoals de Marokkaanse jeugd - die worden bij geboorte al een hokje geplaatst en dat kan leiden tot frustratie. Laten we ook wel wezen - niet iedereen heeft een IQ van 150 oids. Een identiteitscrisis of gevoel van niet-thuishoren is niet door iedereen te erkennen voor wat het is, en in veel gevallen leidt het tot rebellie.

Neemt niet weg dat deze rebellie een behoorlijke groep aforementioned klootviolen heeft gecreëerd. Neemt idd ook niet weg dat er iets aan gedaan moet worden. Het enige wat ik wil zeggen is dat het niet de oplossing lijkt om ze dichter in dit hokje te drukken (dmv generalisatie), dit vergroot de frustratie en het gevoel voor onrecht, omdat het voor veel mensen lastig is om in de spiegel te kijken en te erkennen dat ze verkeerd bezig zijn. Neemt ook niet weg dat ik De Oplossing ook niet heb

Maar goed. Bla. Oeverloze discussie. En yay voor het lieve jongetje uit Co's post!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64537263
tjee wat gaan die topics snel!!

*ril* net nog even de stad in geweest enzo, ik vond het maar koud
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 31 december 2008 @ 16:38:32 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537272
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:35 schreef P.F het volgende:

[..]

ik doelde niet specifiek op die woorden hoor
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:39:13 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64537297
OMG lange epic post of DOoOoOom!
Mon excuses, als mensen het irritant vinden dat ik zo door zever haal ik het wel weg! Zeg het me dan zeker
pi_64537344
Vandaag is roooooooooooooooooood.

Ik haat dat liedje Waarom staat dat zo hoog in de top2000? Klopt niks van, van die lijst
pi_64537345
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef MuadDib het volgende:
Hoi!! Alles goed??
  woensdag 31 december 2008 @ 16:41:20 #24
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537374
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:40 schreef Goodbye het volgende:
Vandaag is roooooooooooooooooood.

Ik haat dat liedje Waarom staat dat zo hoog in de top2000? Klopt niks van, van die lijst
zijn al veeeeeeeeeeeeeel mooiere liedje langsgeweest....een stuk of 2000, give or take
pi_64537392
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef MuadDib het volgende:
Eén post?

Ben je mannetje of vrouwtje?

Houuu je van slanke vrouwen die denken dat ze dik zijn en soms heel veel ruzie hebben maar het dan weer heeeeeel lief gaan bijleggen endezo?

Zo ja: wees welkom!
pi_64537415
Dat liedje van Boudewijn de Groot wat iedere keer zo hoog staat: I don't get it!! Verschrikkelijk!

Boudewijn de Groot heeft hele mooie liedjes, maar dit is er niet één van!!
pi_64537421
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Abbadon het volgende:

[..]

zijn al veeeeeeeeeeeeeel mooiere liedje langsgeweest....een stuk of 2000, give or take
Inderdaad, er staat gewoon Bob Marley en Queen en weet ik veel wat ónder dit schijtnummer.

Pffff.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:42:36 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64537432
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]
?

Houuu je van slanke vrouwen die denken dat ze dik zijn en soms heel veel ruzie hebben maar het dan weer heeeeeel lief gaan bijleggen endezo?
En assorted gents die hier ook rondhangen al dan niet om af te vallen?
pi_64537447
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Dat liedje van Boudewijn de Groot wat iedere keer zo hoog staat: I don't get it!! Verschrikkelijk!

Avond..

Ja weet je wat het is met die top2000 denk ik? Men gaat stemmen zoals ze denken te moeten stemmen

Bohemian Rhapsody is wel geniaal, though Maar ik vind Queen sowieso leuk
pi_64537467
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En assorted gents die hier ook rondhangen al dan niet om af te vallen?
Om lekkere wijven te spotten die zo af en toe een fotootje plaatsen in string
pi_64537475
Ik heb MuadDib al gemeet!! Raak mij aan!!
  woensdag 31 december 2008 @ 16:44:16 #32
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537497
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef conleche het volgende:

Avond...vind het geen slecht nummer...best mooi maar niet het mooiste ooit...of zelfs in de top 10....of de top 100...of...

naja, dat dus...
pi_64537508
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
Van welk topic/subforum was dat een meet dan?
pi_64537515
quote:
*aanraak*

Tevens tvp.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:45:06 #35
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537535
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef Goodbye het volgende:

Bohemian Rhapsody is wel geniaal, though Maar ik vind Queen sowieso leuk
Queen
pi_64537541
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Avond...vind het geen slecht nummer...best mooi maar niet het mooiste ooit...of zelfs in de top 10....of de top 100...of...

naja, dat dus...
En het grappige is: hij snapt het zelf ook niet! Hij vindt het ook één van zijn slechtere nummers!
  woensdag 31 december 2008 @ 16:45:29 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64537551
quote:
*poke* Oooooh *pokes again*

Ik was trouwens helemaal verbaasd dat Freddy Mercury een Indiër was! Wat een bleke Indiër!
pi_64537558
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Van welk topic/subforum was dat een meet dan?

Hij is me komen opzoeken!!
pi_64537568
Oh, en hoi en welkom MuadDib.

En Queen zuigt. Het is zelfs erger dan Mariah Carey, en dat zegt wat.
Maar goed, ik heb dan ook geen smaak.

En weer verder met de tapas.
pi_64537604
Van Queen vind ik een paar nummers heel goed (wo BR), maar ze hebben ook hele zijige zeiknummers gemaakt!!
pi_64537611
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Queen
Goedzo

En VMW Een beetje Queen met Mariah Carey vergelijken en dan ook nog voor haar kiezen
  woensdag 31 december 2008 @ 16:47:25 #42
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537623
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:45 schreef conleche het volgende:

[..]

En het grappige is: hij snapt het zelf ook niet! Hij vindt het ook één van zijn slechtere nummers!
het is de ontzettend mooie, diepzinnige tekst natuurlijk...

je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij, maar ik geloof...

als ik dan toch een motto zou moeten hebben, is dit geen slechte...
pi_64537643
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef conleche het volgende:
Van Queen vind ik een paar nummers heel goed (wo BR), maar ze hebben ook hele zijige zeiknummers gemaakt!!
Ik vind ook niet álles leuk hoor, maar dat is ook bijna niet mogelijk

I want to break free vind ik zo leuk
  woensdag 31 december 2008 @ 16:48:11 #44
236335 neen
schone schijn
pi_64537652
.
het lijkt niet wat het is
  woensdag 31 december 2008 @ 16:48:23 #45
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537654
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En Queen zuigt. Het is zelfs erger dan Mariah Carey, en dat zegt wat.
Maar goed, ik heb dan ook geen smaak.
QED
pi_64537669
yeps Bohemian Rhapsody staat terecht altijd hoog das gewoon goed
(Queen sowieso)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64537674
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

O dochterlief, dit is onze eerste dissonant. Dit schaar ik onder de zeiknummers-de-luxe
  woensdag 31 december 2008 @ 16:50:12 #48
236335 neen
schone schijn
pi_64537712
Queen is gewoon top
Ik moet me nog scheren, mijn tere huid behandelen , en m'n haar doen en dan fietsen en 6 uur ergens zijn. Dat ga ik zo doen
  woensdag 31 december 2008 @ 16:50:31 #49
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537727
quote:

[..]

I want to break free????
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 16:50:37 #50
163650 Greys
pi_64537730
quote:
Nu net ff snel?

Ha MuadDib! Wees welkom!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64537731
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het is de ontzettend mooie, diepzinnige tekst natuurlijk...

je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij, maar ik geloof...

als ik dan toch een motto zou moeten hebben, is dit geen slechte...

Maar die melodie!! Dat slaat toch nérgens op?? Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloooooooooooof,

Echt ik snap het niet!!
pi_64537746
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:49 schreef conleche het volgende:

[..]

O dochterlief, dit is onze eerste dissonant. Dit schaar ik onder de zeiknummers-de-luxe
Maar die clip dan I luv it

Dissonantjes mogen best, verder hebben we al zoveel gemeen (klein, blond, lang haar, honger van appels, haat voor de oliebollen)

En sowieso kan ik totaaaaaaaal niet schilderen. Nog zo'n dissonant!
  woensdag 31 december 2008 @ 16:51:08 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64537749
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef Greys het volgende:

O: berliner bol
Viespeuk! .
Niet meer actief op Fok!
pi_64537757
quote:
[b]Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Goodbye het volgende:[/]
Eén post?

Ben je mannetje of vrouwtje?

Zo ja: wees welkom!
Wie weet?
Mannetje.
Ja
Dank je

Hoi Conleche
Queen zuigt niet en Avond is met voorsprong niet het mooiste nummer van Boudewijn (Eva )
En ik hou jullie niet bij.....:P
  woensdag 31 december 2008 @ 16:52:03 #55
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537781
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar die melodie!! Dat slaat toch nérgens op?? Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloooooooooooof,

Echt ik snap het niet!!
ja, het is een beetje alsof de beste man nog een stuk melodie over had aan het einde van zijn tekst...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 16:52:10 #56
163650 Greys
pi_64537784
Alle winkels zijn om vijf uur dicht vandaag zeker?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 31 december 2008 @ 16:52:31 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64537802
quote:

Ik wist niet dat je je zo kut voelde hier?
Niet meer actief op Fok!
pi_64537808
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

I want to break free????
Jaaaahaaaa. Die.

En bicycles. En killer queen. En meer.
pi_64537851
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Wie weet?
Mannetje.
Ja
Dank je

Hoi Conleche
Queen zuigt niet en Avond is met voorsprong niet het mooiste nummer van Boudewijn (Eva )
En ik hou jullie niet bij.....:P
Bijhouden hoeft niet, gewoon binnenvallen wanneer je zin hebt
  woensdag 31 december 2008 @ 16:53:31 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64537854
Ik kwam gisteren Driek van Wissen, den dichter des Vaderlands, tegen bij het postkantoor.
Wie wil mij aanraken? .
Niet meer actief op Fok!
pi_64537860
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Nu net ff snel?

Nope!! Een paar maanden geleden!!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 16:54:05 #62
163650 Greys
pi_64537883
MuadDib, let op, hier komt de tip van je leven:
Je moet ook niet proberen het bij te houden, maar gewoon af en toe in het diepe springen en iets (on)zinnigs roepen, dan heb je zo weer aansluiting. En na half twaalf gaat het hier haast altijd over sex. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 31 december 2008 @ 16:54:23 #63
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64537900
Heej een onverwachte wending, het gaat weer verder ineens...

Hoorde ik pic's ok. Kijk even naar politie vertegenwoordiging hier voor de deur

Iets zegt me dat deze groep niet met vijf euro blij te maken is

Hoe gaat bij jullie met de voorbereidingen voor vanavond?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  woensdag 31 december 2008 @ 16:54:39 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64537912
Mijn favoriete nr van Queen is Bohemian Rhapsody. En ik ben aangeschoten nu. Van één fucking biertje .
Who wants to live forever is ook gaaf, maar ik vind de cover van Dune net iets gaver (dat meisje ).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 december 2008 @ 16:55:18 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64537944
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
MuadDib, let op, hier komt de tip van je leven:
Je moet ook niet proberen het bij te houden, maar gewoon af en toe in het diepe springen en iets (on)zinnigs roepen, dan heb je zo weer aansluiting. En na half twaalf gaat het hier haast altijd over sex. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
Nou nee, je moet wel op iedereen reageren hoor MuadDib, anders zijn er mensen die zich gepasseerd voelen.
Niet meer actief op Fok!
pi_64537945
zo, vriendlief en ik hebben net besloten oud & nieuw samen op de bank te vieren..

Het wordt weer mega mistig vannacht en om dan weer naar huis te moeten gaan rijden.. en we moeten morgen inpakken voor vakantie enzo (vertrekken 2 januari) dus we blijven liever ook niet ergens slapen...
pi_64537980
Gelukkig nieuw jaar alvast iedereen denk niet dat ik meer online kom vanavond
En de sushi is gelukt, min of meer
pi_64537993
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Mijn favoriete nr van Queen is Bohemian Rhapsody. En ik ben aangeschoten nu. Van één fucking biertje .
Who wants to live forever is ook gaaf, maar ik vind de cover van Dune net iets gaver (dat meisje ).
ik was net aangeschoten van 1 wijntje
Gelukkig hielp even buiten huppelen in de vrieskou wel
  woensdag 31 december 2008 @ 16:56:45 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64538015
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef progje het volgende:

[..]

ik was net aangeschoten van 1 wijntje
Gelukkig hielp even buiten huppelen in de vrieskou wel
Ik denk dat ik vooral heel veel rare, ongepaste dingen ga zeggen vanavond .
Niet meer actief op Fok!
pi_64538032
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hahah, ach, dat is alleen maar leuk
  woensdag 31 december 2008 @ 16:57:39 #71
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64538056
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

...en hoe is dat precies anders dan normaal?
  woensdag 31 december 2008 @ 16:57:58 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64538063
Zo gaat lekker Zwahiel

Ik hoor net de cover van Bohemian Rhapsody door Bad News Zo slecht! "MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
  woensdag 31 december 2008 @ 16:58:55 #73
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64538094
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo gaat lekker Zwahiel

Ik hoor net de cover van Bohemian Rhapsody door Bad News Zo slecht! "MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
dan liever deze...

woensdag 31 december 2008 @ 16:59:23 #74
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64538108
Tering Zwahiel, lekker gezellig .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 31 december 2008 @ 16:59:26 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64538111
Overigens roepen mijn zus en ik zo heel vaak mijn moeder: "Mamaaaaaaaaa!!!! Oe-hoe-hoe-hoeeee!" Inclusief dramatische poses, uiteraard
pi_64538114
Dusja.
  woensdag 31 december 2008 @ 17:01:40 #77
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64538203
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef Goodbye het volgende:
Dusja.
je haalt me de woorden uit de mond...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 17:01:45 #78
163650 Greys
pi_64538207
Zwahiel! Nou ja, jij verveelt je in elk geval niet vanavond

Da Bink is in bad geweest met de op Fok! gewonnen Mango Tango hondenshampoo.
Die ruikt weer lekker fris
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 31 december 2008 @ 17:02:07 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64538222
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...en hoe is dat precies anders dan normaal?
Nou... .

In het echt heb ik normaliter niet zo'n héle grote mond, hoor. Valt best mee .
En vanavond ben ik dus bij Marks vader en dan kan ik me best netjes gedragen .
Al krijg ik ook dan nog wel eens een "Joh, dat zég je toch niet?!" naar m'n hoofd geslingerd .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 december 2008 @ 17:02:17 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64538233
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef Goodbye het volgende:
Dusja.
Scaramooch, scaramooch, can you do the fan-dan-go! *doet dansje met Goodbye*

Oh noez, er waren net ineens weer chocolademusketkransjesdingen! Must be strong!
  woensdag 31 december 2008 @ 17:02:20 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64538234
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens roepen mijn zus en ik zo heel vaak mijn moeder: "Mamaaaaaaaaa!!!! Oe-hoe-hoe-hoeeee!" Inclusief dramatische poses, uiteraard
Ik zie het helemaal voor me .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 december 2008 @ 17:02:57 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64538253
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh noez, er waren net ineens weer chocolademusketkransjesdingen! Must be strong!
Thunderbolt and lightning, very, very frightening me. Galileo, Galileo, Galileo Figaro Magnificooooooooo .
Niet meer actief op Fok!
pi_64538266
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef Greys het volgende:

Da Bink is in bad geweest met de op Fok! gewonnen Mango Tango hondenshampoo.
Die ruikt weer lekker fris

Hoe gaat het nu?
pi_64538282
Mannen. Weet hij niet meer hoe een apparaat werkt, is het mij schuld 'want jij hebt de gebruiksaanwijzing weggegooid'
  woensdag 31 december 2008 @ 17:04:15 #85
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64538297
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Thunderbolt and lightning, very, very frightening me. Galileo, Galileo, Galileo Figaro Magnificooooooooo .
I'm just a poor boy....nobody loves me
pi_64538302
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

pi_64538318
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Nou nee, je moet wel op iedereen reageren hoor MuadDib, anders zijn er mensen die zich gepasseerd voelen.
Pfff, moet ik gaan bijhouden op wie ik heb gereageerd ofzo. Trouwens, jij hebt mij ook wel eens gemeet zonder dat je het weet
  woensdag 31 december 2008 @ 17:05:06 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64538321
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:04 schreef Abbadon het volgende:

[..]

I'm just a poor boy....nobody loves me
Dat volgt niet op dat stukje hoor .
Epic faaaaaiiilll!!! .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 december 2008 @ 17:05:33 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64538338
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:05 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Pfff, moet ik gaan bijhouden op wie ik heb gereageerd ofzo. Trouwens, jij hebt mij ook wel eens gemeet zonder dat je het weet
Uh, is dat zo? .
Waar, wanneer en hoe?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 december 2008 @ 17:06:19 #90
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64538365
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat volgt niet op dat stukje hoor .
Epic faaaaaiiilll!!! .
over epic fail gesproken: nu in de top 2000, Andre Hazes - De Vlieger
  woensdag 31 december 2008 @ 17:06:21 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64538368
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En nu ga ik nog even snel naar de AH want dat hebben we net last minute besloten Zij die zullen terugkeren met bevroren tenen groeten u (vertaal dat maar int Latijn Viking! )!
  woensdag 31 december 2008 @ 17:06:53 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64538390
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Het klopt wel trouwens .
Eeuwige schaamte zij over mij .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 17:07:05 #93
163650 Greys
pi_64538394
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu?
Doet een tukkie op de bank. Dus geen pijn volgens mij
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64538400
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Het volk mag stemmen he
  woensdag 31 december 2008 @ 17:07:41 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64538415
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En nu ga ik nog even snel naar de AH want dat hebben we net last minute besloten Zij die zullen terugkeren met bevroren tenen groeten u (vertaal dat maar int Latijn Viking! )!
... te salutant . Toch een klein stukje .
En jij bent in je eentje, dus dan is het 'te salutat' .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 december 2008 @ 17:08:00 #96
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64538425
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het klopt wel trouwens .
Eeuwige schaamte zij over mij .
I know, natuurlijk had ik gelijk maar ik wilde het niet inwrijven
pi_64538432
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:03 schreef Goodbye het volgende:
Mannen. Weet hij niet meer hoe een apparaat werkt, is het mij schuld 'want jij hebt de gebruiksaanwijzing weggegooid'
Sinds wanneer leest een man die dan?! Ook niet in pdf op de internets te vinden?
Alvast een fijn nieuwjaar allemaal Ik ga zo koken (spruitjes ) en dan op de bank bivakkeren tot 12 uur.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 31 december 2008 @ 17:08:38 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64538441
Ik heb een brief voor m'n moederrrrr, die hoog in de hemel is. Die bind ik vast aan m'n vlieger, tot zij hem ontvangt, zij die ik mis .
Niet meer actief op Fok!
pi_64538445
Wow er ontplofte hier net een of ander ding waarvan de ramen trilde
  woensdag 31 december 2008 @ 17:09:15 #100
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64538456
*Zucht* wijvengezeik weer hoor. Belt vriendin C. me op. 'Jaa en Studio K is helemaal uitverkocht en wist je dat al..!' Ik zo van: 'Ja hoor, is al een paar dagen zo'. 'En nu kunnen we nergens heen want bij jou is er verder ook niet veel in de buurt'. Ik: 'Ja maar jij zei vorige week dat je niet uitwilde. En de week daarvoor zei je dat je niet naar Studio K wilde, toen ik het voorstelde'. 'C: 'Ja, maar ik had eigenlijk wel zin in een verzetje en ik neem W. mee en die wil graag stappen'. Ik: 'Waarom zei je vorige week dan niet? Dan hadden we kaarten kunnen reserveren'. C: '...'. Gaaaaaaap! Waarom bedenken mensen dit soort dingen altijd achteraf. Ik heb geen zin in dat gejank. Ik ben geen 16 mee en in paniek over hoe en waar ik uitga en zo nee dat ik dan wat mis!
pi_64538488
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Sinds wanneer leest een man die dan?! Ook niet in pdf op de internets te vinden?
Alvast een fijn nieuwjaar allemaal Ik ga zo koken (spruitjes ) en dan op de bank bivakkeren tot 12 uur.
Hij heeft alweer uitgevonden hoe het werkt joh En volgensmij leestie die inderdaad nooit.

Maar lovely ladies and misterssss, ik ga er zo vandoor. Ik wens jullie een hele fijne avond en een ontzettend goed nieuw jaar toe!
pi_64538491
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef Greys het volgende:
Hij hoeft niet naar Tineke Schouten te kijken, de mazzelaar.
Weet je al wat er aan de hand is Zwahiel?
Heb je het al aan iemand op straat gevraagd?

Queen is echt, echt, écht heel verschrikkelijk. Echt.
Ik word er zo onmundig chagrijnig van.
Als dat gedraaid wordt in een winkel (wat nogal eens gebeurt want het is muzak), zet ik mijn mandje weg en loop de winkel uit.
Moet wel, want als ik er te lang naar luister ben ik in staat iemand te vermoorden.

Note to self: geen sjalotjes snijden met een snee in je vinger.
Nog een note to self: en zodra je dat door hebt, niet denken dat het met een chilipepertje wel mee zal vallen.
  woensdag 31 december 2008 @ 17:11:29 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64538539
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hij heeft alweer uitgevonden hoe het werkt joh En volgensmij leestie die inderdaad nooit.

Maar lovely ladies and misterssss, ik ga er zo vandoor. Ik wens jullie een hele fijne avond en een ontzettend goed nieuw jaar toe!
Hetzelfde voor jou! Kusjekroel!
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 17:11:54 #104
163650 Greys
pi_64538548
Have fun Goodbye!
En tot volgend jaar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 31 december 2008 @ 17:12:06 #105
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64538556
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hij hoeft niet naar Tineke Schouten te kijken, de mazzelaar.
Weet je al wat er aan de hand is Zwahiel?
Heb je het al aan iemand op straat gevraagd?

Queen is echt, echt, écht heel verschrikkelijk. Echt.
Ik word er zo onmundig chagrijnig van.
Als dat gedraaid wordt in een winkel (wat nogal eens gebeurt want het is muzak), zet ik mijn mandje weg en loop de winkel uit.
Moet wel, want als ik er te lang naar luister ben ik in staat iemand te vermoorden.

Note to self: geen sjalotjes snijden met een snee in je vinger.
Nog een note to self: en zodra je dat door hebt, niet denken dat het met een chilipepertje wel mee zal vallen.
Raaa! Kijk je zo wel uit bij 't plassen?
  woensdag 31 december 2008 @ 17:13:01 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64538586
Ik ga over drie kwartier weg.

@ Aventura: wat bedoel je daarmee? (met die plasopmerking?)
Niet meer actief op Fok!
pi_64538616
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Aventura het volgende:
*Zucht* wijvengezeik weer hoor. Belt vriendin C. me op. 'Jaa en Studio K is helemaal uitverkocht en wist je dat al..!' Ik zo van: 'Ja hoor, is al een paar dagen zo'. 'En nu kunnen we nergens heen want bij jou is er verder ook niet veel in de buurt'. Ik: 'Ja maar jij zei vorige week dat je niet uitwilde. En de week daarvoor zei je dat je niet naar Studio K wilde, toen ik het voorstelde'. 'C: 'Ja, maar ik had eigenlijk wel zin in een verzetje en ik neem W. mee en die wil graag stappen'. Ik: 'Waarom zei je vorige week dan niet? Dan hadden we kaarten kunnen reserveren'. C: '...'. Gaaaaaaap! Waarom bedenken mensen dit soort dingen altijd achteraf. Ik heb geen zin in dat gejank. Ik ben geen 16 mee en in paniek over hoe en waar ik uitga en zo nee dat ik dan wat mis!
herkenning!!
pi_64538633
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

pi_64538757
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:05 schreef Viking84 het volgende:
Uh, is dat zo? .
Waar, wanneer en hoe?
Utrecht Centraal, samen met Liejannuh en Pandorah.
pi_64538767
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga over drie kwartier weg.

@ Aventura: wat bedoel je daarmee? (met die plasopmerking?)
Inderdaad?
Normaliter plas ik niet over mijn vingers heen.

Jij zou toch naar een feestje gaan ipv Mark's vader?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 17:19:34 #111
163650 Greys
pi_64538814
Ik ga in bad. Heb het koud.
Tot later!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 31 december 2008 @ 17:20:19 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64538836
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Utrecht Centraal, samen met Liejannuh en Pandorah.
O ja. Ik weet het niet meer, want ik wist niet dat je een Fokker was .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 december 2008 @ 17:21:13 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64538865
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Inderdaad?

Ja zou ook, maar ik heb besloten het toch in Groningen te vieren.
Bij nader inzien bedacht ik me dat een feestje hoortechnisch gezien wat teveel gevraagd is voor mij .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 december 2008 @ 17:22:31 #114
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64538900
Tijd om te gaan

iedereen een geweldige avond! de beste wensen uiteraard!

..en tot volgend jaar!
  woensdag 31 december 2008 @ 17:24:27 #115
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64538988
Zwahiel..wtf

En die smerige doekjes ook voor hun bekken

Belachelijk
Maar WAAROM hangen ze daar rond? Wats de problem?
  woensdag 31 december 2008 @ 17:26:39 #116
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64539049
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Inderdaad?

Nou als je net pepers hebt gesneden, gaat da pepper zo door je wc-pampiertje heen. En je girly bits kunnen daar al helemaal niet tegen
pi_64539118
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:26 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nou als je net pepers hebt gesneden, gaat da pepper zo door je wc-pampiertje heen. En je girly bits kunnen daar al helemaal niet tegen
  woensdag 31 december 2008 @ 17:36:36 #118
236335 neen
schone schijn
pi_64539369
Ik ben ook fut Tot volgend jaar maar weer
pi_64540135
Prettige jaarwisseling allemaal
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64540157
onze vrienden komen zo en het eten is klaaaaaar, laat het feest maar beginnen

op naar de oliebollen

ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling en tot in een slank 2009

luv ya alllllll
*kus kus*
pi_64540418
See y'all in 2009 folks!

Dat het een maar een mooi jaar mag worden dat 2009!
The way you rock'n'roll
pi_64540547
PF pfffff eten is bijna klaar
ik laat de churros maar schieten
pi_64540574
quote:
Op woensdag 31 december 2008 18:14 schreef P.F het volgende:
PF pfffff eten is bijna klaar
ik laat de churros maar schieten
Hier zijn ze ook bijna klaar
Taco's
  woensdag 31 december 2008 @ 18:21:51 #124
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64540769
Ruzie met de peking eend.

I won.
pi_64541394
quote:
Op woensdag 31 december 2008 18:21 schreef SHE het volgende:
Ruzie met de peking eend.

I won.
Fotootje? Ik zou ook wel een stukkie blieven!!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 18:50:42 #126
163650 Greys
pi_64541536
Oh ik ben te laat om een aantal een fijn nieuwjaar te wensen. Nou ja, dan morgen maar

Lag ie dwars SHE?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 31 december 2008 @ 18:57:04 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64541667
Nu klaar;

ossenhaas met tauge en zwarte bonen
ku lu yuk
peking eend ( komt net uit de BBQ en moet nog gesneden worden en in pannekoekje met lente ui en komkom )
garnalenballetjes

Nog frituren/maken:

churros ( eerst batch mislukt )
yakitori
wodka-lychees
  woensdag 31 december 2008 @ 18:58:55 #128
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64541700
quote:
Op woensdag 31 december 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben te laat om een aantal een fijn nieuwjaar te wensen. Nou ja, dan morgen maar

Lag ie dwars SHE?
Die gore kloodtzak fikte zowat de tuin uit!

( het is overigens een undercover eend. Eenden kon ik nergens krijgen, dus dit is een gans )
  woensdag 31 december 2008 @ 18:59:45 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64541717
Hoi hoi,
Ik heb al 5 oliebollen op, overmorgen ga ik echt weer beginnen
Heb zo'n zin in de avond, mijn mijn liefde heerlijk de avond doorbrengen met hapjes en drankjes, en dan om 12 uur in janken uitbarsten.
Dat doe ik nl. altijd, emotioneel gedoe ook altijd dat oud en nieuw
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64541819
Jezus mina!! Dát ziet er lekker uit!!

Als je het op hebt trekken we de agenda's voor een puppelduckganswhatever meet!!
  woensdag 31 december 2008 @ 19:04:58 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64541824
quote:
Op woensdag 31 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:

[..]

( het is overigens een undercover eend. Eenden kon ik nergens krijgen, dus dit is een gans )
I'm sure they have geese in Peking!
I has proof!
http://dvd.ign.com/dor/ob(...)anda_dad_111008.html
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 19:06:34 #132
163650 Greys
pi_64541852
Ik snotter ook altijd vrolijk het nieuwe jaar in uniekhoorn!

SHE, ziet er heerlijk uit!
Yakitori! Mjam! Lekker zoetig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64541922
Ik heb net weer een bordje spinazie op met een gekookt ei en koud vlees en weer die jus.

Hee ik ben m'n wodka vergeten!

Nou ja zeg! Niks voor mij!
  woensdag 31 december 2008 @ 19:10:32 #134
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64541945
Ik kan ook niet ff een uurtje naar mams hè
Meteen weer 7 pags vol

Thnx voor de pics zwahiel
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 31 december 2008 @ 19:11:56 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64541987
Oeh SHE wat ziet dat er verschrikkelijk lekker uit!! Jammie!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64542088
Ik heb nog 10 minuten op m'n haar te drogen en iets warms aan te doen Iets met een foutje in de bustijden
  woensdag 31 december 2008 @ 19:16:48 #137
33954 ElisaB
pi_64542134
quote:
Op woensdag 31 december 2008 19:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog 10 minuten op m'n haar te drogen en iets warms aan te doen Iets met een foutje in de bustijden
Hollen
pi_64542141
quote:
Op woensdag 31 december 2008 19:15 schreef P.F het volgende:
Wat doe je dan op Fok!?? Hup schiet op!!
  woensdag 31 december 2008 @ 19:43:42 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64542747
Wij gaan 10/1 naar thialf EK allround
  woensdag 31 december 2008 @ 19:47:45 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64542828
thialf? que?

Oe, ik hoop dat het goed gaat met Muis! Ze is er al een tijdje niet geweest geloof ik!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 19:54:31 #141
163650 Greys
pi_64542978
Dat wilde ik net gaan vragen Maria, of iemand Muis nog heeft gesproken vandaag, op Skype ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64543132
Nee! Heb haar ook niet gesproken!

Vik?? O die is weg??
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 20:03:11 #143
163650 Greys
pi_64543160
Ja die is richting het Groningsche geloof ik...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64543465
Een paar posts en meteen spieken in m'n fotoboek

Trouwens conleche, wat hangen er veel posters van jullie in de stad
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 20:22:21 #145
163650 Greys
pi_64543535
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:18 schreef MuadDib het volgende:

Maar dat kwam omdat Co riep dat ze je gemeet had!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64543613
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:18 schreef MuadDib het volgende:

Trouwens conleche, wat hangen er veel posters van jullie in de stad
Ja!! Wat leuk dat je ze hebt gezien!!
pi_64543711
filet american
pi_64543827
Dus m'n haar in de krullers:

Maar jullie weten dus zeker dat de pony niet mee moet? SHE? (heb ik het zo goed gedaan??)

Die zit natuurlijk aan die fopeend......
pi_64543843
Queen heeft maar 1 echt prachtig overdonderd mooi nummer en dat is love of my life.
Of zoiets. Echt janken dat nummer zo mooi

Muaddibbessie, je bent een en dan vooral in het eggie

Enneh SHE haal die pijl eens uit die reet van die eend

Zo dat was mijn sprong in het diepe hier, en dat brengt me op de volgende vraag : Gaat greys altijd met haar hond in bad en zo ja, fotoooooooooooooooooos
pi_64543868
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Queen heeft maar 1 echt prachtig overdonderd mooi nummer en dat is love of my life.
Of zoiets. Echt janken dat nummer zo mooi

Enneh SHE haal die pijl eens uit die reet van die eend

Zo dat was mijn sprong in het diepe hier, en dat brengt me op de volgende vraag : Gaat greys altijd met haar hond in bad en zo ja, fotoooooooooooooooooos
Hee bluezz!! Ben je nu voorgoed hier??

En weet jij iets van krulspelden??
pi_64543876
fop eend
  woensdag 31 december 2008 @ 20:40:05 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64543890
Co, wat kijk je blij ende gelukkig

Oh en voor de liefhebbers: Cirque du Soleil is op canvas!
pi_64543918
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, wat kijk je blij ende gelukkig

Neeee, dit was mijn troubled blik!!!

With ze hends in ze hair!!!
pi_64543926
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef conleche het volgende:

Hee bluezz!! Ben je nu voorgoed hier??

En weet jij iets van krulspelden??
Eh carmensetjes? Ik zou zeggen t.a.v. die foto : Gewoon zo laten

En no ik kom zo af en toe jullie even toekletsen goed? Want ik hoor hier helemaal niet
pi_64543941
mijn lief is nu garnalen met knoflook aan het maken
pi_64543959
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Eh carmensetjes? Ik zou zeggen t.a.v. die foto : Gewoon zo laten

En no ik kom zo af en toe jullie even toekletsen goed? Want ik hoor hier helemaal niet

Ben jij precies goed qua gewicht?? Maar je mag hier ook komen voor de gezelligheid heur!!! Het is hier meestal wel knus!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 20:46:24 #157
163650 Greys
pi_64544026
Bluezz
Enneh... mèt de hond in bad?

Bink is trouwens helemaal hyper en speels en aan het uitdagen enzo! *duimt*

Co, wat een sekseh foto op de een of andere manier!
Mooi zo zwart wit en contrastrijk!
En de pony doet NIET mee idd! Gaat helemaal goed zo! En straks met je vingers een beetje loshalen die krullen, een bergje haarlak er in en klaar is Co!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 20:47:43 #158
163650 Greys
pi_64544053
Wij horen hier eigenlijk ook niet.
Tenminste, Co niet, dat is een magere spiering.
En ik ben eigenlijk ook wel gelukkig met mijn bmi van 22.9 maar ik heb wel hier en daar een ongewenst kwabje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64544074
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:42 schreef conleche het volgende:

Ben jij precies goed qua gewicht??
Absoluut niet, en dit is de leukste opmerking die ik in jaaaaaaaaaren heb gehoord

En die haartip van Greys is goed
pi_64544116
Ben blij dat je hem zo leuk vind en zit hier nu ook te grinniken, maar ik weet niet precies waarom!

En Greyssie dat magere spiering is lichtelijk overdreven en ook pas sinds kort en men moet ook op gewicht blijven!!! Dus!

En jij bent ook zo'n beetje purrrrrrfect!!

Binkie nog steeds senang?? O ik had eroverheen gelezen dat ie zo goed ging!! Fijn!!
pi_64544117
is dat nou veel geklooi met die krullers?
pi_64544139
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:51 schreef progje het volgende:
is dat nou veel geklooi met die krullers?
Volgens SHE niet, maar ik vind dan weer van wel!!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 20:54:46 #163
163650 Greys
pi_64544179
Ik dacht ook altijd van wel, maar het viel me laatst reuze mee met die krullerts!
Alleen leken mijn haarpunten de volgende dag lichtelijk verschroeid, maar die zijn inmiddels weer gereanimeerd.

Ik vind de foto echt superleuk Co! Heel arty! Inlijsten! Serieus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64544226
Die foto is inderdaad erg leuk conleche
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 20:58:28 #165
163650 Greys
pi_64544247
Wat doe je aan vanavond Co? Ik zie iets halterachtigs op de foto?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 31 december 2008 @ 20:59:23 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64544267
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Neeee, dit was mijn troubled blik!!!

With ze hends in ze hair!!!
Je kijkt iig wel mighty defiant

*aait haar*
pi_64544291
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
Wat doe je aan vanavond Co? Ik zie iets halterachtigs op de foto?
Nee das gewoon een hemdje. Ik denk dat ik de smoking aandoe. Eerst met colletje vanwege de kou en dat colletje doe ik dan uit, bij een eventueel feest.....

Ik zeg eventueel, want het kan best zijn dat als het te lang duurt, ik gewoon weer terug naar de Koek ga!
pi_64544329
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je kijkt iig wel mighty defiant

*aait haar*
Ik even opzoeken wat defiant nu precies betekende, en:

boldly resisting authority or an opposing force

Dat is zoooo passend!!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 21:05:13 #169
163650 Greys
pi_64544363
Wat zit er dan onder het colletje? Of gewoon je bra?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64544389
quote:
Op woensdag 31 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:
Wat zit er dan onder het colletje? Of gewoon je bra?
Nee, hemmetje. Kan het jasje ook nog uit eventueel, dan ben ik helemaal in het zwart!
pi_64544397
quote:
Op woensdag 31 december 2008 21:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, hemmetje. Kan het jasje ook nog uit eventueel, dan ben ik helemaal in het zwart!
  woensdag 31 december 2008 @ 21:09:01 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64544416
quote:
Op woensdag 31 december 2008 21:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik even opzoeken wat defiant nu precies betekende, en:

boldly resisting authority or an opposing force

Dat is zoooo passend!!
Fight the power! Hasta la victoria siempre, compañera!

woensdag 31 december 2008 @ 21:12:49 #173
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64544458
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef conleche het volgende:

Maar jullie weten dus zeker dat de pony niet mee moet? SHE? (heb ik het zo goed gedaan??)
[ afbeelding ]

NO!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is Sloppy Joe

God damnit woman, heb je niet opgelet tijdens na het puppelontbijt?

Lekker wijf ben je trouwens..dat vergeet ik steeds
pi_64544508
quote:
Op woensdag 31 december 2008 21:12 schreef SHE het volgende:

[..]

NO!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is Sloppy Joe

God damnit woman, heb je niet opgelet tijdens na het puppelontbijt?

Lekker wijf ben je trouwens..dat vergeet ik steeds
Ik heb ze d'r al uit en sommige plukken zijn nog gewoon steil!!!

Ik dacht al dat het er bij jou anders uitzag!!

Hoe was de gans??
  woensdag 31 december 2008 @ 21:20:42 #175
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64544561
quote:
Op woensdag 31 december 2008 21:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb ze d'r al uit en sommige plukken zijn nog gewoon steil!!!

Ik dacht al dat het er bij jou anders uitzag!!

Hoe was de gans??
Je zet ze ook echt op je hoofd vast, strak dus.
Hoofdpijn strak

Maar goed, fuck it. Het is toch mistig buiten, dat was sowieso binnen een half uur uitgezakt

Onze gevederde vriend wordt as we speak in etappes naar binnen geschoven.
  woensdag 31 december 2008 @ 21:21:17 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64544568
Ik ga beneden hangen! Veel plezier allemaal en ik zie jullie in 2009 Gelukkig nieuwjaar wensen doe ik wel als het 12 uur geweest is
pi_64544630
quote:
Op woensdag 31 december 2008 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga beneden hangen! Veel plezier allemaal en ik zie jullie in 2009 Gelukkig nieuwjaar wensen doe ik wel als het 12 uur geweest is
Jij ook Indiaantje!!
pi_64545566
Daaag!! Ik ben weg! Tot morgen in het fab 2009!!
pi_64545667
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef Bluezz het volgende:
pi_64546143
Beste mensen....
De beste wensen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 31 december 2008 @ 23:39:04 #181
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64546531
Ik ben over 23 minuten jarig en ik kan niet eens make up op, omdat de verkoudheid op mn oog is geslagen Ik jank steeds

Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 31 december 2008 @ 23:40:13 #182
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64546551
quote:
Op woensdag 31 december 2008 23:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben over 23 minuten jarig en ik kan niet eens make up op, omdat de verkoudheid op mn oog is geslagen Ik jank steeds

B-day?

Oh ja! Dat heb je nog gezegd. Wat leuk!

Ik zit met mijn bek vol gans te gieren om Youp. Ik had dit eerder moeten doen, een O&N thuis. Wat een heerlijkheid!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 23:44:12 #183
163650 Greys
pi_64546637
Bijna zover!

Lieve Slankie-dames en -heren, ik wens jullie allemaal een fantastisch 2009!
En Miss-Bliss, jou ook nog een hele fijne verjaardag!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 00:12:14 #184
238327 Zegt
Dat zeg ik toch!
pi_64547049
gelukkig nieuwjaar dikzakjes!
pi_64547099
quote:
Op woensdag 31 december 2008 23:40 schreef SHE het volgende:

[..]

B-day?

Oh ja! Dat heb je nog gezegd. Wat leuk!

Ik zit met mijn bek vol gans te gieren om Youp. Ik had dit eerder moeten doen, een O&N thuis. Wat een heerlijkheid!
dat zei ik ook al tegen mijn lief vanavond
pi_64547103
een geweldig 2009 iedereen
pi_64547281
Happy new year!
Ik heb trouwens velcro-rollers. Ik ben bang van heet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 00:51:28 #188
163650 Greys
pi_64547488
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 00:12 schreef Zegt het volgende:
gelukkig nieuwjaar dikzakjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 00:51:34 #189
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64547491
Ik post wel nooit in dit topic, maar dan kan ik op safe snel en sipmele wijze Greys, Viking, SHE en alle andere mooie dames in 1x gelukkig nieuwjaar wensen

Dus: gelukkig nieuwjaar
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 00:51:57 #190
163650 Greys
pi_64547495
Happy New Year skinny bitches!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 00:52:43 #191
163650 Greys
pi_64547507
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 00:51 schreef soylent het volgende:
Ik post wel nooit in dit topic, maar dan kan ik op safe snel en sipmele wijze Greys, Viking, SHE en alle andere mooie dames in 1x gelukkig nieuwjaar wensen

Dus: gelukkig nieuwjaar

Jij ook een heel fijn nieuwjaar moppie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 00:58:21 #192
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64547617
Aan alle lieve Slankies en in het bijzonder mijn puppelmeisjes, een fantastisch 2009. Met veel bikini-proof dagen en lots of yummies in the tummies

En voor de eerste chick die mij op mijn intiemst gaat zien, een SUPEREXTRABIJZONDERTOFFEFIJNE verjaardag!

pi_64547653
quote:
Op woensdag 31 december 2008 23:39 schreef MissBliss het volgende:

Happy birthday, ook namens Draculettetje!!!

Die erg vervelende verpleging heeft getroffen, maar da's een ander verhaal
  donderdag 1 januari 2009 @ 01:18:21 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64547884
Een ongelooflijk mooi, fantastisch maar vooral gezond 2009
Maak er wat van dames en heren!
Dikke kus
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 01:34:05 #195
163650 Greys
pi_64548063
Heb je lekker gesnotterd om twaalf uur uniekhoorn?
Ik wel hoor!

En Muizemuis, ik hoop zó dat het goed met je gaat! En dat je je snel weer laat horen!
Ik maak me zo'n zorgen om je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 01:35:14 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64548081
Heb een ubertof 2009 allemaal! Nu officieel! Met veel blijheid en andere fijne dingen

En uiteraard ook een happy b-day voor Mevrouw Blijheid (zeer vrij vertaald!) Maak er een leuke dag van!
  donderdag 1 januari 2009 @ 01:50:22 #197
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64548277
Iedereen gelukkig nieuwjaar!!!
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 @ 01:00 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Happy birthday, ook namens Draculettetje!!!

Die erg vervelende verpleging heeft getroffen, maar da's een ander verhaal
Thanks!
Extra de beste wensen voor Draculletetje!! Ik hoop dat ze snel weer thuis is!
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 @ 00:58 schreef SHE het volgende:
Aan alle lieve Slankies en in het bijzonder mijn puppelmeisjes, een fantastisch 2009. Met veel bikini-proof dagen en lots of yummies in the tummies

En voor de eerste chick die mij op mijn intiemst gaat zien, een SUPEREXTRABIJZONDERTOFFEFIJNE verjaardag!

[afbeelding]

Dank je wel!
Een slank 2009 gewenst
Ziggy played guitar
  donderdag 1 januari 2009 @ 01:52:55 #198
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64548312
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 @ 01:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heb een ubertof 2009 allemaal! Nu officieel! Met veel blijheid en andere fijne dingen

En uiteraard ook een happy b-day voor Mevrouw Blijheid (zeer vrij vertaald!) Maak er een leuke dag van!
Dank je wel!!

Bliss can be a state of profound spiritual satisfaction, happiness or joy, often associated with religious ideas of the afterlife.
Ziggy played guitar
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:12:36 #199
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64548611
Niets dan goeds voor het zojuist gestartte jaar, dames

2009...het is me wat...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 02:16:41 #200
163650 Greys
pi_64548667
Voor jou ook, McA! Maak er wat moois van!

Gezellige avond gehad?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:17:42 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64548682
Dames! Ik ben weer thuis en ik wil jullie allemaal even een heel slank en gelukkig 2009 wensen! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:19:07 #202
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64548693
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 02:16 schreef Greys het volgende:
Voor jou ook, McA! Maak er wat moois van!

Gezellige avond gehad?
Dank je, lieverd ...en ook de beste wensen voor de Bink uiteraard

Ja, was wel gezellig....familie die zo langzamerhand richting bejaard gaat, maar het was gezellig en het eten was goed...en nu is het zowaar 2009

Heb jij je nog goed vermaakt vanavond?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 02:19:16 #203
163650 Greys
pi_64548696
Alleen de dames Vik?

Jij ook een super nieuw jaar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:19:33 #204
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64548698
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 02:17 schreef Viking84 het volgende:
Dames! Ik ben weer thuis en ik wil jullie allemaal even een heel slank en gelukkig 2009 wensen! .
en wat wens je mij?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 02:20:59 #205
163650 Greys
pi_64548719
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 02:19 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dank je, lieverd ...en ook de beste wensen voor de Bink uiteraard

Ja, was wel gezellig....familie die zo langzamerhand richting bejaard gaat, maar het was gezellig en het eten was goed...en nu is het zowaar 2009

Heb jij je nog goed vermaakt vanavond?
Ja hoor! Een enorme trutavond met oliebollen en de gebruikelijke snaaierij
Vrienden van Amstel, Lionel Richie en nu Gerard Joling
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:22:17 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64548747
Oh . Het is laat enzo.

Correctie: Dames en heren: een heel slank en gelukkig 2009! (extra kussie voor de heren en geloof me: dat is heel wat voor een dyke )
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 02:22:54 #207
163650 Greys
pi_64548756
HAHAHAHA Vikje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:23:22 #208
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64548762

leek me toepasselijk
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 02:24:21 #209
163650 Greys
pi_64548779
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 02:23 schreef Abbadon het volgende:

leek me toepasselijk
Ja die kon niet achterblijven he!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:24:29 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64548782
Wat wij gedaan hebben:
There will be blood gezien (slechte film, wel goed acteerwerk though), grootste deel vd Oudejaarsconference van Youp gezien, 1 oliebol en 1 appelflap gegeten, zak hamka's leeggegeten (en ik was nog wel zo trots dat ik in eerste instantie halverwege leek te kunnen stoppen ) en nog een rosébiertje gedronken. En twee broodjes kroket en een frik speciaal for dinner. Maar dat was het weer dus met de vreterij. Vanaf morgen is alles weer normaal .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:24:55 #211
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64548784
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 02:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja hoor! Een enorme trutavond met oliebollen en de gebruikelijke snaaierij
Vrienden van Amstel, Lionel Richie en nu Gerard Joling
mooi
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:25:23 #212
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64548797
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 02:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die kon niet achterblijven he!
voordat iemand anders het doet
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:25:44 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64548802
Wij hebben nu ons eerste conflictje van 2009 : Mark snuift de hele tijd en dat hoor ik op mijn kamer = rete-irritant. Pak een zakdoek en snuit je neus leeg!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:26:07 #214
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64548806
Véél cola, véél rode wijn en een kind dat nog niet thuis is maken mij een wakkere mama.\
Fijn 2009 allemaal!
Prrrrr
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:35:38 #215
33954 ElisaB
pi_64548941
Lieve meisjes,

Ook van mij voor jullie de beste wensen voor een gezond, warm en liefdevol 2009. Ik hoop dat jullie komende jaar in alle opzichten (nog) beter wordt dan het vorige.

Een dikke kus
pi_64549206
Zooo ook weer thuis.

Niks geen mist en ook geen bumper klevers die me van de weg afduwden deze keer

Lieve slankies,

Een warm, slank en gezond 2009. En ik zeg het je, het wordt mijn jaar goddamnit!

The way you rock'n'roll
pi_64549214
MB van harte gefelicipuppelstaart
The way you rock'n'roll
  donderdag 1 januari 2009 @ 03:06:17 #218
33954 ElisaB
pi_64549291
Ach, shit... vergeet ik dat nog

MB, meis, van harte met je verjaardag!
pi_64549794
Een heel, heel gelukkig nieuwjaar voor iedereen! Dat 2009 jullie maar alles mag brengen waar je ooit van gedroomd hebt!!

En MB: een hele fijne verjaardag!!
pi_64550083
MB: Gefeliciteerd
pi_64550356
MB van harte

Iedereen een gezond en gezellig 2009
voor de dames en voor de heren
pi_64550598
allemaal een gelukkig en gezond 2009!
  donderdag 1 januari 2009 @ 09:54:28 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64550877
MissBliss: Van harte gefeliciteerd .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 januari 2009 @ 09:54:51 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64550878
En meuh, ik ben pas om 3 uur gaan slapen en was keurig om half 9 weer wakker .
Niet meer actief op Fok!
pi_64550880
Mogguh
pi_64550885
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 09:54 schreef Viking84 het volgende:
En meuh, ik ben pas om 3 uur gaan slapen en was keurig om half 9 weer wakker .
ik ben om 2 uur gaan slapen en was om 7 uur al weer wakker
pi_64551006
whaaah...
Hopla, dat was mn goede voornemen alweer....
Ontbeten met oliebollen en vanavond "moeten" wéér gourmetten
  donderdag 1 januari 2009 @ 10:30:17 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64551024
Ontbijten met oliebollen .
Wij hebben nog aardig wat oliebollen liggen, maar die mag Mark lekker gaan opeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_64551046
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Ontbijten met oliebollen .
Wij hebben nog aardig wat oliebollen liggen, maar die mag Mark lekker gaan opeten .
Da's iets van "vroeger" toen we nog met de hele familie oud en nieuw vierde en wij als kids naar beneden slopen als alle ouders nog sliepen en al het lekkers wat er van de vorige avond over was gebleven op gingen eten
  donderdag 1 januari 2009 @ 11:08:45 #231
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64551267
goedemorgen puppeltjes

ik heb het ook weer overleefd superfeestje was het
2 oliebollen, een appelflap, paar hapjes en lots of wine & Wodka (en o ja ook nog champagne...)

en nu ben ik de foto's aan het uploaden, want die zijn natuurlijk FAN-TAS-TISCH haha

en o ja wat zijn de meeste mensen lief en gezellig als ze drank ophebben he?
tenminste die ik van8 heb gezien en gesproken wel

gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!

@MB GEFELICITEEEEEERD!!!
  donderdag 1 januari 2009 @ 11:29:59 #232
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64551473
MB gefeliciteerd. En jongens...ik word oud, of zou het de Schrobbelaer zijn?
Prrrrr
  donderdag 1 januari 2009 @ 11:36:31 #233
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64551538
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef conleche het volgende:

[ afbeelding ]

Co wat ben je toch fotogeniek en fucking mooi

verder proficiat MissBliss en best wishes allen
pi_64552202
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 11:29 schreef mspoez het volgende:
MB gefeliciteerd. En jongens...ik word oud, of zou het de Schrobbelaer zijn?
Oe... Schrobbelaer!!

* zin in carnaval krijgt
pi_64552292
Allemaal een heel gelukkig en gezond 2009 gewenst!
En MB gefeli met je jaardag!

Eetlijstje voor vandaag:
L: gebakken rijst
T: gebakken rijst
D: stamppot zoute bonen (naar goed Gronings gebruik)
  donderdag 1 januari 2009 @ 12:50:16 #236
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64552320
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 12:41 schreef vamperotica het volgende:

[..]
Oe... Schrobbelaer!!
* zin in carnaval krijgt
Dinsdag met carnaval is hier Schrobbelaer-avond...als je zin hebt Vamp...?
Prrrrr
  donderdag 1 januari 2009 @ 12:59:15 #237
33954 ElisaB
pi_64552435
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 12:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
L: gebakken rijst
Het intrigeert me... wat is dat toch?

(goedemorgen overigens)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 13:00:34 #238
163650 Greys
pi_64552453
Mogguh liefjes!

Wij gaan hier ook gewoon verder met de oliebollen en appelbeignets vandaag hoor
En alle toastjes met smeersels waar we gisteravond helemaal niet aan toegekomen zijn

Morgen weer werken, dan ga ik wel weer normaal eten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:02:37 #239
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64552488
ik ga vandaag ook de laatste oliebollen opeten

maar tnt helemaaaaaal geen trek....
maar ik heb echt zo'n onwijs leuke avond/ nacht gehad
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 13:04:01 #240
163650 Greys
pi_64552520
Kom maar door met die foto's dan BJ!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:08:51 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64552593

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:09:14 #242
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64552606

donderdag 1 januari 2009 @ 13:10:35 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64552627
drr zijn dr nog veul mooiere ROFL
pi_64552673
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 12:50 schreef mspoez het volgende:

[..]

Dinsdag met carnaval is hier Schrobbelaer-avond...als je zin hebt Vamp...?
Oe... misschien wel ja! Hoewel... Dinsdag is hier altijd kidsdag..... Ff kijken hoe t allemaal loopt...
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:13:41 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64552688

LOL
(en dr zijn dr 80 ... )
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:16:10 #246
3185 Adelante
To let it go now
pi_64552728

Een gezond, gelukkig en succesvol 2009 gewenst dames!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:16:55 #247
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64552742
Een gelukkig en "licht" 2009 gewenst allemaal!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:22:21 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64552811
Omg, die foto's!

Goeiemiddag allemaaaal! Hoop dat jullie het gisteren allemaal leuk gehad hebben, maar zo te horen tot nu toe iig wel
pi_64552839
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:36:12 #250
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64553075
Oh wat is het nieuwjaars concert op 1 toch altijd fab
pi_64553231
Gelukkig nieuwjaar iedereen
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:46:07 #252
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64553251
Ik wil best nog even naar bed.
Prrrrr
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:53:33 #253
33954 ElisaB
pi_64553419
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:36 schreef SHE het volgende:
Oh wat is het nieuwjaars concert op 1 toch altijd fab
Bij mij is op 1 schansspringen
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:56:57 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64553495
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:53 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Is al afgelopen geloof ik! Hier heeft ook een concert opgestaan, met kroonluchters en pinguins en een dirigent enzo! Is wel een nieuwjaarsconcert, weet alleen niet meer of het op 1 was!
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:59:52 #255
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64553550
quote:

[..]

Was hiervoor!

We beginnen nieuwjaar altijd traditiegetrouw met het nieuwjaarsconcert pour moi, en dan schansspringen voor meneer

Ik hou durfan!

Concert was leuk; al vind ik jammer dat de radetzky mars de afsluiter was. Sinds Rieu daar aan heeft gezeten is het stuk bezoedeld en klinkt het hoe dan ook plat.
HE zat wel mee te klappen trouwens

Maar goed, ik ben lekker wakker nu. Tijd voor ontbijt! Met mijn laatste witte stokbroodje en plakje kaas van dit jaar
Daarna maar eens een fikse wandeling, want het is heerlijk droog koud.

Hoe was jouw nacht Lisa?
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:01:38 #256
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64553589
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Is al afgelopen geloof ik! Hier heeft ook een concert opgestaan, met kroonluchters en pinguins en een dirigent enzo! Is wel een nieuwjaarsconcert, weet alleen niet meer of het op 1 was!
Dawasm!
Mooie zaal is dat
Is wel een goed plan voor volgend jaar, O&N in Wenen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 14:03:21 #257
163650 Greys
pi_64553625
Ik heb net zitten gieren bij Sjaak Bral op TV West
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:04:04 #258
236335 neen
schone schijn
pi_64553639
Oke, 2009 hoi.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 14:04:55 #259
163650 Greys
pi_64553653
Wat gezellig, al die nieuwjaarswensen van iedereen hier

En BJ, je foto's zien er heel gezellig uit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64553659
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:01 schreef SHE het volgende:

Dawasm!
Mooie zaal is dat
Is wel een goed plan voor volgend jaar, O&N in Wenen.
Het schijnt praktisch onmogelijk te zijn om kaartjes te kunnen bemachtigen voor het nieuwjaarsconcert
(al lijkt me Wenen sowieso wel mooi rond deze tijd )

Hier ook schansspringen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:09:44 #261
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64553754
quote:

[..]

bij mij is op één zo veldrijden
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:13:08 #262
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64553841
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het schijnt praktisch onmogelijk te zijn om kaartjes te kunnen bemachtigen voor het nieuwjaarsconcert
(al lijkt me Wenen sowieso wel mooi rond deze tijd )

Hier ook schansspringen
Moeders vader was een Oostenrijker en mijn moeders nicht woont nog steeds in Graz en is directie-lid van de staats opera. Onmogelijk moet het niet zijn.
Volgens mij zou ik dat alleen dan wel nu al moeten vragen voor volgend jaar of zelfs het jaar daar op
En ik neem best genoegen met kutplaatsen

Wenen is fantastisch rond deze tijd. Wij gingen vroeger veel kerst vieren in Wenen. Nooit begrepen waarom we daar ineens mee gestopt zijn. Ik denk omdat het onbetaalbaar werd met 3 kids.
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:17:07 #263
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64553928
Ik heb zin in een broodje doner
Of kalfsshoarma
Of BK
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:17:46 #264
33954 ElisaB
pi_64553946
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:59 schreef SHE het volgende:Was hiervoor!
ik dacht al dat mijn TV stuk was
quote:
Hoe was jouw nacht Lisa?
Dit ga je niet geloven

We hebben tot 23:00 naar The L-Word gekeken, toen naar paps en mams gegaan. Daar aan de tafel gaan legpuzzelen tot 0:00 uur, champie geknald, de uitgestorven straat op gegaan, de notabelen van het dorp gekust (de huisarts woont twee huizen verder en die had zijn collega op visite), nog even naar het centrum gelopen (200m verderop) tot daar de vuurlijpen links en rechts uit de brandstapel kwamen schieten, terug naar paps en mams, gelegpuzzeld tot 3:00, naar huis, koffie gedronken, nog meer koffie gedronken, oliebollen opgewarmd, broodjes gemaakt... 04:30 de luiken gesloten.

Kortom: uber-truttig, maar erg knus
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 14:19:11 #265
163650 Greys
pi_64553974
Ik heb trek in een kapsalonnetje
Misschien eten we dat vanavond wel

Elisa, dat klinkt als een HEERLIJKE O&N!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:21:27 #266
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64554012
Dat klinkt als een ouderwetse O&N bij mijn ouders in het dorp
Ik vind dat eigenlijk wel leuk

Hier op de grachten was het ook best rustig dit jaar. Wel veel heeeel mooi vuurwerk, echt fantastisch. Ik heb een hekel aan knallers, maar siervuurwerk vind ik tof. Dit jaar hadden mensen duidelijk meer geld uitgegeven aan fancy spetters.
Was wel snel over; rond 2 uur alles stil.

we gingen wel pas om 6 u slapen, want ook wij hebben gezelschaps spelletjes gedaan *wink wink*
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:24:15 #267
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64554072
ik ga in mijn blootje de douche schoonmaken
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:24:47 #268
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64554080
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb trek in een kapsalonnetje
Misschien eten we dat vanavond wel

Elisa, dat klinkt als een HEERLIJKE O&N!
Wij hebben net ook besloten dat de turk moet aanrukken vanavond
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:24:47 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64554081
Hehe Elisa, mijn Oud en Nieuw was ook truttig, maar who cares! Als je het maar leuk hebt! Ik heb Cirque Du Soleil gekeken (Kooza heette de show geloof ik) en toen gingen we Cluedo spelen met Maarten en z'n familie terwijl we toastjes hadden en The Witches op tv was Daarna moest zn zus werken (in kroeg) en gingen Maarten en ik boven relaxed gamen en muziek luisteren, toen kwart voor 12 mn mams gebeld en zus gesmst en nog wat smsjes verstuurd, en 12 uur familie + buren gelukkig nieuwjaar wensen en een appelbeignet eten Toen nog even gegamed en daarna naar bed! Kneuterigheid hoezaa!

Planninglijstje voor vandaag:
O/L: brood met ossenworst
T: fruta!
D: hollands pannetje met broccoli en gehaktballetjes
T2: misschien nog een appelbeignet
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:24:55 #270
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64554083
Bedankt allemaal voor de felicitaties!
Ik ben ziek, net als gisteren, dus echt een spetterende verjaardag wordt het niet Maar ik vier het ook pas op zondag.

Whehe BJ, die foto's!
Ziggy played guitar
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:24:58 #271
236335 neen
schone schijn
pi_64554084
Ik besef me net dat ik me niet meer kan blootstellen aan vreetexcessen omdat het al 2009 is
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 14:25:15 #272
163650 Greys
pi_64554093
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:21 schreef SHE het volgende:
we gingen wel pas om 6 u slapen, want ook wij hebben gezelschaps spelletjes gedaan *wink wink*
Ook heel knus!

Wij hebben nog Chris Rock gekeken in bed.
Ook heul romantisch!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64554096
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 12:59 schreef ElisaB het volgende:
Het intrigeert me... wat is dat toch?
De rijst uit het SHE-eet (zie OP).
Ik ben pas gestopt met roken en ipv afvallen kom ik juist aan.
Ik hoop dat mijn lichaam van de eentonigheid schrikt en ik dan toch ga afvallen.
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:31:27 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64554220
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

ik dacht al dat mijn TV stuk was
[..]

Dit ga je niet geloven

We hebben tot 23:00 naar The L-Word gekeken, toen naar paps en mams gegaan. Daar aan de tafel gaan legpuzzelen tot 0:00 uur, champie geknald, de uitgestorven straat op gegaan, de notabelen van het dorp gekust (de huisarts woont twee huizen verder en die had zijn collega op visite), nog even naar het centrum gelopen (200m verderop) tot daar de vuurlijpen links en rechts uit de brandstapel kwamen schieten, terug naar paps en mams, gelegpuzzeld tot 3:00, naar huis, koffie gedronken, nog meer koffie gedronken, oliebollen opgewarmd, broodjes gemaakt... 04:30 de luiken gesloten.

Kortom: uber-truttig, maar erg knus
Heb je de massage gewoon geskipt? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:38:36 #275
33954 ElisaB
pi_64554362
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:31 schreef Viking84 het volgende:
Heb je de massage gewoon geskipt? .
Ja, waren we vergeten. Sort of. Nou ja; ik ging om 16:00 ff naar paps en mams om de champie te brengen en de oliebollen en gehakballen te halen. En toen ben ik een soort van blijven plakken. De beeb was ondertussen met camera en statief naar buiten gegaan om foto's van het vuurwerk te maken.

Dus het hele middagprogramma liep wat uit

Wat in het vat zit.... Ik ga de beeb zo verleiden tot het alsnog inlossen van de belofte
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:39:45 #276
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64554379
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Lees dat iedereen weer een goede jaarwisseling gehad heeft
Ik moet zeggen, hier ook! Heerlijk gefeest in het Hilton van Antwerpen. Vlak voor 12en daar heen gegaan en nog snel naar buiten toe om 't vuurwerk te bekijken. Van vuurwerk niets gezien want de hoge Antwerpse gebouwen stonden ervoor en we wilden op tijd binnen zijn ivm een dikke rij die verwacht werd.

Wat een topfeest zeg! Heerlijke muziek en het decor De balzaal van het Hilton, prima!!!
Van te voren goed ingedronken en gegeten, vanmorgen om 6 uur of zo pas mijn bedje gezien.
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:41:11 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64554397
Ik ga Muis even mailen of ze even wat van zich wil laten horen hier.

Edit: done.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:43:31 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64554443
Klinkt tof, Zwahiel! Fancy parteh.
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga Muis even mailen of ze even wat van zich wil laten horen hier.
Way to go Viking! Vat die muis bij de horens!
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met haar gaat nu!
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:43:52 #279
33954 ElisaB
pi_64554449
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De rijst uit het SHE-eet (zie OP).
Aha! Thnx!
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:45:07 #280
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64554464
Was ook echt blij dat ik dat allemaal al betaald had van te voren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 14:53:02 #281
163650 Greys
pi_64554628
Klinkt als een topfeest zwahiel! Fijn dat je zo genoten hebt!
Geen rottigheid meer gehad in de straat verder? Alles was nog heel toen je thuis kwam?

Vik, fijn dat je dat gedaan hebt. Ik had haar al gePMd gisteren en ik maak me echt zorgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:57:26 #282
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64554720
Anneque is niet meer boven water gekomen he?
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:59:56 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64554786
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:57 schreef SHE het volgende:
Anneque is niet meer boven water gekomen he?
Nee, dat is echt fucking bizar... . Was ze eigenlijk wel een regular poster? Ik vind dat Ewelina even polshoogte moet gaan nemen ...
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:01:34 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64554810
Oh en kan ook even iemand polshoogte gaan nemen bij Ewelina? . Want die heb ik ook al een tijdje niet meer gezien .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:01:35 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64554811
Ewelina is er ook niet veel meer! We have a mystery on our hands, folks! Slank-posters verdwijnen!

Spuit 294765453
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:03:58 #286
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64554864
Praktisch alles was nog heel, op een stel vernielde bushokjes en afgerukte spiegels na. Nu is hier niet zoveel kapot te maken in deze straat maar toch. Las dat 't de AEL was die een demonstratie had wat (goh wat raar) uitliep op rellen. Ze wilde de joodse wijk in, maar dat lukte niet. Kansloos...

Het was ook wel echt een goed feest. Waar je bij veel feesten grote beamers ziet of grote schermen hadden ze hier een ontzettend fel LED scherm hangen achter de DJ die bijna de gehele breedte van de zaal op dat punt had. Dat ding was ontzettend fel. Heel handig gedaan want 't was een gigantisch discolicht zeg maar. Goede VJ's waren de hele tijd bezig en op een gegeven moment werd de hele zaal rood toen al het andere licht uitging en dat scherm gewoon de kleur bepaalde in de zaal. Erg sjiek gedaan.
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:05:03 #287
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64554888
Naja, Ewelina post wel vaker een tijdje niet.
Maar dat van Anneque vind ik wel raar, meedoen aan SS, niets sturen en vervolgens ook niks meer van je laten horen.

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 15:05:33 #288
163650 Greys
pi_64554900
Wie was ook alweer degene die van Anneque een kadootje zou krijgen met SS?
Heeft diegene wel iets gekregen? Of was dat Co?

En weet Ewelina precies in welk huis Anneque woont dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:06:45 #289
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64554921
hahaaa ja opsporing verzocht

ik heb net voor het eerst vandaag wat gegeten, gewoon brinta om te beginnen... hoop dat mijn lichaam zich niet tegen me keert vandaag....
ben echt zooooo brak..
net op mijn bedje along came polly gekeken leuke simpele film...

en ik denk dat ik zo nog even een dutje ga doen....
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:13:58 #290
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64555092
Ik ga mijn huis opruimen en een tas inpakken, vanavond met de kinderen naar bed...morgen om 6 uur vertrekken we naar EuroDisney!
Prrrrr
pi_64555112
zooo ik ben geloof ik wel weer een soort van wakker
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:16:59 #292
236335 neen
schone schijn
pi_64555180
Ik ging gisteravond met vrienden gourmetten en daarna even zap-de-neger gedaan , toen aftellen en natuurlijk champagne for everyone even over straat gekuierd en daarna rechtstreeks naar de dansvloer. Tot 7 uur/half 8 ofzo gedanst en ik heb er gewoon spierpijn van
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:20:08 #293
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64555261
Zap de neger?
Prrrrr
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:20:55 #294
236335 neen
schone schijn
pi_64555282
Ja, dan moet je omstebeurten zappen en als er een neger is dan moet je drinken
Als je veel wil drinken moet je zap de blanke doen, dan gaat het veel sneller
pi_64555395
Zo ook eindelijk wakker
The way you rock'n'roll
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:32:48 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64555577
Yeaaaaah de eerste 356 woorden van een paper wat 4000-4500 woorden moet worden zijn er! Ik ga als een speer!
pi_64555783
Dag liefjes!! Ik heb net alweer een rondje gerend en ga nu in het eerste bad van dit jaar!! Mijn feest was wat vreemd. Rare mensen. Daarvoor wel heel leuk in de kroeg en Bolletje stond nog op mijn voicemail, die had het zo te horen erg gezellig!

Kaas!! you make me blush!! Dank!

Greyssie hoe is de Bink heute??
pi_64555845
Gelukkig nieuwjaaaaaaaaar iedereen!
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:45:53 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64555867
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:44 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig nieuwjaaaaaaaaar iedereen!
Komt zij ook een keer aanzetten... .

Nee hoor, geintje. Gelukkig nieuwjaar meis! .
Niet meer actief op Fok!
pi_64555899
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Komt zij ook een keer aanzetten... .

Nee hoor, geintje. Gelukkig nieuwjaar meis! .
Ik ben pas nu weer thuis En het eerste wat ik doe is hier iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, hoe goed kan je het doen?
pi_64556027
Môgguh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')