Bij mij is op 1 schansspringenquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:36 schreef SHE het volgende:
Oh wat is het nieuwjaars concert op 1 toch altijd fab
Is al afgelopen geloof ik! Hier heeft ook een concert opgestaan, met kroonluchters en pinguins en een dirigent enzo! Is wel een nieuwjaarsconcert, weet alleen niet meer of het op 1 was!quote:
Was hiervoor!quote:
Dawasm!quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is al afgelopen geloof ik! Hier heeft ook een concert opgestaan, met kroonluchters en pinguins en een dirigent enzo! Is wel een nieuwjaarsconcert, weet alleen niet meer of het op 1 was!
Het schijnt praktisch onmogelijk te zijn om kaartjes te kunnen bemachtigen voor het nieuwjaarsconcertquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:01 schreef SHE het volgende:
Dawasm!
Mooie zaal is dat![]()
Is wel een goed plan voor volgend jaar, O&N in Wenen.
Moeders vader was een Oostenrijker en mijn moeders nicht woont nog steeds in Graz en is directie-lid van de staats opera. Onmogelijk moet het niet zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het schijnt praktisch onmogelijk te zijn om kaartjes te kunnen bemachtigen voor het nieuwjaarsconcert
(al lijkt me Wenen sowieso wel mooi rond deze tijd)
Hier ook schansspringen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:59 schreef SHE het volgende:Was hiervoor!
Dit ga je niet gelovenquote:Hoe was jouw nacht Lisa?
Wij hebben net ook besloten dat de turk moet aanrukken vanavondquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb trek in een kapsalonnetje
Misschien eten we dat vanavond wel
Elisa, dat klinkt als een HEERLIJKE O&N!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:21 schreef SHE het volgende:
we gingen wel pas om 6 u slapen, want ook wij hebben gezelschaps spelletjes gedaan *wink wink*
De rijst uit het SHE-eet (zie OP).quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:59 schreef ElisaB het volgende:
Het intrigeert me... wat is dat toch?
Heb je de massage gewoon geskipt?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]ik dacht al dat mijn TV stuk was
[..]
Dit ga je niet geloven![]()
We hebben tot 23:00 naar The L-Word gekeken, toen naar paps en mams gegaan. Daar aan de tafel gaan legpuzzelen tot 0:00 uur, champie geknald, de uitgestorven straat op gegaan, de notabelen van het dorp gekust (de huisarts woont twee huizen verder en die had zijn collega op visite), nog even naar het centrum gelopen (200m verderop) tot daar de vuurlijpen links en rechts uit de brandstapel kwamen schieten, terug naar paps en mams, gelegpuzzeld tot 3:00, naar huis, koffie gedronken, nog meer koffie gedronken, oliebollen opgewarmd, broodjes gemaakt... 04:30 de luiken gesloten.
Kortom: uber-truttig, maar erg knus
Ja, waren we vergeten. Sort of. Nou ja; ik ging om 16:00 ff naar paps en mams om de champie te brengen en de oliebollen en gehakballen te halen. En toen ben ik een soort van blijven plakken. De beeb was ondertussen met camera en statief naar buiten gegaan om foto's van het vuurwerk te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |