Ja die kon niet achterblijven he!quote:
mooiquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor! Een enorme trutavond met oliebollen en de gebruikelijke snaaierij
Vrienden van Amstel, Lionel Richie en nu Gerard Joling![]()
voordat iemand anders het doetquote:
ik ben om 2 uur gaan slapen en was om 7 uur al weer wakkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 09:54 schreef Viking84 het volgende:
En meuh, ik ben pas om 3 uur gaan slapen en was keurig om half 9 weer wakker.
Da's iets van "vroeger" toen we nog met de hele familie oud en nieuw vierde en wij als kids naar beneden slopen als alle ouders nog sliepen en al het lekkers wat er van de vorige avond over was gebleven op gingen etenquote:Op donderdag 1 januari 2009 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Ontbijten met oliebollen.
Wij hebben nog aardig wat oliebollen liggen, maar die mag Mark lekker gaan opeten.
Co wat ben je toch fotogeniek en fucking mooiquote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef conleche het volgende:
Dus m'n haar in de krullers:
Maar jullie weten dus zeker dat de pony niet mee moet? SHE? (heb ik het zo goed gedaan??)
[ afbeelding ]
Die zit natuurlijk aan die fopeend......
Oe... Schrobbelaer!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:29 schreef mspoez het volgende:
MB gefeliciteerd. En jongens...ik word oud, of zou het de Schrobbelaer zijn?
Dinsdag met carnaval is hier Schrobbelaer-avond...als je zin hebt Vamp...?quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe... Schrobbelaer!!
* zin in carnaval krijgt
Het intrigeert me... wat is dat toch?quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
L: gebakken rijst
T: gebakken rijst
Oe... misschien wel ja! Hoewel... Dinsdag is hier altijd kidsdag..... Ff kijken hoe t allemaal loopt...quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:50 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dinsdag met carnaval is hier Schrobbelaer-avond...als je zin hebt Vamp...?
Bij mij is op 1 schansspringenquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:36 schreef SHE het volgende:
Oh wat is het nieuwjaars concert op 1 toch altijd fab
Is al afgelopen geloof ik! Hier heeft ook een concert opgestaan, met kroonluchters en pinguins en een dirigent enzo! Is wel een nieuwjaarsconcert, weet alleen niet meer of het op 1 was!quote:
Was hiervoor!quote:
Dawasm!quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is al afgelopen geloof ik! Hier heeft ook een concert opgestaan, met kroonluchters en pinguins en een dirigent enzo! Is wel een nieuwjaarsconcert, weet alleen niet meer of het op 1 was!
Het schijnt praktisch onmogelijk te zijn om kaartjes te kunnen bemachtigen voor het nieuwjaarsconcertquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:01 schreef SHE het volgende:
Dawasm!
Mooie zaal is dat![]()
Is wel een goed plan voor volgend jaar, O&N in Wenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |