Die gore kloodtzak fikte zowat de tuin uit!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben te laat om een aantal een fijn nieuwjaar te wensen. Nou ja, dan morgen maar
Lag ie dwars SHE?
I'm sure they have geese in Peking!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
[..]
( het is overigens een undercover eend. Eenden kon ik nergens krijgen, dus dit is een gans)
Hollenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog 10 minuten op m'n haar te drogen en iets warms aan te doenIets met een foutje in de bustijden
Wat doe je dan op Fok!?? Hup schiet op!!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog 10 minuten op m'n haar te drogen en iets warms aan te doenIets met een foutje in de bustijden
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:18 schreef MuadDib het volgende:
Een paar posts en meteen spieken in m'n fotoboek
Ja!! Wat leuk dat je ze hebt gezien!!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:18 schreef MuadDib het volgende:
Een paar posts en meteen spieken in m'n fotoboek
Trouwens conleche, wat hangen er veel posters van jullie in de stad
Hee bluezz!! Ben je nu voorgoed hier??quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Queen heeft maar 1 echt prachtig overdonderd mooi nummer en dat is love of my life.
Of zoiets. Echt janken dat nummer zo mooi
Muaddibbessie, je bent eenen dan vooral in het eggie
Enneh SHE haal die pijl eens uit die reet van die eend
Zo dat was mijn sprong in het diepe hier, en dat brengt me op de volgende vraag : Gaat greys altijd met haar hond in bad en zo ja, fotoooooooooooooooooos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |