Jij ook Indiaantje!!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga beneden hangen! Veel plezier allemaal en ik zie jullie in 2009Gelukkig nieuwjaar wensen doe ik wel als het 12 uur geweest is
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Muaddibbessie, je bent eenen dan vooral in het eggie
B-day?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben over 23 minuten jarig en ik kan niet eens make up op, omdat de verkoudheid op mn oog is geslagenIk jank steeds
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst!
dat zei ik ook al tegen mijn lief vanavondquote:Op woensdag 31 december 2008 23:40 schreef SHE het volgende:
[..]
B-day?
Oh ja! Dat heb je nog gezegd. Wat leuk!
Ik zit met mijn bek vol gans te gieren om Youp. Ik had dit eerder moeten doen, een O&N thuis. Wat een heerlijkheid!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:51 schreef soylent het volgende:
Ik post wel nooit in dit topic, maar dan kan ik op safe snel en sipmele wijze Greys, Viking, SHE en alle andere mooie dames in 1x gelukkig nieuwjaar wensen
Dus: gelukkig nieuwjaar
Happy birthday, ook namens Draculettetje!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 23:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben over 23 minuten jarig en ik kan niet eens make up op, omdat de verkoudheid op mn oog is geslagenIk jank steeds
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst!
Thanks!quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 01:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Happy birthday, ook namens Draculettetje!!!
Die erg vervelende verpleging heeft getroffen, maar da's een ander verhaal
quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 00:58 schreef SHE het volgende:
Aan alle lieve Slankies en in het bijzonder mijn puppelmeisjes, een fantastisch 2009. Met veel bikini-proof dagen en lots of yummies in the tummies
En voor de eerste chick die mij op mijn intiemst gaat zien, een SUPEREXTRABIJZONDERTOFFEFIJNE verjaardag!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 01:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heb een ubertof 2009 allemaal!Nu officieel! Met veel blijheid en andere fijne dingen
![]()
En uiteraard ook een happy b-day voor Mevrouw Blijheid(zeer vrij vertaald!) Maak er een leuke dag van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |