quote:Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het is de ontzettend mooie, diepzinnige tekst natuurlijk...
je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij, maar ik geloof...
als ik dan toch een motto zou moeten hebben, is dit geen slechte...
Maar die clip danquote:Op woensdag 31 december 2008 16:49 schreef conleche het volgende:
[..]
O dochterlief, dit is onze eerste dissonant. Dit schaar ik onder de zeiknummers-de-luxe
Wie weet?quote:[b]Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Goodbye het volgende:[/]
Eén post?
Ben je mannetje of vrouwtje?
Houuu je van slanke vrouwen die denken dat ze dik zijn en soms heel veel ruzie hebben maar het dan weer heeeeeel lief gaan bijleggen endezo?
Zo ja: wees welkom!
ja, het is een beetje alsof de beste man nog een stuk melodie over had aan het einde van zijn tekst...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar die melodie!! Dat slaat toch nérgens op?? Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloof, Ik geloooooooooooof,
Echt ik snap het niet!!
Ik wist niet dat je je zo kut voelde hier?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Goodbye het volgende:
I want to break free vind ik zo leuk
Jaaaahaaaa. Die.quote:
Bijhouden hoeft niet, gewoon binnenvallen wanneer je zin hebtquote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Wie weet?
Mannetje.
Ja
Dank je
Hoi Conleche
Queen zuigt niet en Avond is met voorsprong niet het mooiste nummer van Boudewijn (Eva)
En ik hou jullie niet bij.....:P
Nou nee, je moet wel op iedereen reageren hoor MuadDib, anders zijn er mensen die zich gepasseerd voelen.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
MuadDib, let op, hier komt de tip van je leven:
Je moet ook niet proberen het bij te houden, maar gewoon af en toe in het diepe springen en iets (on)zinnigs roepen, dan heb je zo weer aansluiting. En na half twaalf gaat het hier haast altijd over sex. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
ik was net aangeschoten van 1 wijntjequote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Mijn favoriete nr van Queen is Bohemian Rhapsody. En ik ben aangeschoten nu. Van één fucking biertje.
Who wants to live forever is ook gaaf, maar ik vind de cover van Dune net iets gaver (dat meisje).
Ik denk dat ik vooral heel veel rare, ongepaste dingen ga zeggen vanavondquote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef progje het volgende:
[..]
ik was net aangeschoten van 1 wijntje
Gelukkig hielp even buiten huppelenin de vrieskou wel
hahah, ach, dat is alleen maar leukquote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral heel veel rare, ongepaste dingen ga zeggen vanavond.
...en hoe is dat precies anders dan normaal?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral heel veel rare, ongepaste dingen ga zeggen vanavond.
dan liever deze...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo gaat lekker Zwahiel
Ik hoor net de cover van Bohemian Rhapsody door Bad NewsZo slecht! "MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |