Oh wat lief!!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef conleche het volgende:
Ik zal ook even wat liefs posten over een Marokkaans jochie van een jaar of 13. Volgens mij heb ik het al gepost, maar kan me niet schelen.
Ik stak laatst de sleutel in het slot bij meneer C. die me juist belde op dat moment. Daardoor vergat ik de sleutel er weer uit te trekken.
Even later ging de bel en een Marokkaans jongetje (die ook nog aan het kranten bezorgen was) gaf me de sleutel terug.![]()
Ik vond dat zo lief!!
Toen ik weer eenmaal binnen was, bedacht ik me dat ik wel kon denken dat het een schat was, maar dat moest hij ook weten!! Zodat hij niet zou veranderen in zijn rotbroer!! Dus ik 5 euro uit m'n portemmonnaie gepakt en hem achterna gerend (hij was al een stuk verder) Ik heb zelden iemand zo blij zien kijken!!
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh wat lief!!Echt zo'n koediewoedie blij moment
O dat is iets naars over je moeder en die ander weet ik niet meerquote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
soms, lieve schat, heb ik echt geen flauw idee wat je zegt
Lief!quote:Op woensdag 31 december 2008 @ 16:26 schreef conleche het volgende:
Ik zal ook even wat liefs posten over een Marokkaans jochie van een jaar of 13. Volgens mij heb ik het al gepost, maar kan me niet schelen.
Ik stak laatst de sleutel in het slot bij meneer C. die me juist belde op dat moment. Daardoor vergat ik de sleutel er weer uit te trekken.
Even later ging de bel en een Marokkaans jongetje (die ook nog aan het kranten bezorgen was) gaf me de sleutel terug.![]()
Ik vond dat zo lief!!
Toen ik weer eenmaal binnen was, bedacht ik me dat ik wel kon denken dat het een schat was, maar dat moest hij ook weten!! Zodat hij niet zou veranderen in zijn rotbroer!! Dus ik 5 euro uit m'n portemmonnaie gepakt en hem achterna gerend (hij was al een stuk verder) Ik heb zelden iemand zo blij zien kijken!!
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:35 schreef P.F het volgende:
[..]
O dat is iets naars over je moeder en die ander weet ik niet meer
ik doelde niet specifiek op die woorden hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 16:35 schreef P.F het volgende:
[..]
O dat is iets naars over je moeder en die ander weet ik niet meer
Hoi!! Alles goed??quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef MuadDib het volgende:
Ow ja, ik moest nog posten hier van Kaasplankje
zijn al veeeeeeeeeeeeeel mooiere liedje langsgeweest....een stuk of 2000, give or takequote:Op woensdag 31 december 2008 16:40 schreef Goodbye het volgende:
Vandaag is roooooooooooooooooood.
Ik haat dat liedjeWaarom staat dat zo hoog in de top2000? Klopt niks van, van die lijst
Eén post?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef MuadDib het volgende:
Ow ja, ik moest nog posten hier van Kaasplankje
Inderdaad, er staat gewoon Bob Marley en Queen en weet ik veel wat ónder dit schijtnummer.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zijn al veeeeeeeeeeeeeel mooiere liedje langsgeweest....een stuk of 2000, give or take
En assorted gents die hier ook rondhangen al dan niet om af te vallen?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
?
Houuu je van slanke vrouwen die denken dat ze dik zijn en soms heel veel ruzie hebben maar het dan weer heeeeeel lief gaan bijleggen endezo?
Avond..quote:Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Dat liedje van Boudewijn de Groot wat iedere keer zo hoog staat: I don't get it!! Verschrikkelijk!
Boudewijn de Groot heeft hele mooie liedjes, maar dit is er niet één van!!
Om lekkere wijven te spotten die zo af en toe een fotootje plaatsen in stringquote:Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En assorted gents die hier ook rondhangen al dan niet om af te vallen?
Avond...vind het geen slecht nummer...best mooiquote:Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Dat liedje van Boudewijn de Groot wat iedere keer zo hoog staat: I don't get it!! Verschrikkelijk!
Boudewijn de Groot heeft hele mooie liedjes, maar dit is er niet één van!!
Van welk topic/subforum was dat een meet dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb MuadDib al gemeet!! Raak mij aan!!
*aanraak*quote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
Queenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef Goodbye het volgende:
Bohemian Rhapsody is wel geniaal, thoughMaar ik vind Queen sowieso leuk
En het grappige is: hij snapt het zelf ook niet! Hij vindt het ook één van zijn slechtere nummers!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Avond...vind het geen slecht nummer...best mooimaar niet het mooiste ooit...of zelfs in de top 10....of de top 100...of...
naja, dat dus...
*poke* Ooooohquote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van welk topic/subforum was dat een meet dan?
Goedzoquote:
het is de ontzettend mooie, diepzinnige tekst natuurlijk...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
En het grappige is: hij snapt het zelf ook niet! Hij vindt het ook één van zijn slechtere nummers!
Ik vind ook niet álles leuk hoor, maar dat is ook bijna niet mogelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef conleche het volgende:
Van Queen vind ik een paar nummers heel goed (wo BR), maar ze hebben ook hele zijige zeiknummers gemaakt!!
QEDquote:Op woensdag 31 december 2008 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En Queen zuigt. Het is zelfs erger dan Mariah Carey, en dat zegt wat.
Maar goed, ik heb dan ook geen smaak.
O dochterlief, dit is onze eerste dissonant. Dit schaar ik onder de zeiknummers-de-luxequote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind ook niet álles leuk hoor, maar dat is ook bijna niet mogelijk![]()
I want to break free vind ik zo leuk
I want to break free????quote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind ook niet álles leuk hoor, maar dat is ook bijna niet mogelijk![]()
I want to break free vind ik zo leuk
Nu net ff snel?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |