abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64536855

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64536866
Ik zal ook even wat liefs posten over een Marokkaans jochie van een jaar of 13. Volgens mij heb ik het al gepost, maar kan me niet schelen.

Ik stak laatst de sleutel in het slot bij meneer C. die me juist belde op dat moment. Daardoor vergat ik de sleutel er weer uit te trekken.

Even later ging de bel en een Marokkaans jongetje (die ook nog aan het kranten bezorgen was) gaf me de sleutel terug.

Ik vond dat zo lief!!

Toen ik weer eenmaal binnen was, bedacht ik me dat ik wel kon denken dat het een schat was, maar dat moest hij ook weten!! Zodat hij niet zou veranderen in zijn rotbroer!! Dus ik 5 euro uit m'n portemmonnaie gepakt en hem achterna gerend (hij was al een stuk verder ) Ik heb zelden iemand zo blij zien kijken!!
  woensdag 31 december 2008 @ 16:27:26 #3
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64536899
tv

p
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64536902
Zo, nog een kwartiertje en dan ga ik er ook vandoor! Allemaal heel veel plezier vanavond, en een knuf voor al jullie verschrikkelijk schattige huisdieren
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 31 december 2008 @ 16:29:32 #5
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64536961
MariaEtcetera, helaas kom je niet onder generaliseren uit, zeker als gewoon uit de cijfers blijkt dat meer dan 75% van de jongeren van deze bevolkingsgroep in aanraking komen met justitie (dus niet de politie, dat zit daar nog 's onder) en dan van deze 75% nog eens 60% vaker dan één keer met justitie in aanraking komt. Dan kun je toch met enige zekerheid stellen dat er iets met deze bevolkingsgroep is.

Daarbij kun je duidelijk zien dat andere afkomsten zich distantiëren van deze groep. Waardoor het geheel nog maar eens duidelijker wordt...

* zwahiel zit al 2 dagen statistiek te leren...

Gelukkig zijn ze nu opgezout!

@Conleche, er is ook nog een 25% die 't wel kan en die wél goed integreert, maar dan nog. Het is ook aan ons om er iets aan te doen, dat ook. Maar het moet van twee kanten komen en de afgelopen jaren komt 't vooral van de autochtone kant af, en dat is ook te merken. Eigenlijk is 't ook de schuld van de Nederlandse overheid en het hebberige bedrijfsleven. Want integratie, onderwijs en Nederlands leren was er in de jaren 70 niet bij. Als dat wel gedaan was, dan hadden ze zich nu een heel stuk ellende bespaard. Het motto destijds was werken en dan weer terug, maar iedereen had zich kunnen bedenken dat 't zo niet zo zijn.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64536988
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef conleche het volgende:
Ik zal ook even wat liefs posten over een Marokkaans jochie van een jaar of 13. Volgens mij heb ik het al gepost, maar kan me niet schelen.

Ik stak laatst de sleutel in het slot bij meneer C. die me juist belde op dat moment. Daardoor vergat ik de sleutel er weer uit te trekken.

Even later ging de bel en een Marokkaans jongetje (die ook nog aan het kranten bezorgen was) gaf me de sleutel terug.

Ik vond dat zo lief!!

Toen ik weer eenmaal binnen was, bedacht ik me dat ik wel kon denken dat het een schat was, maar dat moest hij ook weten!! Zodat hij niet zou veranderen in zijn rotbroer!! Dus ik 5 euro uit m'n portemmonnaie gepakt en hem achterna gerend (hij was al een stuk verder ) Ik heb zelden iemand zo blij zien kijken!!
Oh wat lief!! Echt zo'n koediewoedie blij moment
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64536995
oliebollen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64537040
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh wat lief!! Echt zo'n koediewoedie blij moment
Ja ik was ook helemaal blij!
pi_64537069
pi_64537080
Lijstje:

O: croissantje
T: banaantje
L: volkoren bolletje met 30+ kaas

D: weet niet!!
mensen die overal verkleinwoordjes van maken!
pi_64537128
Mijn lijstje:

L: 12-uurtje in een restaurant: klein kopje tomatensoep, broodjes met o.a. zalm, tapenade, rosbief, ei en een mini kalfskroketje

Was very delicious
pi_64537156
En vanavond zijn we bij vrienden, dus geen idee wat we daar allemaal voorgeschoteld krijgen. Wordt wel lekker denk ik, want ze is een pindaatje
pi_64537180
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

soms, lieve schat, heb ik echt geen flauw idee wat je zegt
O dat is iets naars over je moeder en die ander weet ik niet meer
pi_64537181
quote:
Op woensdag 31 december 2008 @ 16:26 schreef conleche het volgende:

Ik vond dat zo lief!!

Lief!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 31 december 2008 @ 16:36:13 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64537194
Lijstje:

O: Yoghurt met banaan
T: Appel
L: Oliebol
D: Twee broodjes kroket

Maar don't worry, ik eet vanavond nog een paar oliebollen, wat chips en ik drink een paar rosébiertjes, dus ik kom wel aan m'n kcal (sterker nog: om die reden heb ik niet fatsoenlijk geluncht).
Niet meer actief op Fok!
pi_64537241
Ow ja, ik moest nog posten hier van Kaasplankje
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 16:37:48 #17
163650 Greys
pi_64537244
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:35 schreef P.F het volgende:

[..]

O: berliner bol
T: oliebol

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 31 december 2008 @ 16:38:03 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64537250
Wat is autochtoon? Ik kwam er een tijdje terug achter dat ik schijnbaar allochtoon ben. Best interessant, aangezien ik in NL geboren ben, half Nederlands ben en niet eens een tweede taal vloeiend spreek. Maar goed. Technisch gezien vind ik dat je Nederlander bent als je in NL geboren bent. Punt. Komma. Slash. Ww. Het jammere is dat je er als 2e generatie niet zo uit ziet, en dus ontkom je niet aan een zeker scala aan vooroordelen en dergelijke. Zoals de Marokkaanse jeugd - die worden bij geboorte al een hokje geplaatst en dat kan leiden tot frustratie. Laten we ook wel wezen - niet iedereen heeft een IQ van 150 oids. Een identiteitscrisis of gevoel van niet-thuishoren is niet door iedereen te erkennen voor wat het is, en in veel gevallen leidt het tot rebellie.

Neemt niet weg dat deze rebellie een behoorlijke groep aforementioned klootviolen heeft gecreëerd. Neemt idd ook niet weg dat er iets aan gedaan moet worden. Het enige wat ik wil zeggen is dat het niet de oplossing lijkt om ze dichter in dit hokje te drukken (dmv generalisatie), dit vergroot de frustratie en het gevoel voor onrecht, omdat het voor veel mensen lastig is om in de spiegel te kijken en te erkennen dat ze verkeerd bezig zijn. Neemt ook niet weg dat ik De Oplossing ook niet heb

Maar goed. Bla. Oeverloze discussie. En yay voor het lieve jongetje uit Co's post!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64537263
tjee wat gaan die topics snel!!

*ril* net nog even de stad in geweest enzo, ik vond het maar koud
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 31 december 2008 @ 16:38:32 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537272
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:35 schreef P.F het volgende:

[..]

ik doelde niet specifiek op die woorden hoor
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:39:13 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64537297
OMG lange epic post of DOoOoOom!
Mon excuses, als mensen het irritant vinden dat ik zo door zever haal ik het wel weg! Zeg het me dan zeker
pi_64537344
Vandaag is roooooooooooooooooood.

Ik haat dat liedje Waarom staat dat zo hoog in de top2000? Klopt niks van, van die lijst
pi_64537345
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef MuadDib het volgende:
Hoi!! Alles goed??
  woensdag 31 december 2008 @ 16:41:20 #24
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537374
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:40 schreef Goodbye het volgende:
Vandaag is roooooooooooooooooood.

Ik haat dat liedje Waarom staat dat zo hoog in de top2000? Klopt niks van, van die lijst
zijn al veeeeeeeeeeeeeel mooiere liedje langsgeweest....een stuk of 2000, give or take
pi_64537392
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef MuadDib het volgende:
Eén post?

Ben je mannetje of vrouwtje?

Houuu je van slanke vrouwen die denken dat ze dik zijn en soms heel veel ruzie hebben maar het dan weer heeeeeel lief gaan bijleggen endezo?

Zo ja: wees welkom!
pi_64537415
Dat liedje van Boudewijn de Groot wat iedere keer zo hoog staat: I don't get it!! Verschrikkelijk!

Boudewijn de Groot heeft hele mooie liedjes, maar dit is er niet één van!!
pi_64537421
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Abbadon het volgende:

[..]

zijn al veeeeeeeeeeeeeel mooiere liedje langsgeweest....een stuk of 2000, give or take
Inderdaad, er staat gewoon Bob Marley en Queen en weet ik veel wat ónder dit schijtnummer.

Pffff.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:42:36 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64537432
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]
?

Houuu je van slanke vrouwen die denken dat ze dik zijn en soms heel veel ruzie hebben maar het dan weer heeeeeel lief gaan bijleggen endezo?
En assorted gents die hier ook rondhangen al dan niet om af te vallen?
pi_64537447
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Dat liedje van Boudewijn de Groot wat iedere keer zo hoog staat: I don't get it!! Verschrikkelijk!

Avond..

Ja weet je wat het is met die top2000 denk ik? Men gaat stemmen zoals ze denken te moeten stemmen

Bohemian Rhapsody is wel geniaal, though Maar ik vind Queen sowieso leuk
pi_64537467
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En assorted gents die hier ook rondhangen al dan niet om af te vallen?
Om lekkere wijven te spotten die zo af en toe een fotootje plaatsen in string
pi_64537475
Ik heb MuadDib al gemeet!! Raak mij aan!!
  woensdag 31 december 2008 @ 16:44:16 #32
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537497
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef conleche het volgende:

Avond...vind het geen slecht nummer...best mooi maar niet het mooiste ooit...of zelfs in de top 10....of de top 100...of...

naja, dat dus...
pi_64537508
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
Van welk topic/subforum was dat een meet dan?
pi_64537515
quote:
*aanraak*

Tevens tvp.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:45:06 #35
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537535
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef Goodbye het volgende:

Bohemian Rhapsody is wel geniaal, though Maar ik vind Queen sowieso leuk
Queen
pi_64537541
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Avond...vind het geen slecht nummer...best mooi maar niet het mooiste ooit...of zelfs in de top 10....of de top 100...of...

naja, dat dus...
En het grappige is: hij snapt het zelf ook niet! Hij vindt het ook één van zijn slechtere nummers!
  woensdag 31 december 2008 @ 16:45:29 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64537551
quote:
*poke* Oooooh *pokes again*

Ik was trouwens helemaal verbaasd dat Freddy Mercury een Indiër was! Wat een bleke Indiër!
pi_64537558
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Van welk topic/subforum was dat een meet dan?

Hij is me komen opzoeken!!
pi_64537568
Oh, en hoi en welkom MuadDib.

En Queen zuigt. Het is zelfs erger dan Mariah Carey, en dat zegt wat.
Maar goed, ik heb dan ook geen smaak.

En weer verder met de tapas.
pi_64537604
Van Queen vind ik een paar nummers heel goed (wo BR), maar ze hebben ook hele zijige zeiknummers gemaakt!!
pi_64537611
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Queen
Goedzo

En VMW Een beetje Queen met Mariah Carey vergelijken en dan ook nog voor haar kiezen
  woensdag 31 december 2008 @ 16:47:25 #42
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537623
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:45 schreef conleche het volgende:

[..]

En het grappige is: hij snapt het zelf ook niet! Hij vindt het ook één van zijn slechtere nummers!
het is de ontzettend mooie, diepzinnige tekst natuurlijk...

je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij, maar ik geloof...

als ik dan toch een motto zou moeten hebben, is dit geen slechte...
pi_64537643
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef conleche het volgende:
Van Queen vind ik een paar nummers heel goed (wo BR), maar ze hebben ook hele zijige zeiknummers gemaakt!!
Ik vind ook niet álles leuk hoor, maar dat is ook bijna niet mogelijk

I want to break free vind ik zo leuk
  woensdag 31 december 2008 @ 16:48:11 #44
236335 neen
schone schijn
pi_64537652
.
het lijkt niet wat het is
  woensdag 31 december 2008 @ 16:48:23 #45
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537654
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En Queen zuigt. Het is zelfs erger dan Mariah Carey, en dat zegt wat.
Maar goed, ik heb dan ook geen smaak.
QED
pi_64537669
yeps Bohemian Rhapsody staat terecht altijd hoog das gewoon goed
(Queen sowieso)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64537674
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

O dochterlief, dit is onze eerste dissonant. Dit schaar ik onder de zeiknummers-de-luxe
  woensdag 31 december 2008 @ 16:50:12 #48
236335 neen
schone schijn
pi_64537712
Queen is gewoon top
Ik moet me nog scheren, mijn tere huid behandelen , en m'n haar doen en dan fietsen en 6 uur ergens zijn. Dat ga ik zo doen
het lijkt niet wat het is
  woensdag 31 december 2008 @ 16:50:31 #49
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64537727
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

I want to break free????
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 december 2008 @ 16:50:37 #50
163650 Greys
pi_64537730
quote:
Nu net ff snel?

Ha MuadDib! Wees welkom!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')