quote:Op woensdag 31 december 2008 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, wat kijk je blij ende gelukkig![]()
Eh carmensetjes? Ik zou zeggen t.a.v. die foto : Gewoon zo latenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef conleche het volgende:
Hee bluezz!! Ben je nu voorgoed hier??![]()
En weet jij iets van krulspelden??
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh carmensetjes? Ik zou zeggen t.a.v. die foto : Gewoon zo laten
En no ik kom zo af en toe jullie even toekletsen goed? Want ik hoor hier helemaal niet
Absoluut niet, en dit is de leukste opmerking die ik in jaaaaaaaaaren heb gehoordquote:
Volgens SHE niet, maar ik vind dan weer van wel!!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:51 schreef progje het volgende:
is dat nou veel geklooi met die krullers?
Je kijkt iig wel mighty defiantquote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Neeee, dit was mijn troubled blik!!!
With ze hends in ze hair!!!
Nee das gewoon een hemdje. Ik denk dat ik de smoking aandoe. Eerst met colletje vanwege de kou en dat colletje doe ik dan uit, bij een eventueel feest.....quote:Op woensdag 31 december 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
Wat doe je aan vanavond Co? Ik zie iets halterachtigs op de foto?
Ik even opzoeken wat defiant nu precies betekende, en:quote:Op woensdag 31 december 2008 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je kijkt iig wel mighty defiant
*aait haar*
Nee, hemmetje. Kan het jasje ook nog uit eventueel, dan ben ik helemaal in het zwart!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:
Wat zit er dan onder het colletje? Of gewoon je bra?
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, hemmetje. Kan het jasje ook nog uit eventueel, dan ben ik helemaal in het zwart!
Fight the power! Hasta la victoria siempre, compañera!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik even opzoeken wat defiant nu precies betekende, en:
boldly resisting authority or an opposing force
Dat is zoooo passend!!
NO!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef conleche het volgende:
Dus m'n haar in de krullers:
Maar jullie weten dus zeker dat de pony niet mee moet? SHE? (heb ik het zo goed gedaan??)
[ afbeelding ]
Die zit natuurlijk aan die fopeend......
Ik heb ze d'r al uit en sommige plukken zijn nog gewoon steil!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:12 schreef SHE het volgende:
[..]
NO!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is Sloppy Joe![]()
God damnit woman, heb je niet opgelet tijdens na het puppelontbijt?
Lekker wijf ben je trouwens..dat vergeet ik steeds
Je zet ze ook echt op je hoofd vast, strak dus.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ze d'r al uit en sommige plukken zijn nog gewoon steil!!!![]()
Ik dacht al dat het er bij jou anders uitzag!!
Hoe was de gans??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |