quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik nog andere inspiratie krijg dan komt er meer. Ga ff tv kijken
+1 goeie plaatquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik nog andere inspiratie krijg dan komt er meer. Ga ff tv kijken
Weet ik het, maar ik zag je woonplaats op de borden staanquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:57 schreef Greys het volgende:Gezellig, dochter, dat je niet eens even bij je moeder op de koffie komt op Nieuwjaarsdag!
Waar zat je dan?
Ik heb het gehaald hoor!!! De laatste treinquote:Op woensdag 31 december 2008 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat doe je dan op Fok!?? Hup schiet op!!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Goodbye het volgende:![]()
Mijn vriend en ik hebben vanavond echt gigantisch omgeredenChagrijnig dat ik kan worden van zo'n kut tomtom die je de verkeerde kant op stuurt ja echt, hij zij: ga rechtdoor en rij vervolgens de snelweg op. Maar voor de snelweg moest je linksaf, kwamen we achter nadat we rechtdoor gingen..
Ik had nog bijna bij Greysie langs kunnen gaan
Ja, ik dacht zelf eigenlijk aan dat Eurlings hamertjequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Die met Den Haag had je eigenlijk nog een honkbalknuppel in zijn hand moeten Painten
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic #2
waar staan de slank dames uit de hardst lopende reeks van 2008?
Ik zie niks van die blauwe bloesquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Bluezz! Wat doe je! Ik pies in mijn broek!
Goodbye, als je de borden (vanaf de A12 van Gouda ri. Den Haag of andersom zat je dus?) zag staan was je idd vlakbij, 5 minuutjes!
Moblo topt je nog netquote:
Ja ik dusquote:
Zwartboek op NED1.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Verdomme, ik verveel me. Kut nieuw jaar.
Mooie film. Maar ik laat het bij 2x.quote:
Oprotten met die Chips greys, weg ermee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Ik zit me toch een berg bolognese chips naar binnen te gooien, het is niet te geloven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |