Ik ga 8 januari weer aan het werk. Arme jij. Niet eens uit kunnen slapen op 1 januari. Ik kwam om half vier eens mijn bed uitquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
UiteraardZelfs mn eerste werkdag er al weer op zitten dit jaar
Met een kater werken is een toffe ervaring hoor. Lag half te pitten en donderde van mn stoel e.d.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga 8 januari weer aan het werk. Arme jij. Niet eens uit kunnen slapen op 1 januari. Ik kwam om half vier eens mijn bed uit
Ik officieel ook (maar stiekem ben ik nooit gestopt dit jaar).quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Met een kater werken is een toffe ervaring hoor. Lag half te pitten en donderde van mn stoel e.d.
Ik ook niet, maar ben altijd op vrijdagen roostervrij. Vandaar!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik officieel ook (maar stiekem ben ik nooit gestopt dit jaar).
Maandagmorgen ga ik uitslapen; dat dan weer wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Werk bij KPN als storinngsterroristIk zit heul niet bij KPN helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammerquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zit heul niet bij KPN helaas
eens!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:05 schreef Anosmie het volgende:
Na 16 17x nog steeds een kneitergeil nummer..
Dat is zo lekker net zoals champignonquote:
Oh wacht ik heb digitenne, maar die werkt gewoonquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
JammerVandaag weer van die wazige mensen die DIRECT een monteur moesten hebben. HALLO TIS EEN FEESTDAG..............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |