Nieuwe jaar begint maandag weer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef neen het volgende:
[..]
Oprotten met die Chips greys, weg ermee.
Nou dat heeft voor vandaag echt geen zin meer hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef neen het volgende:
[..]
Oprotten met die Chips greys, weg ermee.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef angel69 het volgende:
Moeilijk hoor dat gelijn,
ik doe er niet meer aan,
ik koop via internet wel wat dieetpillen
Ja joh, jij skinny biatchquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vreet vanavond ook alles wat los en vast zitnaja moet kunnen, ik ben toch volgens velen te dun
Greys, dat is het!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Dat wij daar niet eerder aan gedacht hebben!
Search no more! Tellsell is da answer! *voert Neen wat koekjes*quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:50 schreef neen het volgende:
Ik koop gewoon een sauna belt weet je, dan val je af terwijl je eet.
Hoi!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef angel69 het volgende:
Moeilijk hoor dat gelijn,
ik doe er niet meer aan,
ik koop via internet wel wat dieetpillen
dus...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:50 schreef neen het volgende:
Ik koop gewoon een sauna belt weet je, dan val je af terwijl je eet.
* Greys schuift nog drie oliebollen naar binnen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Greys, dat is het!Dieetpillen!
![]()
*pakt nog wat zakken chips* Livin' la vida loca, baby![]()
![]()
Van mij niet, van Angela weet ik het niet zekerquote:Ik ga er maar van uit dat het niet serieus bedoeld is
Dank je wel. Hoe meer awards hoe beter!! Zitten daar ook sloffen aan vast??quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Co, mocht ik de 'liefste of aardige user award' winnen dan sta ik hem af aan jou met je liefdevolle advies!
Klopt, maar dat is alleen voor je buikspieren. Je vet verbrand je met de sauna belt, 2 in 1 is nog niet verkrijgbaar maar schijnt zeer binnenkort uit te komen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
Dieetpillen alleen werken natuurlijk niet, je moet ook van die buik elektroden kopen die signalen afgeven en je spieren laten samentrekken. Dan val je veel sneller af.
Jij met je sloffen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank je wel. Hoe meer awards hoe beter!! Zitten daar ook sloffen aan vast??
Heb jij dat boek nou al?quote:
tieten genoegquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Zwartboek. Dank je voor de herinnering, Adelante! (heb hem nog niet gezien).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |