O, maar ik begrijp hem wel, alleen vind ik het nog steeds eigen schuld. Soms moet je geen dingen zeggen die je niet meent.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
i know maar ik vind het niet fair dat iemand nu schuld wordt aangepraat terwijl ik kaasplankje meeeer dan goed begrijp.
Wat heeft Kaas dan gezegd wat ie niet meent?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, maar ik begrijp hem wel, alleen vind ik het nog steeds eigen schuld. Soms moet je geen dingen zeggen die je niet meent.
Je hebt trouwens wel heel weinig gegeten vandaag
Ik begreep je helemaal, was zelf ook behoorlijk overdonderd, maar ik hoop dat het goed komtquote:
"We hadden afgesproken dat buiten de pot pissen oké was "quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Kaas dan gezegd wat ie niet meent?
Want dat vond ik in het gedetailleerde verslag niet terug
voor mijn doen is dit nog best veelquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, maar ik begrijp hem wel, alleen vind ik het nog steeds eigen schuld. Soms moet je geen dingen zeggen die je niet meent.
Je hebt trouwens wel heel weinig gegeten vandaag
juist omdat 't D_H wasquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"We hadden afgesproken dat buiten de pot pissen oké was "
Blijkbaar was hij daar achteraf toch niet helemaal blij mee.
Twente.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:29 schreef SHE het volgende:
En die Hagenees is die titel niet waard. Wij Hagenezen zijn trotse lui, en vooral toffe lui. Zal me niks verbazen als het import is
Als je dat dan al afspreekt dan moet je het in elk geval neit aan elkaar gaan vertellen, akls het gebeurt...quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"We hadden afgesproken dat buiten de pot pissen oké was "
Blijkbaar was hij daar achteraf toch niet helemaal blij mee.
Ik ken die D_H niet, maar ik kan me voorstellen dat je je niet tof voelde bij de situatie.quote:
Ach, ik vond het wel eerlijk. Als je het gaat verzwijgen en kaas komt er dan viavia achter (niet zo moeilijk, Lein is niet zo goed in geheimen) dan voelt hij zich helemaal een kloothommel natuurlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:35 schreef mspoez het volgende:
Als je dat dan al afspreekt dan moet je het in elk geval neit aan elkaar gaan vertellen, akls het gebeurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |