Echt waar? Dat nummer is totaal verkracht in die film imhoquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Wat doe je!! Ons imago
Bij het Circus nu de Roxanne-versie uit Moulin RougeWow, dat vind ik zo'n mooie versie van dat The Police nummer!
Die Tango versie met die ruige stem!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Wat doe je!! Ons imago
Bij het Circus nu de Roxanne-versie uit Moulin RougeWow, dat vind ik zo'n mooie versie van dat The Police nummer!
Nou, het was ook wel even wennenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:21 schreef Adelante het volgende:
Ik heb blijkbaar weer een afwijkende smaak
Nee hoor, i'm with you, bro.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:21 schreef Adelante het volgende:
Ik heb blijkbaar weer een afwijkende smaak
Zeg kuiken van me, jij praten boelsjit, groooote boelsjitquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
En ik merk eigenlijk ook wel een beetje dat naarmate men ouder wordt er juist meer ipv minder nadruk gelegd wordt op het consumeren van alcohol en sex.
Nouja, misschien niet als men heeeeel oud is geworden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg kuiken van me, jij praten boelsjit, groooote boelsjit
Echt niet, als goedbetaamde stier heb ik immer het gelijk aan mijn zijndequote:Op donderdag 1 januari 2009 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff, mannen veranderen ook om de seconde.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:53 schreef neen het volgende:
Ja, na de decembermaand zullen die allemaal wel hier komen
Dat zou gezellig zijn!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:35 schreef Adelante het volgende:
Nu nog een paar jailbait pics, wat geneuzel over smaatjes en bazen en ik nodig de KLB SC ook uit!
en dan zeg je dat ik weinig op hebquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik raak helemaal in de war waar ik ben
Voor wat overzicht:
O/L: sinaasappelsap, 1 boterham met kaas
T: 2 oliebollen, sinaasappelsap
D: niks, geen zin in eten
Je ziet er stralend uit Kwakkie.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:58 schreef kwakveense het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAAAAAAAR allemaal!
dag lieve mensen, wat een avonturen lees ik hier allemaal weer!
Ik heb een hele fijne oudejaarsavond gehad, foto's staan op mn hyves, maar hier een kleine impressie zonder al te veel andere herkenbare mensen erop (die vinden dat vast niet zo leuk, al zijn dit dus daarom niet de meest hilarische foto's):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit (die laatste foto toch maar niet...)
dat willen we natuurlijk graaaaaag zienquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:05 schreef neen het volgende:hahaaa! Foto's altijd gezellig
, ik ben ook op de foto geweest volgens mij.... sowieso een filmpje met 2 vrienden als we "genot" zingen
wat een kutnummer fantastisch mooi nummer is dat toch.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
*pakt lepel met eten en doet een-boot-een-boot-een-boot richting Isa*
Staan er nog niet opquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat willen we natuurlijk graaaaaag zien
meeeeeer foto's ??
tof kwakkie
Oh, wat een late reactiequote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Alweer beetje beter Burf-day-girl?
Wat niet-SHE!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:28 schreef SHE het volgende:
Tendercrisp, whopper, twister fries en een swirl caramel
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 19:53 schreef kwakveense het volgende:
ohja, gefeli MB!
Thanks!quote:
Van de swirl wel!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat niet-SHE!Ohwell, now you got that out of your system...
Op naar een gezond 2009
![]()
Heb je er wel van genoten?![]()
Ik ga 8 januari weer aan het werk. Arme jij. Niet eens uit kunnen slapen op 1 januari. Ik kwam om half vier eens mijn bed uitquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
UiteraardZelfs mn eerste werkdag er al weer op zitten dit jaar
Met een kater werken is een toffe ervaring hoor. Lag half te pitten en donderde van mn stoel e.d.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga 8 januari weer aan het werk. Arme jij. Niet eens uit kunnen slapen op 1 januari. Ik kwam om half vier eens mijn bed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |