bwah 't deed geen pijn ofzo maar de laatste weken was 't gewoon wat heftiger geworden tussen ons. Dus ik had gewoon ff zoiets vanquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:33 schreef Anosmie het volgende:
Als het jou pijn doet dat zij met een ander in bed ligt is jullie relatie vanuit jouw oogpunt dus geen grijs gebied.
Als het vanuit haar oogpunt nog wel grijs is dan lijkt het mij verstandig als jij er mee kapt.
Dat waren mijn centjes. Ik ga naar mn familie.
Tot later poppetjes!
Zie je!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Twente.
Maar het soap-uurtje lijkt me wel weer over
Ik zou het persoonlijk erg vreemd vinden als het geen pijn deed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
bwah 't deed geen pijn ofzo maar de laatste weken was 't gewoon wat heftiger geworden tussen ons. Dus ik had gewoon ff zoiets vanmaarre vanaaf is ze hier als 't goed is dus dan zullen we er even over praten
Ik sla haar billen roodquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Zie je!
En jij moet Lein eens wat meer tegen zichzelf beschermen, darling. Sluit haar op, geef haar klappen, doe iets!
Dat jullie maar duurzame en liefdevolle relaties mogen vinden dit jaar. Dat mag wel weer eens
Gelukkig nieuwjaar DE!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:33 schreef DarkElf het volgende:
Nog even de dames en heren hier een gelukkig nieuwjaar wensen
(ik vroeg me alleen af of dit ineens de culsc is)
Oh.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik sla haar billen rood![]()
btw Isa: je hebt gelijk en ik vond het erg dapper van haar dat ze het meteen verteld had
Hey ik was bij de New Cool Collective toen zij zo nodig haar libido op een ander dan kaas moest botvieren! Als ze me nou van te voren had bericht had ik heel hard NooooOOoooooo *echo* geroepen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Zie je!
En jij moet Lein eens wat meer tegen zichzelf beschermen, darling. Sluit haar op, geef haar klappen, doe iets!
Dat jullie maar duurzame en liefdevolle relaties mogen vinden dit jaar. Dat mag wel weer eens
quote:
"Een libido op kaas botvieren" klinkt dan wel weer erg grappigquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey ik was bij de New Cool Collective toen zij zo nodig haar libido op een ander dan kaas moest botvieren! Als ze me nou van te voren had bericht had ik heel hard NooooOOoooooo *echo* geroepen.
Nee, Isa en Lein zijn goede vriendinnen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:38 schreef Greys het volgende:
Isa en Lein wonen samen ofzo?
Halp! Ik wil het snappen!
Bink heeft het héél spannend gemaakt van de week 's nachts (meer dood dan levendquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
Hoe is t met Bink? (zag van de week iets (TT) langskomen dat ie ziek was?)
A matter of perspective! Ik zou het idd ook niet fijn vinden als mijn vriend op fok zou verkondigen dat ie me een week lang iedere dag 2 x 'genomen' had of dat ik met iemand heb 'geketst', maarja ik schijn dan ook vrij preuts te zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ben ik nu de enige die vind dat ze dit buiten het forum hadden kunnen laten?
Maar ja als men elkaar van Fok kent en naar feestjes van fokkers gaan lukt dat schijnbaar niet.
Ja ik heb er ook lang zo over gedacht maar ik moest 't toch ff kwijtquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar ja als men elkaar van Fok kent en naar feestjes van fokkers gaan lukt dat schijnbaar niet.
En je riep net nog 'voor de draad er mee!'quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom was Lein niet mee?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey ik was bij de New Cool Collective toen zij zo nodig haar libido op een ander dan kaas moest botvieren! Als ze me nou van te voren had bericht had ik heel hard NooooOOoooooo *echo* geroepen.
oh bah dat klinkt idd heel erg naarquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink heeft het héél spannend gemaakt van de week 's nachts (meer dood dan levend) maar het gaat nu eigenlijk weer best goed! Woensdag gaan we voor een echo om te kijken of het vergrote hart en lever nou echt zo groot zijn als ze op de foto leken. Maar voor nu gaat het goed
Heb je een leuke avond gehad gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |