abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64558804
Happy New Year allemaal!!
Wat een roddels en drama stories hier: Kaas, ik hoop dat jullie het goed kunnen uitpraten!

Ik moet echt even wat kwijt hoor.. Ik was dus met vrienden mee naar vrienden van hun (in het zuiden des lands) en daar zouden we ook blijven slapen. 's avonds gepokerd, bier en champagne gedronken en met sterretjes staan zwaaien! Was superleuk! Dronken en draaiierig naar bed gegaan, en ik ben maar gewoon in het tweepersoonsbed gekropen van de jongen in wiens huis we logeerden. Toch fijn, om de eerste avond van 2009 niet alleen in bed te liggen En het stomme is, dat ik hem best leuk vind, hoewel hij totaaaal niet mijn type is! Best mollig, rookt, drinkt (oke, ik ook ), en niet echt sportief aangelegd. Maar toch voelde ik me flink tot hem aangetrokken...
Nou ja, we zullen zien, heb verder geen telefoonnummer van hem, en kom hem verder ook nooit tegen. Maar een goed begin van 2009 dus
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_64558816
Lein leest hier ook mee. Kom maar op met de stenen en de scheldwoorden enzo. Mea culpa maxima enzo. Ik word nymphomaan van mn antip-depressiva. En nu ga ik eens even een stevig potje communiceren met kaasplank.
pi_64558817
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:49 schreef SHE het volgende:
Elfie!!

Ik kreeg je smsje gisteren 5 keer!!

En lunch gaan we plannen. Bij jou
Ik heb er echt maar 1 gestuurd Maar ik geloof dat alle netwerken wel raar deden..
ach ja,

Is goed hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 17:51:34 #104
163650 Greys
pi_64558854
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Lein leest hier ook mee. Kom maar op met de stenen en de scheldwoorden enzo. Mea culpa maxima enzo. Ik word nymphomaan van mn antip-depressiva. En nu ga ik eens even een stevig potje communiceren met kaasplank.
Stenen en scheldwoorden doen we hier niet aan hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64558866
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:46 schreef SHE het volgende:

Waarom was Lein niet mee?

NCC is supertof trouwens!! Hoe was ut?

Misschien kun je een slot op haar deur zetten? Of zo'n kettinkje geven met een magneetje erin, dat de deur zeg maar alleen maar opengaat als jij op een knoppie drukt ofzo.

Ik zal eens broeden op een goeie oplossing
Ze had geen zin! En het wàs ook supertof En ik denk dat ik zo'n maagdenslot oid voor haar koop en de sleutels maar aan kaasplankje geef.

En niet zo flauw afgeven op DH Ze is zelf naar hem toe gegaan, dus niks misbruik maken van weerloze vrouwen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64558874
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:49 schreef cyclechick het volgende:
Happy New Year allemaal!!
Wat een roddels en drama stories hier: Kaas, ik hoop dat jullie het goed kunnen uitpraten!

Ik moet echt even wat kwijt hoor.. Ik was dus met vrienden mee naar vrienden van hun (in het zuiden des lands) en daar zouden we ook blijven slapen. 's avonds gepokerd, bier en champagne gedronken en met sterretjes staan zwaaien! Was superleuk! Dronken en draaiierig naar bed gegaan, en ik ben maar gewoon in het tweepersoonsbed gekropen van de jongen in wiens huis we logeerden. Toch fijn, om de eerste avond van 2009 niet alleen in bed te liggen En het stomme is, dat ik hem best leuk vind, hoewel hij totaaaal niet mijn type is! Best mollig, rookt, drinkt (oke, ik ook ), en niet echt sportief aangelegd. Maar toch voelde ik me flink tot hem aangetrokken...
Nou ja, we zullen zien, heb verder geen telefoonnummer van hem, en kom hem verder ook nooit tegen. Maar een goed begin van 2009 dus
Lees ik goed tussen de regels door dat je een McSex hebt gescoord? Maar vond je voor één keertje genoeg of niet? Zo ja, dan is het toch prima zo?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64558877
Kuisheidsgordel is het woord!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 1 januari 2009 @ 17:52:31 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64558887
quote:
Mea maxima culpa.
En volgens mij is niemand voornemens om je uit te schelden of te stenigen

Lief zijn voor jezelf.
  donderdag 1 januari 2009 @ 17:52:50 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64558894
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Stenen en scheldwoorden doen we hier niet aan hoor
Klopt! Wel aan hopen-dat-men-eruit-komt.

En soms aan een overdosis nieuwsgierigheid
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 17:54:54 #110
163650 Greys
pi_64558957
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Klopt! Wel aan hopen-dat-men-eruit-komt.

En soms aan een overdosis nieuwsgierigheid
Nu ja, schelden wel soms, maar dan niet rechtstreeks naar een persoon.
Gewoon meer in het wilde weg

Cycle, heb je er nou alleen náást gelegen of eh....?
En vond je hem de volgende dag zonder drank en bij daglicht ook nog aantrekkelijk dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64558960
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef SHE het volgende:

Lief zijn voor jezelf.
Dat vooral

En dat moeten we allemaal doen
  donderdag 1 januari 2009 @ 17:55:41 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64558975
quote:
Die AD wil ik ook wel. Ik dacht altijd dat van AD je libido kelderde.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 1 januari 2009 @ 17:56:02 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64558986
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze had geen zin! En het wàs ook supertof En ik denk dat ik zo'n maagdenslot oid voor haar koop en de sleutels maar aan kaasplankje geef.

En niet zo flauw afgeven op DH Ze is zelf naar hem toe gegaan, dus niks misbruik maken van weerloze vrouwen.
Ik noem jullie niet weerloos.
Wel kan een blinde zien dat zowel jij als Lein, een behoorlijk rocky periode achter de rug hebben. Dat maakt jullie kwestbaar. En ik vind dat mannen met een beetje ruggengraat, daar voorzichtig en respectvol mee om moeten gaan.
Een chick volblaffen kan elke mongool, maar een chick liefdevol door een lastige periode sleuren is alleen voor de chosen few.

Persoonlijk vind ik dat DH een imbeciel is. Dat vond ik al, maar dat vind ik nu nog meer. Als hij een beetje man was, dan had hij Lein liefdevol de deur gewezen.

Maar goed, waar bemoei ik me ook mee
pi_64558994
Lief zijn is goed

succes lein, maar ik denk zo dat het allemaal wel goed komt.
  donderdag 1 januari 2009 @ 17:56:37 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64559007
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
Tink!
Zelfgemaakte yoghurt, wat klinkt dat lekker

Ik wil nu ECHT ECHT ECHT ECHT dat we wat van Muis gaan horen
Ze heeft ook nog niet teruggemaild helaas.
Niet meer actief op Fok!
pi_64559021
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:46 schreef Greys het volgende:

[..]

En je riep net nog 'voor de draad er mee!'
Of was dat sarcastisch bedoeld?

SHE! Dank! Daar heb ik wat aan!
Als mensen het toch niet buiten het forum kunnen laten en het er halfslachtig over hebben wil ik ook wel het hele verhaal weten.
Neemt niet weg dat ik niet verwachtte dat Kaas het zo beeldend zou omschrijven en een gevoel kreeg dat ik er om gevraagd had.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64559053
Ja, Cyclechick, biecht op; wat is er precies gebeurd in dat bed?
  donderdag 1 januari 2009 @ 17:58:26 #118
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64559058
Ik maak me nu ook wel een beetje druk om might mouse.

Ik hoop zo dat ze niet ziek is.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 17:59:55 #119
163650 Greys
pi_64559104
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Als mensen het toch niet buiten het forum kunnen laten en het er halfslachtig over hebben wil ik ook wel het hele verhaal weten.
Neemt niet weg dat ik niet verwachtte dat Kaas het zo beeldend zou omschrijven en een gevoel kreeg dat ik er om gevraagd had.
Oh ja, dat had ik ook wel een beetje ja

Vik: shit. Dit kan toch nooit goed zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 januari 2009 @ 18:00:17 #120
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64559117
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:10 schreef Greys het volgende:

...zei zij, hopend dat er iemand met een goede reden komt om het alsnog niet te hoeven doen
Was niet nodig; ik vond zelf iets
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 1 januari 2009 @ 18:00:37 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64559127
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:58 schreef SHE het volgende:
Ik maak me nu ook wel een beetje druk om might mouse.

Ik hoop zo dat ze niet ziek is.
Dito!

Ik hoooop dat ze gewoon een ruig blij leuk feest had en daar nu nog van aan het uitrusten is met een kop thee Of dat ze voor O&N op bezoek was bij d'r oma die geen computer heeft!

Of iets dergelijks. Maar ik maak me intussen ook wel beetje zorgen ja
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 1 januari 2009 @ 18:01:09 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64559142
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja, dat had ik ook wel een beetje ja

Vik: shit. Dit kan toch nooit goed zijn?
Niet druk gaan zitten maken. Ze was eergisteren een paar uur online, gisteren niet (maar ja, ze moest toch bestraald worden gisteren? En daarna dus O&N) en vandaag is het bij iedereen een beetje in de war. Als ze zich morgen niet meldt ga ik me pas zorgen maken.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 18:01:22 #123
163650 Greys
pi_64559154
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Was niet nodig; ik vond zelf iets
Hahahahaaaaaaaaaaa!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64559168
Muahaha, wat er precies is gebeurd zullen jullie nooit weten, maar 't was meer dan slapen en minder dan sex met alles dr op en dr aan
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 januari 2009 @ 18:02:44 #125
163650 Greys
pi_64559186
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet druk gaan zitten maken. Ze was eergisteren een paar uur online, gisteren niet (maar ja, ze moest toch bestraald worden gisteren? En daarna dus O&N) en vandaag is het bij iedereen een beetje in de war. Als ze zich morgen niet meldt ga ik me pas zorgen maken.
Moest ze op oudjaarsdag ook ja?
Hmzzz. Nou, ik hoop maar dat je gelijk hebt. Maar ik vertrouw het voor geen meter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')