Tenkssssquote:
whehe hij staat gewoon ingetekendquote:Op zondag 28 december 2008 17:47 schreef Skaai het volgende:
Jep, linksonder op de bouwtekening. Komt overigens een vrij klein blok, dat heb ik wel gezien toen ik vorige week ging kijken. Maar ik maak er iets tofs van natuurlijk
.
Volgens mij via de hal, aan de slaapkamer muur in de badkamer staat een verwarming en wc.quote:Op zondag 28 december 2008 17:54 schreef gateway het volgende:
[..]
whehe hij staat gewoon ingetekendhelemaal niet gezien
jammer dat je van de badkamer eerst door de woonkamer naar de slaapkamer moet? dat hadden ze ook wel anders kunnen doen?
Oh en ik neem mijn lame 'mooie inschattingquote:Op maandag 15 september 2008 09:12 schreef Gurb het volgende:
Het begint aardig op te schieten qua bouw!
Maar of ze november gaan halen vraag ik me af, want het gebouw is nu nog niet wind- en waterdicht, dus dat zal nu nog wel een maand of 4 duren schat ik zo in.
Maar iig succes met de voorpret!
Pa en Ma lezen ook mee hier op het forumquote:Op zondag 28 december 2008 17:10 schreef Skaai het volgende:
Ik ga op mezelf nenenene!
Ergens in maart is het de bedoeling dat mijn 55m2 grote appartementje in Almere Poort wordt opgeleverd!
Het gaat een huurwoning worden op de James Cookroute, kekke naam hè. Dit ligt in het stukje 'De Verwondering' in het Columbuskwartier.
Tot dan zit ik met Jip de kater thuis bij pa en ma. Het zij zo
.
Net laminaatje. Ik heb hier net iets minder dan een week een soortgelijk iets in liggen (iets lichter, en houtpatroon is prominenter aanwezig). Resultaat is zehr mooi.quote:
Die heb ik hier gevondenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:39 schreef Guppyfriend het volgende:
ben heel benieuwd hoe het wordt!
zeg skaai, je postte in je eerste solo topic die hele gave staande lamp. waar komt die eigenlijk vandaan??
Ik wilde je in het vorige topic niet nog verder teleurstellen met zo'n opmerking van: "zie je nou, ik zei het toch"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh en ik neem mijn lame 'mooie inschatting' opmerking natuurlijk terug he!
.
Ohh, wat een mooie spullen hebben ze daar. En helemaal niet zo duur.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die heb ik hier gevonden.
Ik zie 'm nu toevallig bij de 'maandaanbiedingen' staan maar hij is niet in de aanbiedingdus ik gaat eens mailen
.
ijsmeis gaat dus inkopen doen ik zie het alquote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Ohh, wat een mooie spullen hebben ze daar. En helemaal niet zo duur.
precies!! ik vind het alles meevallen, en aangezien ik binnenkort ook een appartementje moet inrichtenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Ohh, wat een mooie spullen hebben ze daar. En helemaal niet zo duur.
jamaar! :dquote:Op maandag 5 januari 2009 19:36 schreef Anne het volgende:
Ik ga mij inhouden! Mijn kamer staat al te vol met uitzet-spulletjes.
Echt speciaal is het idd niet, gewoon rechttoe rechtaan enzo, weinig fantasie. Elke woning valt in het niet bij het appartement wat ik had, maar ik zit helaas niet in de positie dat ik veel keus hebquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik was zeer onder de indruk van je/jullie vorige woning.
Maar hier krijg ik weinig gevoel bij. Misschien als het ingericht is. Succes
He het is sociale woningbouw ja, wat verwacht je ervan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:46 schreef PKfotografie het volgende:
hmmm een huis zonder aparte keuken, en apart toilet. verder erg mooie tegels![]()
Oooh nee brrr die vloer hebben mijn ouders liggen en ik vind het een nep kleur, alsof het door iemand ooit verzonnen isquote:En bij dat vloer oppervlakte zou ik eerder kiezen voor de vloer kleur links en rechts van de kleur die je zelf verkozen had.
maar dat is natuurlijk pas goed zichtbaar als het er in ligt.
lange tvp is het wel geworden
Is dat aan het spoor? Ik ben nog niks van 15 verdiepingen tegengekomen, maar ik heb er dan ook niet naar gezochtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:11 schreef Keteltje1 het volgende:
Leuk leuk leuk! We komen in dezelfde wijk te wonen. Eind dit jaar wordt mijn appartement opgeleverd. Is dat gebouw van 15 verdiepingen. Tribeca.
Balen......quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef Skaai het volgende:
Gisteren bericht gekregen van Ymere dat de oplevering met nog een aantal weken is uitgesteld, maar nu weten ze geen datum/week te noemen
.
De keukenblokken staan trouwens al wel, lekker saaie blokken maar dat pimp ik wel op. Leuk plakplastic erop gooien ofzo.
Maar ik ben vandaag jarig dus ik laat me niet opjutten, ik zuip het vanavond wel weg![]()
.
Ik ga ervan uit dat mijn 24e verjaardag dan toch wél zal plaatsvinden op de James Cookroute.
Gefeliciteerd, en over een jaar zit je zeker weten in je nieuwe stulpje!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef Skaai het volgende:
Ik ben vandaag jarig dus ik laat me niet opjutten, ik zuip het vanavond wel weg![]()
.
Ik ga ervan uit dat mijn 24e verjaardag dan toch wél zal plaatsvinden op de James Cookroute.
GEFELICITEERD!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef Skaai het volgende:
Gisteren bericht gekregen van Ymere dat de oplevering met nog een aantal weken is uitgesteld, maar nu weten ze geen datum/week te noemen
.
De keukenblokken staan trouwens al wel, lekker saaie blokken maar dat pimp ik wel op. Leuk plakplastic erop gooien ofzo.
Maar ik ben vandaag jarig dus ik laat me niet opjutten, ik zuip het vanavond wel weg![]()
.
Jep! Is aan het spoor! Ze zijn nu bij verdieping 8, dus je zal het langzaam maar zeker wel hoger zien worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Is dat aan het spoor? Ik ben nog niks van 15 verdiepingen tegengekomen, maar ik heb er dan ook niet naar gezocht![]()
.
Ik wil een Smeg, maar dat wil mijn portemonnee nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:51 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ga je ook zo'n super stoere koelkast kopen?
Sparen is het toverwoordquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wil een Smeg, maar dat wil mijn portemonnee niet.
Ze zijn bij de Nijhof voor leuk geld te krijgen, maar het is geen must op het moment.
Weet ik nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:30 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Sparen is het toverwoord
Ik ben wel benieuwd naar de inrichting straks
Wanneer kreeg je de sleutel ook alweer?
heb je nog wel even de tijd om je portemonnee over te halen voor de koelkastquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Week 11 + enkele weken is de voorlopige prognose
.
Yay!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:20 schreef Skaai het volgende:
Jaaa ik heb een datum! 23 maart kijkdag, maar die is niet belangrijk.
9 April tekenen en oplevering!!EINDELIJK
![]()
Wit stuccen en met de beamer aan de gang!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:50 schreef Skaai het volgende:
vanaf mijn Frans balkonnetje. Ik kijk zo tegen de muur van het huizenblok naast me.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef _._ het volgende:
[..]
Wit stuccen en met de beamer aan de gang!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef _._ het volgende:
[..]
Wit stuccen en met de beamer aan de gang!
Ik doe maar tof weer, zonder fineerquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:02 schreef Hanneke1983 het volgende:
Je kunt nu ieder moment de sleutel krijgen?
(week 11 is zowat voorbij)
Als je interesse toont moet je wel het hele topic door blijven lezen jaquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef Skaai het volgende:
.
Van die laatste, van national geographic, die boom heb ik als muursticker!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:37 schreef Skaai het volgende:
Ik was vanmorgen bij de Nijhof en toen zag ik iets tofs! Glazen platen met magneetverf enzo, ook met whiteboard markers te bekladderen. Ik wil ze ook voor naast mijnintercom
en op de muur waar de chinese kast komt!
[ afbeelding ]
En ik denk toch dat ik dit behangetje op mijn slaapkamer wil:
[ afbeelding ]
Ooh en ik heb zo'n mooie gezien, van National Geographic! Hij is alleen 60 euro per rol en dat is zoveel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef Skaai het volgende:
Been there done that, ik verpruts de verhoudingen dusdanig waardoor er een pooltafel in mijn berging van 2m2 past!.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef Skaai het volgende:
Dizer![]()
En plaatje van de vloer gevonden:
[ afbeelding ]
Hoe ziet dat er uit?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:53 schreef Skaai het volgende:
Ik heb vanavond 3 rollen van dat National Geographic behang besteldbij mijn nieuwe buurvrouw!
. Ik heb er hard voor gespaard en hallo, het is nu mijn huisje dus ga ik het gewoon tof maken.
De buurvrouw? Idd Skaai pics van die buuvquote:
Hey skaai, hoe heet deze vloer ? ( merk / naam ? )quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef Skaai het volgende:
Dizer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:52 schreef Skaai het volgende:
Het is het merk Cleanfloor (komt bij Fetim vandaan) kleur kastanje van de serie Innovations.
Ik heb het besteld bij Deco Home Brandeis in Amsterdam, en kwam het vandaag tegen bij onze Almeerse Deco Home Heeman. Het is ook te bestellen bij Nijhof in Baarn. En vast ook bij elke andere speciale behangboerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je een linkje waar dat behang te krijgen is en wellicht nog meer foto's ervan? Is mooi
Wow Skaai, mooie vloertjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen als je niet uit Schubbekutteoirschot komt ben je welkom!quote:Op maandag 6 april 2009 19:52 schreef zbbrox het volgende:
TVP
Almere? *onderdrukt lachje*
Leuk appartementje! Wel een onhandig gevormd slaapkamertje. heb ik ook last van.
Housewarming meet?![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 @ 19:59 schreef Skaai het volgende:
Jaaaaa PeRi nog bedankt voor je kaartje btw,![]()
![]()
![]()
Ik weet het! Ik was er vanmiddag nog! Heb tuinmeubelen gekocht (4 stoelen + tafel) voor 23 euro.quote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef Skaai het volgende:
Kringloop is idd een goed idee, we hebben hier een kringloopwinkel met 3 megagrote verdiepingen. Ik ga morgen toch die kant op, zal eens naar binnen duiken. Bedankt voor de tip!
Oeh bijna 9 april!!!!quote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef Skaai het volgende:
Kringloop is idd een goed idee, we hebben hier een kringloopwinkel met 3 megagrote verdiepingen. Ik ga morgen toch die kant op, zal eens naar binnen duiken. Bedankt voor de tip!
Heb vanmiddag voor 4 euro de rol onwijs stoer behang op de kop getikt! Die verpakkingen van die rollen zijn bijvoorbeeld verkeerd gedrukt, verpakkingen zijn beschadigd oid. Nieuw kosten ze 30 euro. Een met tof houtmotief met hertjes en vogeltjes en plantjes en vlindertjes erop
, van hetzelfde merk als mijn bruinebladeren behang. Nou wordt zelfs mijn grote berging hip! Yeah
.
Oh online plaatje gevonden! Ik vind hem zo gezellig
Dit wordt 'm dus voor de berging!
[ afbeelding ]
En dan gewoon een kort overzicht, omdat ik zo blij ben met al mijn behang
Woonkamer krijgt dus bladeren
[ afbeelding ]
De slaapkamer krijgt een bosje van National Geographic
[ afbeelding ]
Ennn de gang wordt psychedelic bloemig!
[ afbeelding ]
Zo! Ben blij dat ik het behang heb, nu nog een tv meubel kiezen. Oh en vloerbedekking, dat ook nog!
Mijn ouders hebben (bijna) alles betaald. Dat was natuurlijk geweldig! Maar dat maakt het wel moeilijker om de boel nu weer te gaan restylen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:42 schreef Skaai het volgende:
Het is nooit te laat om te veranderen!![]()
Maar ik begrijp nu dus dat je in Almere woont, hoe lang en vooral waar?
.
.
Waar heb je die op de kop getikt?quote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef Skaai het volgende:
Heb vanmiddag voor 4 euro de rol onwijs stoer behang op de kop getikt! Die verpakkingen van die rollen zijn bijvoorbeeld verkeerd gedrukt, verpakkingen zijn beschadigd oid. Nieuw kosten ze 30 euro. Een met tof houtmotief met hertjes en vogeltjes en plantjes en vlindertjes erop
, van hetzelfde merk als mijn bruinebladeren behang. Nou wordt zelfs mijn grote berging hip! Yeah
.
Oh online plaatje gevonden! Ik vind hem zo gezellig
Dit wordt 'm dus voor de berging!
[ afbeelding ]
Ehmm na wat gegoogle kom ik zijn adres tegen op forums.marokko.nlquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:55 schreef P.F het volgende:
Adres bitte?
Ik heb een muur van 4 meter en die is saaai.
Jij ook al?quote:Op zondag 12 april 2009 11:00 schreef Dizer het volgende:
* Dizer wacht totdat de slaapkamer klaar is![]()
Sluit netjes aan achter Q.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef Skaai het volgende:
Ik zal straks de behangfoto's posten!
Zo'n knappe Antiliaan zou inderdaad heel leuk zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:53 schreef Cat22 het volgende:
Ziet er goed uit!
Nu nog een tweede kat erbij en je bent klaar.
Die hebben ze toch wel genoeg in Almere? Of anders in de Bijlmer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zo'n knappe Antiliaan zou inderdaad heel leuk zijn.
Helaas ben ik niet in de positie om een Dyson aan te schaffen, ik doe het met een gratis Bestron cycloonstofzuiger die zichzelf nu al heeft bewezen!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:04 schreef LekkerApart het volgende:
We hebben in ons huidige huis ook middelhoge vloerbedekking op de slaapkamer waar de katten 's nachts ook zijn. Stofzuigen met onze oude stofzuiger was een hel, echt een langdurige rotklus. Stofzuiger overleed en er kwam een Dyson Animal en ik ben helemaal omWat een geweldig apparaat, de haren van onze halflangharige katten vliegen uit de vloerbedekking en het ziet er na het stofzuigen uit alsof het pas gelegd is!
Duur geval, maar zeker zijn centen waard!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:18 schreef Skaai het volgende:
Ohja had ik al gezegd dat Jip en ik er een huisgenootje bij krijgen?! Zondag haal ik Otis op, katertje die met BadAssBitchSmut mee terug naar Nederland verhuisd vanaf Curacao!
Dag behang![]()
foei in Skaai d;r topic, Outjequote:
Ik raakte helemaal in paniek, zag niet dat MissHobje hier ook poste. Helemaal mijn foto's afspeuren naar hobbels in mijn behangquote:
Kun je eindelijk mijn slaapkamer bewonderenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik raakte helemaal in paniek, zag niet dat MissHobje hier ook poste. Helemaal mijn foto's afspeuren naar hobbels in mijn behang![]()
.
Hobjedankjewel
. Dat behang is van Voca van de serie Silhouets, besteld in Amsterdam maar je kan het volgens mij bij elke interieur/behangzaak bestellen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik raakte helemaal in paniek, zag niet dat MissHobje hier ook poste. Helemaal mijn foto's afspeuren naar hobbels in mijn behang![]()
.
Hobjedankjewel
. Dat behang is van Voca van de serie Silhouets, besteld in Amsterdam maar je kan het volgens mij bij elke interieur/behangzaak bestellen.
Daar heb ik er twee van! Match made in heaven!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Skaai het volgende:
Vanmiddag heb ik bij de Ikea een roltafeltje voor in de keuken gekocht!
[ afbeelding ]
foutje met het aansluiten?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef Skaai het volgende:
Oh en het kookstel is overleden. Moet op zoek gaan naar een nieuwe of een fijne tweede hands elektrisch kookstel met oven.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Skaai het volgende:
Het schiet al oohoop! Alleen werkt het kookstel niet. Dus onze oude rot in het vak (kennen jullie hem nog-nog-og..) Kenny komt me redden! Hij wisselt vast wat polen om e.d, zal wel los lopen.
Nope dat is allemaal goed gegaan, Kenny is electricien dus die wist gelukkig hoe dat ding in elkaar zat. Stekker e.d was nog goed maar waarschijnlijk zijn de verwarmingselementen stuk. Dat ding heeft dan ook wel bijna een half jaar stilgestaan en is binnen een jaar 3 keer heen en weer gesjouwd. Nouja shit happens, gelukkig was het ding niet duur en heeft ie zijn 50 euro makkelijk opgebracht.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Skaai het volgende:
Tenkjoeeee
Afgelopen zondag was er een verhuismiddagje geplanned, maar door wat miscommunicatie, misrekening en ehm nouja een hoop gemis is dat niet doorgegaan.
Als alles goed gaat komt mijn zwager nu maandagavond (met bus van zijn werk) en helpt de buurjongen mee om de koelkast, wasmachine en het kookstel naar binnen te brengen! Als de zwaarste dingen over zijn is het ergste al gedaan. Oh en condensdroger is overigens ook besteld!
Vanmiddag heb ik bij de Ikea een roltafeltje voor in de keuken gekocht!
[ afbeelding ]
Ik ga nu voor een klein weekend naar Limburg toe (motorclubfeestje, zaterdagavond Wild Wild West thema!) en zondag kom ik thuis met een nieuw huisgenootje!
Met een beetje goede wil ben ik dinsdag over, en anders het weekend van 1/2 mei!
Die komen er zodra de gordijnen hangen e.d. En het opgeruimd isquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:36 schreef Lotjeb het volgende:
Steeds als ik zie dat er een nieuwe reactie is hoop ik op foto's van een ingericht huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |