Balen......quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef Skaai het volgende:
Gisteren bericht gekregen van Ymere dat de oplevering met nog een aantal weken is uitgesteld, maar nu weten ze geen datum/week te noemen
.
De keukenblokken staan trouwens al wel, lekker saaie blokken maar dat pimp ik wel op. Leuk plakplastic erop gooien ofzo.
Maar ik ben vandaag jarig dus ik laat me niet opjutten, ik zuip het vanavond wel weg![]()
.
Ik ga ervan uit dat mijn 24e verjaardag dan toch wél zal plaatsvinden op de James Cookroute.
Gefeliciteerd, en over een jaar zit je zeker weten in je nieuwe stulpje!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef Skaai het volgende:
Ik ben vandaag jarig dus ik laat me niet opjutten, ik zuip het vanavond wel weg![]()
.
Ik ga ervan uit dat mijn 24e verjaardag dan toch wél zal plaatsvinden op de James Cookroute.
GEFELICITEERD!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef Skaai het volgende:
Gisteren bericht gekregen van Ymere dat de oplevering met nog een aantal weken is uitgesteld, maar nu weten ze geen datum/week te noemen
.
De keukenblokken staan trouwens al wel, lekker saaie blokken maar dat pimp ik wel op. Leuk plakplastic erop gooien ofzo.
Maar ik ben vandaag jarig dus ik laat me niet opjutten, ik zuip het vanavond wel weg![]()
.
Jep! Is aan het spoor! Ze zijn nu bij verdieping 8, dus je zal het langzaam maar zeker wel hoger zien worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Is dat aan het spoor? Ik ben nog niks van 15 verdiepingen tegengekomen, maar ik heb er dan ook niet naar gezocht![]()
.
Ik wil een Smeg, maar dat wil mijn portemonnee nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:51 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ga je ook zo'n super stoere koelkast kopen?
Sparen is het toverwoordquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wil een Smeg, maar dat wil mijn portemonnee niet.
Ze zijn bij de Nijhof voor leuk geld te krijgen, maar het is geen must op het moment.
Weet ik nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:30 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Sparen is het toverwoord
Ik ben wel benieuwd naar de inrichting straks
Wanneer kreeg je de sleutel ook alweer?
heb je nog wel even de tijd om je portemonnee over te halen voor de koelkastquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Week 11 + enkele weken is de voorlopige prognose
.
Yay!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:20 schreef Skaai het volgende:
Jaaa ik heb een datum! 23 maart kijkdag, maar die is niet belangrijk.
9 April tekenen en oplevering!!EINDELIJK
![]()
Wit stuccen en met de beamer aan de gang!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:50 schreef Skaai het volgende:
vanaf mijn Frans balkonnetje. Ik kijk zo tegen de muur van het huizenblok naast me.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef _._ het volgende:
[..]
Wit stuccen en met de beamer aan de gang!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef _._ het volgende:
[..]
Wit stuccen en met de beamer aan de gang!
Ik doe maar tof weer, zonder fineerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |