En ik ben bezig met een prinsessenzolder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:52 schreef Q. het volgende:
Mocht je niets vinden dan is er altijd wel een plekje voor jou in mijn bed,Skaai
.
Af! Mine!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
En ik ben bezig met een prinsessenzolder.
Die staat toch leeg.
Oudewater is best mooi hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Oudewater uitlachen en zelf in Flevoland wonen
Giller van de eeuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is al 780 kale huur, en met mijn startsalaris zou dat betekenen dat ik weinig tot eigenlijk niks over zal houden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Wrom moet je d'r uit, kan je de huur niet alleen betalen dan?
Jip krijgt de slaapkamerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:11 schreef Adelante het volgende:
Wat nou solo? Waar gaatJip
dan heen? He? Nou?!
Al mijn vrienden zijn of gesetteld of verdienen nog niet lekker i.v.m schoolgaan. En een huisgenoot zie ik a. niet zitten omdat ik niet weet wie ik in huis krijg, en b. dan zou ik een dusdanige schaalverdeling moeten maken dat diegene een klein rotkamertje zal krijgen voor een beroerde huurprijs. En ik wil zelf nu niet meer dan 550 gaan betalen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:40 schreef Dipkip het volgende:
Balen. Kan je niet een huisgenoot nemen ipv zus?
Heb al in Almere rondgekeken via woningruil maar er zijn weinig mensen die een appartement zoeken met een huurprijs als dezequote:
Volgens mij gaat ze daar heel gelukkig worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 04:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oudewater is best mooi hooralleen hetis een tering end weg en ze heeft er (op haar kerel, en binnenkort paard na) niemand.
Maar 780 huur, dan zou je dus wat, 350 vragen ervoor? Ik ken zat amsterdamse medestudenten die staan te trappelenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 04:00 schreef Skaai het volgende:
Al mijn vrienden zijn of gesetteld of verdienen nog niet lekker i.v.m schoolgaan. En een huisgenoot zie ik a. niet zitten omdat ik niet weet wie ik in huis krijg, en b. dan zou ik een dusdanige schaalverdeling moeten maken dat diegene een klein rotkamertje zal krijgen voor een beroerde huurprijs. En ik wil zelf nu niet meer dan 550 gaan betalen.
weet meschien wel iemand die wat heeft voor 350 2k woning in de odeonstraat en wil ruilenquote:Heb al in Almere rondgekeken via woningruil maar er zijn weinig mensen die een appartement zoeken met een huurprijs als deze. Het is een hele hoge prijs, maar okay je hebt een walgelijk tof appartement op een hele fijne locatie.
Ik hoop stiekem dat het huisje in Almere Poort doorgaat, dat is een nieuwe wijk (of wordt het een nieuwe stad?) in aanbouw en dat wordt volgens mij heel erg mooi allemaal.
Heeft overduidelijk weinig kennis van Almere, zou anders niet zo reageren...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Oudewater uitlachen en zelf in Flevoland wonen
Giller van de eeuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is 780 kale huur he, reken er met 2 personen nog een 150 energie e.d bij. Met televisie en internet erbij en eventuele verzekering is het grof afgerond bijna 1000 euro. Dan ga ik geen 350 vragen voor alleen een kamertje want diegene mag gebruik maken van de belachelijk grote huiskamer natuurlijk. Ik wil zelf niet 650 gaan betalenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar 780 huur, dan zou je dus wat, 350 vragen ervoor? Ik ken zat amsterdamse medestudenten die staan te trappelen![]()
Maar snap idd best dat je dat niet wil.
En als je dan belt naar die lijn om de uitslag te horenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:23 schreef Aventura het volgende:
Jij loot tenminste nog 29ste, 34ste o.i.d. Ik heb laatst voor de aardigheid eens meegeloot met Woningnet regio Amsterdam. Werd ik 188ste, 156ste en 200ste
Ik sta nu 3,5 jaar ingeschreven bij Woningnet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:34 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg Skaai, even een vraagje uit nieuwsgierigheid. Hoe lang sta je al ingeschreven bij de Woningbouwvereniging? En op welke plek eindig je meestal als je reageert?
Ik ga niet in Almere wonen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:31 schreef Walter-Ego het volgende:
Is het geen idee om zelf ook ene leuke kerel/meid te fixen? Scheelt ook verwarmingskosten.
ER IS NIKS MIS MET ALMERE JA!quote:
I beg to differ.quote:
Als je een staart hebt laten groeienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Utrecht is toffer. Wanneer kom je ff kijken?.
Been there, done that.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je een staart hebt laten groeien.
Nou, dat schiet stiekem al redelijk op als je een beetje de woningen er uit kiest waar niet meteen 300 man op reageert. Succes!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik sta nu 3,5 jaar ingeschreven bij Woningnet.
In februari stond ik met sommige woningen op nummer 87 van de 223 en een keer 81e van de 396 reacties. Vorige loting (12 augustus) werd ik 33e in 233 reacties, 25e van 213 reacties.
En nu dus 19e uit 109 reacties en 14e uit 131 reacties.
Dan heb je mooi rustig de tijd om je erop voor te bereiden!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:57 schreef Skaai het volgende:
Ik ben alleen wel benieuwd wat de indeling wordt. Okay het is maar 44m2, maar in mijn eentje (met Jip) voorlopig genoeg. Het is vergelijkbaar met de begane grond van mijn ouders en dat is een leuke ruimte. Woonkamer 27m2 en slaapkamer 12m2.
Ik wacht met smart op de brief!
Het enige nadeel is dat de oplevering rond half november is, maar hey dat is al over 2,5 maand!
En hoe de leuke buurman er uit gaat zienquote:Op woensdag 3 september 2008 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
TVP, ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |