Hm, die droger zou dan in ieder geval niet op de wasmachine kunnen, daar hangt je ketel/ventilatieunit (en dat is echt een groot ding!), ernaast past ook niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:24 schreef Skaai het volgende:
Ahaa dankjewel![]()
(voor niks zoomfoto's gemaakt!
)
Mijn vader dacht ook al zoiets, waarschijnlijk zit daarnaast het ook ventilatiekanaal? Misschien kan mijn droger daarbij
Oh wacht ik heb nog helemaal geen droger van mezelf
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:26 schreef maok het volgende:
Had je deze site al gezien? http://www.verwondering-almere.nl/
Ze laten je er al vast aan wennen door het geluid op de site.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"De meest kindvriendelijke wijk van Almere". In ieder geval oordopjes kopen dus, Skaai, als je nog nachtrust wilt krijgen.
Ik moest na het openen van die site een maagzuuraanval onderdrukken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:30 schreef maok het volgende:
Ze laten je er al vast aan wennen door het geluid op de site.
In het land der blinden...quote:Op donderdag 4 september 2008 21:20 schreef Skaai het volgende:
Yep, de creme de la creme wijk van Almere.
Ik ben gek op kinderenquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"De meest kindvriendelijke wijk van Almere". In ieder geval oordopjes kopen dus, Skaai, als je nog nachtrust wilt krijgen.
Ik had mijn volume uitstaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ze laten je er al vast aan wennen door het geluid op de site.
Mooi, jij mag dus never nooit langskomen jij jij rapalje!quote:
Ik ben gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mooi, jij mag dus never nooit langskomen jij jij rapalje!.
Dag buurman!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:47 schreef jeffrey-87 het volgende:
Skaai,
Ik ga daar ook wonen.
heb je al meer informatie van Ymere gekregen ?
bijvoorbeeld, wanneer de echte opleverdatum is (november gaan ze volgens mij nooit halen)
is er een supermarkt in de buurt ?!
is er een bushalte in de buurt ?!
ik had ze gister gebeld. en ze zouden me terugbllen. maar heb nog niets van ze vernomen.
misschien moet ik wel even bij ze langs gaan.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie hier potentieel iets moois opbloeien.!
Hela, een goed begin is het halve..ehh..nouja er moet toch iets te sjansen zijn tijdens het sausenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:17 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die "leuke buurman" heeft ze zelfs al ingetekend, de sloerie
30'ers?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:29 schreef Skaai het volgende:
Hij is eigenlijk wel wat te jong. JK je weet toch dat ik op rijpere mannen val.
Ligt eraan wiequote:
True.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:29 schreef Skaai het volgende:
Hij is eigenlijk wel wat te jong. JK je weet toch dat ik op rijpere mannen val.
Ik juich pas eeeecht als allllllle papieren (salarisstrookjes, werkgeversverklaring, uitreksel, verhuurdersverklaring e.d) goed zijn gekeurd.quote:
Ik heb op een bouwproject gezeten waar de huurwoningen gewoon allemaal het zelfde werden. Waarschijnlijk vinden ze dat handiger zodat die bouwmaterialen al vast besteld kunnen worden (wat gezien de voortgang van dit project waarschijnlijk al gebeurt is) en ze niet hoeven te wachten tot de huurders bekend zijn. En het is natuurlijk ook makkelijker als er straks iets vervangen moet worden dat het bij elke woning het zelfde is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:45 schreef Adelante het volgende:
Da's vreemd, vaak is er (tegen geringe meerprijs) wel een en ander mogelijk qua tegelkleurtjes en kastfrontjes etc. via de woningbouwvereniging...
succes met zeker nog z'n 3,5 jaar jaar wachtenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik sta nu 3,5 jaar ingeschreven bij Woningnet.
I
Mooie inschattingquote:Op maandag 15 september 2008 09:12 schreef Gurb het volgende:
Het begint aardig op te schieten qua bouw!
Maar of ze november gaan halen vraag ik me af, want het gebouw is nu nog niet wind- en waterdicht, dus dat zal nu nog wel een maand of 4 duren schat ik zo in.
Maar iig succes met de voorpret!
lezen is niet je sterkste punt of wel?quote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
succes met zeker nog z'n 3,5 jaar jaar wachten
Ik dacht; laat ik vast een topic openen voor het geval ik over 3,5 jaar precies die nieuwbouwwoning krijg aangeboden waar ik nu op loerquote:Op maandag 15 september 2008 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lezen is niet je sterkste punt of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |