Als ze cadeautjes en bier meenemen komen ze maar langsquote:Op donderdag 4 september 2008 09:19 schreef Scandalous het volgende:
Niet je straatnaam posten op Fok gek straks staan ze allemaal voor de deur!
nieuw huis voor Skaai![]()
Is dat besluit niet teruggedraaid? Of willen ze dat misschien?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat balkon is inderdaad een Frans balkon, openslaande deuren met hekje ervoor.
Nieuwbouwwoningen hoeven tegenwoordig geen buitenruimte en/of berging meer te hebben.
Verder ziet het er leuk uit!
Gefeliciteerd.
als het goed is was dat teruggedraaid dacht ik?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat besluit niet teruggedraaid? Of willen ze dat misschien?
Het wordt misschien weer teruggedraaid inderdaad. Idee was dat "de markt" het wel zou regelen, dat mensen toch geen huis zouden willen zonder balkon en berging. Werkt dus niet in Nederland. De meeste projectontwikkelaars bouwen wat minimaal moet volgens Bouwbesluit. Daarom is bijvoorbeeld ook plafondhoogte in Bouwbesluit zelf veranderd naar 2m60, toen het nog 2m40 was, werden alle woningen natuurlijk daarmee gebouwd.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef Adelante het volgende:
Is dat besluit niet teruggedraaid? Of willen ze dat misschien?
Nee, dat is een niet te openen deel (staat geen kwartcirkel met lijntje). Ik vermoed dat dat het dakaanzicht van de begane grond is.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:01 schreef Naamah het volgende:
Wat is dan dat donkere vlak rechtsonderin? Daar zit toch ook een deur naartoe vanaf de woonkamer?
Dit is toch Almere Oud-Zuid?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:10 schreef Q. het volgende:
Oooooh, bijna af dus.
Dat is een van de puntjes waar ik over bel (nouja ze bellen me terug), ik hoor heel erg op gestuctquote:Op donderdag 4 september 2008 22:42 schreef Walter-Ego het volgende:
Zeer net appartement! En je hebt best veel bergingsruimte. Daar mag je ook veel mazzel mee hebben, want meestal kom je ruimte te kort. Nu weet ik niet hoeveel spullen jij hebt, maar ik heb nooit ruimte genoeg. Wordt het appartement gestuct of behangklaar opgeleverd?
Volgens de tekening die al in het topic staat, heb je in de kleine berging een wasmachineaansluiting. Naast de wand met de slaapkamer staat dat yin-yang-achtige ding, dat is je ketel met warmtewisselaar. Daaronder staat een wasmachine gestippeld.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:06 schreef Skaai het volgende:
Het zal me niks verbazen als dat op die bouwtekening staat die ik nu heb hoor, ik ben alleen niet zo technisch aangelegd. Ik zal eens close up foto's ervan maken
Ahaa dankjewelquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens de tekening die al in het topic staat, heb je in de kleine berging een wasmachineaansluiting. Naast de wand met de slaapkamer staat dat yin-yang-achtige ding, dat is je ketel met warmtewisselaar. Daaronder staat een wasmachine gestippeld.
Nou moet je me niet ontmoedigen hequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:18 schreef BaraCuda het volgende:
Moet dat af in 2,5 maand ?![]()
ben benieuwd of ze dat gaan redden![]()
Maar wel heel tof voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |