abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2008 @ 23:55:52 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61364803
SKAAAAAAAI!!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_61364878
Oh, dat gaat nog best vlot!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 07:54:21 #53
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61367437
Nou he, ik had nooit gedacht dat ik eigenlijk zo snel in aanmerking zou komen voor een huisje. En nog nieuwbouw ook! Het wordt nu wat meer tastbaar, als ik zo die bouwtekening zie, en ik heb ook een plattegrond gekregen van een deel Almere Poort en waar mijn huisje dus komt te staan.
Oh en het is de 1e verdieping (van 3 ) en ben ik nou gek of zie ik nou ook deuren naar een balkon (rechts op tekening) volgens mij wel he
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 4 september 2008 @ 08:02:07 #54
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61367480
Ja je hebt rechts een balkon hoor
Met twee naar binnen openslaande deuren vanuit je woonkamer en vanaf de slaapkamer kijk je erop met een raam.

Ik kan de maten niet lezen, maar het ziet er toch echt als een balkon uit.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 08:08:55 #55
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61367514
Oh en ik heb alles even omgerekend en ik kom met bergingen, badkamer en hal uit op een nette 55m2
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_61367540
Hoe groter je huis, hoe meer je moet schoonmaken..
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 08:15:44 #57
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61367574
Meer schoonmaken dan ik nu al doe gaat het niet worden . 95m2 schoonhouden is lang niet zoveel als 55m2 .
pi_61367581
Daarom!
55m2 is toch netjes?
pi_61367596
Wanneer is de housewarming?
For great justice!
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 08:26:47 #60
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61367681
Ik heb besloten om die niet te geven .
Een ieder die mij tof vind en zich geroepen voelt om eens langs te komen (al dan niet met cadeautjes ) mag dat doen. Maar ik vind niet dat ik het kan maken om 8 maanden later weer te gaan housewarmen, ondanks dat ik er zelf niet voor kies om ergens anders te gaan wonen.
Maar eigenlijk heb ik er heel veel zin in, geen troep meer van een zus die blijft slingeren, lekker mijn eigen inrichting bepalen en eigen rommeltjes maken, zelf de bank zo neerzetten waarvan IK het leuk vind staan, en niet of het praktisch is of niet
  donderdag 4 september 2008 @ 08:47:12 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61367957
Wat gaaf! Wat goed zeg! En wat lekker snel!
En idd lekker alles van jezelf, je eigen zooi, je eigen indeling!

Ik ben alleen niet zo zeker over dat balkon.
Het lijkt er voor mij een beetje op dat het alleen maar 2 openslaande deuren zijn met dan zo'n hekje ervoor.
Is er niet ergens een plaatje van het vooraanzicht te vinden?
pi_61368058
Dat heet een Frans balkon...
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 08:58:47 #63
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61368118
Oh nouja Frans balkon of niet, 2 openslaande deuren is altijd wel lekker in de zomer . Mooie romantische vitrage ervoor enzo. Komt vast goed
Maar ik heb geen plaatje van het vooraanzicht. Ik ga straks met de tekeningen bij paps langs en dan wil ik even bellen om wat informatie in te winnen bij Ymere.
Ohja de straat is de James Cookroute . Klinkt wel tof .

Ik zocht trouwens die site waar je een soort van bouwtekeningetje van je huisje kan maken, en dan een van indeling in elkaar kan prutsen. Weet iemand wat ik bedoel? .
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 09:06:36 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61368224
Floorplanner is dat Is ergens een topic over met linkjes en zo, moet je maar even zoeken. Heb het zo snel niet bij de hand.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61368344
Je bedoeld denk ik http://www.floorplanner.nl

Leuk huisje zeg (voor zover ik kan zien van de plattegrond ), gefeliciteerd! en 2,5 maand is best snel al hoor.
Nieuwbouw lijkt me inderdaad erg relaxt, oude huizen (vooroorlogs) vind ik zelf leuker maar als ik in Almere zou wonen (prima stad trouwens hoor) zou ik het ook wel weten! Alles lekker fris en nieuw.
55 m2 is trouwens best een aardig oppervlak. Zeker als je er alleen woont.
  donderdag 4 september 2008 @ 09:15:34 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61368390
Dat is wel een hele toffe naam voor een straat idd Skaai!
En zo'n frans balkon (thanks Obli!) is idd ook erg lekker, met dan van die mooie wapperende 'in betweens' ervoor en het zonnetje erop.
pi_61368459
Niet je straatnaam posten op Fok gek straks staan ze allemaal voor de deur!

nieuw huis voor Skaai
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 10:18:02 #68
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61369759
Bedankt voor de link, ben al druk bezig
Zo naar papa toe, die is al enthousiast en wil wel even met me kijken waar het is
pi_61369775
Goed nieuws Skaai .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 10:19:04 #70
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61369791
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:19 schreef Scandalous het volgende:
Niet je straatnaam posten op Fok gek straks staan ze allemaal voor de deur!

nieuw huis voor Skaai
Als ze cadeautjes en bier meenemen komen ze maar langs
En ik weet wel al dat het een heeeeeele lange straat is dus mogen ze overal belletje lellen
pi_61369811
Hoezo, staat er geen Skaai op het bordje?
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 10:30:10 #72
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61370082
Er staat alleen Skaai op mijn auto moet ik hem maar niet voor de deur zetten
  donderdag 4 september 2008 @ 10:30:36 #73
3185 Adelante
To let it go now
pi_61370093
De roze gordijnen geven het nummer wel weg.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61370128
Dat balkon is inderdaad een Frans balkon, openslaande deuren met hekje ervoor.
Nieuwbouwwoningen hoeven tegenwoordig geen buitenruimte en/of berging meer te hebben.

Verder ziet het er leuk uit!
Gefeliciteerd.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_61370136
aanmoedig-terug-vind-post

wat tof dat het zo snel gelukt is
Ja doei.
pi_61370138
Oeh, Skaai stalken! Waar kan ik me aanmelden?
For great justice!
  donderdag 4 september 2008 @ 10:33:28 #77
3185 Adelante
To let it go now
pi_61370171
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat balkon is inderdaad een Frans balkon, openslaande deuren met hekje ervoor.
Nieuwbouwwoningen hoeven tegenwoordig geen buitenruimte en/of berging meer te hebben.

Verder ziet het er leuk uit!
Gefeliciteerd.
Is dat besluit niet teruggedraaid? Of willen ze dat misschien?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61370215
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef Adelante het volgende:

[..]

als het goed is was dat teruggedraaid dacht ik?

Heb er laatst iig een artikel over gelezen, dat Franse balkons niet meer afdoende waren

ach, what the hell, het is een prachtig appartementje
Ja doei.
pi_61370255
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef Adelante het volgende:
Het wordt misschien weer teruggedraaid inderdaad. Idee was dat "de markt" het wel zou regelen, dat mensen toch geen huis zouden willen zonder balkon en berging. Werkt dus niet in Nederland. De meeste projectontwikkelaars bouwen wat minimaal moet volgens Bouwbesluit. Daarom is bijvoorbeeld ook plafondhoogte in Bouwbesluit zelf veranderd naar 2m60, toen het nog 2m40 was, werden alle woningen natuurlijk daarmee gebouwd.

De tekeningen zien er redelijk ver gevorderd uit trouwens, meestal worden verkooptekeningen rond bouwaanvraag gemaakt. Denk niet dat er dus nog balkons komen. Dus voor alle Fok!kers die langs gaan, geen nakende Skaai op het balkon.
(zijn we toch weer terug ontopic)
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 10:37:54 #80
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61370277
Ik neem heul geen roze gordijnen . Paars misschien maar geen roze . .

En in de gegevens van wonignet stond dat ik eik een gedeelde berging had, maar als ik de tekening zo bekijk is die grote berging dus ook van mij want hij zit binnen mijn muren zegmaar .
*nadenkt* Ze bedoelen natuurlijk de fietsenstalling die ik deel .
pi_61370837
Wat is dan dat donkere vlak rechtsonderin? Daar zit toch ook een deur naartoe vanaf de woonkamer?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61371044
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:01 schreef Naamah het volgende:
Wat is dan dat donkere vlak rechtsonderin? Daar zit toch ook een deur naartoe vanaf de woonkamer?
Nee, dat is een niet te openen deel (staat geen kwartcirkel met lijntje). Ik vermoed dat dat het dakaanzicht van de begane grond is.
pi_61371144
Ah, oke
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 18:09:32 #84
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61380703
Volgens mij wel erg groot genomen hoor, in het echt leek het kleiner. Heb niet echt 't idee dat de floorplanner ook maar in de buurt komt van de echte afmetingen . Ik heb zo te zien ook wel erg ruime muurtjes getrokken . Nouja tot dusver dus een soort van indeling.

Hmm de woonkamer zo is ook niet verkeerd, als het uberhaupt past. Leuk dit

En vanmiddag even bij de bouwput geweest, zo ver zijn ze al ongeveer met de blokken waarin ik kom te wonen

[ Bericht 12% gewijzigd door Skaai op 04-09-2008 18:31:34 ]
pi_61380737
Oooooh, bijna af dus.
For great justice!
  donderdag 4 september 2008 @ 19:55:28 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61383249
Leuk, die floorplans!
  donderdag 4 september 2008 @ 20:40:35 #87
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61384490
Ik vind het een heel gaaf appartement! En net wat je zegt, het is misschien wel wat kleiner dan je nu hebt maar wel helemaal van jou!!!
Skaai ik denk dat je hier heel blij van gaat worden! Jammer dat we niet meer kunnen paaldansen, maar daar regelen we wel wat anders voor.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:14:05 #88
3185 Adelante
To let it go now
pi_61385436
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:10 schreef Q. het volgende:
Oooooh, bijna af dus.
Dit is toch Almere Oud-Zuid?
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 21:20:18 #89
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61385637
Yep, de creme de la creme wijk van Almere .
pi_61388150
Zeer net appartement! En je hebt best veel bergingsruimte. Daar mag je ook veel mazzel mee hebben, want meestal kom je ruimte te kort. Nu weet ik niet hoeveel spullen jij hebt, maar ik heb nooit ruimte genoeg. Wordt het appartement gestuct of behangklaar opgeleverd?
pi_61393809
Let wel, tijdens het bouwen lijkt een gebouw altijd kleiner dan je in gedachten hebt of had. Is tenminste mijn ervaring.
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 09:41:22 #92
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61394287
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:42 schreef Walter-Ego het volgende:
Zeer net appartement! En je hebt best veel bergingsruimte. Daar mag je ook veel mazzel mee hebben, want meestal kom je ruimte te kort. Nu weet ik niet hoeveel spullen jij hebt, maar ik heb nooit ruimte genoeg. Wordt het appartement gestuct of behangklaar opgeleverd?
Dat is een van de puntjes waar ik over bel (nouja ze bellen me terug), ik hoor heel erg op gestuct . Ik wil ook weten waar de wasmachineaansluiting zit, of dat in de badkamer blieft te gebeuren of mogelijk in die grote berging, heb ik eventueel nog inspraak over het interieur, kleur van de keuken en mogelijk tegeltjes ofzo e.d. Vriendin van me mocht omdat ze de eerste bewoner was, een voorkeur uitspreken over de kleur van de badkamertegels en de kleur van de keukenkastjes en het aanrechtblad. Wie weet .

En JK, ik vond het er idd bij de bouw vrij klein uitzien maar toch ben ik er nu al tevreden mee. Het zal allemaal vast mooi uitpakken, ik ben ervan overtuigd .
pi_61394392
Heb je ook een Technische Omschrijving? Daar zouden dat soort dingen in moeten staan.
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 09:59:51 #94
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61394682
Eh, ik heb die bouwtekening en meer niet qua omschrijvingen of iets dergelijks. Ja een plattegrond van de wijk 'De Verwondering' waar de woningen komen te staan (aan de sloothet water! ) maar that's it.
pi_61394723
Meteen je contactpersoon bellen en op hoge poten een Technische Omschrijving eisen!
Hup!
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 10:06:10 #96
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61394844
Het zal me niks verbazen als dat op die bouwtekening staat die ik nu heb hoor, ik ben alleen niet zo technisch aangelegd. Ik zal eens close up foto's ervan maken
pi_61395075
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:06 schreef Skaai het volgende:
Het zal me niks verbazen als dat op die bouwtekening staat die ik nu heb hoor, ik ben alleen niet zo technisch aangelegd. Ik zal eens close up foto's ervan maken
Volgens de tekening die al in het topic staat, heb je in de kleine berging een wasmachineaansluiting. Naast de wand met de slaapkamer staat dat yin-yang-achtige ding, dat is je ketel met warmtewisselaar. Daaronder staat een wasmachine gestippeld.
pi_61395115
Moet dat af in 2,5 maand ?

ben benieuwd of ze dat gaan redden

Maar wel heel tof voor je
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 10:24:12 #99
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61395254
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Volgens de tekening die al in het topic staat, heb je in de kleine berging een wasmachineaansluiting. Naast de wand met de slaapkamer staat dat yin-yang-achtige ding, dat is je ketel met warmtewisselaar. Daaronder staat een wasmachine gestippeld.
Ahaa dankjewel (voor niks zoomfoto's gemaakt! )
Mijn vader dacht ook al zoiets, waarschijnlijk zit daarnaast het ook ventilatiekanaal? Misschien kan mijn droger daarbij
Oh wacht ik heb nog helemaal geen droger van mezelf
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 10:24:58 #100
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61395274
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:18 schreef BaraCuda het volgende:
Moet dat af in 2,5 maand ?

ben benieuwd of ze dat gaan redden

Maar wel heel tof voor je
Nou moet je me niet ontmoedigen he
Maar dankjewel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')