Dankjulliewel allemaaal!

Vanmorgen een hele uitgebreide oplevering gekregen, heel netjes gedaan door Ymere! Leuk welkomspakketje gehad en nadat ik alle meuk naar binnen heb gesjouwd ben ik vast begonnen met schilderen. De muren die worden behangen ben ik maar gaan latexen zodat het behang beter hecht en er geen lelijke beton/stuc/beton banen zichtbaar zijn in het lichte behang. De woonkamer en mijn slaapkamer zijn iig gedaan. De muren die zogenaamd 'verfklaar' zijn zien er lang niet zo mooi uit dus die gaan we met glasvliesbehang bewerken en daarna verven!
Morgenochtend om 10 uur komt de vloer en morgenochtend ga ik ook de vloerbedekking bestellen bij de Kwantum, heb een mooie antraciet tapijtje gevonden die ik fijn vind

. Oh en ik denk dat ik toch dat witte tv meubel ga kopen, hij is eik best wel kek, veel bergruimte en mocht ik het wit zat zijn dan kan ik er altijd nog een ander kleurtje op gooien

.
Vandaag zelf was niet zo'n productieve dag omdat ik na half 1 pas echt aan de slag kon en na het eten niet naar het huisje terug ben gegaan. Morgen ga ik gewoon verder met verven en komt mijn pa het weekend behangen.
Er is ook een hoop werk rechtgetrokken sinds de kijkdag, de voordeur klemt niet meer, alle stukken die niet mooi waren op de vloer zijn geėgaliseerd en de lekkende knelkoppeling is ook goed aangedraaid.
Ik had een filmpje met rondleiding gemaakt met mijn telefoon maar mijn pc ondersteund geen 3gp files ofzo, gezeik

. Ik hoop dat ik 'm snel online kan zetten. Foto's heb ik niet want het enige verschil zijn de 3 witte muurtjes

.
Oh en mijn buurvrouw is een zombie man!

. De buurman een deur verderop, buurvrouw onder en buurvrouw schuin boven zijn daarentegen weer wel tof

.
Oh en ik heb geregeld dat ik t/m volgende week vrijdag verlof heb dus ik hoef niet te sjeesen zegmaar

.