quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:02 schreef Hanneke1983 het volgende:
Je kunt nu ieder moment de sleutel krijgen?
(week 11 is zowat voorbij)
Als je interesse toont moet je wel het hele topic door blijven lezen jaquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef Skaai het volgende:
Gisteren bericht gekregen van Ymere dat de oplevering met nog een aantal weken is uitgesteld, maar nu weten ze geen datum/week te noemen
.
De keukenblokken staan trouwens al wel, lekker saaie blokken maar dat pimp ik wel op. Leuk plakplastic erop gooien ofzo.
Van die laatste, van national geographic, die boom heb ik als muursticker!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:37 schreef Skaai het volgende:
Ik was vanmorgen bij de Nijhof en toen zag ik iets tofs! Glazen platen met magneetverf enzo, ook met whiteboard markers te bekladderen. Ik wil ze ook voor naast mijnintercom
en op de muur waar de chinese kast komt!
[ afbeelding ]
En ik denk toch dat ik dit behangetje op mijn slaapkamer wil:
[ afbeelding ]
Ooh en ik heb zo'n mooie gezien, van National Geographic! Hij is alleen 60 euro per rol en dat is zoveel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef Skaai het volgende:
Been there done that, ik verpruts de verhoudingen dusdanig waardoor er een pooltafel in mijn berging van 2m2 past!.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef Skaai het volgende:
Dizer![]()
En plaatje van de vloer gevonden:
[ afbeelding ]
Hoe ziet dat er uit?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:53 schreef Skaai het volgende:
Ik heb vanavond 3 rollen van dat National Geographic behang besteldbij mijn nieuwe buurvrouw!
. Ik heb er hard voor gespaard en hallo, het is nu mijn huisje dus ga ik het gewoon tof maken.
De buurvrouw? Idd Skaai pics van die buuvquote:
Hey skaai, hoe heet deze vloer ? ( merk / naam ? )quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef Skaai het volgende:
Dizer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:52 schreef Skaai het volgende:
Het is het merk Cleanfloor (komt bij Fetim vandaan) kleur kastanje van de serie Innovations.
Ik heb het besteld bij Deco Home Brandeis in Amsterdam, en kwam het vandaag tegen bij onze Almeerse Deco Home Heeman. Het is ook te bestellen bij Nijhof in Baarn. En vast ook bij elke andere speciale behangboerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je een linkje waar dat behang te krijgen is en wellicht nog meer foto's ervan? Is mooi
Wow Skaai, mooie vloertjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen als je niet uit Schubbekutteoirschot komt ben je welkom!quote:Op maandag 6 april 2009 19:52 schreef zbbrox het volgende:
TVP
Almere? *onderdrukt lachje*
Leuk appartementje! Wel een onhandig gevormd slaapkamertje. heb ik ook last van.
Housewarming meet?![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 @ 19:59 schreef Skaai het volgende:
Jaaaaa PeRi nog bedankt voor je kaartje btw,![]()
![]()
![]()
Ik weet het! Ik was er vanmiddag nog! Heb tuinmeubelen gekocht (4 stoelen + tafel) voor 23 euro.quote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef Skaai het volgende:
Kringloop is idd een goed idee, we hebben hier een kringloopwinkel met 3 megagrote verdiepingen. Ik ga morgen toch die kant op, zal eens naar binnen duiken. Bedankt voor de tip!
Oeh bijna 9 april!!!!quote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef Skaai het volgende:
Kringloop is idd een goed idee, we hebben hier een kringloopwinkel met 3 megagrote verdiepingen. Ik ga morgen toch die kant op, zal eens naar binnen duiken. Bedankt voor de tip!
Heb vanmiddag voor 4 euro de rol onwijs stoer behang op de kop getikt! Die verpakkingen van die rollen zijn bijvoorbeeld verkeerd gedrukt, verpakkingen zijn beschadigd oid. Nieuw kosten ze 30 euro. Een met tof houtmotief met hertjes en vogeltjes en plantjes en vlindertjes erop
, van hetzelfde merk als mijn bruinebladeren behang. Nou wordt zelfs mijn grote berging hip! Yeah
.
Oh online plaatje gevonden! Ik vind hem zo gezellig
Dit wordt 'm dus voor de berging!
[ afbeelding ]
En dan gewoon een kort overzicht, omdat ik zo blij ben met al mijn behang
Woonkamer krijgt dus bladeren
[ afbeelding ]
De slaapkamer krijgt een bosje van National Geographic
[ afbeelding ]
Ennn de gang wordt psychedelic bloemig!
[ afbeelding ]
Zo! Ben blij dat ik het behang heb, nu nog een tv meubel kiezen. Oh en vloerbedekking, dat ook nog!
Mijn ouders hebben (bijna) alles betaald. Dat was natuurlijk geweldig! Maar dat maakt het wel moeilijker om de boel nu weer te gaan restylen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:42 schreef Skaai het volgende:
Het is nooit te laat om te veranderen!![]()
Maar ik begrijp nu dus dat je in Almere woont, hoe lang en vooral waar?
.
.
Waar heb je die op de kop getikt?quote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef Skaai het volgende:
Heb vanmiddag voor 4 euro de rol onwijs stoer behang op de kop getikt! Die verpakkingen van die rollen zijn bijvoorbeeld verkeerd gedrukt, verpakkingen zijn beschadigd oid. Nieuw kosten ze 30 euro. Een met tof houtmotief met hertjes en vogeltjes en plantjes en vlindertjes erop
, van hetzelfde merk als mijn bruinebladeren behang. Nou wordt zelfs mijn grote berging hip! Yeah
.
Oh online plaatje gevonden! Ik vind hem zo gezellig
Dit wordt 'm dus voor de berging!
[ afbeelding ]
Ehmm na wat gegoogle kom ik zijn adres tegen op forums.marokko.nlquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:55 schreef P.F het volgende:
Adres bitte?
Ik heb een muur van 4 meter en die is saaai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |