Idd, die dingen kunt je zo volstoppen als je rug aankan, aan de doos zal het niet liggen.quote:Op zondag 16 november 2008 18:33 schreef Skaai het volgende:
Bananendozen ftw! Ideale verhuisdozen, ik heb er een stuk of 16 staan hier.
Zie ik het nu goed dat je 2 x 4 groepen achter een aardlek hebt, en 1 x 6 groepen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:14 schreef junkiexp het volgende:
Zo de stucadoor is geregeld, die komt over 2 weken.
Vandaag de nieuwe groepenkast opgehangen en deels aangesloten :
Zo was het :
[ afbeelding ]
En zo is het nu :
[ afbeelding ]
Dat flex gaat nog weg, en ga ik allemaal verwisselen voor stijve pijp.
Daarnaast moeten er nog 4 groepen worden aangsloten, 2 wcd's bijkomen, en de kookgroep moet nog worden aangesloten.
Maar dat gaan we pas doen als de keuken staat.
Nu weer verder met osb platen leggen, en nog wat kleine electra dingen.
hmm op 1x 25A is het moderne huis ( zonder elec ) koken al niet toerijkendquote:Op zondag 22 maart 2009 21:09 schreef junkiexp het volgende:
En ik heb 1 x 35 ampere, dus daar zou ik het voorlopig mee moeten redden.
Het is wel een 3 fasen kast, dus als ik ooit wil uitbreiden hoef ik alleen maar de bruggen weg te halen, en dan 2 extra fasen aan te sluiten.
De 3 fasen zijn al voorverdeeld over de 3 aardlekschakelaars.
We gaan het zien, kom er vanzelf achterquote:Op maandag 23 maart 2009 15:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm op 1x 25A is het moderne huis ( zonder elec ) koken al niet toerijkend![]()
ben benieuwd hoelang je het op 35A gaat redden met elec koken
Bedankt, www.installatietotaalmarkt.nl , binnen een paar dagen geleverd en lekker voordelig.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:46 schreef error_404 het volgende:
He te gek huis! Mooi uitzicht!
Waar heb je dat schakelmateriaal trouwens vandaan?
Ja ik weet het, maar het zijn erg hoge balken wat op de foto niet is te zien.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:15 schreef klusfoobje het volgende:
Leuk al die vorderingen![]()
Wat me wel verbaasde is die pijpen die je in de draagbalken hebt gelegd. Je hebt daar best een aantal stevige happen uit de bovenkant van de draagbalken genomen
Bedankt !quote:Op zondag 19 juli 2009 14:59 schreef Ml-etje het volgende:
Mooie vloer! Wat is het?
-edit- mooi loungeset!
Rotterdam? Ja dus..volgens OP
Dat is een goede zaak, het is ook bijna niet te onderscheiden van echt hout.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:31 schreef Ml-etje het volgende:
Had niet eens gezien dat het laminaat is (niet dat daar iets mis mee is), doe je goed!
Nice mag ook wel voor die prijs (niet extreem duur maar wel meer dan een goedkoop laminaatje).quote:Op zondag 19 juli 2009 16:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat is een goede zaak, het is ook bijna niet te onderscheiden van echt hout.
Je kan zelfs de houtstructuur voelen met je hand.
Ik heb jullie vloer gezien en die is ook erg mooi.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nice mag ook wel voor die prijs (niet extreem duur maar wel meer dan een goedkoop laminaatje).
Vond het onze al mooi maar het kan dus nog mooier (alleen hebben wij express zonder structuur voor de makkelijke schoonmaak nu).
Nice!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:55 schreef junkiexp het volgende:
We zijn de laatste tijd weer flink bezig geweest, dus hierbij weer een update.
Allereerst hebben we flink geïnvesteerd in het dakterras
Een loungeset :
[ afbeelding ]
Een bbq van Weber uiteraard :
[ afbeelding ]
En de voor en na foto’s uiteraard :
Voor :
[ afbeelding ]
Na :
[ afbeelding ]
Voor :
[ afbeelding ]
Na :
[ afbeelding ]
Ook gelijk een hardhouten tuinscherm geplaatst zodat we niet direct op het dakterras van de buren uitkijken :
[ afbeelding ]
Volgend jaar willen we het dakterras voorzien van hardhouten vlonderdelen, en de deur vervangen door een kunststof schuifpui.
Verder is in de woonkamer praktisch al het houtwerk afgelakt in hoogglans wit :
[ afbeelding ]
En hebben we de vloer gelegd in de woonkamer :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook het eerste schakelmateriaal ben ik aan het afmonteren :
[ afbeelding ]
Volgende week ga ik samen met mijn vader de hoge plinten monteren, samen met de afwerkplintjes rond de kozijnen.
Huh, wat heb ik nou weer beloofdquote:Op woensdag 9 september 2009 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Junkie als je klaar bent kon ik voor 3 euro (symbolisch) je huis kopen toch
En Brandquote:Op woensdag 9 september 2009 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice!En je drinkt Hertog Jan! Held!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |