quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:04 schreef LekkerApart het volgende:We hebben in ons huidige huis ook middelhoge vloerbedekking op de slaapkamer waar de katten 's nachts ook zijn. Stofzuigen met onze oude stofzuiger was een hel, echt een langdurige rotklus. Stofzuiger overleed en er kwam een Dyson Animal en ik ben helemaal om

Wat een geweldig apparaat, de haren van onze halflangharige katten vliegen uit de vloerbedekking en het ziet er na het stofzuigen uit alsof het pas gelegd is!
Duur geval, maar zeker zijn centen waard!
Helaas ben ik niet in de positie om een Dyson aan te schaffen, ik doe het met een gratis Bestron cycloonstofzuiger die zichzelf nu al heeft bewezen!

. Ik vind 100 euro het maximum wat ik aan een stofzuiger wil uitgeven, dus meneer Dyson krijgt mij never nooit als klant

.
En dankjewel Anne

.
Paps heeft gisteren de jaloezie in mijn kamer opgehangen, het is nu echt een slaapkamertje

. De tweede laag verf heeft heeel mooi uitgepakt in de woonkamer, vanmiddag neem ik de gang te grazen. Oh en het behang is daar ook al af, we hadden die derde rol dus wel nodig i.v.m maar liefst 8 cm te kort

. De vloer is gisteren helaas niet gelegd, die vriend had gedoe en problemen met zijn werk waardoor gisteren onmogelijk was. Hij komt vanavond wel, alleen dan krijgt ie de huissleutel (of mijn moeder, even afwegen die keuze

) omdat ik zelf op tijd naar bed moet (morgen weer kwart over 3 op

). Oh en mijn chinese meubels zijn bezorgd, zo gaaf

.

! Ik neem vanmiddag weer even het fototoestel mee

.