quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:18 schreef Skaai het volgende:
Ohja had ik al gezegd dat Jip en ik er een huisgenootje bij krijgen?! Zondag haal ik Otis op, katertje die met BadAssBitchSmut mee terug naar Nederland verhuisd vanaf Curacao!
Dag behang![]()
foei in Skaai d;r topic, Outjequote:
Ik raakte helemaal in paniek, zag niet dat MissHobje hier ook poste. Helemaal mijn foto's afspeuren naar hobbels in mijn behangquote:
Kun je eindelijk mijn slaapkamer bewonderenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik raakte helemaal in paniek, zag niet dat MissHobje hier ook poste. Helemaal mijn foto's afspeuren naar hobbels in mijn behang![]()
.
Hobjedankjewel
. Dat behang is van Voca van de serie Silhouets, besteld in Amsterdam maar je kan het volgens mij bij elke interieur/behangzaak bestellen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik raakte helemaal in paniek, zag niet dat MissHobje hier ook poste. Helemaal mijn foto's afspeuren naar hobbels in mijn behang![]()
.
Hobjedankjewel
. Dat behang is van Voca van de serie Silhouets, besteld in Amsterdam maar je kan het volgens mij bij elke interieur/behangzaak bestellen.
Daar heb ik er twee van! Match made in heaven!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Skaai het volgende:
Vanmiddag heb ik bij de Ikea een roltafeltje voor in de keuken gekocht!
[ afbeelding ]
foutje met het aansluiten?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef Skaai het volgende:
Oh en het kookstel is overleden. Moet op zoek gaan naar een nieuwe of een fijne tweede hands elektrisch kookstel met oven.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Skaai het volgende:
Het schiet al oohoop! Alleen werkt het kookstel niet. Dus onze oude rot in het vak (kennen jullie hem nog-nog-og..) Kenny komt me redden! Hij wisselt vast wat polen om e.d, zal wel los lopen.
Nope dat is allemaal goed gegaan, Kenny is electricien dus die wist gelukkig hoe dat ding in elkaar zat. Stekker e.d was nog goed maar waarschijnlijk zijn de verwarmingselementen stuk. Dat ding heeft dan ook wel bijna een half jaar stilgestaan en is binnen een jaar 3 keer heen en weer gesjouwd. Nouja shit happens, gelukkig was het ding niet duur en heeft ie zijn 50 euro makkelijk opgebracht.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Skaai het volgende:
Tenkjoeeee
Afgelopen zondag was er een verhuismiddagje geplanned, maar door wat miscommunicatie, misrekening en ehm nouja een hoop gemis is dat niet doorgegaan.
Als alles goed gaat komt mijn zwager nu maandagavond (met bus van zijn werk) en helpt de buurjongen mee om de koelkast, wasmachine en het kookstel naar binnen te brengen! Als de zwaarste dingen over zijn is het ergste al gedaan. Oh en condensdroger is overigens ook besteld!
Vanmiddag heb ik bij de Ikea een roltafeltje voor in de keuken gekocht!
[ afbeelding ]
Ik ga nu voor een klein weekend naar Limburg toe (motorclubfeestje, zaterdagavond Wild Wild West thema!) en zondag kom ik thuis met een nieuw huisgenootje!
Met een beetje goede wil ben ik dinsdag over, en anders het weekend van 1/2 mei!
Die komen er zodra de gordijnen hangen e.d. En het opgeruimd isquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:36 schreef Lotjeb het volgende:
Steeds als ik zie dat er een nieuwe reactie is hoop ik op foto's van een ingericht huis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |