abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64406951
Hier verder.
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:48 schreef Meki het volgende:

[..]

een deur vergelijken met een appel
maar waarom discussier ik met jou nog. jij zal nooit inzien en jij zal nooit een open hart hebben voor de vrede. alleen israel telt voor jou vrede en mensen tellen niet
Ach, dus de ene massamoord is de ander niet. Zolang ze maar gepleegd worden door je medebroeders is het goed he?

En hoe durf je het over vrede te hebben, terwijl je roept dat je hoopt op veel doden en de zelfmoordaanslagen door Palestijnen bagataliseert.

Daarnaast heb ik weinig met Israel, en nog minder met de Palestijnen.

-----------------------------------------------------------
zaterdag 27 december 2008 @ 16:59 (#149)

En nou hopen dat er precies zoveel mensen omkomen in israel..
-----------------------------------------------------------
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_64406972
Tvp
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_64406998
Reken maar dat Israel het dit keer grondig gaat aanpakken. Het einde van Hamas is in zich denk ik.

ISRAEL
pi_64406999
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Ze hebben een vloek op zich gehad en kan ze begrijpen want ze duivelsachtige vloek op zich gehad. want geen enkele goed mens / land voert genocides en massamoorden uit.
Ik wil u er even aan herinneren, dat veruit de meeste dode slachtoffers onder moslims, veroorzaakt zijn door moslims zelf en niet door christenen, joden of wie dan ook.

Israël
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:58:31 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_64407008
Dit is toch geen nieuws meer
Groot hek omheen bouwen en laat ze elkaar maar lekker afmaken daarzo
Ik ben inmiddels overleden
pi_64407046
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:58 schreef Halcon het volgende:
Reken maar dat Israel het dit keer grondig gaat aanpakken. Het einde van Hamas is in zich denk ik.

ISRAEL
Als die klote Eu er maar niet mee gaat bemoeien
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:00:13 #7
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64407060
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:58 schreef more het volgende:

[..]

Ik wil u er even aan herinneren, dat veruit de meeste dode slachtoffers onder moslims, veroorzaakt zijn door moslims zelf en niet door christenen, joden of wie dan ook.
Tof, betekent dit nu dat ik een moslim gewoon mag neer steken?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 december 2008 @ 19:01:06 #8
862 Arcee
Look closer
pi_64407080
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:48 schreef Meki het volgende:
jij zal nooit inzien en jij zal nooit een open hart hebben voor de vrede. alleen israel telt voor jou vrede en mensen tellen niet
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef Meki het volgende:
Hamas moet zeker 10 keer Israel harder aanvallen !!!!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_64407084
dan toch nog een echte oorlog dit jaar
You dream it, I live it.
pi_64407091
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:58 schreef Enchanter het volgende:
Dit is toch geen nieuws meer
Groot hek omheen bouwen en laat ze elkaar maar lekker afmaken daarzo
Dat is precies wat Israel heeft gedaan .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_64407095
Kan een mod (Triggershot?) trouwens de TT even aanpassen? Ik wilde 'deel 2' typen, maar de 2 pastte er blijkbaar niet meer op.
A murky, forgotten land.
pi_64407104
quote:
Ja, vast. Net zo grondig als Hezbollah zeker? Israël heeft Fatah niet grondig beëindigd, heeft Hezbollah niet grondig beëindigd, heeft Saddam Hoesseins kernwapenprogramma niet grondig beëindigd, en gaat nu ook niet Hamas grondig beëindigen.
pi_64407113
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:01 schreef Arcee het volgende:

[..]

[..]

Meki weer owned
pi_64407115
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:59 schreef Slappy het volgende:

[..]

Die hoerige naieve kut-EU moet zich afzijdig houden. De enige partij die zich er mee moet bemoeien is eventueel de VS, maar dan vooral om Israel te voorzien van extra munitie om het probleem deze keer definitief op te lossen.
pi_64407117
Ik zal niet in discussie gaan met mensen die doden toejuichen en lijken verheerlijken en massamoorden en genocides verheerlijken.

Jullie zullen snel jullie harten moeten zuiveren om tot een rechtvaardige besluit te komen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64407133
quote:

[..]

Nee stel je voor, die gaan richtlijnen verzinnen onder welke omstandigheden er geschoten mag worden.
pi_64407138
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:01 schreef Slappy het volgende:

[..]

Meki weer owned
Zoals altijd. Prutsertje die Meki.
pi_64407146
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:02 schreef Meki het volgende:
Ik zal niet in discussie gaan met mensen die doden toejuichen en lijken verheerlijken en massamoorden en genocides verheerlijken.

Jullie zullen snel jullie harten moeten zuiveren om tot een rechtvaardige besluit te komen.
Je juicht toch zelf doden aan israelische zijde toe?
pi_64407165
quote:

Haat tegen Israel mag wel maar niet tegen palastijnen he En dan ook nog ww2 bij halen
pi_64407170
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je juicht toch zelf doden aan israelische zijde toe?
Jullie doen het precies hetzelfde.
Alleen doe ik dat nadat Israel een genocide is begaan.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64407198
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:03 schreef Slappy het volgende:

[..]

Haat tegen Israel mag wel maar niet tegen palastijnen he En dan ook nog ww2 bij halen
Neem dat jankerdje toch niet zo serieus.
pi_64407211
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Jullie doen het precies hetzelfde.
Alleen doe ik dat nadat Israel een genocide is begaan.
De Genocide
pi_64407234
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Neem dat jankerdje toch niet zo serieus.
pi_64407242
quote:

Luister knuppel, je loopt zelf in je eigen posts geweld te verheerlijken en te hopen op hevige aanvallen en honderden doden (over massamoord gesproken), dus lul niet zo hypocriet. Stom varken (varken ja).

A murky, forgotten land.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 december 2008 @ 19:06:15 #25
862 Arcee
Look closer
pi_64407247
quote:
Ik zal niet in discussie gaan met mensen die doden toejuichen
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef Meki het volgende:
Hamas moet zeker 10 keer Israel harder aanvallen !!!!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_64407312
Mijn broer woont dicht bij de gazastrook en de laatste paar weken zijn er werkelijk 100den kleine raketten van de palestijnen bij hun in de buurt neergekomen. raketten die toch groot genoeg zijn om je huis om zeep te helpen...

Israel heeft 48u gegeven om de aanvallen te stoppen maar desondanks zijn er evenveel raketten gevallen als de dagen daarvoor. Nogal logisch dat ze dan nu iets terug gaan doen...
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:09:00 #27
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_64407321
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:06 schreef Arcee het volgende:

[..]

[..]

Meki , wat ben je toch dom
Ik ben inmiddels overleden
pi_64407376
===

[ Bericht 83% gewijzigd door paddy op 27-12-2008 22:12:39 ]
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:13:06 #29
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64407437
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:08 schreef Virus3000 het volgende:
Mijn broer woont dicht bij de gazastrook en de laatste paar weken zijn er werkelijk 100den kleine raketten van de palestijnen bij hun in de buurt neergekomen. raketten die toch groot genoeg zijn om je huis om zeep te helpen...

Israel heeft 48u gegeven om de aanvallen te stoppen maar desondanks zijn er evenveel raketten gevallen als de dagen daarvoor. Nogal logisch dat ze dan nu iets terug gaan doen...
Arme broer helemaal vrijwillig naar Israël en dan gebombardeerd worden door een onderdrukt volk.
Radio Soulwax!
pi_64407473
quote:

ISRAEL
hoe dom kun je zijn.. als er een ras is die doorgaat tot het bittere einde dan zijn het die gekke arabieren.
als die gasten al niet bang zijn om zelfmoordaanslagen te plegen, dan weet je dat die gasten hardcore dood en verderf gaan zaaien.. waarop Israel weer gaat reageren.. met andere woorden, het wordt een shithole daarzo met veel bloed..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_64407479
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
Kan een mod (Triggershot?) trouwens de TT even aanpassen? Ik wilde 'deel 2' typen, maar de 2 pastte er blijkbaar niet meer op.
Tot uw dienst.
pi_64407496
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tot uw dienst.
A murky, forgotten land.
pi_64407507
quote:
UPDATE. Vele doden bij Israëlische luchtaanvallen op Gaza
(Novum/AP) - (Update: Meer doden en gewonden; raketten Hamas; commentaar Barak)

Bij talrijke luchtaanvallen in Gaza zijn zaterdag door Israël meer dan tweehonderd mensen gedood. Dat hebben hulpverleners gezegd.

Er vielen bijna vierhonderd gewonden, waardoor het waarschijnlijk is dat er nog veel meer dodelijke slachtoffers zullen vallen. De aanvallen begonnen kort voor het middaguur en leidden overal in Gaza tot grote paniek. Sommige Israëlische raketten sloegen in in dichtbevolkte woongebieden. Hamas zwoer wraak te zullen nemen, met hernieuwde beschietingen van Israëlisch grondgebied en zelfmoordaanslagen. Israël riep bewoners van de streek aan de grens met Gaza op een veilig heenkomen te zoeken.

Volgens Palestijnse berichten zijn alle veiligheidscomplexen van Hamas vernietigd. Die bevinden zich vaak in woonwijken. Op het radiostation van het Israëlische leger werd gezegd dat er zeker veertig doelen waren geraakt, al gaf het leger geen verdere details. Onder de doden bevindt zich de politiechef van Gaza, Tawfik Jaber.

Ziekenhuizen in Gaza-Stad konden de aantallen gewonden niet of nauwelijks aan. "We behandelen mensen op de vloer, in de gang. We hebben geen ruimte over. We weten niet wie hier allemaal zijn en welke patiënt het dringendst behandeling nodig heeft", zei een arts in ziekenhuis Shifa.

Nooit eerder voerde Israël zo veel luchtaanvallen tegelijkertijd uit op Gaza. Vorige week liep een staakt-het-vuren af dat Israël met Hamas had gesloten en vanaf dat moment werd de Israëlische grensstreek opnieuw beschoten. Israël dreigde de afgelopen dagen al met harde strafmaatregelen tegen Hamas.

De Israëlische minister van defensie, Ehud Barak, zei zaterdag dat 'de operatie net zo lang duurt als nodig is'. "Er is een tijd van kalmte en er is een tijd van vechten. En dit is een tijd om te vechten", zei de minister. Onduidelijk was of Israël ook een grondoffensief zal uitvoeren.

Bij een raketaanval door Hamas op het zuiden van Israël werd een inwoner van Netivot gedood en raakten vier mensen gewond. Ook Kiryat Gat werd getroffen door raketten uit Gaza. Hamas vuurde zaterdag minimaal vijftig raketten af op Israëlisch grondgebied.

Minister Barak zei dat de komende periode 'niet gemakkelijk zal zijn en niet van korte duur voor de mensen in het zuiden'.

Op de Westelijke Jordaanoever, die bestuurd wordt door de Fatah-partij van president Mahmoud Abbas, die persoonlijk opriep tot terughoudendheid, werd hevig geprotesteerd tegen de Israëlische luchtaanvallen, net als op veel andere plaatsen in de Arabische wereld. In Jordanië werd door honderden mensen betoogd bij een gebouw van de Verenigde Naties in hoofdstad Amman. In het Libanese Beiroet gingen tientallen jongeren de straat op, van wie enkelen banden in brand staken. In een kamp in Syrië zwoeren tientallen Palestijnen de strijd tegen Israël voort te zullen zetten.

Egypte stelde de grens met Gaza open om ambulances toe te laten en gewonden op te vangen. Ook werd in Caïro de Israëlische ambassadeur op het matje geroepen.

De Europese Unie veroordeelde bij monde van voorzitter Frankrijk 'disproportioneel geweld' aan zowel Palestijnse als Israëlische zijde. In een verklaring eist de EU de 'heropening van alle controleposten en de onmiddelijke hervatting van de leveringen van brandstof en humanitaire hulp'. Volgens de verklaring is er 'geen militaire oplossing in Gaza' mogelijk en is een permanente wapenstilstand de enige oplossing.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)nvallen_op_Gaza.html

Wat denkt die kut-EU wel niet? Een permanente wapenstilstand. Been there, done that. Heeft geen nut. Het is nu een kwestie van de ene partij die de andere partij tot op het bot gaat killen.
pi_64407514
==

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 27-12-2008 22:13:37 ]
A murky, forgotten land.
pi_64407545
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:14 schreef trifko het volgende:

[..]

hoe dom kun je zijn.. als er een ras is die doorgaat tot het bittere einde dan zijn het die gekke arabieren.
als die gasten al niet bang zijn om zelfmoordaanslagen te plegen, dan weet je dat die gasten hardcore dood en verderf gaan zaaien.. waarop Israel weer gaat reageren.. met andere woorden, het wordt een shithole daarzo met veel bloed..
Daarom moet de zaak nu definitief worden afgehandeld. Het doel heiligt de middelen in dit geval en wat collateral damage onvermijdbaar.
pi_64407555
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:58 schreef more het volgende:

[..]

Israël
Ik wil u er even aan herinneren dat er geen moslimland is geweest de afgelopen eeuw die niet door een westers macht is bezet.
pi_64407568
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik wil u er even aan herinneren dat er geen moslimland is geweest de afgelopen eeuw die niet door een westers macht is bezet.
Turkije?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64407597
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daarom moet de zaak nu definitief worden afgehandeld. Het doel heiligt de middelen in dit geval en wat collateral damage onvermijdbaar.
dan zou je elke Palestijn moeten uitroeien.. want elke dode Palestijn heeft weer een kind of familielid die vendetta gaat nemen.. als je de huidige Hamas uitroeit staat er een reserve Hamas al klaar.
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_64407604
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Turkije?
Mondros
pi_64407606
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Turkije?
Ook.
pi_64407612
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nederland is afgelopen eeuw ook door een Westerse macht bezet. So?
pi_64407645
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef trifko het volgende:

[..]

dan zou je elke Palestijn moeten uitroeien.. want elke dode Palestijn heeft weer een kind of familielid die vendetta gaat nemen.. als je de huidige Hamas uitroeit staat er een reserve Hamas al klaar.
Als jij het zegt.... Ik vertrouw op Israel dat men de juiste oplossing kiest en hoop dat de EU zich afzijdig houdt. Niemand zit te wachten op inmenging van de EU.
pi_64407658
Topictitel iets korter verwoord, zodat het ook in de index helemaal leesbaar is.
pi_64407665
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nederland is afgelopen eeuw ook door een Westerse macht bezet. So?
Wat heeft de moslimwereld daar mee te maken?
pi_64407716
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat heeft de moslimwereld daar mee te maken?
Wat heeft jouw opmerking met dit topic te maken? Alsof het daar om gaat...
pi_64407762
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als jij het zegt.... Ik vertrouw op Israel dat men de juiste oplossing kiest en hoop dat de EU zich afzijdig houdt. Niemand zit te wachten op inmenging van de EU.
als Israel het probleem hardhandig wil aanpakken, dan zouden ze alle Arabieren/Palestijnen moeten deporteren naar een Arabische buurland, maar dat lijkt me wel moeilijk omdat geen enkele Palestijn vrijwillig het land zal verlaten..
pi_64407776
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat heeft jouw opmerking met dit topic te maken? Alsof het daar om gaat...
Sektarische geweld is een strategie, verdeel en overheers zegt je vast wel wat.
pi_64407891
quote:

ISRAEL
Hamas zal nooit ten einde komen. Israel kan ze zeker zo goed als vernietigen maar de ideologie zal er alleen maar bij groeien onder vooral jonge Palestijnen. Voor hen is het heel duidelijk wie de vijand is en wat de enige optie is. Als je dan de demografie erbij pakt creeer je voor de langere termijn een nogal moeilijke situatie want je of wilt of niet, het zijn je buren.
X
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:29:18 #49
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64407930
Ik ben eigenlijk benieuwd in hoeverre Hamas nog in staat is tot vergelding. Zelfmoordaanslagen zien we bijna nooit meer, en die raketaanvallen doden meer van hun eigen volk dan van de Israeli's.

Het wordt denk ik leuker als wat andere Arabische landen zich er ook in mengen.
pi_64407934
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef Alulu het volgende:

[..]

Hamas zal nooit ten einde komen. Israel kan ze zeker zo goed als vernietigen maar de ideologie zal er alleen maar bij groeien onder vooral jonge Palestijnen. Voor hen is het heel duidelijk wie de vijand is en wat de enige optie is. Als je dan de demografie erbij pakt creeer je voor de langere termijn een nogal moeilijke situatie want je of wilt of niet, het zijn je buren.
Dat dus. Achter Hamas zit de Broederschap van Egypte. Men gaat er vanuit dat de broederschap sterker is dan Al-Qaida.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:30:02 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64407954
quote:

[..]

ja idd, nog zoiets. een jaar lang 3000 raketten dulden en dan gaan piepen als israel iets constructiefs terug doet. en die landen die nu kritiek hebben op israel, zoals frankrijk, doneren samen met de hypocriete eu, miljarden aan de palestijnen. en maar janken over de steun van amerika.

gekke mensen op dees aard. dat hamas met de grond gelijk gemaakt wordt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64408020
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:29 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd in hoeverre Hamas nog in staat is tot vergelding. Zelfmoordaanslagen zien we bijna nooit meer, en die raketaanvallen doden meer van hun eigen volk dan van de Israeli's.

Hamas is echt heel zwak, zwakker dan ooit. De raketten waren meer om de achterban tevreden te houden en indruk wekken dat er macht is daar waar er eigenlijk helemaal geen macht is, een wanhoopsdaad. De Hamas heeft al maanden geen ambtenaren meer kunnen betalen en krimpt in wapens.

Wat de Arabische landen betreft : Egypte kan en zal een veto uitbrengen in de Arabische unie voor een oorlog omdat zij goede banden heeft met Israel ( lees : Mubarak ). Maar als Syrie er in betrokken raakt zal Libanon en Iran er ook in getrokken worden.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:34:35 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64408097
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hamas is echt heel zwak, zwakker dan ooit. De raketten waren meer om de achterban tevreden te houden en indruk wekken dat er macht is daar waar er eigenlijk helemaal geen macht is, een wanhoopsdaad. De Hamas heeft al maanden geen ambtenaren meer kunnen betalen en krimpt in wapens.

Wat de Arabische landen betreft : Egypte kan en zal een veto uitbrengen in de Arabische unie voor een oorlog omdat zij goede banden heeft met Israel ( lees : Mubarak ). Maar als Syrie er in betrokken raakt zal Libanon en Iran er ook in getrokken worden.
bring it on. de puist moet toch ooit knappen.
pi_64408115
je moet wel respect hebben voor zo een klein landje als Israel omringd door allerlei veel grotere Arabische landen en toch nog tof doen.
pi_64408122
quote:

Ik denk dat Israel het laatste niet erg zal vinden.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:36:43 #56
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_64408164
Ik hoop dat de joden keihard worden getroffen door een aanslag, lekker veel doden om ern hard van te lachen
Schijt aan iedereen
pi_64408167
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Puistjes uitknijpen
quote:
Knijp puistjes nooit uit met je vingers, door bacteriën die op je vingers zitten heb je kans op meer infecties en je nagels kunnen de huid beschadigen waardoor de huid meer tijd nodig heeft om te herstellen. Was je handen eerst en gebruik eventueel een desinfecterende crème. Gebruik 2 wattenstaafjes om het puistje uit te knijpen. Dep daarna met een tissue met eventueel wat desinfecterende lotion. Een puistje is pas goed uitgeknepen als er een beetje bloed uitkomt.
Geweld is meer bacteriën vrij maken.
pi_64408170
quote:

dat komt door die wapenstilstand, reken maar dat die aanslagen nu een booming gaan maken..
ik denk dat veel Arabische landen de Palestijnen in de steek zullen laten, omdat ze olie hebben en alleen maar te verliezen hebben..
pi_64408183
quote:

[..]

Meld je aan.
pi_64408195
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:35 schreef trifko het volgende:
je moet wel respect hebben voor zo een klein landje als Israel omringd door allerlei veel grotere Arabische landen en toch nog tof doen.
Wat doen de omringende Arabische landen dan precies?
pi_64408235
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat doen de omringende Arabische landen dan precies?
niets ze schijten in hun broek met uitzondering van die loco ahmedinejad
pi_64408274
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef trifko het volgende:

[..]

Dat laatste is meer onwetendheid.
pi_64408284
quote:

[..]

Als de VS is te penetreren met aanslagen is Israël waar er 1 miljoen Arabieren wonen simpeler hoor, de meeste landen hebben het gewoon genoeg aan eigen problemen.
pi_64408290
quote:

[..]

Zal niet gebeuren hoor. Al die landen hebben eigen problemen en Iran helemaal qua economie etc.
De demografische statistieken spreken voor zich, over 40 jaar staan de zaken er beter voor voor zowel de Palestijnen, Israelische Arabieren als omringende landen Die Israelies zijn net Europeanen, 1 a 2 kinderen en wel klagen dat het gevaar dreigt om 'overgenomen' te worden. Orthodoxen als uitzondering natuurlijk.
X
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:40:31 #65
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_64408296
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:36 schreef trifko het volgende:

[..]

dat komt door die wapenstilstand, reken maar dat die aanslagen nu een booming gaan maken..
pi_64408311
quote:

[..]

Ahmedinejad heeft geen macht.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:41:48 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64408334
- edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2008 19:46:30 (Nergens voor nodig) ]
pi_64408351
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef Alulu het volgende:

[..]

Zal niet gebeuren hoor. Al die landen hebben eigen problemen en Iran helemaal qua economie etc.
De demografische statistieken spreken voor zich, over 40 jaar staan de zaken er beter voor voor zowel de Palestijnen, Israelische Arabieren als omringende landen Die Israelies zijn net Europeanen, 1 a 2 kinderen en wel klagen dat het gevaar dreigt om 'overgenomen' te worden. Orthodoxen als uitzondering natuurlijk.
Als over 40 jaar Palestina nog bestaat.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:42:43 #69
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_64408362
nou lekker stoer, om een heel leger af te sturen op een groepje hezbollah strijders (2 jaar terug) en de strijd niet winnen maar wel bommetjes droppen op de bevolking en meteen de hazenpad te nemen. Het is maar dat de arabische strijders niet beschikken van straaljager, tanks etc. dan zouden de joden weggevaagd worden.
Schijt aan iedereen
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:42:50 #70
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64408368
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ok, het was ook pure speculatie van mijn kant. Ik had inderdaad begrepen dat Egypte pissig was op Hamas vanwege hun houding. Realistisch gezien zie ik Iran en Syrie zich er ook niet mee bemoeien. Hezbollah misschien wel, maar niet erger dan 2 jaar geleden.

Ik ben wel benieuwd of Israel opvolgt met een grond-offensief om Hamas uit het zadel te werpen. Echter zullen ze niet verdwijnen zoals je zelf al aangaf. Ze mogen dan zwak zijn, kanonnenvoer en sympathisanten wereldwijd genoeg. Het onbreekt ze nu even aan goed leiderschap, bondgenoten en materiaal, maar dat kan vrij rap veranderen.

En ik blijf het zo stom vinden van Hamas dat ze de beer zijn blijven porren. Ik houd me er maar oppervlakkig mee bezig, maar mijn indruk was dat Israel eindelijk echt aan het proberen was hun kolonisten terug te fluiten, ze leken wat vriendelijker te doen, en dan geef je ze toch weer een excuus door met van die flut-raketjes te gaan gooien. Hun reactie nu is zeker buiten proportie, maar hij ik had niet anders verwacht.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:43:19 #71
45511 TimmyAsd
pi_64408386
- edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2008 19:47:29 (Reactie op verwijderde post) ]
pi_64408399
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:00 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Tof, betekent dit nu dat ik een moslim gewoon mag neer steken?

Wat een rare redenatie.
pi_64408401
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:43 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

nou nou zeg wat een taal
Leuke ondertitel zeg.
pi_64408418
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:43 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

nou nou zeg wat een taal

laat me raden.. je bent voor Feyenoord..
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:44:43 #75
45511 TimmyAsd
pi_64408435
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Leuke ondertitel zeg.
Erg he, een andere mening
pi_64408440
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:44 schreef trifko het volgende:

[..]

Nee, gewoon gefrustreerd waarschijnlijk.
pi_64408457
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:44 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Erg he, een andere mening
Verkapte Jodenhaat is een ernstige zaak. We hebben jaren geleden gezien wat er van kan komen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:45:25 #78
45511 TimmyAsd
pi_64408459
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:44 schreef trifko het volgende:

[..]

Je bent niet al te goed in raden dus..

Ik kan voetbal en politiek prima gescheiden houden
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:45:53 #79
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64408477
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:36 schreef trifko het volgende:

[..]

ik denk dat veel Arabische landen de Palestijnen in de steek zullen laten, omdat ze olie hebben en alleen maar te verliezen hebben..
Ook voor dit half jaar waren er nauwelijks nog noemenswaardige aanslagen. Volgens mij is Israel goed geworden in het bewaken van hun grenzen en terreurbestrijding.

Toch zal de Arabische wereld geen vrienden worden met Israel hoor, de Palestijnse kwestie is niet de enige oorzaak van de wrijving tussen de Joden en Moslims.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:46:05 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64408484
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:42 schreef Wheelgunner het volgende:

Hun reactie nu is zeker buiten proportie, maar hij ik had niet anders verwacht.
buiten proporties? ze hebben een jaar lang aangezien hoe 3000+ raketten op hen afgevuurd werden. vind ik getuigen van geduld.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:46:09 #81
45511 TimmyAsd
pi_64408488
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Verkapte Jodenhaat is een ernstige zaak. We hebben jaren geleden gezien wat er van kan komen.
Alleen heet ik geen adolf En niets verkapt hoor
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:46:09 #82
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64408489
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:42 schreef Deadre het volgende:
Het is maar dat de arabische strijders niet beschikken van straaljager, tanks etc. dan zouden de joden weggevaagd worden.
Het is de Arabische strijders die hierover wel beschikten, anders nog nooit gelukt om Israel weg te vagen.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_64408503
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:42 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ok, het was ook pure speculatie van mijn kant. Ik had inderdaad begrepen dat Egypte pissig was op Hamas vanwege hun houding. Realistisch gezien zie ik Iran en Syrie zich er ook niet mee bemoeien. Hezbollah misschien wel, maar niet erger dan 2 jaar geleden.

Ik ben wel benieuwd of Israel opvolgt met een grond-offensief om Hamas uit het zadel te werpen. Echter zullen ze niet verdwijnen zoals je zelf al aangaf. Ze mogen dan zwak zijn, kanonnenvoer en sympathisanten wereldwijd genoeg. Het onbreekt ze nu even aan goed leiderschap, bondgenoten en materiaal, maar dat kan vrij rap veranderen.

En ik blijf het zo stom vinden van Hamas dat ze de beer zijn blijven porren. Ik houd me er maar oppervlakkig mee bezig, maar mijn indruk was dat Israel eindelijk echt aan het proberen was hun kolonisten terug te fluiten, ze leken wat vriendelijker te doen, en dan geef je ze toch weer een excuus door met van die flut-raketjes te gaan gooien. Hun reactie nu is zeker buiten proportie, maar hij ik had niet anders verwacht.
Het is inderdaad echt een mengelmoes en voornamelijk herhalingen wat het midden oosten afgelopen 3 tot 4 decennia hebben beleefd. Er is alleen één ding veranderd, Hamas werd gezien als een mogelijke gesprekspartner omdat Arafat en Fatah te terroristisch was en streefde naar de vernietiging van Israel. Nu is het precies tegenovergestelde. Nu is Hamas de destroyer van Israel en is Fatah een gesprekspartner voor vrede.

Als je het mij vraagt zie ik er een typische verdeel en overheers aanpak er in.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2008 19:47:10 ]
pi_64408513
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:42 schreef Deadre het volgende:
nou lekker stoer, om een heel leger af te sturen op een groepje hezbollah strijders (2 jaar terug) en de strijd niet winnen maar wel bommetjes droppen op de bevolking en meteen de hazenpad te nemen. Het is maar dat de arabische strijders niet beschikken van straaljager, tanks etc. dan zouden de joden weggevaagd worden.
omdat die arabieren zo lui zijn, de arabische landen die rijk zijn, zijn dat geworden door olie en niet omdat ze zo hard gewerkt hebben.. terwijl israel zijn defensie technologie verder ontwikkelt, zitten die arabieren nog steeds met stenen te gooien of wapens van anderen te kopen in ruil voor olie.
pi_64408520
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:46 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Gewoon openlijk dus, net zoals in de goede oude tijd.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:47:27 #86
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64408527
quote:

[..]

Alleen heet ik geen adolf
Nee, die durfde tenminste nog dienst te nemen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:47:27 #87
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64408528
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dan ben je eerder Anti-Palestina denk ik, die zullen voor elke aanslag 100 keer meer lijden dan de Israeli's die het doelwit waren. Als ze het bont genoeg maken veegt Israel ze van de kaart, die jongens maken geen grappen als het op zelfverdediging aankomt.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:47:42 #88
45511 TimmyAsd
pi_64408536
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

buiten proporties? ze hebben een jaar lang aangezien hoe 3000+ raketten op hen afgevuurd werden. vind ik getuigen van geduld.
Want ze hebben een jaar lang niets van zich laten horenwil je zeggen?
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:47:46 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64408539
quote:

[..]

jij bent dan ook crapuul van de bovenste plank.
pi_64408555
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

oh, we moeten een moslimholocaust mee maken voor we verkapte moslimhaat gaan verwerpen?
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:48:22 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64408558
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:47 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Want ze hebben een jaar lang niets van zich laten horenwil je zeggen?
ze hebben het gelaten over zich heen laten gaan.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:48:32 #92
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64408564
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Daar heb je ook wel gelijk in, maar als we nu even puur naar slachtoffers kijken.
pi_64408572
Waarschuwing aan iedereen om te matigen. Geen persoonlijke bashes. Graag on-topic verder.
pi_64408573
quote:

goh, zou die zo omstreden muur van Israel misschien dan toch effect hebben.....

en dan maar zeggen dat die muur zo onmenselijk is...
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:48:45 #95
45511 TimmyAsd
pi_64408576
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:47 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Nee, die durfde tenminste nog dienst te nemen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:48:54 #96
3542 Gia
User under construction
pi_64408585
Twee vechten, twee schuld. Ze vechten het maar mooi samen uit, wmb.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:49:16 #97
45511 TimmyAsd
pi_64408599
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij bent dan ook crapuul van de bovenste plank.
Inhoudelijk niets meer te zeggen?
pi_64408601
Israel Vows to Expand Gaza Airstrikes as Death Toll Passes 200
quote:
GAZA CITY, Gaza Strip —

Israeli warplanes retaliating for rocket fire from the Gaza Strip pounded dozens of security compounds across the Hamas-ruled territory in unprecedented waves of airstrikes Saturday, killing at least 205 people and wounding 400 others in the single bloodiest day of fighting in decades.

Most of those killed were security men, but civilians were also among the dead. Hamas said all of its security installations were hit and responded with several medium-range Grad rockets at Israel, reaching deeper than in the past. One Israeli was killed and at least four people were wounded in the rocket attacks. With so many wounded, the Palestinian death toll was likely to rise.

The air offensive followed weeks of intense Palestinian rocket and mortar fire on southern Israel, and Israeli leaders had issued increasingly tough warnings in recent days that they would not tolerate continued attacks.

Click here for photos (WARNING: Graphic)

Defense Minister Ehud Barak said Israel would expand the operation if necessary. "There is a time for calm and there is a time for fighting, and now is the time for fighting," he told a news conference. He would not comment when asked if a ground offensive was planned.

But asked earlier if Hamas political leaders might be targeted next, military spokeswoman Maj. Avital Leibovich said, "Any Hamas target is a target."

The strikes caused widespread panic and confusion in Gaza, as black clouds of smoke rose above the territory, ruled by Hamas for the past 18 months. Some of the Israeli missiles struck in densely populated areas as children were leaving school, and women rushed into the streets frantically looking for their children. Most of those killed were security men, but civilians were among the dead.

Said Masri sat in the middle of a Gaza City street, close to a security compound, alternately slapping his face and covering his head with dust from the bombed-out building.

"My son is gone, my son is gone," wailed Masri, 57. The shopkeeper said he sent his 9-year-old son out to purchase cigarettes minutes before the airstrikes began and now could not find him. "May I burn like the cigarettes, may Israel burn," Masri moaned.

In Gaza City's main security compound, bodies of more than a dozen uniformed security officers lay on the ground. One survivor raised his index finger in a show of Muslim faith, uttering a prayer. The Gaza police chief was among those killed. One man, his face bloodied, sat dazed on the ground as a fire raged nearby.

Later, some of the dead, rolled in blankets, were laid out on the floor of Gaza's main hospital for identification. Hamas police spokesman Ehad Ghussein said about 140 Hamas security forces were killed.

Israeli military officials said more than 100 tons of bombs were dropped on Gaza by mid-afternoon. They spoke on condition of anonymity under military guidelines.

Defiant Hamas leaders threatened revenge, including suicide attacks. Hamas "will continue the resistance until the last drop of blood," vowed spokesman Fawzi Barhoum.

Israel told its civilians near Gaza to take cover as militants began retaliating with rockets, and in the West Bank, moderate Palestinian President Mahmoud Abbas called for restraint. Egypt summoned the Israeli ambassador to express condemnation and opened its border with Gaza to allow ambulances to drive out some of the wounded.

Israeli leaders approved military action against Gaza earlier in the week.

Past limited ground incursions and air strikes have not halted rocket barrages from Gaza. But with 200 mortars and rockets raining down on Israel since the truce expired a week ago, and 3,000 since the beginning of the year, according to the military's count, pressure had been mounting in Israel for the military to crush the gunmen.

Gaza militants fired 30 rockets and mortars Saturday after the air offensive began. A missile hit the town of Netivot, killing an Israeli man and wounding four people, rescue services said.

Dozens of stunned residents gathered around the house that took the deadly rocket hit. Many wept openly. The crowd broke up after an alert siren went off and sent the onlookers running.

Streets were nearly empty in Sderot, the Israeli border town that has been pummeled hardest by rockets. A few cars carried panicked residents leaving town. Dozens of people congregated on a hilltop to watch the Israeli aerial attacks.

Israel declared a state of emergency in Israeli communities within a 12-mile (20-kilometer) range of Gaza, putting the area on a war footing. A siren went off in Kiryat Gat, about 12 miles (20 kilometers) from the border, but early reports that the town was hit by a rocket for the first time were incorrect.

Barak, the Israeli defense minister, said the coming period "won't be easy" for southern Israel.

Protests against the campaign erupted in the Abbas-ruled West Bank and across the Arab world.

Several hundred angry Jordanians protested outside a U.N. complex in the capital Amman. "Hamas, go ahead. You are the cannon, we are the bullets," they cried, some waving the signature green Hamas banners.

In Ein Hilweh, a Palestinian refugee camp in Lebanon, dozens of youths hit the streets and set fire to tires. In Syria's al-Yarmouk camp, outside Damascus, dozens of Palestinian protesters vowed to continue fighting Israel.

The first round of air strikes on Gaza came just before noon.

Hospitals crowded with people, civilians rushing in wounded people in cars, vans and ambulances. "We are treating people on the floor, in the corridors. We have no more space. We don't know who is here or who to treat first," said one doctor who hung up the phone before identifying himself at Shifa Hospital, Gaza's main treatment center.

Dr. Moawiya Hassanain, a Gaza Health Ministry official, said at least 192 people were killed and 270 wounded. Frantic civilians drove wounded people to hospitals in their cars.

In the West Bank, Hamas' rival, Abbas, said in a statement that he "condemns this aggression" and called for restraint, according to an aide, Nabil Abu Rdeneh. Abbas, who has ruled only the West Bank since the Islamic Hamas seized power in Gaza in June 2007, was in contact with Arab leaders, and his West Bank Cabinet convened an emergency session.

Israel has targeted Gaza in the past, but the number of simultaneous attacks was unprecedented.

Israel left Gaza in 2005 after a 38-year occupation, but the withdrawal did not lead to better relations with Palestinians in the territory as Israeli officials had hoped.

Instead, the evacuation was followed by a sharp rise in militant attacks on Israeli border communities that on several occasions provoked harsh Israeli military reprisals.

The last, in late February and early March, spurred both sides to agree to a truce that was to have lasted six months but began unraveling in early November.

http://www.foxnews.com/story/0,2933,473145,00.html
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:49:25 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64408602
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

oh, we moeten een moslimholocaust mee maken voor we verkapte moslimhaat gaan verwerpen?
moslimholocaust is niet nodig. daar zorgen moslims onderling wel voor.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:49:47 #100
45511 TimmyAsd
pi_64408613
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gewoon openlijk dus, net zoals in de goede oude tijd.
Heerlijk dit jij bent net zo erg als ik maar dan aan de geheel andere kant..
pi_64408618
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:49 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik heb van jou nog niet één inhoudelijke bijdrage gezien.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:50:01 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64408623
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:49 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

niet op jouw ongefundamenteerde eenzijdige jodenhaat nee.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:50:08 #103
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64408628
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Al beschikte hij natuurlijk niet over dodelijke lachebekjes.
pi_64408646
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

moslimholocaust is niet nodig. daar zorgen moslims onderling wel voor.
Het waren toch echt de joden vandaag die een voorzetje hebben gegeven.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:51:18 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64408669
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het waren toch echt de joden vandaag die een voorzetje hebben gegeven.
jij noemt dit een holocaust? paljas.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:51:38 #106
45511 TimmyAsd
pi_64408679
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb van jou nog niet één inhoudelijke bijdrage gezien.
Idem dito. Sinds ik er ben iig. Ka er wel om lachen dat je niets van een andere partij kan hebben
pi_64408680
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef Virus3000 het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft de muur effect.

Veiligheidshek is logisch gevolg van terreur

Opinie-artikel van Likoed Nederland in de Haagsche Courant, 26 februari 2004 en in het Friesch Dagblad, 27 februari 2004.

Het veiligheidshek is een logisch gevolg op de gebeurtenissen van de afgelopen tien jaar. Die periode begon met de Oslo akkoorden. Daarin gaf Israel autonomie aan de Palestijnen en daarmee kwam Arafat aan de macht. Die beloofde plechtig in ruil daarvoor een einde te maken aan de terreur.
In werkelijkheid gebeurde het tegenovergestelde van alles wat in de Oslo-akkoorden was vastgelegd. De terreur verveelvoudigde, met name gepleegd door Arafat's eigen Fatah-milities en Al-Aqsa Martelaren Brigades. De zelfmoordaanslagen begonnen. De haat- en antisemitisme campagne in de Palestijnse staatsmedia en op de Palestijnse scholen ging van start. Zo zorgt Arafat ervoor dat dit conflict wordt overgedragen aan volgende generaties.

Desalniettemin bleef Israel naar een politieke oplossing zoeken. In 2000 en 2001 bood de Israelische regering onder Barak de Palestijnen een eigen staat aan met Jeruzalem als hoofdstad, datgene waar de Palestijnen naar zeggen te ijveren. Arafat weigerde en startte juist een nog grotere golf van geweld en terreur op, de zogenaamde tweede intifada.
Toch lanceerden in 2003 de Verenigde Staten de 'routekaart naar vrede', ondersteund door de Verenigde Naties, Rusland en Europa. De Israelische regering onder Sharon stemde er mee in. De routekaart stelt de Palestijnen eveneens een eigen staat in het vooruitzicht, mits de terreur zou worden beeindigd. Het regime van Arafat blijkt daar echter niet bereid toe te zijn.

Het is dan toch geen wonder dat Israel ophoudt met het zoeken naar een politieke oplossing en voor dit moment kiest voor een fysieke oplossing. Die blijkt uitermate doeltreffend te zijn. Sinds dergelijke veiligheidshekken bij Gaza en Libanon staan is het zelfmoordterroristen nooit gelukt om van daaruit Israel binnen te dringen.

Stelt u zich eens voor wat de veiligheid van dat hek dan voor gewone Israeli's betekent. Er kan weer een normaal maatschappelijk leven op gang komen. Mensen durven weer de straat op te gaan. Cafes en restaurants gaan weer open en krijgen weer bezoekers. Ze hoeven geen bewakers meer bij de ingang te hebben staan die iedereen moeten fouilleren. Israeli's kunnen het weer wagen met de bus te reizen. Ze staan geen doodsangsten meer uit als geliefden de bus nemen. Ze schrikken niet meer van elk telefoontje als ze weten dat een bekende met de bus onderweg is. Het is nauwelijks voor te stellen wat een opluchting dat is voor ouders van wie de kinderen met de bus naar school gaan.

Vertaalt u die situatie eens naar Nederland. Hoe zouden Nederlanders reageren als hier meer dan 900 doden en 4.500 gewonden waren gevallen door terreur? Gewone mensen die vermoord zouden worden omdat ze in een restaurant zitten te eten of met de bus reizen. Zouden Nederlanders gelaten toekijken? Of zouden zij ook stevige maatregelen eisen van de regering?

Dit hek gaat dus om mensenrechten: het recht van gewone mensen om vrij van angst te mogen zijn, om te mogen leven. Dat recht staat ook in de Geneefse Conventie, waarvan de Algemene Vergadering nu om toepassing vraagt voor het Internationaal Gerechtshof. Het is waar dat het hek in conflict komt met andere mensenrechten, namelijk dat van de Palestijnen op vrijheid van beweging en het hebben van bezit. Ons lijkt het recht op leven belangrijker.
Daarnaast geldt dat als twee mensenrechten met elkaar botsen een politieke oplossing noodzakelijk is. Daarvoor is de Routekaart naar vrede, onderschreven door de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties. De Algemene Vergadering van de VN gaat daar nu echter tegenin door een aspect voor te leggen aan het Internationale Gerechtshof. Zij handelt daarmee in strijd met de eigen statuten van de VN.
Het is een poging van de Arabisch/Islamitische landen om na de Algemene Vergadering ook het Internationaal Gerechtshof te politiseren. Terecht dat de Westerse landen inclusief Nederland zich daartegen verzetten en het Hof gevraagd hebben geen juridisch advies te geven.

Dat de Algemene Vergadering stelt dat het hek op sommige plaatsen op bezet Palestijns gebied staat is eveneens een verpolitiekte stellingname. Wat namelijk meestal wordt aangeduid als 'de grenzen van 1967' is feitelijk de wapenstilstandslijn van 1949. Een wapenstilstandlijn is nog geen grens. De befaamde resolutie 242 van de Veiligheidsraad stelt uitdrukkelijk dat Israel recht heeft op veilige grenzen, in ruil voor een gedeeltelijke terugtrekking uit bezet gebied.
Vandaar dat in alle vredesplannen tot op heden is vastgelegd dat de definitieve grenzen nog in onderhandelingen dienen te worden bepaald.

Laten wij hopen dat er bij de Palestijnen een nieuwe leiding komt die dat onderhandelingsproces wel serieus wil ingaan. Een leiding die niet kiest voor terreur als middel om het eigen regime te handhaven. Dan kan het hek weer weg, net als voor het tijdperk Arafat.

Veiligheidshek is humanitaire noodzaak

Opinie-artikel van Likoed Nederland in De Telegraaf op 19 februari 2004 en in het Friesch Dagblad op 23 februari 2004.

Helaas is een politieke oplossing van het conflict in het Midden-Oosten ook de afgelopen tien jaar onmogelijk gebleken. Zowel de Oslo-akkoorden als de Routekaart voor Vrede zijn afgeketst op de onbereidwilligheid van het Palestijnse regime onder Arafat om het terrorisme daadwerkelijk te beteugelen.
Het is in alle verdragen wel vastgelegd maar de praktijk laat het tegenovergestelde zien. Sinds Arafat het bewind kreeg is de terreur verveelvoudigd. De zelfmoordaanslagen zijn destijds begonnen. De haat- en antisemitisme campagne in de Palestijnse staatsmedia en op de Palestijnse scholen is van start gegaan. Arafat financiert en leidt nog altijd de Fatah-milities en de Al-Aqsa Martelaren Brigades, die verantwoordelijk zijn voor de meeste terreuraanslagen.

Vandaar dat Israel gedwongen is geweest om zelf allerlei veiligheidsmaatregelen te nemen. Te denken valt aan de controleposten, avondklokken en uitschakelingen van terroristenleiders. Deze middelen zijn helaas niet afdoende en veroorzaken ook veel ellende voor Palestijnse burgers.
Een veiligheidshek is dan een voor de hand liggende oplossing. Sinds de Gazastrook en Libanon zo een hek hebben is de terreur van daaruit vrijwel gestopt. Dus krijgt nu ook de Westbank er een. Het resultaat is buitengewoon. Ondanks dat het veiligheidshek nog niet voltooid is, is het aantal terreurdoden in 2003 reeds gehalveerd ten opzichte van 2002.

In Israel kan nu weer een normaal maatschappelijk leven op gang komen. Mensen durven weer de straat op te gaan. Cafes en restaurants gaan weer open en krijgen weer bezoekers. Ze hoeven geen bewakers meer bij de ingang te hebben staan die iedereen moeten fouilleren.
Israeli's durven weer met de bus te reizen. Ze staan geen doodsangsten meer uit als geliefden de bus nemen. Ze schrikken niet meer van elk telefoontje als ze weten dat een bekende met de bus onderweg is. Het is nauwelijks voor te stellen wat een opluchting dat is voor ouders van wie de kinderen met de bus naar school gaan.

En het heeft ook positieve effecten voor de Palestijnen. De andere veiligheidsmaatregelen om terrorisme te bestrijden kunnen verminderd, met positieve effecten voor de Palestijnse burgerbevolking. Zo zullen er geen onschuldige omstanders meer het slachtoffer worden van anti-terrorisme acties. Een ander punt is dat de Israelische economie weer op gang kan komen. Door de nauwe verwevenheid profiteren de Palestijnen daar ook van.
Uiteindelijk kan het veiligheidshek door de rust die het creeert mogelijk ook een politieke oplossing naderbij brengen. Zo kon Israel zich uit Libanon terugtrekken nadat de dreiging daarvandaan sterk verminderd was door een identiek veiligheidshek.

Wat wij betreuren is dat de Europese media het alleen maar over de negatieve effecten voor de Palestijnen hebben. Het is waar dat ze nu in sommige gevallen een omweg voor hun reis moeten nemen, via een van de toegangspoorten, om de circa vijf kilometer. En omdat niet overal staatsgrond beschikbaar was moest op sommige plekken particuliere grond gebruikt worden, tegen betaling van huur.

Verder zie je dat allerlei Palestijnse propaganda fabeltjes soms klakkeloos worden overgenomen. Zo wordt gedaan of Israel het enige land is dat dit soort hekken heeft, maar er zijn er tientallen in de wereld. Marokko heeft er al twintig jaar een van 2.500 kilometer tegen strijders van de Westelijke Sahara. Cyprus wordt in tweeen gedeeld door een hek. India bouwt er momenteel een tegen terroristen uit Pakistan. De Verenigde Staten heeft een gigantisch hek tegen illegale immigranten.
En bijna altijd wordt er over een muur gepraat en zijn er afbeeldingen van een muur. Echter, minder dan 3% is een muur, namelijk op die plekken waar zich in het verleden vaak sluipschutters ophielden. De rest is een hek.
En er wordt gesuggereerd dat de rechtse regering onder Sharon het besluit tot dit hek genomen heeft. Het was echter de vorige, linkse regering onder Barak. Dit geeft wel aan hoe groot de politieke consensus erover is.

En dan de juridische kant. De Algemene Vergadering vraagt om toepassing van de Geneefse Conventie. Echter, er zijn hier twee soorten mensenrechten met elkaar in conflict. Dat is het recht van de Israeli's op leven en het recht van de Palestijnen op vrijheid van beweging en het hebben van bezit. Dat betekent dat een politieke oplossing noodzakelijk is. Hiervoor heeft de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties de Routekaart naar Vrede onderschreven. Het is daarom heel merkwaardig dat de Algemene Vergadering van de VN de kwestie nu aan het Internationaal Gerechtshof heeft voorgelegd.
Het is een poging van de Arabisch/Islamitische landen om na de Algemene Vergadering ook het Internationaal Gerechtshof te politiseren. Terecht dat de Westerse landen inclusief Nederland zich daartegen verzetten en het Hof gevraagd hebben geen juridisch advies te geven.

Conclusie: er is een niet-gewelddadige oplossing voor het terrorisme. De grote verliezers zijn de terroristen en het regime van Arafat. De terroristen verliezen de mogelijkheid om willekeurige burgers te doden en Arafat verliest de mogelijkheid om de aandacht af te blijven leiden van zijn binnenlandse problemen.
De winnaars zijn gewone burgers, Israeli's en Palestijnen. Bij hen worden honderden onschuldige burgerdoden en duizenden zwaargewonden per jaar in het vervolg voorkomen. Vandaar dat vanuit humanitair oogpunt een veiligheidshek absoluut noodzakelijk is.
pi_64408700
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als de VS is te penetreren met aanslagen is Israël waar er 1 miljoen Arabieren wonen simpeler hoor, de meeste landen hebben het gewoon genoeg aan eigen problemen.
De Israëlische Arabieren zijn geen vijanden van Israël, hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:52:25 #109
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64408711
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef Virus3000 het volgende:

[..]

Tsja, ik denk dat het zeker heeft bijgedragen aan de veiligheid van Israel, maar daarentegen heeft het ook echt wel problemen opgeleverd voor arme Palestijnen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:52:28 #110
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64408713
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:51 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Idem dito. Sinds ik er ben iig. Ka er wel om lachen dat je niets van een andere partij kan hebben
http://googleads.g.double(...)DYBRhPMgj9GbdHF4Tm1Q
pi_64408715
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:51 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Beter kijken misschien.
pi_64408719
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij noemt dit een holocaust? paljas.
Nee broeder, een voorzetje. Assisteren.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:52:48 #113
45511 TimmyAsd
pi_64408728
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet op jouw ongefundamenteerde eenzijdige jodenhaat nee.
Ongefundamenteerd? Ik denk niet dat jij ook maar enigzins kan inleven wat een Palestijn elke dag moet doormaken denk ik.. Lekker eenzijdig ook
pi_64408738
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:51 schreef Halcon het volgende:

Veiligheidshek is logisch gevolg van terreur

En de 'terreur' is een logisch gevolg van het verjagen van de Palestijnen uit hun huizen en het met de voeten treden van hun mensenrechten.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_64408750
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:52 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ongefundamenteerd? Ik denk niet dat jij ook maar enigzins kan inleven wat een Palestijn elke dag moet doormaken denk ik.. Lekker eenzijdig ook
Jij weet het hoedje van de rand natuurlijk.
pi_64408759
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Spionnen, undercover, hypocriet.. moet ik verder gaan? Onder 1 miljoen Arabieren krijg je er zo een paar.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:54:06 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64408774
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:52 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

daarvoor moet de palestijn bij zijn eigen 'regering' zijn.
pi_64408778
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef retteketet het volgende:

[..]

En de 'terreur' is een logisch gevolg van het verjagen van de Palestijnen uit hun huizen en het met de voeten treden van hun mensenrechten.
Bullshit. Palestijnen worden verjagen als het terroristen zijn. Kortom: de Palestijnen initieren het geweld. Israel wil best een bestand, de Palestijnen niet.

Mooi dan niet, lossen we het op deze manier op.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:54:17 #119
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64408782
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef retteketet het volgende:

[..]

Waaraan Ahmadinehjad ook zo'n hekel heeft!
pi_64408790
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Spionnen, undercover, hypocriet.. moet ik verder gaan? Onder 1 miljoen Arabieren krijg je er zo een paar.
Een paar en dan spreek jij over 1 miljoen vijanden.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:54:51 #122
45511 TimmyAsd
pi_64408803
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij weet het hoedje van de rand natuurlijk.
Uiteraard niet want ik woon hier en niet daar en ik heb ook geen rechstreekse lijn naar Hamas om ff lekker te babbelen.. Maar het is zo makkelijk om de schuld aan de Palestijnen te geven terwijl ze daar echt onder zeer slechte omstandigheden moeten leven..
pi_64408805
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Integendeel zelfs. De Arabische (en Perzische) joden zijn de kurk waarop het extremisme van de Israëlische regeringen drijft. De haviken in de Israëlische politiek zijn vaak dan wel vaak Ashkenazisch (Barak, Sharon, Netanyahu bv.), maar hun achterban bestaat voor het grootste deel uit Sefardim.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:55:08 #124
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64408810
Ik had echt niet verwacht dat dit nog zoveel discussie en controverse zou genereren eigenlijk, ik dacht dat iedereen wel was uitgekeken op het hele conflict.
pi_64408832
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een paar en dan spreek jij over 1 miljoen vijanden.
1 mil vijanden?

leer eens lezen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:55:48 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64408833
laat ze het maar eens een keer uitvechten...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64408852
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

1 mil vijanden?

leer eens lezen.
Wat moet ik lezen? Die erg generaliserende post van je?
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:56:26 #128
45511 TimmyAsd
pi_64408856
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

daarvoor moet de palestijn bij zijn eigen 'regering' zijn.
Want die zorgt ervoor dat er medicijnen in Palestina worden toegelaten? Of dat er genoeg andere basisvoorzieningen zoals stroom gewoon werken?
pi_64408876
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat moet ik lezen? Die erg generaliserende post van je?
Juist ja, een paar onder 1 miljoen is zeer generaliserend.
pi_64408907
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Uiteraard niet want ik woon hier en niet daar en ik heb ook geen rechstreekse lijn naar Hamas om ff lekker te babbelen.. Maar het is zo makkelijk om de schuld aan de Palestijnen te geven terwijl ze daar echt onder zeer slechte omstandigheden moeten leven..
Jie kiest gewoon partij uit hoofde van je eenzijdige Jodenhaat. Het is makkelijk om Israel de schuld te geven natuurlijk, omdat ze voortdurend worden belaagd door de Palestijnen. Israel heeft veel (zo niet: te veel) geduld gehad met die lui. Het is nu afgelopen met geduld en praten en het wordt nu tot op het bot uitgevochten.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:57:56 #131
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64408910
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:55 schreef Re het volgende:
Dat is ook mijn idee, maar hoe?

Er zijn niet veel Joden en nog minder Israeli's, maar ze hebben wel ballen, en ze hebben bondgenoten met nog grotere ballen. De Arabische wereld is zo groot en bevolkt dat zij ook niet snel zullen gaan liggen, en ze zullen ook niet toestaan dat de Palestijnen weggewreven worden.
pi_64408919
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bullshit. Palestijnen worden verjagen als het terroristen zijn. Kortom: de Palestijnen initieren het geweld. Israel wil best een bestand, de Palestijnen niet.

Mooi dan niet, lossen we het op deze manier op.
De Palestijnen worden systematisch weggetreiterd uit oost-Jeruzalem, en in het verleden, toen Israël nog niet bestond, werden ze verjaagd van hun grond zodat er joodse immigranten konden worden gehuisvest.

En Israël wil een bestand, ja, maar alleen een bestand dat leidt tot een situatie waarin de Palestijnen op papier autonomie krijgen, maar de facto nog altijd afhankelijk zijn van de Israëliërs.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:59:16 #133
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64408970
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Want die zorgt ervoor dat er medicijnen in Palestina worden toegelaten? Of dat er genoeg andere basisvoorzieningen zoals stroom gewoon werken?
Nee, die slaat alcoholverkopers in elkaar en vernietigt bioscopen.
pi_64408976
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Juist ja, een paar onder 1 miljoen is zeer generaliserend.
Als je denkt dat Israel daarmee een groot probleem heeft wel. Alsof die er nu al niet zijn...
pi_64409008
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En jij denkt dat Israël niet kan infiltreren ?
pi_64409013
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:58 schreef retteketet het volgende:

[..]

De Palestijnen worden systematisch weggetreiterd uit oost-Jeruzalem, en in het verleden, toen Israël nog niet bestond, werden ze verjaagd van hun grond zodat er joodse immigranten konden worden gehuisvest.

En Israël wil een bestand, ja, maar alleen een bestand dat leidt tot een situatie waarin de Palestijnen op papier autonomie krijgen, maar de facto nog altijd afhankelijk zijn van de Israëliërs.
Dat Palestina een zooitje is komt toch echt door de Palestijnen zelf.
pi_64409033
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je denkt dat Israel daarmee een groot probleem heeft wel. Alsof die er nu al niet zijn...
Dat Israël een miljoen Arabieren heeft was een compliment ten gunste van de staat. Dat er onder die 1 miljoen vast wel spionnen zijn was een argument ten gunste van de kwetsbaarheid van Israël. Nogmaals leer lezen voor je dingen zomaar generalisatie noemt.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:01:50 #138
45511 TimmyAsd
pi_64409058
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jie kiest gewoon partij uit hoofde van je eenzijdige Jodenhaat. Het is makkelijk om Israel de schuld te geven natuurlijk, omdat ze voortdurend worden belaagd door de Palestijnen. Israel heeft veel (zo niet: te veel) geduld gehad met die lui. Het is nu afgelopen met geduld en praten en het wordt nu tot op het bot uitgevochten.
Ow nee hoor, ik kies partij op basis van wat ik lees en hoor. Net als jij neem ik aan dus hoe haal je het eigelijk ik je bolle kop zo een uitspraak te doen?

En het wordt een lekker eerlijk gevecht, bommen gooien op 1.5 miljoen mensen die toch nergens naartoe kunnen omdat er overal muren staan ( )
pi_64409065
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

En jij denkt dat Israël niet kan infiltreren ?
Zucht.. lees eens de reactie waar je oorspronkelijk op reageert.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:03:07 #140
45511 TimmyAsd
pi_64409094
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Nee
That will do, thank you..
pi_64409104
Is trouwens mensen betichten van Jodenhaat een moderne 'Je bent gewoon een antisemiet' model voor de 21e eeuw. Beetje met de tijd mee gaan alleen in een nieuw grammaticaal jasje?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:03:31 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64409108
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:57 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Er zijn niet veel Joden en nog minder Israeli's, maar ze hebben wel ballen, en ze hebben bondgenoten met nog grotere ballen. De Arabische wereld is zo groot en bevolkt dat zij ook niet snel zullen gaan liggen, en ze zullen ook niet toestaan dat de Palestijnen weggewreven worden.
het is inderdaad een gebed zonder eind, zie discussie alhier... daar komt toch nooit consensus over immers verwijten over en weer.

Het zal de boel wel laten escaleren en dan aan de rest tot hoever, maar dat er iets uitgevochten moet worden lijkt me wel duidelijk
pi_64409132
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat Israël een miljoen Arabieren heeft was een compliment ten gunste van de staat. Dat er onder die 1 miljoen vast wel spionnen zijn was een argument ten gunste van de kwetsbaarheid van Israël. Nogmaals leer lezen voor je dingen zomaar generalisatie noemt.
Daar heeft elk land mee te maken. Spionnen zijn vrijwel overal. Ik vind het niet een argument om de kwetsbaarheid aan te tonen, aangezien vrijwel elke natie er mee te maken heeft.
pi_64409158
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat Palestina een zooitje is komt toch echt door de Palestijnen zelf.
Laat me toch niet lachen. Als je Israël op dezelfde manier zou opdelen in stukjes die van elkaar gescheiden worden door checkpoints, dan zou er van de Israëlische economie ook bar weinig overblijven. Ik zie ze elkaar al in de haren vliegen, die norse imbecielen
pi_64409177
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zucht.. lees eens de reactie waar je oorspronkelijk op reageert.
Ja.. wat je zegt is dus onzin. Mossad loopt lichtjaren voor op de rest van de wereld en jij denkt dat ze dat niet voortijdig in de kiem zouden smoren ?
pi_64409193
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar heeft elk land mee te maken. Spionnen zijn vrijwel overal. Ik vind het niet een argument om de kwetsbaarheid aan te tonen, aangezien vrijwel elke natie er mee te maken heeft.
Alleen mag je landen zoals de VS, Israel, Spanje en Turkije toch wel uitzonderlijk apart pakken omdat zij het meest met terreur te maken hebben, zowel het uitlokken en bestrijden.
pi_64409194
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:01 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ow nee hoor, ik kies partij op basis van wat ik lees en hoor. Net als jij neem ik aan dus hoe haal je het eigelijk ik je bolle kop zo een uitspraak te doen?

En het wordt een lekker eerlijk gevecht, bommen gooien op 1.5 miljoen mensen die toch nergens naartoe kunnen omdat er overal muren staan ( )
Waarschijnlijk lees en luister je dan erg eenzijdig. Uit je reactie blijkt dat de frustraties nu al behoorlijk oplopen bij je. De argumenten zijn zeker op?

De Palestijnen hebben wat ze wilden: een rechtstreekse confrontatie met Israel. Natuurlijk maakt Israel gehakt van de Palestijnen, maar dat hadden de Palestijnen vantevoren zelf ook wel kunnen en moeten bedenken.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:05:49 #148
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64409203
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:03 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

That will do, thank you..
Een dergelijke snedigheid moet inderdaad in de taal van Blackadder ten toon gespreid.
pi_64409229
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:04 schreef retteketet het volgende:

[..]

Laat me toch niet lachen. Als je Israël op dezelfde manier zou opdelen in stukjes die van elkaar gescheiden worden door checkpoints, dan zou er van de Israëlische economie ook bar weinig overblijven. Ik zie ze elkaar al in de haren vliegen, die norse imbecielen
Nu een argument waarom ik je niet moet laten lachen graag. Als, als, als, telt niet. Concreet argument graag,

Intussen kun je dit lezen: http://www.washingtoninstitute.org/templateC04.php?CID=285
pi_64409237
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alleen mag je landen zoals de VS, Israel, Spanje en Turkije toch wel uitzonderlijk apart pakken omdat zij het meest met terreur te maken hebben, zowel het uitlokken en bestrijden.
Hoge bomen vangen veel wind in dit geval....
pi_64409251
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja.. wat je zegt is dus onzin. Mossad loopt lichtjaren voor op de rest van de wereld en jij denkt dat ze dat niet voortijdig in de kiem zouden smoren ?
Ow wat ik zeg is onzin hihi!

Dat mossad een strakke structuur heeft in haar functioneren, is vaker gefaald in het beschermen van Israel tegen onprofessioneel georganiseerde aanslagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2008 20:07:33 ]
pi_64409258
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:04 schreef retteketet het volgende:

[..]

GAZA was eerst toch van HAMAS en FATAH samen??//
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:07:51 #153
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64409277
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:03 schreef Re het volgende:

[..]

het is inderdaad een gebed zonder eind, zie discussie alhier... daar komt toch nooit consensus over immers verwijten over en weer.

Het zal de boel wel laten escaleren en dan aan de rest tot hoever, maar dat er iets uitgevochten moet worden lijkt me wel duidelijk
Daarom ben ik er eigenlijk ook compleet ongevoelig over geworden, ze blijven maar bezig. Ik doe wel lacherig dat het leuk vermaak is, maar eerlijk gezegd meen ik dat een beetje. Het is weer een interessante ontwikkeling zo'n offensief, en des te groter de explosies, des te boeiender de berichtgeving op CNN...

Tsja, het zijn mensenlevens, maar ik ken ze toch niet en ze lijken het zichzelf aan te doen.
pi_64409306
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hoge bomen vangen veel wind in dit geval....
En in dit geval laat wind bladeren vallen en zaadjes waaien.
pi_64409309
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ow wat ik zeg is onzin hihi!

Dat mossad een strakke structuur heeft in haar functioneren, is vaker gefaald in het beschermen van Israel tegen onprofessioneel georganiseerde aanslagen.
Net heb je het nog over infiltreren en nu haal je er aanslagen bij?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:09:34 #156
45511 TimmyAsd
pi_64409334
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarschijnlijk lees en luister je dan erg eenzijdig. Uit je reactie blijkt dat de frustraties nu al behoorlijk oplopen bij je. De argumenten zijn zeker op?
Net als jij? Want jij kiest ook heel duidelijk een partij? Ben je dan ook eezijdig aan het luisteren en kijken als je duidelijk voor een partij kiest? Wat een dom argument? De normale argumenten waren op? Damn
quote:
De Palestijnen hebben wat ze wilden: een rechtstreekse confrontatie met Israel. Natuurlijk maakt Israel gehakt van de Palestijnen, maar dat hadden de Palestijnen vantevoren zelf ook wel kunnen en moeten bedenken.
Ze willen hun eigen land terug wat nu nog bezet wordt. Ze willen hun vrijheid terug. En niet als joden worden behandeld zoals joden werden behandeld in 1944...
pi_64409344
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:57 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

In getallen zijn ze de kleinste ja (als we de rest van het Midden Oosten voor het gemak op een hoop gooien, wat uiteraard onzin is aangezien tussen al die landen net zo veel verschil zit als tussen Israel en hen, zij het echter dat ze allen veel moslims als inwoners hebben). Toch hebben ze meermaals aanvallen van omringende landen afgeslagen. Dat ze waarschijnlijk kernwapens hebben maakt het er niet duidelijker op.

Overigens denk ik niet dat de andere moslim-landen veel om die Palestijnen geven. Genoeg geld die richting de olieproducerende landen gaat die de meeste machtshebbers liever zelf houden dan uitdelen aan eigen bevolking of de Palestijnen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_64409390
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Net heb je het nog over infiltreren en nu haal je er aanslagen bij?
Zou ik misschien bedoelen dat infiltratie een instrument is voor het plegen van een aanslag?
pi_64409404
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nu een argument waarom ik je niet moet laten lachen graag. Als, als, als, telt niet. Concreet argument graag,

Intussen kun je dit lezen: http://www.washingtoninstitute.org/templateC04.php?CID=285
Een Europese bron graag. Ik neem geen genoegen met het geneuzel van Dr. Phil, Oprah, Richie Rich of het Washington Institute.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:12:28 #160
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64409439
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:11 schreef retteketet het volgende:

[..]

Een Europese Iraanse bron graag. Ik neem geen genoegen met het geneuzel van Dr. Phil, Oprah, Richie Rich of het Washington Institute.
pi_64409454
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:09 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Net als jij? Want jij kiest ook heel duidelijk een partij? Ben je dan ook eezijdig aan het luisteren en kijken als je duidelijk voor een partij kiest? Wat een dom argument? De normale argumenten waren op? Damn
[..]

Ze willen hun eigen land terug wat nu nog bezet wordt. Ze willen hun vrijheid terug. En niet als joden worden behandeld zoals joden werden behandeld in 1944...
Mijn argumenten zijn niet gebaseerd op notoire Moslimhaat, jouw "argumenten" wel op notoire Jodenhaat.

Het is niet hun eigen land en gezien de huidige ontwikkelingen zal de speelruimte eerder genihiliseerd dan uitgebreid worden. Eigen schuld, hele dikke...
pi_64409477
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:11 schreef retteketet het volgende:

[..]

Een Europese bron graag. Ik neem geen genoegen met het geneuzel van Dr. Phil, Oprah, Richie Rich of het Washington Institute.
Lekker makkelijk natuurlijk om het linkje niet te openen en meteen over de bron te zeuren. Lees ´m gewoon eens en kom dan terug met argumenten of geef gewoon toe dat je het niet bij het rechte eind had.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:13:38 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64409479
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:07 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Daarom ben ik er eigenlijk ook compleet ongevoelig over geworden, ze blijven maar bezig. Ik doe wel lacherig dat het leuk vermaak is, maar eerlijk gezegd meen ik dat een beetje. Het is weer een interessante ontwikkeling zo'n offensief, en des te groter de explosies, des te boeiender de berichtgeving op CNN...

Tsja, het zijn mensenlevens, maar ik ken ze toch niet en ze lijken het zichzelf aan te doen.
hoe lang is dit al aan de gang? 60 jaar onderhand...
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:14:32 #164
45511 TimmyAsd
pi_64409507
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mijn argumenten zijn niet gebaseerd op notoire Moslimhaat, jouw "argumenten" wel op notoire Jodenhaat.
je weet echt niet waar je over praat. Laat me lekker een eigen mening hebben meneer Geert Je baseert jouw mening over mijn persoon trouwens hlemaal nergens op
quote:
Het is niet hun eigen land en gezien de huidige ontwikkelingen zal de speelruimte eerder genihiliseerd dan uitgebreid worden. Eigen schuld, hele dikke...
Nu niet nee, landjepik he.. gesteund door de VS uiteraard.
pi_64409521
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zou ik misschien bedoelen dat infiltratie een instrument is voor het plegen van een aanslag?
De aanslagen die door Hamas zijn gepleegd, zijn nou niet bepaald mogelijk gemaakt door infiltratie.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:15:59 #166
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64409548
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

je weet echt niet waar je over praat
Lees je eigen opmerking over 1944 nog eens, oude ploert van me.
pi_64409550
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

je weet echt niet waar je over praat. Laat me lekker een eigen mening hebben meneer Geert
[..]
Weer zo´n heerlijk "argument" van je. Enige wat je doet is wat trollen vanuit notoire Jodenhaat. Het is dat ik kots op dat soort lui, anders zou ik echt medelijden hebben met je gebrek aan verstandelijk vermogen.
quote:
Nu niet nee, landjepik he.. gesteund door de VS uiteraard.
VS mag zich er best mee bemoeien inderdaad. Het liefst geen politiek correct geneuzel, maar gewoon wapens.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:16:32 #168
45511 TimmyAsd
pi_64409561
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:15 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Lees je eigen opmerking over 1944 nog eens, oude ploert van me.
Gedaan. En nu?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:17:05 #169
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64409575
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:55 schreef Re het volgende:
Precies mijn gedachten!
Zo om het jaar is een uitlating nodig. Vergelijk Palestijnen maar met ratten in een riool. Per stuk afschieten helpt niet, je kan ze alleen stoppen als het riool helemaal vol laat lopen met benzine en dan in de fik steekt. Eerst Gaza, helpt dat niet, dan ook de Westoever. Dan kunnen die eindeloze discussies van mensen die menen te weten waar het conflict om draait ook eens ophouden.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:17:27 #170
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64409587
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:16 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Gedaan. En nu?
Dan weet je pas wat bazelen betekent.
pi_64409602
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

De aanslagen die door Hamas zijn gepleegd, zijn nou niet bepaald mogelijk gemaakt door infiltratie.
Je wilt echt dat ik het in detail uitwerk voor je?
1 miljoen Arabieren. Een paar undercover, spionnen, explosieven smokkelen, jezelf opblazen. De aanvallen van Hezbollah waren gebaseerd op grond van infiltratie. De raketten van Hamas, nee op het gebied van raketten heb je geen infiltratie nodig nee, maar ik heb dat woord dan ook niet expliciet genoemd.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:17:50 #172
45511 TimmyAsd
pi_64409604
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Weer zo´n heerlijk "argument" van je. Enige wat je doet is wat trollen vanuit notoire Jodenhaat. Het is dat ik kots op dat soort lui, anders zou ik echt medelijden hebben met je gebrek aan verstandelijk vermogen.
Nogmaals, voor de zvoeelste keer: Hoe kom je erbij dat ik partij kies uit pure jodenhaat?
quote:
VS mag zich er best mee bemoeien inderdaad. Het liefst geen politiek correct geneuzel, maar gewoon wapens.
Gebruiken ze al voor zichzelf. Geen toekomstperspectief voor die debielen
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:18:13 #173
45511 TimmyAsd
pi_64409624
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Dan weet je pas wat bazelen betekent.
Wist ik al na het lezen van jou posts.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:18:51 #174
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64409644
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Precies mijn gedachten!
Zo om het jaar is een uitlating nodig. Vergelijk Palestijnen maar met ratten in een riool. Per stuk afschieten helpt niet, je kan ze alleen stoppen als het riool helemaal vol laat lopen met benzine en dan in de fik steekt. Eerst Gaza, helpt dat niet, dan ook de Westoever. Dan kunnen die eindeloze discussies van mensen die menen te weten waar het conflict om draait ook eens ophouden.
Vergelijk je nu de situatie van de Palestijnen met die van ratten in een riool, of de Palestijnen zelf met ratten?
pi_64409645
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Nogmaals, voor de zvoeelste keer: Hoe kom je erbij dat ik partij kies uit pure jodenhaat?
[..]

Gebruiken ze al voor zichzelf. Geen toekomstperspectief voor die debielen
Lees je eigen posts eens door, kereltje.

De tweede regel is weer zo´n inhoudelijke topper. Kun je niet op www.MoCrOBreEzAhs.CoM gaan knoeien?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:19:35 #176
45511 TimmyAsd
pi_64409671
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Lees je eigen posts eens door, kereltje.

De tweede regel is weer zo´n inhoudelijke topper. Kun je niet op www.MoCrOBreEzAhs.CoM gaan knoeien?
Heb je wederom geen antwoord gegeven, jochie.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:19:46 #177
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64409682
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Wist ik al na het lezen van jou posts.
Ik geef jouw groot gelijk.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:19:59 #178
45511 TimmyAsd
pi_64409693
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Ik geef jouw groot gelijk.
Mooi.
pi_64409696
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Heb je wederom geen antwoord gegeven, jochie.
Werd er een vraag gesteld dan?
pi_64409726
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef Notoire Jodenhater het volgende:

[..]

Mooi.
Sarcasme is ook niet aan je besteed.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:21:17 #181
45511 TimmyAsd
pi_64409745
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Werd er een vraag gesteld dan?
Al meerdere keren. Ff je leesbril opzetten dan kan je hem vast vinden. Heel mischien ook mogelijk om hem te beantwoorden? Al vrees ik dat dat iets teveel gevraagd is
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:21:33 #182
45511 TimmyAsd
pi_64409751
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sarcasme is ook niet aan je besteed.
Nope.
pi_64409767
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Topictitel iets korter verwoord, zodat het ook in de index helemaal leesbaar is.
(ik zie het nu pas, iki was ff weg )
A murky, forgotten land.
pi_64409781
.
pi_64409788
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Al meerdere keren. Ff je leesbril opzetten dan kan je hem vast vinden. Heel mischien ook mogelijk om hem te beantwoorden? Al vrees ik dat dat iets teveel gevraagd is
Tussen al je getroll en geknoei kan ik geen inhoudelijke vraag ontdekken, meneer de Jodenhater.
pi_64409798
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Lekker makkelijk natuurlijk om het linkje niet te openen en meteen over de bron te zeuren. Lees ´m gewoon eens en kom dan terug met argumenten of geef gewoon toe dat je het niet bij het rechte eind had.
Je kunt moeilijk zeggen dat zaken als de corruptie van Arafat de schuld waren van de Palestijnen als collectief. Die man was een dictator.
pi_64409827
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:22 schreef Halcon het volgende:

meneer de Jodenhater
Alsof dit zo inhoudelijk is. Niemand heeft iets aan mensen die alle kritiek op Israël afdoen als jodenhaat.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:23:35 #188
45511 TimmyAsd
pi_64409832
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tussen al je getroll en geknoei kan ik geen inhoudelijke vraag ontdekken, meneer de Jodenhater.
Pot en ketel enzo
pi_64409840
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je wilt echt dat ik het in detail uitwerk voor je?
1 miljoen Arabieren. Een paar undercover, spionnen, explosieven smokkelen, jezelf opblazen. De aanvallen van Hezbollah waren gebaseerd op grond van infiltratie. De raketten van Hamas, nee op het gebied van raketten heb je geen infiltratie nodig nee, maar ik heb dat woord dan ook niet expliciet genoemd.
Nogmaals; waarom zou de Mossad er niet toe in staat zijn om hen vroegtijdig te signaleren?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:23:53 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64409844
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:22 schreef retteketet het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk zeggen dat zaken als de corruptie van Arafat de schuld waren van de Palestijnen als collectief. Die man was een dictator.
met de nobelprijs voor de vrede
pi_64409856
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

En terecht.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:24:22 #192
45511 TimmyAsd
pi_64409863
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef retteketet het volgende:

[..]

Alsof dit zo inhoudelijk is. Niemand heeft iets aan mensen die alle kritiek op Israël afdoen als jodenhaat.
Het mooie is dat ik al een paar keer heb gevraagd hoe deze mening over mij tot stand is gekomen. Daar weigert hij antwoord op te geven en ziet het als trollen
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:24:29 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64409870
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Pot en ketel enzo
onzin. jij blaat vanuit jodenhaat. hij niet vanuit moslimhaat en onderbouwt zijn mening met bronnen.
pi_64409879
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nogmaals; waarom zou de Mossad er niet toe in staat zijn om hen vroegtijdig te signaleren?
Geschiedenis heeft bewezen dat ze niet altijd in staat waren om het vroegtijdig te elimineren. Uitzonderingen weetjewel.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:25:32 #195
45511 TimmyAsd
pi_64409910
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

onzin. jij blaat vanuit jodenhaat. hij niet vanuit moslimhaat en onderbouwt zijn mening met bronnen.
Ook voor jou dezelfde vraag. Waar baseren jullie dit op? Puur omdat ik de kant van Palestina kies?
pi_64409913
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

De uitvinder van de lobotomie heeft ook de Nobelprijs gekregen
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:26:08 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64409934
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geschiedenis heeft bewezen dat ze niet altijd in staat waren om het vroegtijdig te elimineren. Uitzonderingen weetjewel.
volgens mij hoop jij wel heel hard dat er weer een aanslag in israel komt he. en als dat gebeurt, dan zijn de rapen flink gaar. dus blijf hopen, die paar offers zijn schijnbaar nodig om de moslims hier een beetje koest te houden.
pi_64409948
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Pot en ketel enzo
Onzin. Ik post bronnen en geef argumenten. Jij "redeneert" vanuit pure Jodenhaat.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:26:57 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64409964
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ook voor jou dezelfde vraag. Waar baseren jullie dit op? Puur omdat ik de kant van Palestina kies?
nee op basis van je verwoordingen. heb je zo'n kort geheugen?
pi_64409979
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij hoop jij wel heel hard dat er weer een aanslag in israel komt he. en als dat gebeurt, dan zijn de rapen flink gaar. dus blijf hopen, die paar offers zijn schijnbaar nodig om de moslims hier een beetje koest te houden.
De rapen zijn al flink gaar. Een aanslag in Israel als reactie is mijn inziens onvermijdelijk.
pi_64409981
quote:

[..]

Reken maar dat als die aanslag er komt, het definitief afgelopen is met Palestina.
pi_64409994
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Raar dat dit briljante plan van jou nog niet is bedacht door onze Arabische vrienden.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:27:56 #203
45511 TimmyAsd
pi_64410009
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Onzin. Ik post bronnen en geef argumenten. Jij "redeneert" vanuit pure Jodenhaat.
Hoezo redeneer ik vanuit pure jodenhaat. Die muur is een feit. Het volledig isoleren van de Palestijnen onder erbarmelijke omstandigheden is een feit. De kansloze positie van de Palestijnen door toedoen va Israel is een feit.
pi_64410011
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

'If you're not with us, you're against us' enzo. Vind ik persoonlijk wat onzinnig.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:28:45 #205
45511 TimmyAsd
pi_64410039
quote:

[..]

nee op basis van je verwoordingen. heb je zo'n kort geheugen?
Die lijken qua samensteling aardig op die radicale verwoordingen van jullie. Enig verschil is het kiezen vd kant..
pi_64410046
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Hoezo redeneer ik vanuit pure jodenhaat. Die muur is een feit. Het volledig isoleren van de Palestijnen onder erbarmelijke omstandigheden is een feit. De kansloze positie van de Palestijnen door toedoen va Israel is een feit.
Nee, alleen die muur is een feit. De rest is perceptie.
pi_64410054
quote:

[..]

Geef eens objectieve bronnen van je zogenaamde feiten dan. Tot die tijd is het pure Jodenhaat wat je hier allemaal neerkwakt.

Misschien dat men op Mocro.nl onder de indruk is van je geknoei, maar hier niet echt.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:29:24 #208
45511 TimmyAsd
pi_64410060
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef waht het volgende:

[..]

'If you're not with us, you're against us' enzo. Vind ik persoonlijk wat onzinnig.
Dat wordt er wel gezegt tegen mij eigenlijk. Beetje vreemd..
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:29:25 #209
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410062
quote:

[..]

isoleren? ze hebben genoeg mogelijkheden om zelf ziekenhuizen ed te bouwen. er is in de geschiedenis nog nooit zoveel geld per hoofd van de bevolking gedoneerd.
pi_64410068
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ook voor de muur is een acceptabele verklaring.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:30:19 #211
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410103
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Die lijken qua samensteling aardig op die radicale verwoordingen van jullie. Enig verschil is het kiezen vd kant..
zit dan niet te mekkeren dat je geen jodenhater bent. ik ben een hamashater. zo, de kogel is door de kerk. en nu?
pi_64410104
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Lees je eigen posts eens door en lees de post van anderen eens door.

Als je dat goed doet, dan schaam je je de oren uit je kop. Weet je moeder eigenlijk wel dat je op internet stiekem de notoire Jodenhater uithangt?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:31:08 #213
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410128
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je dat goed doet, dan schaam je je de oren uit je kop.
idd

[ Bericht 16% gewijzigd door zoalshetis op 27-12-2008 20:41:57 (op verzoek van timmy gewijzigd. ) ]
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:31:14 #214
45511 TimmyAsd
pi_64410134
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ow?

Israël isoleert Gazastrook volledig

Dichtgooien omdat er 'geschoten zou zijn' niet eens bewijs daarvoor. En komen met een andere oplossing ho maar.

Elektriciteit uitschakelen voor meerdere dagen geen feit? Of vind je dat normaal?
pi_64410142
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Geef eens objectieve bronnen van je zogenaamde feiten dan. Tot die tijd is het pure Jodenhaat wat je hier allemaal neerkwakt.
Onzin Halcon, en dat weet jij ook. Iemand die op zou komen voor de Palestijnen is niet per definitie een jodenhater.
pi_64410153
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Raar dat dit briljante plan van jou nog niet is bedacht door onze Arabische vrienden.
Oh je wilt een lijst van Arabieren die zijn opgepakt op grond van verdenken van infiltratie en spionnen, je wilt een lijst van aanslagen die door de Arabieren zijn verricht op Israëlisch grondgebied?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:32:03 #217
45511 TimmyAsd
pi_64410164
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je dat goed doet, dan schaam je je de oren uit je kop. Weet je moeder eigenlijk wel dat je op internet stiekem de notoire Jodenhater uithangt?
Laat me moeder er buiten mafkees.

Ik krijg nog steeds geen argumenten van jou kant idioot.
pi_64410176
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ow?

Israël isoleert Gazastrook volledig

Dichtgooien omdat er 'geschoten zou zijn' niet eens bewijs daarvoor. En komen met een andere oplossing ho maar.

Elektriciteit uitschakelen voor meerdere dagen geen feit? Of vind je dat normaal?
Of ik het normaal vind is niet belangrijk. Feit is dat die andere beweringen van je in de vorige post geen feiten zijn, omdat er waarde-oordelen aan zijn verbonden .
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:32:49 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410193
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh je wilt een lijst van Arabieren die zijn opgepakt op grond van verdenken van infiltratie en spionnen, je wilt een lijst van aanslagen die door de Arabieren zijn verricht op Israëlisch grondgebied?
de ene partij zet ze gevangen. de andere slacht ze af.
pi_64410202
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah, dus de Mossad is ze toch voor .
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:33:22 #221
45511 TimmyAsd
pi_64410217
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Of ik het normaal vind is niet belangrijk. Feit is dat die andere beweringen van je in de vorige post geen feiten zijn, omdat er waarde-oordelen aan zijn verbonden .
Het is niet normaal. Punt. Ze leven onder erg slechte omstandigheden. Gewoon een feit hoor Er word niet voldaan aan basisbehoeften. Gewoon een feit.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:33:24 #222
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410219
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef waht het volgende:

[..]

Onzin Halcon, en dat weet jij ook. Iemand die op zou komen voor de Palestijnen is niet per definitie een jodenhater.
niet per definitie, zegt hij dat dan?
pi_64410232
Ok, elkaars families of reageren op de persoon daar doen we dus niet aan, zoals eerder gezegd : Hou het netjes.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:34:04 #224
45511 TimmyAsd
pi_64410245
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoe denk je dat hij aan zijn mening komt. inteelt brengt niet veel goeds voort.
Erg zwak.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:34:12 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410252
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Het is niet normaal. Punt. Ze leven onder erg slechte omstandigheden. Gewoon een feit hoor Er word niet voldaan aan basisbehoeften. Gewoon een feit.
wordt niet voldaan aan de basisbehoeftes... lees je zin nog eens terug. ze hebben geld genoeg gekregen om dat wel te kunnen doen, maar nee, ze kozen voor haat en aanslagen. jammer.
pi_64410256
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de ene partij zet ze gevangen. de andere slacht ze af.
Behalve vandaag.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:34:25 #227
45511 TimmyAsd
pi_64410260
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef Triggershot het volgende:
Ok, elkaars families of reageren op de persoon daar doen we dus niet aan, zoals eerder gezegd : Hou het netjes.
zoalshetis gaat te ver. Gaan we daar nog wat aan doen?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:34:48 #228
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410279
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

pi_64410280
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ah, dus de Mossad is ze toch voor .
Behalve de aanslagen die wel succesvol worden gepleegd bedoel je? Ja idd.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:35:07 #230
45511 TimmyAsd
pi_64410295
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wordt niet voldaan aan de basisbehoeftes... lees je zin nog eens terug. ze hebben geld genoeg gekregen om dat wel te kunnen doen, maar nee, ze kozen voor haat en aanslagen. jammer.
Die paar 100 man wel ja.. De rest niet.. Maar die zijn wel erg hard de lul.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:35:19 #231
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410302
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Behalve vandaag.
vandaag is een speciale dag.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:35:22 #232
45511 TimmyAsd
pi_64410304
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 27-12-2008 20:41:46 ]
pi_64410306
quote:

[..]

zaterdag 27 december 2008 @ 20:35:32 #234
45511 TimmyAsd
pi_64410312
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Je sterfdag?
pi_64410316
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Blijkbaar weet jij niet wat een feit is.
pi_64410327
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet per definitie, zegt hij dat dan?
quote:
Toch wel. Heb niet alle posts van TommyAsd gelezen maar wel een paar waarin duidelijk geen haat jegens joden wordt gepredikt.
pi_64410340
quote:

[..]

ZHI is voor rede vatbaar en een zeer nette user als je hem er persoonlijk op aan spreekt. Mocht het zich herhalen gewoon negeren, het verzoek om ontopic verder te gaan gaat dan ook uit voor iedereen.
pi_64410342
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Behalve de aanslagen die wel succesvol worden gepleegd bedoel je? Ja idd.
Hoeveel zijn dat er en hoeveel pogingen zijn in de kiem gesmoord?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:36:09 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410343
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:35 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Die paar 100 man wel ja.. De rest niet.. Maar die zijn wel erg hard de lul.
hebben maar 100 mensen op de hamas gestemd dan? hebben maar 100 mensen de kant van arafat gekozen? wat zijn er dan weinig palestijnen zeg.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:36:09 #240
45511 TimmyAsd
pi_64410345
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Blijkbaar weet jij niet wat een feit is.
Niet? vertel.
pi_64410389
quote:

[..]

En een zeer treurige dag voor de nabestaanden.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:36:51 #242
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410395
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:35 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Je sterfdag?
ik mag toch hopen van niet. dan mis ik al het vuurwerk.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:37:03 #243
45511 TimmyAsd
pi_64410402
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ZHI is voor rede vatbaar en een zeer nette user als je hem er persoonlijk op aan spreekt. Mocht het zich herhalen gewoon negeren, het verzoek om ontopic verder te gaan gaat dan ook uit voor iedereen.
Niks negeren. Als je over familie begint ga je gewoon te ver. Moet gewoon een edit plaatsvinden.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:37:07 #244
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64410404
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hebben maar 100 mensen op de hamas gestemd dan? hebben maar 100 mensen de kant van arafat gekozen? wat zijn er dan weinig palestijnen zeg.
Zelfde geldt voor die Israëlische terroristen bende.
Radio Soulwax!
pi_64410405
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoeveel zijn dat er en hoeveel pogingen zijn in de kiem gesmoord?
Wat maakt dat uit, elke succecvolle poging is er een die er te noemen en naar te verwijzen valt.. ?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:37:21 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410413
quote:

[..]

En een zeer treurige dag voor de nabestaanden.
wel voor de onschuldigen ja. alhoewel sterven voor de israelische zaak ook een eer is.
pi_64410425
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef waht het volgende:

[..]

Niet per definitie inderdaad, maar in dit geval ligt het er wel heel dik bovenop.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:37:37 #248
45511 TimmyAsd
pi_64410426
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Met hele mooie beloften die je vervolgens niet na komt trek je veel stemmen hoor
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:37:39 #249
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64410428
quote:

[..]

Het is een rotdag vandaag waarin aan beide zijden slachtoffers vielen en waarschijnlijk nog meer levens aan één zijde beëindigd moeten worden om veel meer andere levens aan beide zijden te redden.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_64410439
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Niet? vertel.
Je verwart waarde-oordelen met feiten. Als een Palestijn min of meer in een verkapte gevangenis woont, kun jij dat erbarmelijk vinden, maar dat maakt het nog geen feit, ondanks dat de meeste mensen het wel met je eens zullen zijn.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:38:19 #251
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64410451
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Niks negeren. Als je over familie begint ga je gewoon te ver. Moet gewoon een edit plaatsvinden.
JIj had toch eerst altijd zo'n Ajax avatar?

zaterdag 27 december 2008 @ 20:38:25 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410457
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor die Israëlische terroristen bende.
welke terroristen?
pi_64410462
quote:

[..]

Even hier onder aandacht brengen.
pi_64410484
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:32 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Laat me moeder er buiten mafkees.

Ik krijg nog steeds geen argumenten van jou kant idioot.
Niveautje weer. Ik heb al een onderzoek als bron gegeven. Lees dat eens door als je Engels begrijpt.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:39:13 #255
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410486
quote:

[..]

Met hele mooie beloften die je vervolgens niet na komt trek je veel stemmen hoor
nummer 1 in het programma was de vernietiging van de staat israel. mooie beloften?
pi_64410489
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wel voor de onschuldigen ja. alhoewel sterven voor de israelische zaak ook een eer is.
Voor vele mensen is eerloos leven nog steeds beter dan geraakt worden door een raket tijdens het eten.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:39:22 #257
45511 TimmyAsd
pi_64410493
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je verwart waarde-oordelen met feiten. Als een Palestijn min of meer in een verkapte gevangenis woont, kun jij dat erbarmelijk vinden, maar dat maakt het nog geen feit, ondanks dat de meeste mensen het wel met je eens zullen zijn.
Wat jij wilt. Wat een mierenneukerij zeg. Het is gewoon afkeurend wat daar gebeurd..
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:39:50 #258
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64410510
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

welke terroristen?
De IDF
Radio Soulwax!
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:40:01 #259
45511 TimmyAsd
pi_64410515
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niveautje weer. Ik heb al een onderzoek als bron gegeven. Lees dat eens door als je Engels begrijpt.
Over niveau gesproken, begon jij niet over moeders?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:40:15 #260
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410523
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Voor vele mensen is eerloos leven nog steeds beter dan geraakt worden door een raket tijdens het eten.
ik mag hopen voor de meerderheid.
pi_64410526
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit, elke succecvolle poging is er een die er te noemen en naar te verwijzen valt.. ?
Het maakt heel veel uit, omdat i.t.t. de V.S. Israël heel veel ervaring heeft met binnenlandse aanslagen en de verwerking ervan. Als de meeste pogingen worden onderschept, zal het nooit leiden tot ontwrichting van de vrede tussen Israëli's en Arabische Israëli's. Aangezien tot nu toe deze bevolkingsgroepen prima met elkaar samenleven, verwacht ik dan ook dat het 'slagingspercentage' van die infiltranten erg laag is.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:40:59 #262
45511 TimmyAsd
pi_64410554
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nummer 1 in het programma was de vernietiging van de staat israel. mooie beloften?
kan je het ze kwalijk nemen? Ik niet Jij wel. En nu?
pi_64410555
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik mag hopen voor de meerderheid.
Hopen doet leven zeggen ze.. In dit geval niet, de doden blijven dood.
pi_64410556
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik stelde gewoon een vraag. Heb nog geen antwoord gezien of moest je gescheld een antwoord voorstellen?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:41:22 #265
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410566
quote:

[..]

dat ligt alweer lang achter ons. zullen we weer ontopic gaan. ik zal mijn quote waar ik je beschuldig van het feit dat jouw jodenhaat door je opvoeders is ingefluisterd even editten om van het gezeik af te zijn. wist niet dat je zo gevoelig was daarover. sorry.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:41:34 #266
45511 TimmyAsd
pi_64410575
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik stelde gewoon een vraag. Heb nog geen antwoord gezien of moest je gescheld een antwoord voorstellen?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:41:43 #267
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64410587
quote:

[..]

Ik dacht dat een banverzoek de verzoeker zélf een ban opleverde (zo was dat vroeger). De enige die over de schreef gaat is Timyasd, maar met de huidige gebeurtenissen mag de lat wel wat hoger liggen wat betreft de toelaatbaarheid van kwetsende uitspraken.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:42:01 #268
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64410594
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat doet jouw moeder voor de kost dan? Als we toch sociaal bezig zijn.
Radio Soulwax!
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:42:11 #269
45511 TimmyAsd
pi_64410598
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat ligt alweer lang achter ons. zullen we weer ontopic gaan. ik zal mijn quote waar ik je beschuldig van het feit dat jouw jodenhaat door je opvoeders is ingefluisterd even editten om van het gezeik af te zijn. wist niet dat je zo gevoelig was daarover. sorry.
Excuses aanvaard (mochten ze gemeend zijn). Mocht dat zo zijn dan laat ik dat ook rusten
pi_64410616
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het maakt heel veel uit, omdat i.t.t. de V.S. Israël heel veel ervaring heeft met binnenlandse aanslagen en de verwerking ervan. Als de meeste pogingen worden onderschept, zal het nooit leiden tot ontwrichting van de vrede tussen Israëli's en Arabische Israëli's. Aangezien tot nu toe deze bevolkingsgroepen prima met elkaar samenleven, verwacht ik dan ook dat het 'slagingspercentage' van die infiltranten erg laag is.
Ja dat blijkt maar weer hé, wanneer er door het schieten van raketten door hoeveel % van het volk en een heel groep mensen waarvan meeste er niets mee te maken hebben gehad even naar de klote worden geblazen. Het ontwrichten van een groep mensen is gevaarlijker dan het ontwrichten van een heterogene groep mensen.
pi_64410621
Laffe tyfus aanval..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:42:45 #272
45511 TimmyAsd
pi_64410623
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:41 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Ik dacht dat een banverzoek de verzoeker zélf een ban opleverde (zo was dat vroeger). De enige die over de schreef gaat is Timyasd, maar met de huidige gebeurtenissen mag de lat wel wat hoger liggen wat betreft de toelaatbaarheid van kwetsende uitspraken.
waar ga ik eroverheen? En waar vraag ik een ban aan?
pi_64410625
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:42 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Wat doet jouw moeder voor de kost dan? Als we toch sociaal bezig zijn.
Tandarts.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:43:30 #274
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410641
quote:

[..]

nu niks. maar ga niet roepen dat je joden niet haat, want je schrijft niets anders.
pi_64410659
quote:

[..]

Ik ga je toch echt vriendelijk verzoeken deze discussie in NWS-FB te voeren als je het niet erg vindt.
pi_64410660
quote:

[..]

TimmyAsd gaat inderdaad over de schreef met zijn voortdurende gescheld. We hebben nog niet één inhoudelijke bijdrage van hem gelezen.

Geen verkapt banrequest, maar het lijkt me beter als hij de komende 48-uur gaat gebruiken om eens wat te lezen over het conflict.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:44:32 #277
45511 TimmyAsd
pi_64410682
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nu niks. maar ga niet roepen dat je joden niet haat, want je schrijft niets anders.
Ik haat ze niet. Klaar. Ik ben wel tegen Israel, maar ook tegen een vernietiging van Israel. Als je dat gewoon had gevraagd was dat misverstand ook de wereld uit.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:44:52 #278
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410698
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:42 schreef venomsnake het volgende:
Laffe tyfus aanval..
hoezo? het werd tijd dat er actie werd ondernomen na 3000+ raketten.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:45:12 #279
45511 TimmyAsd
pi_64410711
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

TimmyAsd gaat inderdaad over de schreef met zijn voortdurende gescheld. We hebben nog niet één inhoudelijke bijdrage van hem gelezen.

Geen verkapt banrequest, maar het lijkt me beter als hij de komende 48-uur gaat gebruiken om eens wat te lezen over het conflict.
idd totaal niet verkapt

Dat jij geen andere meningen kan hebben is jouw probleem trouwens
pi_64410722
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja dat blijkt maar weer hé, wanneer er door het schieten van raketten door hoeveel % van het volk en een heel groep mensen waarvan meeste er niets mee te maken hebben gehad even naar de klote worden geblazen. Het ontwrichten van een groep mensen is gevaarlijker dan het ontwrichten van een heterogene groep mensen.
Rottend vlees moet je altijd wegsnijden; zelfs als het je eigen vlees is. Hamas heeft echter volop de mogelijkheid om zich te verschuilen tussen en achter de Palestijnse 'burgerbevolking'.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:45:41 #281
45511 TimmyAsd
pi_64410728
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo? het werd tijd dat er actie werd ondernomen na 3000+ raketten.
En die waren ook geen reactie op eerdere aanvallen van Israel? Lijkt me wel
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:47:29 #282
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410802
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:44 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik haat ze niet. Klaar. Ik ben wel tegen Israel, maar ook tegen een vernietiging van Israel. Als je dat gewoon had gevraagd was dat misverstand ook de wereld uit.
doet me deugd dat je nu een ontieglijk stuk genuanceerder overkomt.
pi_64410809
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:44 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Zojuist gaf je nog aan de vernietiging van Israel begrijpelijk te vinden. Je spreekt jezelf behoorlijk tegen.
pi_64410818
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Rottend vlees moet je altijd wegsnijden; zelfs als het je eigen vlees is. Hamas heeft echter volop de mogelijkheid om zich te verschuilen tussen en achter de Palestijnse 'burgerbevolking'.
Ironisch, dat is precies de standpunt van vele radicale groepen in Palestina. Israël zou zelf ook niets zijn zonder de constante directe steun van de VS en de veto's in de VN. Het is knap dat de SS commando's kunnen binnendringen tot de prive kwartieren van Saddam, maar dat de Mossad die lichtjaren voorloopt volgens jou de burgers moet kapotschieten om Hamas te pakken
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:47:53 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410821
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En die waren ook geen reactie op eerdere aanvallen van Israel? Lijkt me wel
welke aanvallen dan?
pi_64410834
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

idd totaal niet verkapt

Dat jij geen andere meningen kan hebben is jouw probleem trouwens
Ik heb geen moeite met andere mening, wel met inhoudsloos geknoei.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:49:06 #287
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64410859
Heeft Gretta Duisenberg al gereageerd?
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:49:57 #288
45511 TimmyAsd
pi_64410887
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zojuist gaf je nog aan de vernietiging van Israel begrijpelijk te vinden. Je spreekt jezelf behoorlijk tegen.
quote me ff auib..
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:50:00 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410889
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef ouderejongere het volgende:
Heeft Gretta Duisenberg al gereageerd?
je bedoelt kees22?
pi_64410902
Staats terrorisme heet dit.
pi_64410914
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je bedoelt kees22?
Doesnie.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:51:03 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410930
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:47 schreef Triggershot het volgende:

Het is knap dat de SS commando's
de wie?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:51:10 #293
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64410935
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

welke aanvallen dan?
De aanvallen op 4 november toen Israël als eerste de wapenstilstand verbrak.
Radio Soulwax!
pi_64410941
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

quote me ff auib..
quote:

[..]

pi_64410943
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de wie?
SAS.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:51:40 #296
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410952
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Doesnie.
viel toch wel mee. ik denk altijd dat het haar username is.
pi_64410955
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je bedoelt kees22?
pi_64410960
En dan die huppelkut van een Rice die zegt dat Hamas verantwoordelijk is voor de aanval van Israel...
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:52:15 #299
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64410965
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:51 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

De aanvallen op 4 november toen Israël als eerste de wapenstilstand verbrak.
en waarom voerden zij die verdedigingsaanvallen uit dan?
pi_64410972
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ironisch, dat is precies de standpunt van vele radicale groepen in Palestina. Israël zou zelf ook niets zijn zonder de constante directe steun van de VS en de veto's in de VN. Het is knap dat de SS commando's kunnen binnendringen tot de prive kwartieren van Saddam, maar dat de Mossad die lichtjaren voorloopt volgens jou de burgers moet kapotschieten om Hamas te pakken
Het Israëlische leger verschuilt zich niet achter burgers, maar toch worden Israëlische burgers met grote regelmaat dodelijk getroffen door Hamas & consorten.

Dat Israël gesteund wordt door de VS en Palestina door Iran, Rusland, (in minder mate) Frankrijk en China zegt verder ook niets over wat ik met mijn post aan wil geven.

Saddam was een staatshoofd en zichtbaar. Hamas is een terroristische organisatie die zich tussen, achter en met Palestijnse burgers schuilhoudt.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:52:32 #301
45511 TimmyAsd
pi_64410974
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

welke aanvallen dan?
http://www.nu.nl/algemeen(...)nval-gazastrook.html

om maar ff iets te noemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties